Vette launch line up zeg,quote:Het Britse Official Playstation 2 Magazine heeft een aantal nieuwe dingen over de PS3 onthuld, waaronder een deel van de launch line-up. De line-up zal onder andere uit de volgende games bestaan:
* John Woo's Stranglehold
* Tekken
* Sonic The Hedgehog
* Resistance: Fall of Man
* Rainbow Six: Vegas
* Lair
* Motorstorm
* Untold Legends: Dark Kingdom
Wij verwachten dat in ieder geval Unreal Tournament 2007, Warhawk, Ridge Racer 7 en de nieuwe reeks aan EA Sports-titels hier nog bij komen.
Ander nieuws is dat Monolith, de ontwikkelaar van onder andere F.E.A.R. en Condemned: Criminal Origins, een game voor de PS3 in ontwikkeling heeft. Waarschijnlijk zullen we hier op de E3 meer over te horen krijgen. Iemand anders die nog iets te melden had, is de producer van Devil May Cry 4. Hij had liever gezien dat de PS3 in 2007 was verschenen in plaats van eind 2006. Dit zou best wel eens met de geplande release van zijn aanstaande actiegame te maken kunnen hebben.
Het laatste leuke nieuwtje is dat het op het online-netwerk van de PS3 mogelijk zal zijn om met de Eyetoy 2 een foto van je gezicht te laten maken die vervolgens op een CGI avatar geplakt zal worden. Altijd grappig, zullen we maar zeggen. Alle details omtrend het online-netwerk zal ongetwijfeld op de E3 volgen.
Juist!quote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef c20h25n30 het volgende:
Maar goed, launch line up's zijn nagenoeg altijd bagger.
Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op de PS3quote:Elder Scrolls IV: Oblivion verscheen eerder dit jaar al op de Xbox360 en home PC, en werd een regelrecht succes. De pers was lovend en de consument kocht de game in grote getalen. Bethesda Software wilt met dit succes meer bereiken en heeft vandaag haar plannen naar buiten gebracht.
Bethesda Software heeft vandaag bekend gemaakt bezig te zijn met een PSP en een PS3 versie van Oblivion. Deze verschijnen allebei op zes November 2006. Zal dit betekenen dat de PlayStation 3 op zes November zal verschijnen? Het zit er dik aangezien ze uitgaan van een "early November launch". We houden jullie op de hoogte.
Ik ben vooral benieuwd of het volledig soepel draait zoals de PC-versie. De 360-versie vind ik echt niet kunnen, zoveel framedropsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op de PS3
Ze kunnen nu eindelijk de engine zo maken dat ie volledig kan cachen op de hdd, mits sony niet verplicht stelt dat elke game ook zonder hdd moet kunnen werken zoals bij de 360quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het volledig soepel draait zoals de PC-versie. De 360-versie vind ik echt niet kunnen, zoveel framedrops.
Nou, kwaiiteit zal erg laag zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
Een PSP versie lijkt me heel interessant. Vooral om te kijken of het mogelijk is.
En de textures van spul veraf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hjeb het dan ook over beeldkwaliteit. Die is bij de 360 toch behoorlijk, buiten de popups
De animaties, sure.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Diablos79 het volgende:
En slechte animaties, gezichts uitdrukkingen en lipsynchronisatie.
De gezichtsuitdrukkingen zien er heel.. uhm onnatuurlijk uit, er zit geen emotie/leven in die gezichten, en die lipsynch is echt slecht, maar dat komt waarschijnlijk doordat die gezichten zo raar bewegen als ze praten. Als je een goed voorbeeld wilt hebben van mooie animatie, realistische gezichtsuitdrukkingen en perfecte lipsync moet je final fantasy 12 maar eens bekijken, die overtreft Oblivion op die punten(en ook nog wel op wat andere punten) met groot gemak.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De animaties, sure.
Maar niks mis met de gezichtsuitdrukkingen en lipsynchronisatie van de meeste personages?
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.quote:er zit geen emotie/leven in die gezichten
Final Fantasy 10 had al heel wat betere animaties en gezichtsuitdrukkingen dan oblivion.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.
FF XII behoort daar ook niet toe. Het ziet er allemaal nog niet overtuigend uit. (Bij Japanse games is het enkel absurd overdreven)
Heb je FF12 gespeeld? zo niet, dan kun je niet oordelen! Ik heb beide games gespeeld dus ik kan ze heel goed vergelijken.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef Retuobak het volgende:
Beter dan Oblivion, heel veel beter is onzin, want zo goed is het ook weer niet. Het is grotendeels dat de gezichsanimaties overdrevener neergezet zijn. Dat die stijl jou meer aanspreekt, tja, daar ben je vrij in natuurlijk.
Shenmue, veel mooier wat dit betreft, veel ouder en nog Japans ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |