Ziekquote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Webby het volgende:
Ben eens op zoek gegaan naar een goede shmup, aangezien ik erg van dat genre hou en R-Type Final helemaal op gespeeld heb. Maar ik wou een echte Jap shmup. Nu ben ik begonnen aan Mushimehime-sama een maniac shooter en omg wat een game. Dikke adrenaline als je door die bullet curtains heen komt. Om een idee te krijgen id dit een leuk filmpje. Een echte aanrader voor de shoot 'em up fan!
Tot nu toe kom ik tot de eindbaas van level 3
Hoe kan je dit spelen?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Webby het volgende:
Ben eens op zoek gegaan naar een goede shmup, aangezien ik erg van dat genre hou en R-Type Final helemaal op gespeeld heb. Maar ik wou een echte Jap shmup. Nu ben ik begonnen aan Mushimehime-sama een maniac shooter en omg wat een game. Dikke adrenaline als je door die bullet curtains heen komt. Om een idee te krijgen id dit een leuk filmpje. Een echte aanrader voor de shoot 'em up fan!
Tot nu toe kom ik tot de eindbaas van level 3
ze zijn tof, alleen wel extreem moeilijkquote:
Ik speel alleen arrange mode, dan heb je geen continuequote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
ze zijn tof, alleen wel extreem moeilijk5 seconden spelen en ik zou al mijn continu's kwijt zijn volgens mij
Dan zou ik na 0.37 seconde game over zijn vermoed ikquote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik speel alleen arrange mode, dan heb je geen continue
driehoekje?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
hoe trek je jezelf omhoog bij MGS3 ?
waarom zo laat nog? in amerika is ie al een jaar uit..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef DaggerNL het volgende:
Bad news, Metal Gear Solid 3 Subsistence is van 29-9 naar 6-10 verschoven.
![]()
Good News, Je krijgt standaard disc 3 erbij![]()
http://www.play.com/Games(...)+solid+3+subsistence
Is dat Thor ofzo?quote:
Voor Ps2 ziet dit er toch wel erg vet uit. Zal wel een van de laatste games worden die ik voor de Ps2 koopquote:
Een jaar is ook een beetje overdreven, het kwam in maart 2006 uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zo laat nog? in amerika is ie al een jaar uit..
Gijs who cares wie het isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat Thor ofzo?
Ik ken geen Griekse personage die op een paard zit, maar Thor is niet Grieks?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef Darkzell het volgende:
Het maakt me niet uit of ie grieks is of niet. Ik wil gewoon coole nieuwe vijanden die ik op een nog vettere manier kan afmaken.
Dat zal wel goed komen dammitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het verhaal vind ik toch zeker wel een belangrijk onderdeel hoor![]()
Dat geloof ik ook wel, maar ik wil godver weten of dat Thor is of nietquote:
Thor wordt inderdaad meestal afgebeeld als een bebaarde reus met een hamer, maar voor zover ik weet had hij geen 'eigen' paard, in tegenstelling tot Odin. Bovendien is Thor een god uit de Noorse mythologie, niet uit de Griekse.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat geloof ik ook wel, maar ik wil godver weten of dat Thor is of niet
Ja, I know.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Thor wordt inderdaad meestal afgebeeld als een bebaarde reus met een hamer, maar voor zover ik weet had hij geen 'eigen' paard, in tegenstelling tot Odin. Bovendien is Thor een god uit de Noorse mythologie, niet uit de Griekse.
Klopt, die is ook Noors. Ik kan ook geen Griekse god (of ander mythologisch figuur) bedenken die lijkt op die kerel in de screenshots.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Odin is ook niet Grieks toch?
En dat is dus precies wat ik wil wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klopt, die is ook Noors. Ik kan ook geen Griekse god (of ander mythologisch figuur) bedenken die lijkt op die kerel in de screenshots.
Tja, de enige die ik me kan bedenken die in aanmerking zou kunnen komen is Hephaistos, de god van het vuur en van de smeedkunst, maar die is kreupel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat is dus precies wat ik wil weten
MIschien dat hij daarom paard rijdt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tja, de enige die ik me kan bedenken die in aanmerking zou kunnen komen is Hephaistos, de god van het vuur en van de smeedkunst, maar die is kreupel.
Maar het waren dan ook erg toffe screensquote:
volgens mij zie ik niet elke dag Hephaistios op screens vlak voordat hij z'n kont geschopt krijgt....quote:
Proestquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volgens mij zie ik niet elke dag Hephaistios op screens vlak voordat hij z'n kont geschopt krijgt....
in de handleidingquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef mini-lellan het volgende:
een vriend van mij heeft een Playstation2 network Adaptor gekocht alleen hij moet ergens een 14 cijferige code invoeren alleen heb geen idee waar die code moet staan dus aan jullie de vraag waar die code staat![]()
![]()
Ik zou je PS2 niet in een Frans' stopcontact stekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:05 schreef Ipho het volgende:
Neem me Ps2 mee naar frankrijk, maar welk spel zou ik kopen om daar te spelen?
Houd me niet meer bezig met de Ps2 verder qua games dus weet niet wat uit is, en toen ik in de Media Markt in Zwolle liep. Sloeg de verbazing helemaal toe, wat een kloten spellen liggen daar alleen maar!
Dus wat is een lekker spelletje om even tussen door op de camping te spelen?
Nee? Vorige maand dik 2 weken zonder problemen kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou je PS2 niet in een Frans' stopcontact steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |