vergeet FFXII nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
het wachten is op de ubercoole en vette Okami, Yakuza en God of War 2 op m'n oude trouwe PS2.
wat?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef peristilius het volgende:
Kingdom Hearts 2 en Final Fantasy 12 sowieso, God of War 2, Okami en Yakuza misschien ook nog wel. Zo veel.
Als het meer van hetzelfde wordt hoef ik hem niet gelijk, eerst even kijken wat het meer biedt dan het eerste deel, het geld groeit niet op mn rug.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
wat?!
hoezo God of war 2 'mischien ook nog wel'![]()
zal ik je ff helpen? GoW2 wordt meer van hetzelfde, plus meer moves, meer mini-game-bosses, leukere mini-game-bosses, meer bloed, meer geweld, kortom, Jack Thompsons natte droomquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als het meer van hetzelfde wordt hoef ik hem niet gelijk, eerst even kijken wat het meer biedt dan het eerste deel, het geld groeit niet op mn rug.
Ik zag ze ook jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:35 schreef Chocobo het volgende:
PodverNieuwe Rogue Galaxy screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit spel is echt super(beter/leuker dan DQ8 als je het mij vraagd), echt een must have voor iedere RPG liefhebberquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:35 schreef Chocobo het volgende:
PodverNieuwe Rogue Galaxy screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was net blij dat mijn lijst beperkter is geworden (een MoSCoW op toegepast)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dit spel is echt super(beter/leuker dan DQ8 als je het mij vraagd), echt een must have voor iedere RPG liefhebber.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
MoSCoW?
Erg handig als je eisen en wensen wilt scheiden van elkaar. (zo moet ik mijn RPG wensen in delen heb andere nergens geen tijd meer voor.)quote:De MoSCoW-methode is een wijze van prioriteiten stellen die populair is bij mensen die DSDM uitoefenen. De eisen aan het resultaat van een project worden ermee ingedeeld. Het is een afkorting, waarvan de letters staan voor:
- Must have - deze eis moet in het eindresultaat terugkomen;
- Should have - deze eis is zeer gewenst, maar een workaround is ook goed genoeg;
- Could have - deze eis mag alleen aan bod komen als er tijd genoeg is;
- Would like to have but won't have this time around - deze eis zal nu niet aan bod komen maar kan in de toekomst interessant zijn.
Heb jij de Jap. versie? Want ik heb wel interesse in het spel.... is het spel dus echt goed? Waar kan ik het mee vergelijken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:02 schreef Diablos79 het volgende:
Valt trouwens op dat wanneer mensen vertellen welke spellen ze nog voor de PS2 willen hebben er maar weinige Rogue Galaxy noemen, terwijl het toch echt een must have titel is. Zeker een van de beste spellen van 2006.
Jep, gekregen van mijn vriendinquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij de Jap. versie? Want ik heb wel interesse in het spel.... is het spel dus echt goed? Waar kan ik het mee vergelijken?
Dat klinktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Jep, gekregen van mijn vriendin![]()
Ben er nog niet helemaal doorheen maar het spel is echt goed ja. Hmm waarmee kan je het vergelijken, qua gameplay(battles) lijkt het een beetje op dark cloud 2(dark chronicles). Dus geen turn base battles maar gewoon real time battles. Verder is het een grote open wereld waar je doorheen kan lopen zoals DQ8. Dus misschien kan het beste omschrijven als een kruising tussen DQ8 en Dark cloud 2 maar dan grootser, aktievoller en met mooier graphics. Spel is echt heel erg mooi voor een PS2 spel, echt nog een stap vooruit ten opzichten van DQ8. Ik raad hem zeker aan voor iedereen die ook maar een beetje van RPG's houd
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Jep, gekregen van mijn vriendin![]()
Ben er nog niet helemaal doorheen maar het spel is echt goed ja. Hmm waarmee kan je het vergelijken, qua gameplay(battles) lijkt het een beetje op dark cloud 2(dark chronicles). Dus geen turn base battles maar gewoon real time battles. Verder is het een grote open wereld waar je doorheen kan lopen zoals DQ8. Dus misschien kan het beste omschrijven als een kruising tussen DQ8 en Dark cloud 2 maar dan grootser, aktievoller en met mooier graphics. Spel is echt heel erg mooi voor een PS2 spel, echt nog een stap vooruit ten opzichten van DQ8. Ik raad hem zeker aan voor iedereen die ook maar een beetje van RPG's houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |