Huidige reclameslogan hequote:
Kan er prima mee doorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef jpg97 het volgende:
En toch wacht ik nog op Rogue Galaxy ( slappe tvp, ikweet)
Plaatjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huidige reclameslogan he
Ik ga misschien ergens volgende week de OP een beetje aanpassen, wil er meer inhebben over games. Top 10 all-time ofzo en een stuk of 10 aankomende toppers.
5 september wordt een dure dag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn volgende twee games:
[afbeelding] [afbeelding]
5 september
Strol.... hype me eens... wat is dat Yakuza?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Soort mix tussen GTA en Shenmue, maar dan met een uitgebreid vechtsysteem en een heel strak misdaadverhaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:20 schreef Sjotime het volgende:
Strol.... hype me eens... wat is dat Yakuza?
Voor mijn Hori van 2,6kg had ik shipping costs van $66quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:16 schreef Webby het volgende:
Net dodonpachi dai ou jou en contra shattered soldier binnen. Ik vermaak me nog wel ff. Ben alleen nog op zoek naar een goede arcade stick, maar in NL zijn ze niet echt te vinden en ik denk dat shipping costs voor dingen van 2,5 kilo nogal oplopen ...
Wil prima hoor, huis daar heeft nl stopcontacten gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou je PS2 niet in een Frans' stopcontact steken
Vecht systeem ziet er cool uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort mix tussen GTA en Shenmue, maar dan met een uitgebreid vechtsysteem en een heel strak misdaadverhaal.
Lees mijn preview anders.
Ik heb de Hori Real Pro in 1 NL online store gezien voor 129 euro excl. verzenden. Op Play-Asia is hij 80 dollar, + 66 dollar omgerekend in euro = 115 euro ... dan loont het nog welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef seto het volgende:
Voor mijn Hori van 2,6kg had ik shipping costs van $66![]()
Maargoed, was het uiteindelijk wel waard
Zou hem wel halen dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb de Hori Real Pro in 1 NL online store gezien voor 129 euro excl. verzenden. Op Play-Asia is hij 80 dollar, + 66 dollar omgerekend in euro = 115 euro ... dan loont het nog wel
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wil prima hoor, huis daar heeft nl stopcontacten gewoon.
Iemand die een game weet? :$
ik ook maar die liedjes beginnen nu echt op me zenuwen te werken en zonder geluid spelen haat ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
Plaats ook maar even een TVP. En een note to myself dat ik eindelijk weer eens verder moet gaan met DQ.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"normaal" frans stopcontact.
[edit: verrek, onze stekkers hebben ook een gat.. Was me nog nooit opgevallen]
Stop nou maar met zeuren dus, en vertel me liever een goed Ps2 spelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
"normaal" frans stopcontact.
[edit: verrek, onze stekkers hebben ook een gat.. Was me nog nooit opgevallen]
Goede vraag, beter antwoord:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Stop nou maar met zeuren dus, en vertel me liever een goed Ps2 spel
Black is wel leukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede vraag, beter antwoord:
Shadow of the colossus
Metal gear solid 3
Katamari Damacy
Prince of Persia: The Two Thrones
Resident Evil 4
&
Black is wel leuk
klaar.
Amplitude!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Stop nou maar met zeuren dus, en vertel me liever een goed Ps2 spel
Die komt op de PSP geloof ik Gijs.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef Sjotime het volgende:
Blijven potentiele toppers hoor op PS2: Jeanne d'Arc
Level 5
Trailer: http://mainmirror.playsyd(...)a/jeanne_cropped.avi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja shit je hebt gelijk..... verdomt zeg..... goede graphsquote:
Als die laadtijden maar niet weer verschrikkelijk zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja shit je hebt gelijk..... verdomt zeg..... goede graphs
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef -Dries- het volgende:
Pfoe, denk niet dat ik nog op me PS2 ga spelen als ik me 360 heb..
ik heb een 360 , en speel nog steeds op me ps2quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef -Dries- het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 , en speel nog steeds op me ps2
Zelfde hierzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een 360 , en speel nog steeds op me ps2
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel nu amper op me PS2, dus waarom zou ik er wel op spelen als ik een 360 heb
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef -Dries- het volgende:
De PS2 is God.... erg veel fantastische games..... en er komen nog een paar God games uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heel toevallig speelde ik er sinds 3 maanden ofzo op omdat ik SotC uit wou spelen..
Ach, ik denk dat ik gewoon zo'n gevoel zal hebben als ik op me PS2 speel van: ''Damn, ik kan nu ook al me next-gen 360 games spelen, wtf doe ik op me PS2!''!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De PS2 is God.... erg veel fantastische games..... en er komen nog een paar God games uitNaast mijn 360 blijf ik volop PS2 gamen.
ik heb oowk ff bij NFSMW dat probleem ook gehad maar nu niks meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben bang dat m'n ps2 aan het overlijden is. Laatst NFSU geleend en bij het racen kwamen er tikkende geluiden uit m'n bak. Hij laadde de tracks nog maar half zodat ik af en toe door niks reed. Heeft een half uur of wat geduurt. Met een ander spel had ie het ook even.
Moet ik me zorgen gaan maken?
gameplay boven graphics enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik gewoon zo'n gevoel zal hebben als ik op me PS2 speel van: ''Damn, ik kan nu ook al me next-gen 360 games spelen, wtf doe ik op me PS2!''!
Nja, het zla wel loslopen. Dag erna nog heel even last van gehad en dat verdween ook weer. Maar dat geluid was echt nasty.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ik heb oowk ff bij NFSMW dat probleem ook gehad maar nu niks meer
Als het klonk als een rattelend/tikkend geluid weet ik wel wat het is. Dan sluit het lipje van de laser niet meer goed aan op het staafje van het loopjewerkje. Hierdoor schiet het lipje over het staafje heen waardoor de laser op zijn plek blijft staan, en dit geeft een nasty rattelend/tikkend geluid.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het zla wel loslopen. Dag erna nog heel even last van gehad en dat verdween ook weer. Maar dat geluid was echt nasty.
rood/wit mannetje naar mannetje kabel..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:47 schreef Darkzell het volgende:
Heb net een RGB-kabel gekocht voor de PS2. Nu zit er op die kabel ook audio-uit aansluitingen en daarop zou ik dus in principe een boxenset op moeten kunnen aansluiten. Nu heb ik een Logitech Z640 alleen krijg ik hem er niet op aangesloten. Iemand ervaring of een idee. Hiervoor had ik het via de rood/witte stekkertjes aangesloten. Alleen passen de losse stekkertjes van de Z640 niet op de aansluitingen van de RGB-kabel.
Mjah.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat is neem ik aan een aparte kabel die ik erbij moet kopen ?
Next-gen wil natuurlijk niet altijd zeggen beter..... het enige wat zou kunnen verbeteren zijn de graphics.........quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik gewoon zo'n gevoel zal hebben als ik op me PS2 speel van: ''Damn, ik kan nu ook al me next-gen 360 games spelen, wtf doe ik op me PS2!''!
wat nog erger is dat de A.I. in de Arcade mode totaal ongebalanceerd is en het gedrocht van een SoTC(story) mode een of ander vaag mengsel is tussen een RTS en een fighter en dat modes als team battle of deathmatch eruit gegooid zijn en alhoewel er een stuk meer characters voor de MP in zitten (je kan ook custom characters maken en er zitten een aantal pre made characters in waaronder de koreaanse versie van mitsurugi en li-long ) vind ik deel 2 een stuk beterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef mini-lellan het volgende:
Soul Calibour III Platinum![]()
alleen jammer dat je dat z'n lelijk kut doosje krijgt![]()
redelijk uitgebreid, je moet alleen wel alle mogelijke pieces unlocken door te vechten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:21 schreef mini-lellan het volgende:
Is dat 'eigen poppetje' maken in SC3 beetje uitgebreid?
ik bedoel bij DW5:XL kon je een ventje maken met 10.000 verschillende outfits
Gewoon Yojimbo gebruiken, je moet hem wel echt een smak geld geven maar wanneer hij dan Zanmato doet issie in 1x doodquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kom nog steeds niet voor bij de Wyrm als je op dat schip staat. Echt zoooo vaak al geprobeerd, maar steeds wordt ik genadeloos afgeslacht. Iemand tips, zodat ik FF-X EINDELIJK eens uit kan spelen?
yoWIEbo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gewoon Yojimbo gebruiken, je moet hem wel echt een smak geld geven maar wanneer hij dan Zanmato doet issie in 1x dood.. Deze move werkt trouwens op iedereen zelf op Penance(de ultieme boss in FFX)
Op dat schip kun je geen Aeons oproepen, want die Summonerchick is er niet (je bent juist op weg om haar te redden), en eenmaal op dat schip kun je geen kant meer op, ik moet nu tegen de Wyrm vechten. I need battle tactics, quick!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is een van de extra Aeons in FFX, en met hem kun je iedere boss(en vijand) in 1x dood krijgen. Moet je maar eens opzoeken op gamefaqs hoe je die erbij moet halen(en tevens ook nog andere Aeons als je die nog mist). Maakt het spel een stuk aangenamer![]()
Denkt(zolang geleden dat ik FFX heb gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op dat schip kun je geen Aeons oproepen, want die Summonerchick is er niet (je bent juist op weg om haar te redden), en eenmaal op dat schip kun je geen kant meer op, ik moet nu tegen de Wyrm vechten. I need battle tactics, quick!
Wat je ook kan doen is in het schip te lvlen voor wat meer sphere lvl's. Meestal ben je qua stats te laag als Evrae je afslacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kom nog steeds niet voor bij de Wyrm als je op dat schip staat. Echt zoooo vaak al geprobeerd, maar steeds wordt ik genadeloos afgeslacht. Iemand tips, zodat ik FF-X EINDELIJK eens uit kan spelen?
Volgens mij lag daar juist het probleem. Ik kan me herinneren dat ik zijn Haste wilde cancellen met Slow, maar Evrae counterde dit direct weer met Haste. Evrae deed dit ook met Dispel dacht ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef Diablos79 het volgende:
Als hij haste gebruikt kun je wel weer dispel gebruiken. Maar het is meestal een geval van een te laag level als je een baas niet voorbij komt. Misschien moet je gewoon wat sterker worden als je moeite met hem blijft hebben, zoals torn zegt.
Gewoon rondlopen, je wordt vroeg of laat wel een keer aangevallen. Ik dacht dat er van die bomb enemies op dat schip zaten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
waar in dat schip kan ik levelen dan?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon rondlopen, je wordt vroeg of laat wel een keer aangevallen. Ik dacht dat er van die bomb enemies op dat schip zaten.
Ik heb ook totaal geen moeite gehad met FFX, Alleen die dark Aeons gaven wat uitdaging. En Paneca is wel behoorlijk pittig, Maar Yojimbo was zo lief om hem voor mij in 1 beurt af te makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij lag daar juist het probleem. Ik kan me herinneren dat ik zijn Haste wilde cancellen met Slow, maar Evrae counterde dit direct weer met Haste. Evrae deed dit ook met Dispel dacht ik.
Zelf heb ik weinig moeite gehad om FF 10 uittespelen omdat ik toch erg van lvlen houd. Valefor deed 9999 damage met zijn Overdrive toen ik tegen Sinspawn Gui moest vechten. Toen wist ik dat ik even niet moest lvlen.![]()
Alleen moet ik nog op een Europese release van Shadow Hearts 3 wachten. Zelfde voor Kingdom Hearts 2 en Grandia 3. Binnenkort komt Suikoden 5 ook uit in Europa.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:11 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen moeite gehad met FFX, Alleen die dark Aeons gaven wat uitdaging. En Paneca is wel behoorlijk pittig, Maar Yojimbo was zo lief om hem voor mij in 1 beurt af te maken
Wat trouwens ook aanraders zijn voor de RPG fans onder is Shadow Hearts 1,2 en 3. Vooral 2 en 3 zijn erg goed![]()
Xenosaga ben ik zelf nog niet aan begonnen omdat deel 1 hier nooit is uitgebracht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Diablos79 het volgende:
Ik haal veel spellen op import, soms zelfs japanse of chinese versies. Heb vaak geen zin om te wachten tot ze eindelijk eens hier uitzijn hehe. Kingdom Hearts 2 was best tof en ziet er voor een PS2 titel echt gaaf uit. Met Suikoden 5 heb ik me ook erg vermaakt, was heel wat beter dan deel 4. Binnenkort ga ik beginnen aan suikoden tactics. Maar eerst Xenosaga 3 uitspelen..![]()
Maar met FF is dit altijd het geval geweest. De NA release staat voor oktober dacht ik. Europa zal dan nog wel moeten wachten tot februari/maart.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef Diablos79 het volgende:
Echt zonde dat ze Xenosaga hier nooit hebben uitgebracht, is echt een vet spel. Deel 2 is dan wel hier uitgekomen maar als je niet eerst deel 1 hebt gespeeld is het verhaal toch wel wat vaag. FF12 laat trouwens ook heel lang op zich wachten, ben blij dat ik die in het japans heb genomen.
ik heb ook ooit heel lang vast gezeten daar, zkr een half jaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom zou je een guide kopen als je www.gamefaqs.com hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb ook ooit heel lang vast gezeten daar, zkr een half jaar![]()
toen helemaal opnieuw begonnen en met veeeel betere stats ,wast het een makkie![]()
heb hier de brady guide liggen, wil wel even de tactics overtikken voor je![]()
in een lagere resolutie spelen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:41 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb net mijn component cable binnen en aangesloten en dus wou ik gt4 in 1080i speler dus ik selecteer dat bij options alleen dan val haast het hele beeld weg , als je dan tog ok klikt (wat ik niet eens zie) dan is het beeld weer goed tot ik een race wil gaan spelen dan valt het weer weg![]()
iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen ?
het gaat erom dat 1080i gewoon probleemloss hoort te werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
in een lagere resolutie spelen?
Hoe lang heb je over Dragon Quest gedaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Heb net Dragon Quest VIII uitgespeeld. Maar nu is het dus wachten op Kingdom Hearts 2 en Final Fantasy XII, iets wat dus nog eeuwen zal gaan duren.
Zo'n 63 uur op de teller staan. Met characters lvl 41, 41, 40 en 40.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over Dragon Quest gedaan?
Ik had moeite toen ik voor het eerst tegen de main vijand moest vechten.... zijn ze met zijn 3-en naast elkaar geloof ik.... werd echt ge-ownedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo'n 63 uur op de teller staan. Met characters lvl 41, 41, 40 en 40.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:16 schreef Darkzell het volgende:
Oke vologende vraag:
Heb nu zo'n audio-kabel gehaald en dat werkt dus gewoon. Maar nu heb ik ook nog een gamecube en xbox. Kan ik ze alle drie tegelijk aansluiten zonder dat ik iets van een reciever nodig heb. Kortom is er zo'n audiokabel met een splitter oid.
Dat had de Joytech ook voor je gekunt.... maar check wat audio speciaal zaken....quote:
Je bedoelt die Dhoulmagus? Op zich wel zonde dat je niet doorgezet hebt. Die Dhoulmagus is eigenlijk best te doen als je door hebt dat alleen de middelste het sterkste is en die andere 2 maar een beetje erbij staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik had moeite toen ik voor het eerst tegen de main vijand moest vechten.... zijn ze met zijn 3-en naast elkaar geloof ik.... werd echt ge-ownedDaarna het spel nooit meer opgepakt....
prutserquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik had moeite toen ik voor het eerst tegen de main vijand moest vechten.... zijn ze met zijn 3-en naast elkaar geloof ik.... werd echt ge-ownedDaarna het spel nooit meer opgepakt....
ik zit nog steeds vast bij diequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bedoelt die Dhoulmagus? Op zich wel zonde dat je niet doorgezet hebt. Die Dhoulmagus is eigenlijk best te doen als je door hebt dat alleen de middelste het sterkste is en die andere 2 maar een beetje erbij staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. raak er maar niet voorbij
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ja ik ga haar zeer zeker nog eens oppakkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je bedoelt die Dhoulmagus? Op zich wel zonde dat je niet doorgezet hebt. Die Dhoulmagus is eigenlijk best te doen als je door hebt dat alleen de middelste het sterkste is en die andere 2 maar een beetje erbij staan.
Pro Evo Soccer 5, co-op is er niet zoveel. Tja, SOCOM 3.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Hellrazor het volgende:
zijn er nog goede coop spellen voor de ps2 ?
dacht ik ook toen der tijd, tot ik erachter kwam wat ik fout deedquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ga haar zeer zeker nog eens oppakkenIk ben daar gewoon nog niet sterk genoeg......
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dacht ik ook toen der tijd, tot ik erachter kwam wat ik fout deedGoede tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik tension te weinig.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
je moet het ook niet teveel gebruiken bij eindbazen, die hebben de neiging om je tension weg te schoppen om de zoveel turnsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Goede tipGebruik tension te weinig.
ja dat merkte ik bij Geyserquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je moet het ook niet teveel gebruiken bij eindbazen, die hebben de neiging om je tension weg te schoppen om de zoveel turns
Timesplitters 3quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Hellrazor het volgende:
time crisis 2 en 3 crisis zone. Moet je wel van alles 2 exemplaren hebben: TV, PS2, Guncon gun en natuurlijk de game. (Maar het is de ultieme coop-ervaring op de PS2!)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Hellrazor het volgende:
Dat ziet er best cool uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=12026&type=mov&pl=game
Yakuza vechtscenes
Ik kan hier wel een stuk van een FAQ posten, maar dat is zo'n lap tekst. Kijk anders even op Gamefaqs en zoek de FAQ op van SplitInfinity voor FF 10. Hij heeft altijd een zeer uitgebreide beschrijving van boss battles.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef SocialDisorder het volgende:
grmbl, Evrea nog niet verslagen, vanavond weer proberen. Battle Tactic: level up like a mofo, Nine Inch Nails in de speakers, en Al Bhed potions drinken alsof het water is.
Hij doet nu dus zowat niks meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben bang dat m'n ps2 aan het overlijden is. Laatst NFSU geleend en bij het racen kwamen er tikkende geluiden uit m'n bak. Hij laadde de tracks nog maar half zodat ik af en toe door niks reed. Heeft een half uur of wat geduurt. Met een ander spel had ie het ook even.
Moet ik me zorgen gaan maken?
- Geen ideequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Darkzell het volgende:
Ik ga wrs toch maar die Joytech AV Center aanschaffen maar heb er wat vraagjes over:
- waar is ie het goedkoopst?
- kan je er je boxenset op aansluiten zodat al de aangesloten consoles er dan gebruik van kunnen maken?
1.Dunnoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Darkzell het volgende:
Ik ga wrs toch maar die Joytech AV Center aanschaffen maar heb er wat vraagjes over:
- kan je er je boxenset op aansluiten zodat al de aangesloten consoles er dan gebruik van kunnen maken?
- http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_joytech_av-center.html Google is your friendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Darkzell het volgende:
ik had em toen voor 20 euro ofzo bij de free record idd, maar zo'n av center is ideaal, dat kan ik je wel vertellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Darkzell het volgende:
Zo'n AV center is toch nog duurder dan verwacht. Had wel een linkje naar de FRS gevonden voor ¤25 maar daar is ie niet meer leverbaar. Verder overal ¤50+. Bedankt iig allemaal ik kijk het nog wel even aan.
Ja maar het spel is vreselijk saai !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
Klopt dit? kingdom hearts volgende week?
Fucking gunstig, als je in ponden bestelt issie maar 43:95!
de reviews wissellen nogal enzoquote:
Tering wat een zinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:50 schreef mini-lellan het volgende:
De bestand van Dragon Quet 8 is op mijn memory card beschadigt![]()
nou jah...was level 27 en was al 30 uur bezigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tering wat een zin
Los daarvan.... dat is inderdaad vervelend,.... helemaal als je er een flinke save op hebt staan.
is dat ingame of pre-rendered?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check deze boxart:
[afbeelding]
Wat zijn die beesten in hemelsnaam aan het doen?
He,.... Heksen en Bezemstelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check deze boxart:
[afbeelding]
Wat zijn die beesten in hemelsnaam aan het doen?
hmz hij is verschoven naar 25 augustus nu..ik vond het al zo vroegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
Klopt dit? kingdom hearts volgende week?
Fucking gunstig, als je in ponden bestelt issie maar 43:95!
November.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hmz hij is verschoven naar 25 augustus nu..ik vond het al zo vroeg
quote:
Ik geloof het ook niet hoor, maar het staat er.quote:our price: EUR 47.99 Delivered
availability: Due for release on 25/08/2006
Hier een linkje naar gamefaqs, hier staat alles bij story guidequote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Hellrazor het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er tijden die GBA KH gebeurt ? want ik wil binnekort aan 2 beginnen![]()
Vertel, viel het allemaal nog een beetje mee?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Evrae is down & out, en ik heb gesaved
Nine Inch Nails, bierrrrrrrrr, bloed zweet en tranen hebben hem op z'n knieën gekregen
Geen idee, heb me helemaal apelazerus gezopen daarna.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vertel, viel het allemaal nog een beetje mee?
Nu verder naar de volgende Boss.![]()
Geen FFXII limited collector's edition voor Roy dusquote:Hello Roy,
It seems that the collection may be only a ebgames and gamestop exclusive.
thanks,
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
Ik zou aanraden:quote:Op maandag 31 juli 2006 18:30 schreef Laniboekje het volgende:
Vraagje he.. wat zijn nu nog de spellen die ik gewoon gespeeld MOET hebben? Wel in genre wat ik helemaal geweldig vindt: RPG's dus. Ik heb zo het idee dat ik alles al zo'n beetje gezien heb en het wachten op KH2 en FFXII duurt nog zo lang.
Iemand enige suggesties?
Wat ik nu nog aan het spelen ben is Grandia II (ff onder het stof vandaan gehaald). Wat ik allemaal al gespeeld heb en jullie dus niet voor hoeven te stellen:
- Alle Final Fantasy games tot nu toe
- Kingdom Hearts
- Dark Cloud/Dark Chronicle
- Beyond Good & Evil
- Dragon Quest VIII
- Star Ocean: Till the End of Time
- Grandia II (nu dus aan het spelen)
- Phantom Brave
- Disgaea
Titels als Phantom Brave en Disgaea hoeven voor mij niet echt meer, het strategische-RPG ben ik toch een beetje minder gaan vinden.
Wat blijft er dus nog over en wat raden jullie mij aan om nog te gaan spelen?
DDS is er nog niet toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zou aanraden:
- Shadow Hearts
- Shadow Hearts 2
- Shadow Hearts 3
- Suikoden 3
- Suikoden 4
- Suikoden 5(komt binnenkort in EU)
- Digital Devil Saga
- Legaia 2: Duel Saga
- Arc the Lad: Twilight of the Spirits
- Breath of Fire: Dragon Quarter
- The Bards Tale
- Lord of the Rings: The Third Age
- Summoner 2
- Wild Arms 3
- Wild Arms 4
Voor een RPG liefhebber zijn de meeste van deze zeker de moeite waard
Ik vind Suikoden wel een aanraderquote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DDS is er nog niet toch?Is ook van de SMT serie en zeker de moeite als ik het overal zo lees. Verder is Suikoden GEEN aanrader, zuigende saaie game.
Shadowhearts en BoF zijn wel goeie aanraders inderdaadDie Westerse RPGs ken ik niet zo en Wild Arms ook niet
Die heb ik ook laatst gekocht, moet ik nog steeds uitspelen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb maar eerst even Lucifer's Call besteld. Ben benieuwd, ligt mooi op mijn deurmat als ik thuis ben van vakantie.
I smell a Disney lawsuit!quote:
Ik wilde ook zo'n AV center van Joytech aanschaffen, maar de versie met component-aansluitingen is gewoon NERGENS te vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Darkzell het volgende:
Zo'n AV center is toch nog duurder dan verwacht. Had wel een linkje naar de FRS gevonden voor ¤25 maar daar is ie niet meer leverbaar. Verder overal ¤50+. Bedankt iig allemaal ik kijk het nog wel even aan.
Dat is AV center 2.... hier:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n AV center van Joytech aanschaffen, maar de versie met component-aansluitingen is gewoon NERGENS te vinden.
(Zelfs niet eens meer op de joytech site)
![]()
![]()
Nou ok.... deze dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef Smots het volgende:
Thanx, da's niet die met componentaansluitingen, maar met composiet. (Geel voor het beeld en rood/wit voor het geluid)
Het AV-center wat ik zoek heeft rood/groen/blauwe connectors voor het beeld. (en digitaal optische aansluitingen voor het geluid)
Cool, maar ik kan dit ding dus niet op de joytech site vinden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou ok.... deze dan?
http://www.consoleshop.nl(...)enter-component.html
Met het Joytech Xbox 360 Control Center Component kom je nooit meer component-aansluitingen te kort op je TV en/of thuisbioscoop. Sluit je Xbox, Playstation, DVD-speler en andere toestellen (maximaal 5) tegelijk aan en schakel met één druk op de knop eenvoudig tussen je AV-apparaten. Het Joytech Xbox 360 Control Center past kwa design en kleurstelling uitstekend bij je Xbox 360.
Je moet wel even into 360 zijn.
Consoleshop is joytech.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool, maar ik kan dit ding dus niet op de joytech site vinden.
(of ik kijk verkeerd)
En de NL distributeur liet me weten dat het misschien nog wel een tijd ging duren voordat dat ding hier in NL te koop zou gaan zijn
behoorlijk uitgebreid ik geloof dat er per class een stuk of 4 verschillende sets zijn en de kleding stukken daarvan kun je onderling combineren en op kleur aanpassen in veel gevallen , je moet die dingen wel aanschaffen in de shop , en daar gaat best veel tijd in zitten aangezien je natuurlijk ook de wapens en alt costumes van de hoofd characters wil hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:21 schreef mini-lellan het volgende:
Is dat 'eigen poppetje' maken in SC3 beetje uitgebreid?
ik bedoel bij DW5:XL kon je een ventje maken met 10.000 verschillende outfits
Consoleshop is volgens mij wel een goeie shop, maar joytech.nl is niet officieel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Consoleshop is joytech.nlOf het officieel is weet ik niet.... maar iig kan je wel aan dat ding komen hoor.... heb zelf de AV1 gehad... werkte fantastisch... en als de nieuwe next gens uitkomen moet ik de AV2 ook halen.
Dat was mij niet opgevallenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:24 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag begonnen met SotC. Erg mooi spel tot nu toe. En m'n paard heeft een Ico "i" op z'n kop
Ah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66373
[afbeelding]
Alleen als je van een trage atmosferische puzzelgame houdt met minimale actie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:27 schreef Hellrazor het volgende:
moet je ico spelen voor dat je aan sotc gaat beginnnen ?
Absoluut niet. Ico & Sotc zijn 2 totaal verschillende games. Ze zijn wel losjes verbonden met een hogere verhaallijn die je goed kunt missen als sotc of Ico gamer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:27 schreef Hellrazor het volgende:
moet je ico spelen voor dat je aan sotc gaat beginnnen ?
spellen zijn inderdaad niet te vergelijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ico & Sotc zijn 2 totaal verschillende games. Ze zijn wel losjes verbonden met een hogere verhaallijn die je goed kunt missen als sotc of Ico gamer.
Ico: sfeervol, maar de gameplay valt tevaak in de herhaling waardoor het een lijkt alsof de handrem nog op je willen staat.
SotC: Bossfight game. De mooiste, grootste & spannendste bossfights die je ooit in een game hebt gezien. Verder dan dat is er niets te doen in het spel.
SotC![]()
het wordt alleen maar beter, en emotionelerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Darkzell het volgende:
Net bij SotC #9 verslagen. Vanavond weer verder denk ik en dan eens kijken hoe #10 eruit ziet. Tot nu toe nog een erg vet spel.
Een zwaard? Ooh.. Dat moet ik het spel ook maar weer eens oppakken.. Ik irriteerde me namelijk extreem aan die schaduwmonsters.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef Darkzell het volgende:
Ico is opzich een vrij rustgevend spel zonder die shaduwen maar op sommige momenten had ik wel genoeg van die dingen en irriteerde ik me er mateloos aan. Een kwartier later vind je dan weer een zwaard waardoor je ze binnen 1 slag dood had
die vraag stel ik geeneens, ik ben nederlander jeweetquote:
volgens mij waarvoor je em besteld hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het bij Play en de prijzen? Stel nou dat Yakuza gewoon duurder wordt, geldt dan die prijs? Of de prijs waarvoor je m besteld?
pin me er niet aan vast trouwens...lees anders even de FAQ op play.com ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Top, dan cancel ik mn VGP order, daar issie full price.
hij rekent het verschil wel door narr jou.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pin me er niet aan vast trouwens...lees anders even de FAQ op play.com ofzo
baaah!!!.. Dan is me PS2 allang de deur uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef ethiraseth het volgende:
Okami komt pas in februari?Ik dacht in oktober.
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef Diablos79 het volgende:
5 september in de US. Neem ik die versie wel
Ja of wacht op de PS3... die is regiovrij........quote:
dan nog moet je het spel importerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja of wacht op de PS3... die is regiovrij........
Ehhh,... ja inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog moet je het spel importeren
Dat is mijn PS2 ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja of wacht op de PS3... die is regiovrij........
Ik vond het spel ook extreem tegenvallenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Hellrazor het volgende:
zo kingsom hearts 2 is s.. eentonig dam het is echt alleen op x rammen en dan een stukje lopen filmpje kijken en vechten![]()
alhoewel de bossfights wel weer tof zijn.
2007, het jaar van de PS2quote:
Hmm vond hem eigenlijk wel leuk. Wel beetje simpele gameplay maar heb me er toch wel mee vermaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het spel ook extreem tegenvallenTotaal geen moeite gedaan verder te gaan.
Laten we zeggen dat ik er na 5 jaar development meer van had verwachtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hmm vond hem eigenlijk wel leuk. Wel beetje simpele gameplay maar heb me er toch wel mee vermaakt.
volgens mij hebben ze 5 jaar aan die filmpjes gewerktquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik er na 5 jaar development meer van had verwacht
Ik speel m op de Cube en vind m zeker leuk. Weinig vernieuwend tov deel 1 alleenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef Frozen het volgende:
Van de week heb ik Viewtiful Joe 2 gekocht bij de FRS, voor 10 euro. Moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind. ( voor dat geld)
Kent/ heeft iemand deze ook?
Precies waar ik nu op stuk loop. Ik zit nu op medium en loop vast op dat nummer van Cream en No one knows van QotSA.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:39 schreef ethiraseth het volgende:
Fuck wat is guitar hero gaaf. Snel weer verder spelen. Damn dat Cream nummer.![]()
Ik zit op precies die twee ook vast. Ach ja, vind het al best goed dat ik tot hier ben gekomen in één dag tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies waar ik nu op stuk loop. Ik zit nu op medium en loop vast op dat nummer van Cream en No one knows van QotSA.
Misschien toch nog meer oefenen met hammer on's en pull-off's. Begin alleen een beetje pijn in mijn handen te krijgen van de hele avond spelen.
Heb deel 2 laten liggen.... helemaal na het ervaren van de moeilijkheidsgraad van deel 1 op kids modequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel m op de Cube en vind m zeker leuk. Weinig vernieuwend tov deel 1 alleen
Ik vond VJ niet moeilijk, tot ik bij Fire Leo kwam, die was meteen te erg. Bij VJ 2 nog niets moeilijks meegemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb deel 2 laten liggen.... helemaal na het ervaren van de moeilijkheidsgraad van deel 1 op kids mode
Damn you!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zit op precies die twee ook vast. Ach ja, vind het al best goed dat ik tot hier ben gekomen in één dag tijd.
En die pijn in mn arm. Mischien toch maar weer tot morgen wachten voor ik verder ga.![]()
*edit* ah, no one knows ook gelukt. Wel maar met 78% van de noten geraakt, maar toch.![]()
Ach kijk... dan is het helemaal niet zo erg dat ik 'm nog niet gehaald heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Shadow of the Colossus wordt een Platinum game![]()
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2390&cat=catps2
Kijk, zulke games mogen vaker platinum worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Shadow of the Colossus wordt een Platinum game![]()
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2390&cat=catps2
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef Hellrazor het volgende:
ik ga maar is aan dragon quest beginnen
Allereerstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.
Met name voor die Final Fantasy remake, en de Mario Kart en Mario DS games. Gebruik mijn PS2 nauweljiks eigenlijk. Aan de andere kant komt de nieuwe Final Fantasy binnenkort natuurlijk uit voor de PS2...keuzes keuzs..![]()
ik ben ondertussen een uurjte of 6 in het spel en ik kan het alleen maar aanraden echt een heel tog spel , wel een beetje moeilijk trouwens de eerste keer ging ik bij het 2e gevecht doodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.
Met name voor die Final Fantasy remake, en de Mario Kart en Mario DS games. Gebruik mijn PS2 nauweljiks eigenlijk. Aan de andere kant komt de nieuwe Final Fantasy binnenkort natuurlijk uit voor de PS2...keuzes keuzs..![]()
Thanks! Zelf in elkaar geknutseldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allereerstvoor je icon
Daarnaast zou ik gewoon je PS2 houden voor, inderdaad, games als FFXII. Een DS (lite) is niet zo heel duur vind ik en beide apparaten zijn zeker de moeite waard.
het hoesje waar die nu inzit is te mooi om em platinum te kopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach kijk... dan is het helemaal niet zo erg dat ik 'm nog niet gehaald heb.Voor een platinum-prijs kan ik 'm eigenlijk niet laten liggen.
Dan alquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef Diablos79 het volgende:
5 september in de US. Neem ik die versie wel
http://www.consoleshop.nl(...)adcampaign=vergelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef dapluiz het volgende:
Weet iemand hier trouwens waar Guitar HEro het goedkoopst te krijgen is ?
Dragon Quest 8?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:34 schreef kokos het volgende:
Pro Evolution Soccer 6,
Gran Turismo 4,
Final Fantasy XII,
Prince of Persia Two Thrones.
Zie ik nog een goede game van de laatste en komende tijd overhethoofd?
Hij loopt echt al wekenquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:33 schreef Cid het volgende:
Joh! Niets kunnen vinden nog over die actie, straks eens even kijken bij de AH.
Niet op tv geloof ik, naja dan weet je het inderdaad niet. Ik drink het toevallig omdat het niet duur is. Zodoendequote:Op maandag 14 augustus 2006 08:38 schreef Cid het volgende:
Ook aangekondigd op TV en zo?
Ik drink nooit sisi, vind het eigenlijk niet te zuipen ook![]()
Ik drink helemaal geen fris drankquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet op tv geloof ik, naja dan weet je het inderdaad niet. Ik drink het toevallig omdat het niet duur is. Zodoende
Er staat op de sisi site 'Platinum' dus gewoon alle Platinum games, en anders moet je gaan zeuren tot je gelijk krijgtquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:02 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand welke games ik allemaal kan krijgen met de Sisi actie, want bij de FRS zeiden ze dat het om een beperkte selectie ging van de platinum games. En eigenlijk wil ik graag God of War en Kingdom Hearts ermee halen.
Sterkte met de kramp in je vingers aankomende tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:22 schreef dapluiz het volgende:
Net guitar hero gescoord!
Nu nog ff me uitgeleende ps2 terughalen
Ouderdomsverschijnselenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef kokos het volgende:
Mijn playstation doet erg vaag laatste tijd met het opstarten. Er is steeds een fout bij het lezen van de disc. Als ik aantal keren gereset heb of cd er uit heb gehaad doet hij het. Als hij het eenmaal diet looptie ook goed door. Cd is in perfecte condite geen krasje niks
bij mij is het bij GTA:SA ook zo geen krassen en trog leest ie em niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OuderdomsverschijnselenKoop een nieuwe.
hoop ut heb me PS2 (pas) 3 jaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef peristilius het volgende:
Vooral vieze lens verschijnselen denk ik.
Clean your lens and find out.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:33 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
hoop ut heb me PS2 (pas) 3 jaar
ja ik wou vandaag toevallig een DVD-Cleaner halen bij de FRS waren ze uitverkocht dus moet ìk online bestellen zei die gozerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Clean your lens and find out.
online shops zuigen als de tering!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef peristilius het volgende:
Kut FRS ook.
Online bestellen duurt ook 3 weken daar (alleen soms als je geluk hebt is het er opeens binnen een week).
149 voor een PS2 slimline + singstar?!?!? Waar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
Ok heb nu ook een playstation (mijn vrouw wilde hem hebben voor haar verjaardag voor Dance games en Singstar erzo.) Dus ik heb er maar een gekochtZo een kleine zilveren voor 149 met singstar pack.
pre orderen zuigt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
149 voor een PS2 slimline + singstar?!?!? Waar?
Trouwens 5 september komt steeds dichterbij, iedereen heeft zijn Okami al gepreordered mag ik hopen.
gewoon bij de bartsmit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Trouwens 5 september komt steeds dichterbij, iedereen heeft zijn Okami al gepreordered mag ik hopen.
Ik heb vandaag net weer een CC aangevraagd...Tot die tijd bestel ik eigenlijk niks online.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
nope, ik heb familie binnen Free Record Kringen. ik loop gewoon de winkel binnen om 17.15 en ben verzekerd van een exemplaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Play is prima heb er zelf 300Euro + al besteld en erg goede service!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef kokos het volgende:
Play.com een goede onlineshop? Kijk vooral naar de prijs
Of welke goede site heb je en wat zijn de voordelen?
Top servicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef kokos het volgende:
Play.com een goede onlineshop? Kijk vooral naar de prijs
Of welke goede site heb je en wat zijn de voordelen?
Zeker. Mits ze tenminste iets op voorraad hebben. Ze hebben vele pagina's met rpg's op hun site van maar als 10% daarvan nog leverbaar is mag je blij zijn.quote:
Dat is altijd wel bagger ja. (heb mijn pricecompare moeten aanpassen aan site die prijzen en games gewoon laten staan tewijl ze nooit meer geleverd gaan wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeker. Mits ze tenminste iets op voorraad hebben. Ze hebben vele pagina's met rpg's op hun site van maar als 10% daarvan nog leverbaar is mag je blij zijn.![]()
Dat hangt helemaal af van welke genres je wilt. DIngen die ik zou aanraden, verspreid over de meeste genres:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef MeZZiN het volgende:
Maar wat zijn trouwens de must have top 10 voor de PS2 kan ik die op nemen in de pricecompare.
Staat op VGP.ca en omdat ik het nieuws amper nog volg nam ik het maar aan. Ik ging trouwens sowieso uit van de NTSC release, PAL is voor mietjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Okami dit jaar hier nog uitkomt? Die komt pas in april 2007 ofzo naar Europa.
In de US is de precieze datum ook nog niet bekend.
Vier knoppen is nog wel te doen, enige moeilijke is leren je ringvinger en pink te laten doen wat je brein ze opdraagt. Maar het scheelt heel erg dat je je hand stil kan houden. Op Hard krijg je de 5e knop erbij en dan wordt het pas echt moeilijk, dan moet je je hand regelmatig bewegen en dan raak ik helemaal in de war.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:26 schreef dapluiz het volgende:
Damn, gister voor het eerst Guitar Hero gespeelt, en wat een vette game!
Wel gemerkt dat ik het nog ff op easy moet houden, als die 4e button erbij komt word het me toch nog iets te moeilijk
tip: op de gele zit een een kleine verdikking. Zo kun je bijhouden waar je met je hand zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vier knoppen is nog wel te doen, enige moeilijke is leren je ringvinger en pink te laten doen wat je brein ze opdraagt. Maar het scheelt heel erg dat je je hand stil kan houden. Op Hard krijg je de 5e knop erbij en dan wordt het pas echt moeilijk, dan moet je je hand regelmatig bewegen en dan raak ik helemaal in de war.![]()
19 september, vandaag bekend gemaakt. Goeie timing al die gamesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Staat op VGP.ca en omdat ik het nieuws amper nog volg nam ik het maar aan. Ik ging trouwens sowieso uit van de NTSC release, PAL is voor mietjes.
Silent Hill 2..... zooo magisch ! De beste uit de serie !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
Wat zal ik als eerste gaan spelen?
- Silent hill 2
- Silent hill 3
- Project Zero
![]()
yupquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Silent Hill 2..... zooo magisch ! De beste uit de serie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |