baaah!!!.. Dan is me PS2 allang de deur uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef ethiraseth het volgende:
Okami komt pas in februari?Ik dacht in oktober.
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef Diablos79 het volgende:
5 september in de US. Neem ik die versie wel
Ja of wacht op de PS3... die is regiovrij........quote:
dan nog moet je het spel importerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja of wacht op de PS3... die is regiovrij........
Ehhh,... ja inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog moet je het spel importeren
Dat is mijn PS2 ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja of wacht op de PS3... die is regiovrij........
Ik vond het spel ook extreem tegenvallenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Hellrazor het volgende:
zo kingsom hearts 2 is s.. eentonig dam het is echt alleen op x rammen en dan een stukje lopen filmpje kijken en vechten![]()
alhoewel de bossfights wel weer tof zijn.
2007, het jaar van de PS2quote:
Hmm vond hem eigenlijk wel leuk. Wel beetje simpele gameplay maar heb me er toch wel mee vermaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het spel ook extreem tegenvallenTotaal geen moeite gedaan verder te gaan.
Laten we zeggen dat ik er na 5 jaar development meer van had verwachtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hmm vond hem eigenlijk wel leuk. Wel beetje simpele gameplay maar heb me er toch wel mee vermaakt.
volgens mij hebben ze 5 jaar aan die filmpjes gewerktquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik er na 5 jaar development meer van had verwacht
Ik speel m op de Cube en vind m zeker leuk. Weinig vernieuwend tov deel 1 alleenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef Frozen het volgende:
Van de week heb ik Viewtiful Joe 2 gekocht bij de FRS, voor 10 euro. Moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind. ( voor dat geld)
Kent/ heeft iemand deze ook?
Precies waar ik nu op stuk loop. Ik zit nu op medium en loop vast op dat nummer van Cream en No one knows van QotSA.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:39 schreef ethiraseth het volgende:
Fuck wat is guitar hero gaaf. Snel weer verder spelen. Damn dat Cream nummer.![]()
Ik zit op precies die twee ook vast. Ach ja, vind het al best goed dat ik tot hier ben gekomen in één dag tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies waar ik nu op stuk loop. Ik zit nu op medium en loop vast op dat nummer van Cream en No one knows van QotSA.
Misschien toch nog meer oefenen met hammer on's en pull-off's. Begin alleen een beetje pijn in mijn handen te krijgen van de hele avond spelen.
Heb deel 2 laten liggen.... helemaal na het ervaren van de moeilijkheidsgraad van deel 1 op kids modequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel m op de Cube en vind m zeker leuk. Weinig vernieuwend tov deel 1 alleen
Ik vond VJ niet moeilijk, tot ik bij Fire Leo kwam, die was meteen te erg. Bij VJ 2 nog niets moeilijks meegemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb deel 2 laten liggen.... helemaal na het ervaren van de moeilijkheidsgraad van deel 1 op kids mode
Damn you!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zit op precies die twee ook vast. Ach ja, vind het al best goed dat ik tot hier ben gekomen in één dag tijd.
En die pijn in mn arm. Mischien toch maar weer tot morgen wachten voor ik verder ga.![]()
*edit* ah, no one knows ook gelukt. Wel maar met 78% van de noten geraakt, maar toch.![]()
Ach kijk... dan is het helemaal niet zo erg dat ik 'm nog niet gehaald heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Shadow of the Colossus wordt een Platinum game![]()
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2390&cat=catps2
Kijk, zulke games mogen vaker platinum worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Shadow of the Colossus wordt een Platinum game![]()
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2390&cat=catps2
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef Hellrazor het volgende:
ik ga maar is aan dragon quest beginnen
Allereerstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.
Met name voor die Final Fantasy remake, en de Mario Kart en Mario DS games. Gebruik mijn PS2 nauweljiks eigenlijk. Aan de andere kant komt de nieuwe Final Fantasy binnenkort natuurlijk uit voor de PS2...keuzes keuzs..![]()
ik ben ondertussen een uurjte of 6 in het spel en ik kan het alleen maar aanraden echt een heel tog spel , wel een beetje moeilijk trouwens de eerste keer ging ik bij het 2e gevecht doodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook! De enige reden dat ik mijn PS2 nog niet aan het verkopen ben eigenlijk. Zit te denken om het te verkopen en dan een DS te gaan halen.
Met name voor die Final Fantasy remake, en de Mario Kart en Mario DS games. Gebruik mijn PS2 nauweljiks eigenlijk. Aan de andere kant komt de nieuwe Final Fantasy binnenkort natuurlijk uit voor de PS2...keuzes keuzs..![]()
Thanks! Zelf in elkaar geknutseldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allereerstvoor je icon
Daarnaast zou ik gewoon je PS2 houden voor, inderdaad, games als FFXII. Een DS (lite) is niet zo heel duur vind ik en beide apparaten zijn zeker de moeite waard.
het hoesje waar die nu inzit is te mooi om em platinum te kopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach kijk... dan is het helemaal niet zo erg dat ik 'm nog niet gehaald heb.Voor een platinum-prijs kan ik 'm eigenlijk niet laten liggen.
Dan alquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef Diablos79 het volgende:
5 september in de US. Neem ik die versie wel
http://www.consoleshop.nl(...)adcampaign=vergelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef dapluiz het volgende:
Weet iemand hier trouwens waar Guitar HEro het goedkoopst te krijgen is ?
Dragon Quest 8?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:34 schreef kokos het volgende:
Pro Evolution Soccer 6,
Gran Turismo 4,
Final Fantasy XII,
Prince of Persia Two Thrones.
Zie ik nog een goede game van de laatste en komende tijd overhethoofd?
Hij loopt echt al wekenquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:33 schreef Cid het volgende:
Joh! Niets kunnen vinden nog over die actie, straks eens even kijken bij de AH.
Niet op tv geloof ik, naja dan weet je het inderdaad niet. Ik drink het toevallig omdat het niet duur is. Zodoendequote:Op maandag 14 augustus 2006 08:38 schreef Cid het volgende:
Ook aangekondigd op TV en zo?
Ik drink nooit sisi, vind het eigenlijk niet te zuipen ook![]()
Ik drink helemaal geen fris drankquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet op tv geloof ik, naja dan weet je het inderdaad niet. Ik drink het toevallig omdat het niet duur is. Zodoende
Er staat op de sisi site 'Platinum' dus gewoon alle Platinum games, en anders moet je gaan zeuren tot je gelijk krijgtquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:02 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand welke games ik allemaal kan krijgen met de Sisi actie, want bij de FRS zeiden ze dat het om een beperkte selectie ging van de platinum games. En eigenlijk wil ik graag God of War en Kingdom Hearts ermee halen.
Sterkte met de kramp in je vingers aankomende tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:22 schreef dapluiz het volgende:
Net guitar hero gescoord!
Nu nog ff me uitgeleende ps2 terughalen
Ouderdomsverschijnselenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef kokos het volgende:
Mijn playstation doet erg vaag laatste tijd met het opstarten. Er is steeds een fout bij het lezen van de disc. Als ik aantal keren gereset heb of cd er uit heb gehaad doet hij het. Als hij het eenmaal diet looptie ook goed door. Cd is in perfecte condite geen krasje niks
bij mij is het bij GTA:SA ook zo geen krassen en trog leest ie em niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OuderdomsverschijnselenKoop een nieuwe.
hoop ut heb me PS2 (pas) 3 jaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef peristilius het volgende:
Vooral vieze lens verschijnselen denk ik.
Clean your lens and find out.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:33 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
hoop ut heb me PS2 (pas) 3 jaar
ja ik wou vandaag toevallig een DVD-Cleaner halen bij de FRS waren ze uitverkocht dus moet ìk online bestellen zei die gozerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Clean your lens and find out.
online shops zuigen als de tering!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef peristilius het volgende:
Kut FRS ook.
Online bestellen duurt ook 3 weken daar (alleen soms als je geluk hebt is het er opeens binnen een week).
149 voor een PS2 slimline + singstar?!?!? Waar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
Ok heb nu ook een playstation (mijn vrouw wilde hem hebben voor haar verjaardag voor Dance games en Singstar erzo.) Dus ik heb er maar een gekochtZo een kleine zilveren voor 149 met singstar pack.
pre orderen zuigt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
149 voor een PS2 slimline + singstar?!?!? Waar?
Trouwens 5 september komt steeds dichterbij, iedereen heeft zijn Okami al gepreordered mag ik hopen.
gewoon bij de bartsmit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Trouwens 5 september komt steeds dichterbij, iedereen heeft zijn Okami al gepreordered mag ik hopen.
Ik heb vandaag net weer een CC aangevraagd...Tot die tijd bestel ik eigenlijk niks online.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
nope, ik heb familie binnen Free Record Kringen. ik loop gewoon de winkel binnen om 17.15 en ben verzekerd van een exemplaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Play is prima heb er zelf 300Euro + al besteld en erg goede service!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef kokos het volgende:
Play.com een goede onlineshop? Kijk vooral naar de prijs
Of welke goede site heb je en wat zijn de voordelen?
Top servicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef kokos het volgende:
Play.com een goede onlineshop? Kijk vooral naar de prijs
Of welke goede site heb je en wat zijn de voordelen?
Zeker. Mits ze tenminste iets op voorraad hebben. Ze hebben vele pagina's met rpg's op hun site van maar als 10% daarvan nog leverbaar is mag je blij zijn.quote:
Dat is altijd wel bagger ja. (heb mijn pricecompare moeten aanpassen aan site die prijzen en games gewoon laten staan tewijl ze nooit meer geleverd gaan wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeker. Mits ze tenminste iets op voorraad hebben. Ze hebben vele pagina's met rpg's op hun site van maar als 10% daarvan nog leverbaar is mag je blij zijn.![]()
Dat hangt helemaal af van welke genres je wilt. DIngen die ik zou aanraden, verspreid over de meeste genres:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef MeZZiN het volgende:
Maar wat zijn trouwens de must have top 10 voor de PS2 kan ik die op nemen in de pricecompare.
Staat op VGP.ca en omdat ik het nieuws amper nog volg nam ik het maar aan. Ik ging trouwens sowieso uit van de NTSC release, PAL is voor mietjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Okami dit jaar hier nog uitkomt? Die komt pas in april 2007 ofzo naar Europa.
In de US is de precieze datum ook nog niet bekend.
Vier knoppen is nog wel te doen, enige moeilijke is leren je ringvinger en pink te laten doen wat je brein ze opdraagt. Maar het scheelt heel erg dat je je hand stil kan houden. Op Hard krijg je de 5e knop erbij en dan wordt het pas echt moeilijk, dan moet je je hand regelmatig bewegen en dan raak ik helemaal in de war.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:26 schreef dapluiz het volgende:
Damn, gister voor het eerst Guitar Hero gespeelt, en wat een vette game!
Wel gemerkt dat ik het nog ff op easy moet houden, als die 4e button erbij komt word het me toch nog iets te moeilijk
tip: op de gele zit een een kleine verdikking. Zo kun je bijhouden waar je met je hand zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vier knoppen is nog wel te doen, enige moeilijke is leren je ringvinger en pink te laten doen wat je brein ze opdraagt. Maar het scheelt heel erg dat je je hand stil kan houden. Op Hard krijg je de 5e knop erbij en dan wordt het pas echt moeilijk, dan moet je je hand regelmatig bewegen en dan raak ik helemaal in de war.![]()
19 september, vandaag bekend gemaakt. Goeie timing al die gamesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Staat op VGP.ca en omdat ik het nieuws amper nog volg nam ik het maar aan. Ik ging trouwens sowieso uit van de NTSC release, PAL is voor mietjes.
Silent Hill 2..... zooo magisch ! De beste uit de serie !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
Wat zal ik als eerste gaan spelen?
- Silent hill 2
- Silent hill 3
- Project Zero
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |