Ik vond VJ niet moeilijk, tot ik bij Fire Leo kwam, die was meteen te erg. Bij VJ 2 nog niets moeilijks meegemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb deel 2 laten liggen.... helemaal na het ervaren van de moeilijkheidsgraad van deel 1 op kids mode
Damn you!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zit op precies die twee ook vast. Ach ja, vind het al best goed dat ik tot hier ben gekomen in één dag tijd.
En die pijn in mn arm. Mischien toch maar weer tot morgen wachten voor ik verder ga.![]()
*edit* ah, no one knows ook gelukt. Wel maar met 78% van de noten geraakt, maar toch.![]()
Ach kijk... dan is het helemaal niet zo erg dat ik 'm nog niet gehaald heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Shadow of the Colossus wordt een Platinum game![]()
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2390&cat=catps2
Kijk, zulke games mogen vaker platinum worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Shadow of the Colossus wordt een Platinum game![]()
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2390&cat=catps2
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef Hellrazor het volgende:
ik ga maar is aan dragon quest beginnen
Allereerstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.
Met name voor die Final Fantasy remake, en de Mario Kart en Mario DS games. Gebruik mijn PS2 nauweljiks eigenlijk. Aan de andere kant komt de nieuwe Final Fantasy binnenkort natuurlijk uit voor de PS2...keuzes keuzs..![]()
ik ben ondertussen een uurjte of 6 in het spel en ik kan het alleen maar aanraden echt een heel tog spel , wel een beetje moeilijk trouwens de eerste keer ging ik bij het 2e gevecht doodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.
Met name voor die Final Fantasy remake, en de Mario Kart en Mario DS games. Gebruik mijn PS2 nauweljiks eigenlijk. Aan de andere kant komt de nieuwe Final Fantasy binnenkort natuurlijk uit voor de PS2...keuzes keuzs..![]()
Thanks! Zelf in elkaar geknutseldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allereerstvoor je icon
Daarnaast zou ik gewoon je PS2 houden voor, inderdaad, games als FFXII. Een DS (lite) is niet zo heel duur vind ik en beide apparaten zijn zeker de moeite waard.
het hoesje waar die nu inzit is te mooi om em platinum te kopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach kijk... dan is het helemaal niet zo erg dat ik 'm nog niet gehaald heb.Voor een platinum-prijs kan ik 'm eigenlijk niet laten liggen.
Dan alquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef Diablos79 het volgende:
5 september in de US. Neem ik die versie wel
http://www.consoleshop.nl(...)adcampaign=vergelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef dapluiz het volgende:
Weet iemand hier trouwens waar Guitar HEro het goedkoopst te krijgen is ?
Dragon Quest 8?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:34 schreef kokos het volgende:
Pro Evolution Soccer 6,
Gran Turismo 4,
Final Fantasy XII,
Prince of Persia Two Thrones.
Zie ik nog een goede game van de laatste en komende tijd overhethoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |