Ik heb 1 keer gehad dat mn 3rd party memorycard al mijn saves gewist had (ook van FFVIIquote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
overigens wilde ik dit weekend FFVII gaan spelen, maar schijnt die 3rd party memcard die ik erbij gehaald had niet te werken in mn PS2, is het nog ergens mogenlijk om ergens officiele PSX mem cards vandaan te halen?
39 bij play.comquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Okami nu ook voor 40 euro(inclusief verzenden) te pre-orderen bij Nedgame!Wees er snel bij, want de actie is tijdelijk.
Voor die 1 euro doe ik het dus echt niet héquote:
En geen verzendkosten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor die 1 euro doe ik het dus echt niet héMoet ik het spel ook nog importeren uit Engeland en dan zijn we alweer 3 dagen verder. Nee bedankt.
Maar bij hun kan je toch alleen met een creditcard betalen toch ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wou net zeggen
uitgesteld tot juni ofzo![]()
Sorry, maar daarmee wordt je hier niet geholpen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef SnuggLe het volgende:
Omgebouwde PS2...
Sjezus, wat is men hier roomser dan de paus......quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sorry, maar daarmee wordt je hier niet geholpen.
Hmmm....nadat ik em al had uitgespeeld was ik opnieuw begonnen...maar vond het saai worde.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Podverdorrie, MGS3 blijft een geweldig spel
Ik had hem even een dagje geleend van mijn werk, maar potverdorie, makkelijk is anders!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Podverdorrie, MGS3 blijft een geweldig spel
quote:
Ik denk als de Europese release nadert, dat er wel meer mensen over zullen praten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef Diablos79 het volgende:
US versie van Rogue Galaxy is uit.. Hebbuh, dat spel is zo vet. Wel vaag dat je hier niet veel mensen over dat spel hoort. Is zeker toch wel een van de toppers die dit jaar nog uitkomen op de PS2
Dubbelquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef Diablos79 het volgende:
US versie van Rogue Galaxy is uit.. Hebbuh, dat spel is zo vet. Wel vaag dat je hier niet veel mensen over dat spel hoort. Is zeker toch wel een van de toppers die dit jaar nog uitkomen op de PS2
250 euro lijkt me een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:51 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een ps2, slimline versie met een controller die er goed uitziet, inclusief memorycard.
Deze zooi heb ik allemaal:
- Ps2 Slimline version
- 1 Analalog Controller
- 1 Memorycard
- Silent Hill 4: The room
- Flatout 2
- Gta San Andreas
- Gran Turismo 4
- Gran Tusismo Tokyo - Geneva 2002
- Driver Parallel lines
- Burnout Revenge
- Tekken 5
- Midnight club 3: Dub editie
- Sims 2
- Burnout 3 Takedown
Alles is origineel en niet beschadigd.
Wat zou dit alles bij elkaar waard zijn, en hoeveel zou ik ervoor kunnen vangen als ik het verkoop?
Bijna zonde om weg te doen voor die prijs. alleen 16 spellen zijn al 175 euro waard.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja mooie prijs,maar dat krijg je er nooit meer voor
ik heb mijn slimline met 16 spellen,, 2 controllers en memcard voor ¤ 175 verkocht
Die komt toch ook uit op de X360?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Piovan het volgende:
ps3 is me te duur.
Maar ik wil GTA4
Wat een probleem
Dan koop je die want je wilt GTA4 en de X360 is goedkoper en hij is vetterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:59 schreef Piovan het volgende:
die heb ik ook niet
ik heb alleen ps1 en ps2
i am what the gods have made mequote:
Als je Breath of Fire V: Dragon Quarter overslaat wel ja. Wat een schijt game was dat zeg. Was zelfs de 25 euro die ik er toen voor heb betaald niet waard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:38 schreef Sjibble het volgende:
Breath of Fire is naast Final Fantasy ook een toffe RPG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |