Huidige reclameslogan hequote:
Kan er prima mee doorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef jpg97 het volgende:
En toch wacht ik nog op Rogue Galaxy ( slappe tvp, ikweet)
Plaatjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huidige reclameslogan he
Ik ga misschien ergens volgende week de OP een beetje aanpassen, wil er meer inhebben over games. Top 10 all-time ofzo en een stuk of 10 aankomende toppers.
5 september wordt een dure dag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn volgende twee games:
[afbeelding] [afbeelding]
5 september
Strol.... hype me eens... wat is dat Yakuza?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Soort mix tussen GTA en Shenmue, maar dan met een uitgebreid vechtsysteem en een heel strak misdaadverhaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:20 schreef Sjotime het volgende:
Strol.... hype me eens... wat is dat Yakuza?
Voor mijn Hori van 2,6kg had ik shipping costs van $66quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:16 schreef Webby het volgende:
Net dodonpachi dai ou jou en contra shattered soldier binnen. Ik vermaak me nog wel ff. Ben alleen nog op zoek naar een goede arcade stick, maar in NL zijn ze niet echt te vinden en ik denk dat shipping costs voor dingen van 2,5 kilo nogal oplopen ...
Wil prima hoor, huis daar heeft nl stopcontacten gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou je PS2 niet in een Frans' stopcontact steken
Vecht systeem ziet er cool uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort mix tussen GTA en Shenmue, maar dan met een uitgebreid vechtsysteem en een heel strak misdaadverhaal.
Lees mijn preview anders.
Ik heb de Hori Real Pro in 1 NL online store gezien voor 129 euro excl. verzenden. Op Play-Asia is hij 80 dollar, + 66 dollar omgerekend in euro = 115 euro ... dan loont het nog welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef seto het volgende:
Voor mijn Hori van 2,6kg had ik shipping costs van $66![]()
Maargoed, was het uiteindelijk wel waard
Zou hem wel halen dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb de Hori Real Pro in 1 NL online store gezien voor 129 euro excl. verzenden. Op Play-Asia is hij 80 dollar, + 66 dollar omgerekend in euro = 115 euro ... dan loont het nog wel
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wil prima hoor, huis daar heeft nl stopcontacten gewoon.
Iemand die een game weet? :$
ik ook maar die liedjes beginnen nu echt op me zenuwen te werken en zonder geluid spelen haat ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
Plaats ook maar even een TVP. En een note to myself dat ik eindelijk weer eens verder moet gaan met DQ.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"normaal" frans stopcontact.
[edit: verrek, onze stekkers hebben ook een gat.. Was me nog nooit opgevallen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |