Als alle games moeilijk waren, dan koopt de casual gamer ze natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
EN DAT IS MAAR GOED OOK.
90% ps2 games zijn veel te simpel.
Ben bezig met Bully ook wel erg simpel maar wel lache.
En Dtm 3![]()
Verslagenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Je sucked in gamen. Zoek een andere hobby, breien ofzo.
Matrix Infinity roeleert voor mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef wizl het volgende:
Ik heb sinds kort een PS2 (zo'n dunne). Gelijk Tourist Trophy, Singstar + mic's en Kingdom Hearts erbij gekocht, en ik vind het echt helemaal super.
Wat is nu (anno 2007) de beste manier om backups van spellen te kunnen spelen? Ik heb vanalles gehoord/gelezen over modificaties, en/of opstarten met speciale cd's/dvd's. Wat heb ik nodig (ja ik vraag voor deze ene keer gewoon om een boodschappenlijstje) als ik backup's wil maken van mijn originele spellen, en die backup's wil spelen op mijn PS2? (schaamteloze C&P van GOT overigens)
Het maken en afspelen van "backups" wordt niet besproken op FOK!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef wizl het volgende:
Wat is nu (anno 2007) de beste manier om backups van spellen te kunnen spelen? Ik heb vanalles gehoord/gelezen over modificaties, en/of opstarten met speciale cd's/dvd's. Wat heb ik nodig (ja ik vraag voor deze ene keer gewoon om een boodschappenlijstje) als ik backup's wil maken van mijn originele spellen, en die backup's wil spelen op mijn PS2? (schaamteloze C&P van GOT overigens)
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef Riesjart1974 het volgende:
Whaaah die phucking eindbaas in God of War....![]()
De eerste twee versla ik wel; die grote kerel en die clones... maar dat laatste gedeelte...
Balen want ik wil asap aan Kingdom Hearts beginnen !!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
hehe ik versloeg hem simpel door gewoon de hele tijd hetzelfde te doenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef Riesjart1974 het volgende:
Whaaah die phucking eindbaas in God of War....![]()
De eerste twee versla ik wel; die grote kerel en die clones... maar dat laatste gedeelte...
Balen want ik wil asap aan Kingdom Hearts beginnen !!![]()
Bully wil ik echt heel erg graag , maar ik weet niet of het het geld wel waard is. Ben je van plan hem weg te doen als je hem hebt uitgespeeldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
EN DAT IS MAAR GOED OOK.
90% ps2 games zijn veel te simpel.
Ben bezig met Bully ook wel erg simpel maar wel lache.
En Dtm 3![]()
20 euro @ play.com. En dat is het drie dubbel waard.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bully wil ik echt heel erg graag , maar ik weet niet of het het geld wel waard is. Ben je van plan hem weg te doen als je hem hebt uitgespeeld?
our price: £14.99 Delivered betekent dat het inclusief verzend kosten is, en is dat 2e hands of nieuwquote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
20 euro @ play.com. En dat is het drie dubbel waard.
Nieuw.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
our price: £14.99 Delivered betekent dat het inclusief verzend kosten is, en is dat 2e hands of nieuw?
Dat is niet duur en hoeveel verzend kosten betaal je dan ? of is 14.99 inc.quote:
Inclusief verzendkosten.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is niet duur en hoeveel verzend kosten betaal je dan ? of is 14.99 inc.
God of Was was tof hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:29 schreef Riesjart1974 het volgende:
Jaja ! Eindelijk GoW uitgespeeld.
Begonnen met Kingdom Hearts, das wel even wennen kan ik je zeggen....![]()
Ja wat een geweldige game lijkt me dat, deel 1 was al geweldigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
God of War 2 Video Interview![]()
Oh oh nou verlang ik wel erg naar deze game zegNu maar hopen dat wij niet al te lang moeten wachten
![]()
klik Ik noem het verder een KUT gamequote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is Kingdom Hearts voor soort spel eigelijk? Wat moet je doen, is het moeilijk, hoe zo'n soort spel is het ( Shooter achtig , of meer beweegbaar als DMC of GOW ) ?
Verkoop je em ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Yakuza uitgespeeld, tof spel!
Al zijn het verhaal en de sfeer beter dan de gameplay.
Waar en hoe duur?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin om MGS3 weer eens te spelen.
Metal Gear Solid 3: Subsistence maar besteld
VGPquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
Waar en hoe duur?
Die heb ik ook nog in mn backlogquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin om MGS3 weer eens te spelen.
Metal Gear Solid 3: Subsistence maar besteld
Like duh. Dan komt ie uitquote:Dit artikel is waarschijnlijk op Thursday 08 February, 2007 weer voorradig.
Mijn crappy 3rd party mem cards deden het altijd prima in mn PS2.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
overigens wilde ik dit weekend FFVII gaan spelen, maar schijnt die 3rd party memcard die ik erbij gehaald had niet te werken in mn PS2, is het nog ergens mogenlijk om ergens officiele PSX mem cards vandaan te halen?
Dat staat er wel vaker onder terwijl hij het spel wel gewoon op voorraad heeft. Dit was ook al met Splintercell Double Agent het geval.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
Van zuiderpark:
[..]
Like duh. Dan komt ie uit
mn ps2 vind mn memcard ook wel , en formateert hem ook nog, maar daarna vind ie em opeens niet of krijg ik doodleuk het bericht dat ie vol is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn crappy 3rd party mem cards deden het altijd prima in mn PS2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |