Je moet ergens een selectie maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:14 schreef jehovaguerilla het volgende:
Staat God of War niet bij de toppers?
Tsssk!
SotC ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat rijtje mag sowieso aangepast worden, DQ8 is er bijv al
Daar is Wiki voor!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat rijtje mag sowieso aangepast worden, DQ8 is er bijv al
Heb ik al laaaang joh.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:31 schreef Slappy het volgende:
Johhh wat is Psychonauts een vet spel.
Dus die moeten julie allemaal even halen
Wel een vaag spelquote:
Dat is inderdaad zo, maar het scheurt wel lekker.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:24 schreef Slappy het volgende:
Schijnt niet al te best spel te zijn.
4 racers op de baan/Slechte al.
Euhm, nog een keer in het Nederlands.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wel een vaag spel
Mischien kan je me helpen ik zit nu in die lap om zo vecht training te volgen.
In die ene gebouw met die hek er om heen en die 3 ronde tomaten ofzo???
Ik moet de hele tijd naar iemand toe om die training te volgen weet jij mischien?
Is in het Nederlandsquote:Op maandag 19 juni 2006 18:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm, nog een keer in het Nederlands.
Ik moet grinden voor de eindbaas van DQ8, heb ik echter geen zin in dus die leg ik even aan de kantquote:Op maandag 19 juni 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Speel op dit moment DQ 8 en Grandia II.
DQ8 heb ik echter even aan de kant liggen. Meestal aan het einde van een lange RPG heb ik geen zin meer om dat einde nog te spelen. Komt over een paar weken wel weer.
Grandia II net aan begonnen, ziet er wel tof uit ook al is het een ouder spel.
En verder is dit berichtje een schaamteloze TVP.
vind het wel kut dat ze echt veel rek stukken in DQ8 hebben gestopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet met DQ8 nog steeds verder, ben nog steeds op het punt waar ik net de boot hebNa de tentamens maar uitspelen.
Alleen al om jouw verhaal over het te lange rekken heb ik geen zin meerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind het wel kut dat ze echt veel rek stukken in DQ8 hebben gestopt.
Vooral als je denkt dat je klaar bent met de game krijg je nog een stuk waarbij ik zei : GVD dit is Zelda The wind wanker toch niet ?!?!?! echt een opdracht die onderhand precies hetzelfde is als bij zelda.
game 2 weken weggelegt, dit weekend uit willen spelen maar ik ben zwaar underlevelt en heb geen zin om uren te grinden
Tsja vooral bij het stuk met die mollen vond ik het echt onnodig rekkenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen al om jouw verhaal over het te lange rekken heb ik geen zin meer![]()
Precies, ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had al een game in de pre-order staan.
[afbeelding]
Nu twee games daaraan toegevoegd.
[afbeelding] [afbeelding]
Volgend jaar nog God of War 2. En dan ben ik klaar met de PS2.
Ik vond dat reuze meevallen. Bovendien kan je met 'Zoom' snel van stad naar stad reizen. Bovendien gaat het vliegen met die vogel ook best rap.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind het wel kut dat ze echt veel rek stukken in DQ8 hebben gestopt.
Vooral als je denkt dat je klaar bent met de game krijg je nog een stuk waarbij ik zei : GVD dit is Zelda The wind wanker toch niet ?!?!?! echt een opdracht die onderhand precies hetzelfde is als bij zelda.
game 2 weken weggelegt, dit weekend uit willen spelen maar ik ben zwaar underlevelt en heb geen zin om uren te grinden
het gaat rap jah, maar daarom vind ik het nog wel bullshit dat ik eerste de hele wereld weer rond moet om even 2 tellen wat te doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vond dat reuze meevallen. Bovendien kan je met 'Zoom' snel van stad naar stad reizen. Bovendien gaat het vliegen met die vogel ook best rap.
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Over welk moment heb je het precies? Het is voor mij alweer een tijdje geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten. Dat had van mij ook niet gehoeven inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
God of War is geniaal. 'Nuff said.
Euhm ik weet niet, waarschijnlijk hebben ze dat gezegd, kijk anders even op www.gamefaqs.comquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Slappy het volgende:
[..]
Is in het Nederlands![]()
Nou omdat ik vandaag niks te doen heb.
Ik ben in het begin ik ben bij zo mannetje(profesor)met die grote telescoop in die ondergronds lap.
Nu wil ik zo gevecht les nemen maar dan moet ik bij iemand langs en wie is dat dan?
quote:Jump into the log in the corner of the room. You will now
be in the transport system. Select the fourth option, to the Sanctuary.
Op de laatste twee levels na.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
Psychonautsquote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef Slappy het volgende:
Zal ik God of war/Gt4/of weet iemand een andere leuk goedkope game (ik moet nog kleren halenvan dat andere geld).
ik weet niet..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
want?
is misschien iets meer voor het GameCube/Wii-topic.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ik weet niet..
ik zag deze op games.fok.nl
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, kunnen we het hier ontopic houden?
Oeh.. op zijn nintendo staart getraptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, kunnen we het hier ontopic houden?
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Heb je m gespeeld? Ik weet het namelijk nog niet zo... Aan de ene kant lijkt het me een veelbelovende game maar aan de andere kant zijn er nog zoveel andere PS2 games die ik ga halen en ik weet niet of Rogue Galaxy er dan wel tussen past.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Rogue Galaxy is zeer vet, en leuker en mooier dan DQ8
ik heb GTA: LCS besteld bij play.com, omgerekent 22 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wil trouwens ook Tourist Throphy gaan halen, maar dan om ook lekker met vrienden tegen elkaar te racen op de PS2. Ook ga ik nog GTA: Liberty Stories halen, al is het alleen maar voor de collectie!
quote:Your order for Grand Theft Auto: Liberty City Stories has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Ik heb de japanse versie een stuk gespeeld. Ben nog niet zo heel ver dus over het verhaal weet ik nog niet echt veel. Maar het battle systeem is echt leuk en real time, dus je kan vrij rondlopen en aanvallen doen tijdens gevechten. De wereld is echt heel mooi gemaakt veel details en erg kleurrijk. Ziet er zeer indrukwekkend voor een PS2 game. Echt nog een stap boven DQ8. Het is zeker een aanrader, helemaal als je van RPG's houd, en zodra er een engelse versie beschikbaar is bestel ik deze gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je m gespeeld? Ik weet het namelijk nog niet zo... Aan de ene kant lijkt het me een veelbelovende game maar aan de andere kant zijn er nog zoveel andere PS2 games die ik ga halen en ik weet niet of Rogue Galaxy er dan wel tussen past.
Vertel er eens wat meer over
Daarom wil ik hem ook hebben! Die 30 euro kan ik ook nog wel lijden!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb GTA: LCS besteld bij play.com, omgerekent 22 euro.
Kan heel moeilijk een miskoop zijn dan
edit
Bahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb de japanse versie een stuk gespeeld. Ben nog niet zo heel ver dus over het verhaal weet ik nog niet echt veel. Maar het battle systeem is echt leuk en real time, dus je kan vrij rondlopen en aanvoelen doen tijdens gevechten. De wereld is echt heel mooi gemaakt veel details en erg kleurrijk. Ziet er zeer indrukwekkend voor een PS2 game. Echt nog een stap boven DQ8. Het is zeker een aanrader, helemaal als je van RPG's houd, en zodra er een engelse versie beschikbaar is bestel ik deze gelijk![]()
Maar ik heb Tourist Trophy ook gekocht om met vrienden een lekker potje te racen en GTA: LS heb ik gewoon gekocht voor de collectie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
Hmm, Tourist Trophy is toch wel een beetje te makkelijk.
Hij moet uitkomen in oktober, hier een filmpje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Julien het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over de nieuwe PES?
Het is jammer dat de game geen online functie heeft, de AI is gewoon te slecht, om met vrienden te racen moet het wel een prima game zijn ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Maar ik heb Tourist Trophy ook gekocht om met vrienden een lekker potje te racen.
En je kan er ook nog mee online spelen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:16 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb Killzone gekocht. Valt me echt heel veel mee. Verhaal zit wel aardig in elkaar en de controls zijn prima. De A.I. van de vijand is prima, ze gaan echt schuilen en proberen je te flanken.
Dat spel kost tegenwoordig echt niks meer en vind het eigenlijk wel een must have
Komt hij eerder in Europa uit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Diablos79 het volgende:
30 augustus in europa. Japanse versie is al uit
Nee, hij komt in de US en in EU in dezelfde week uit. Zie tothegame.comquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt hij eerder in Europa uit?
pre-order canceled!
Vanwaar dequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Destiny 2:
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1817.html
Wiiiiiiquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, hij komt in de US en in EU in dezelfde week uit. Zie tothegame.com
Serieus? Waarom dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
Een Shadow of the colossus speedrun filmpje van mij komt op een DVD van een playstation magazine uit de UK. Weeeeh
ze moeten die dvd toch ergens mee vullenquote:
hier om denk ik.quote:
1 |
Spoilers.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
hier om denk ik.
[ code verwijderd ]
In WMP proppen.
Ik ben pas bij de derde Colossus.quote:
Je probeert regio 1 spellen af te spelen in een PS2 met regio 2, dat gaat idd niet werken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:52 schreef Djensen het volgende:
Help....
Ik heb een Playstation 2 (de zilvere kleinere versie) anno 2005. Gewoon in de winkel en ik heb ' m (nog) niet laten ombouwen oid.
En ik heb in Canada 2 spelletjes gekocht (NBA 2k5 en Def Jam fight for New York) en nu herkent de PS2 de spelletjes niet (geeft melding van stop playstation of playstation 2 cd in)
Wie weet wat ik moet doen?!? Alvast bedankt voor de hulp, ik weet zeker dat 1 van jullie me uit kan leggen hoe dit komt!
Dat d8 ik idd al, hier is geen oplossing voor?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef Tain het volgende:
Je probeert regio 1 spellen af te spelen in een PS2 met regio 2, dat gaat idd niet werken.
Je kop tegen een muur beuken is een optie, aangezien je je NTSC games hebt gekocht, en die wil je op een PAL console gaan spelen. Dah gaat dus niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:52 schreef Djensen het volgende:
Help....
Ik heb een Playstation 2 (de zilvere kleinere versie) anno 2005. Gewoon in de winkel en ik heb ' m (nog) niet laten ombouwen oid.
En ik heb in Canada 2 spelletjes gekocht (NBA 2k5 en Def Jam fight for New York) en nu herkent de PS2 de spelletjes niet (geeft melding van stop playstation of playstation 2 cd in)
Wie weet wat ik moet doen?!? Alvast bedankt voor de hulp, ik weet zeker dat 1 van jullie me uit kan leggen hoe dit komt!
wat je zou kunnen proberen, is een importconsole op de kop tikken bij een importzaakje. Ik bedoel, PS2 consoles kosten geen drol meer tegenwoordig, en als je vaker naar het buitenland gaat is het wel eens leuk om daar ook spelletjes te kopen. Ook omdat NTSC sneller is dan PALquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Djensen het volgende:
Ok, dank voor de uitleg, en jullie hebben idd gelijk, wat dit betreft ben ik een n00b
Ow god...wil ik dit zien?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer Yakuza met Engelse stemmen:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11503
[afbeelding]
kijk eens omhoogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje hoe makelijk is het om import games te spelen op de PS2?
Sorry, volgde de topic zelf niet echt ... sorry voor de dubble vraag.quote:
Swap disc voor import gamesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het werkt volgens mij onwijs kut. Koop een NTSC PS2
Die sla ik gewoon helemaal over, net als Kingdom Hearts 2 bijvoorbeeld. Je moet keuzes maken en andere RPG's lijken me toffer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
29-8 in de V.S.
[afbeelding]
Zoveel games, zo weinig tijd.![]()
![]()
Dat dacht ik ook...tot ik hem op de E3 speelde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die sla ik gewoon helemaal over, net als Kingdom Hearts 2 bijvoorbeeld. Je moet keuzes maken en andere RPG's lijken me toffer.
Mond Gijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...tot ik hem op de E3 speelde.![]()
KH2 ben ik met je eens. Maar Disgaea 2...wat een gameplay en graphics. Prachtige animé 2D, zoveel charmequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mond GijsKingdom Hearts 2 zuigt
Ik wil het niet weten verder
Ohw, ik wil eerst Disgaea 1 spelen voordat ik ook maar aan 2 ga denken. Die games zijn tijdloos dus dat kan altijd nogquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KH2 ben ik met je eens. Maar Disgaea 2...wat een gameplay en graphics. Prachtige animé 2D, zoveel charme
Anders verkoop je Disgaea en koop je de sequel.
Pfff, geen idee eigenlijk, ik denk de setting in combinatie met het 'dood = dood' element. FF Tactics was beter op beide vlakken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef torn_Machina het volgende:
Wat vond je aan Fire Emblem niet leuk dan?
Het is inderdaad zoiets als FFTA. Ik vind Fire Emblem/Advance Wars weer een ander genre aangezien je weinig invloed op het gevecht zelf hebt, het gaat er daar vooral om welke eenheden je tegen elkaar laat vechten. Bij FFTA en Disgaea gaat het echt om het opbouwen van je characters en je hebt invloed op het verloop van het gevecht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neuh, dat maakt ook verder niet uit, maar qua opbouw en gameplay zullen ze vergelijkbaar zijn. Het is een strategische RPG toch? In dat genre enkel nog FF Tactics Advance gespeeld en hoewel die me beivel vond ik Fire Emblem dus weer niet tof.
Ik vond het juist wel is een keer leuk dat als je units dood gingen zo ook echt dood waren. Normaal heb ik altijd de neiging om units dood te laten gaan, want de volgende map/missie zijn ze er dan toch wel weer. Met Fire Emblem dus vaak genoeg missies moeten overdoen door domme fouten, maar dat maakte het spel er niet minder leuk om.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, geen idee eigenlijk, ik denk de setting in combinatie met het 'dood = dood' element. FF Tactics was beter op beide vlakken.
Dat lijkt me een redelijke omschrijving.quote:Fok!Games:
Yakuza is een game die gezien kan worden als een kruising tussen Shenmue en GTA
Balders gate : Dark alliance, Star ocean till the end of timequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef Renzokuken het volgende:
en daarna?
Ik heb opeens geen zin meer in gt4![]()
Weet iemand nog een leuke real time role playing game? die heb ik namelijk nog niet genoeg
quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XII releasedatum VS bekend
vind je? Ik loop nu al tijd te jongleren met GTA SA die ik nog moet uitspelen, ik heb MGS3 nog liggen, FFX, FFX-2, World of Warcraft en Heroes of Might and Magic V is ook gewoon te leuk. Daar komen nóg vier titels bij. Ik ga pleiten voor dagen van 36 uur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, wat een mooi half jaar wordt dat
Sommige games moet je het stempel 'eeuwige backlog game' meegeven. Dat heb ik gedaan met FFX2, hoor van iedereen dat het spel maar matig is, maar ik heb m wel voor mn FF collectiequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vind je? Ik loop nu al tijd te jongleren met GTA SA die ik nog moet uitspelen, ik heb MGS3 nog liggen, FFX, FFX-2, World of Warcraft en Heroes of Might and Magic V is ook gewoon te leuk. Daar komen nóg vier titels bij. Ik ga pleiten voor dagen van 36 uur.
Heb hem recentelijk verkocht na ongeveer 12 uur gespeeld te hebben. Heel slecht spel en een aanfluiting voor de Final Fantasy-reeks. Net als Dirge of Cirberus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige games moet je het stempel 'eeuwige backlog game' meegeven. Dat heb ik gedaan met FFX2, hoor van iedereen dat het spel maar matig is, maar ik heb m wel voor mn FF collectie
DoC lijkt me ook kut... Misschien dat ik die nog koop alsie 10eu is ofzo. Is het verhaal in DoC eigenlijk wel de moeite? Is het een aanvulling op FFVII?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem recentelijk verkocht na ongeveer 12 uur gespeeld te hebben. Heel slecht spel en een aanfluiting voor de Final Fantasy-reeks. Net als Dirge of Cirberus.
Volgens mij niet, ik heb een aantal echt vernietigende reviews gelezen. Slecht en irritant te besturen third persoon shooter met wat mooie CGI.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
DoC lijkt me ook kut... Misschien dat ik die nog koop alsie 10eu is ofzo. Is het verhaal in DoC eigenlijk wel de moeite? Is het een aanvulling op FFVII?
Dat is wel een belangrijk punt hoorquote:
quote:Hey there,
PSM3 here again.
We liked your Colossus speedrun so much, we want to take some screenshots and put it in the magazine in a new section reserved for incredible gaming feats.
All we ask of you is a photo of your face and your real name - or, alternatively, you could go under a pseudonym.
We'll send you a copy of the magazine once it's ready, all the way to the sunny Netherlands.
Thanks again,
PSM3
"all the way to sunny Netherlands"quote:
Dat is toch die remake op de PSP?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Impressie van Valkyrie Profile: Silmeria:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108686
Goede keus van me geweest om die te bestellen ipv KH2 dus.
Nee, de remake op de PSP heet Lennethquote:
Nee, tis een kutgame die er niet mooi uitziet:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Hij owrdt toch niet te leuk hé? Nog een PS2 game krijg ik echt niet in mijn planning geschoven.
mooizo in de gaten houden dusquote:Op maandag 3 juli 2006 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Disgaea 2 deze herfst. En er komt al zoveel uit.
Ja... KH2 is niet echt wat ik dacht...... Valkyrie Profile..... prachtigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Impressie van Valkyrie Profile: Silmeria:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108686
Goede keus van me geweest om die te bestellen ipv KH2 dus.
Maar 2007 opzow.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef jpg97 het volgende:
wanneer komt ie ( rogue galaxy )?
Ja die staat ook nog op mijn wishlist..... maar denk dat de eerstvolgende Okami wordt.... daarna FFXIIquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef BMH het volgende:
Kep zin in Roque Galaxy.. De trailers zijn zooo sfeervol :p
Na Siren 1 hoeft dat ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb Forbidden Siren 2 nog niet horen noemen in dit topique. Bij deze.
scared?quote:
Deel 1 was toch zo slecht??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb Forbidden Siren 2 nog niet horen noemen in dit topique. Bij deze.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:38 schreef Slappy het volgende:
[..]
Deel 1 was toch zo slecht??
Zo Resident evil rip of???
Samen gamen om ontopic te blijven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef SocialDisorder het volgende:
get a room you two
same herequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Sjotime het volgende:
Opkrik post.... ik wacht op Okami,...... denk dat ik de andere titels op mijn PS3 ga gamen
Ja ik heb de PS2 zelfs opgeborgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
same here
zijn nog weinig titels waar ik echt op zit te wachten
FF 12 , okami, GoW 2 en dat was het wel![]()
ps2 staat nu voor het eerst in 4 jaar stof te happen![]()
maar we hebben nog een psp [afbeelding]
Heb ik ook ja. Ik heb m'n PS2 het afgelopen half jaar amper aangeraakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
same here
zijn nog weinig titels waar ik echt op zit te wachten
FF 12 , okami, GoW 2 en dat was het wel![]()
ps2 staat nu voor het eerst in 4 jaar stof te happen
...en die heeft bij mij nooit wat anders gedaan dan stof happen.quote:maar we hebben nog een psp [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Sjotime het volgende:
Opkrik post.... ik wacht op Okami,...... denk dat ik de andere titels op mijn PS3 ga gamen
Maak een collectie op ign of gamespot.. dan kunnen we zien wat je nog niet hebtquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef -Dries- het volgende:
Keb vandaag SotC uitgespeeld en wil best een nieuwe game.. iemand tips?
Ik heb:quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Maak een collectie op ign of gamespot.. dan kunnen we zien wat je nog niet hebt
Probeer de Metal Gear solid/Splinter cell games. Zo'n soort spel heb je nog niet. Ook een game zonder constant geweld maakt je collectie wat minder monotoom. Dus een leuke platformer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb:
GTA:SA
God of War
Ico
Fahrenheit
SotC
Ow ik heb eigenlijk Metal Gear 3, maar die zit niet in me kast omdat die is uitgeleend... dus was ik vergeten dat ik em had en dus.... stond ie niet in me lijstje van netquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Probeer de Metal Gear solid/Splinter cell games. Zo'n soort spel heb je nog niet. Ook een game zonder constant geweld maakt je collectie wat minder monotoom. Dus een leuke platformer.
The bards tale is wel grappig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb:
God of War
Ico
Fahrenheit
SotC
op deel 4 naquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet and Clank dus. Die platformserie heerst op de PS2.
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragon Quest.. Is dat niet die RPG die super authentieke gameplay biedt? En *slik* turn-based battles?![]()
quote:
De lijst die je hebt is al redelijk geniaal..... top games heb je !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Kwas ff naar de winkels gegaan, zag em liggen.. maar 60 euro... dat ging me weer te fur. Uiteindelijk helemaal geen game gekocht![]()
Je zei toch dat niemand perfect was? Weet je dat nu nog zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De lijst die je hebt is al redelijk geniaal..... top games heb je !
God of War
Ico
Fahrenheit
SotC
Ja want je mist MGS3 en nog wel een paar !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je zei toch dat niemand perfect was? Weet je dat nu nog zeker?![]()
MGS3 heb ik wel, maar uitgeleend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja want je mist MGS3 en nog wel een paar !
Je hebt een goedkope scartverdeler gekocht.... je moet er 1 hebben die op elke scart uitgang het RGB signaal doorstuurt. Zoek op Joytech AV center.... de beste scartverdeler naar mijn mening. Je beeld zal ontzettend verbeteren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:42 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb vandaag zo'n scart-verdeeldoos gehaald en m'n NGC, Xbox en PS2 aangesloten. Echter geeft de PS2 wat slecht beeld (de xbox en ngc doen het wel goed). Nu heb ik het op alle mogelijke manieren geprobeerd maar er bleef ruis doorheen komen. De enigste manier die wat fatsoenlijk resultaat opleverde was met een PS1-kabel alleen kreeg ik dan groen beeld maar het was wel scherp![]()
Iemand een idee?
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxx
Date Ordered: Friday 14 July, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Final Fantasy XII - PS2 (Preorder) () = $59.99CDN
Op de andere aanslutingen gaf ie ook slecht beeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je hebt een goedkope scartverdeler gekocht.... je moet er 1 hebben die op elke scart uitgang het RGB signaal doorstuurt. Zoek op Joytech AV center.... de beste scartverdeler naar mijn mening. Je beeld zal ontzettend verbeteren.
je bent niet de enigstequote:
Raar hoor.... heb prachtig beeld op mijn tv!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:19 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Op de andere aanslutingen gaf ie ook slecht beeld.
Die AV center kost mij alleen wat teveel en daarvoor haal ik liever gewoon een andere game oid.
Die Joytech is mn beste side-game-aankoop die ik ooit gedaan heb. Alles ziet er perfect uit op mn tv nuquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:19 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Op de andere aanslutingen gaf ie ook slecht beeld.
Die AV center kost mij alleen wat teveel en daarvoor haal ik liever gewoon een andere game oid.
True maar daar merk je niks van met die joytech, en liever dat het echt IETS minder is dan dat ik iedere keer scart kabels moet gaan verwisselen, want dat is pas irritantquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:13 schreef BMH het volgende:
Alles wat je tussen je kabels stopt zorgt voor kwaliteitsverlies. PUNT
En dat sloopt je scartingangen in je tv ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
True maar daar merk je niks van met die joytech, en liever dat het echt IETS minder is dan dat ik iedere keer scart kabels moet gaan verwisselen, want dat is pas irritant
Je moet je stekker er ook met liefde insteken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat sloopt je scartingangen in je tv ook
Ja ik wacht met de machtige FF titel..... wil eerst een Wii halen met Zeldaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:52 schreef H.Flick het volgende:
Volgende week ga ik weer een creditcard regelen en dan bestel ik FFXII meteen. En dan neem ik in november een sabbatical ofzo om mijn backlog weg te werken
Dat mensen nog zo hyped raken na games als FF-X(2) & FFXIquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook alles stilzetten voor FFXII. FFXII is belangrijker dan welke game dan ook op dat moment. Fuck Zelda maar
FFX vond ik tof, X-2 zie is als een (mislukt) experiment van S-E, dat vergeef ik ze, en met FFXI heb ik niets te makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mensen nog zo hyped raken na games als FF-X(2) & FFXI![]()
Beetje een rare opmerking........ Vind je het echt raar dat mensen een warm gevoel krijgen als ze aan een FF titel denkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mensen nog zo hyped raken na games als FF-X(2) & FFXI![]()
anders kijk je even naar wie het postquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Beetje een rare opmerking........ Vind je het echt raar dat mensen een warm gevoel krijgen als ze aan een FF titel denkenEnig idee wat een waardevolle games dat zijn.... Je noemt er nu precies 2 die zwaaaar afwijken van het gangbare 'FF' thema.
S-E is al een hele tijd afwijkend bezig met de FF games. De oudere FF delen zijn gewoon beter. Het is gewoon niet meer zoals het moet zijn. Komt mede door een vechtsysteem dat nu al 15 jaar hetzelfde is gebleven en de verhaallijnen die mij maar niet kunnen boeien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Beetje een rare opmerking........ Vind je het echt raar dat mensen een warm gevoel krijgen als ze aan een FF titel denkenEnig idee wat een waardevolle games dat zijn.... Je noemt er nu precies 2 die zwaaaar afwijken van het gangbare 'FF' thema.
Not our problem.quote:
Idd. Wat maakt het mij uit dat je uitkijkt naar een game?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Not our problem.
Wat maakt het jou uit dat half PS2 bezittend GAM uitkijkt naar FFXII trouwens
Maar lieve BamiHap, jij weet ook dat SE voor XII een hoop dingen veranderd heeft. Een nieuws soort vechtsysteem, andere designers, etcquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Wat maakt het mij uit dat je uitkijkt naar een game?
Wat doe ik hier nog?
Moet ik weg?
Aaah... Wat een gezeik! Iemand praat OVER de inhoud van een game! HEELP!
Werd tijd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar lieve BamiHap, jij weet ook dat SE voor XII een hoop dingen veranderd heeft. Een nieuws soort vechtsysteem, andere designers, etc
De massa koopt ook iedere 5 maand een nieuwe fifa game..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef Gamedemon het volgende:
Erm nee tis alleen zo dat je nooit wat positiefs hebt te melden en dat 95% van GAM liever ziet dat je helemaal niet meer post
ik kan beter jah, maar dan krijg ik zo weer een banquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:49 schreef BMH het volgende:
[..]
De massa koopt ook iedere 5 maand een nieuwe fifa game..
Serieus: Je kunt toch wel beter dan dit?
Jij bent zoo cool. Echt wow.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan beter jah, maar dan krijg ik zo weer een ban
kan er niks aan doen, zo ben ik geborenquote:
Weet ik. Daarom ben ik ook voor arbortus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, zo ben ik geboren
doodsverwensingen mogen niet jongemanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom ben ik ook voor arbortus.
Ik ben niet christelijk dus zie ik een vrucht niet als een bewust wezen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doodsverwensingen mogen niet jongeman
ik wacht wel op fahrenheit 2quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Diablos79 het volgende:
FF12 is echt wel goed. Het nieuwe battlesystem moet wel even op je "groeien" maar als je er eenmaal aan gewend bent speelt het tof. Zeker een must-have voor iedere FF fan.
Heb je nog weinig inhoudelijks zien posten eerlijk gezegd. Iets over dat de nieuwe FF's slecht zijn, oud battlesysteem etc. etc. Ja dat roept de hele wereld nu ook al (gestart door reviewers). Je loopt voornamelijk mee met een hoop mensen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Aaah... Wat een gezeik! Iemand praat OVER de inhoud van een game! HEELP!
Oooh please.. Ik erger mij heus niet aan het battlesysteem omdat reviewers zeggen dat het verouderd is, dat zie ik zelf ook wel. Ik ben de klassieke turn based RPG een beetje zat. Telkens weer die achterhaalde rock paper siccors tactiekken (water tegen vuur, vuur tegen ijs).. Buurp.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb je nog weinig inhoudelijks zien posten eerlijk gezegd. Iets over dat de nieuwe FF's slecht zijn, oud battlesysteem etc. etc. Ja dat roept de hele wereld nu ook al (gestart door reviewers). Je loopt voornamelijk mee met een hoop mensen.
Ik zie wel vernieuwing in bv deel XII. Ook de terugstap van deel X (geen open worldmap) vond ik wel gedurft.... hun games hebben altijd kwaliteit.... en ik verwacht van XIII ook heel veel. Een hoop mensen noemen het melken.... niet mee eens.... het product verkoopt en mensen willen het echt hebben...... Square's RPG serie is uniek in haar stijl. Ik zal FF altijd blijven gamen.
die creeer je zelf door je eeuwige gezeik en nooit eens iets positiefs te zeggen, dus niet huilen als mensen vijandig gaan doen.quote:
Jij moet het laatste woord hebben, niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die creeer je zelf door je eeuwige gezeik en nooit eens iets positiefs te zeggen, dus niet huilen als mensen vijandig gaan doen.
RGB kabel kopenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:48 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb mijn ps2 via composiet aangeloten maar ik heb aan de rechterkant van het scherm een groot deel dat zwart is , iemand die weet hoe je dat kan fixen ?
dus je weet zeker dat het aan de kabel ligt ??quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef Hellrazor het volgende:
over gt 4 gesproken de ntst versie daarvan ondersteunt tog ? 1080i ?
wat ik niet begreep is dat gamekings daar zo enthusiast over was hun vonden het een van de mooiste ps3 gamesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja.
Vandaar dat ik het hele Gran Tourismo HD voor de PS3 zo vaag vind..
Als dat 1 van de mooiste PS3 games was...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
wat ik niet begreep is dat gamekings daar zo enthusiast over was hun vonden het een van de mooiste ps3 games![]()
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:49 schreef Hellrazor het volgende:
kan je ntst en pal saves op 1 memorycard opslaan?
Ik poste toch vrij normaal vond ikquote:
Sowieso kan ik Gamekings niet volgen in hun beredeneringen af en toe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
wat ik niet begreep is dat gamekings daar zo enthusiast over was hun vonden het een van de mooiste ps3 games![]()
Dat filmpje.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Webby het volgende:
Ben eens op zoek gegaan naar een goede shmup, aangezien ik erg van dat genre hou en R-Type Final helemaal op gespeeld heb. Maar ik wou een echte Jap shmup. Nu ben ik begonnen aan Mushimehime-sama een maniac shooter en omg wat een game. Dikke adrenaline als je door die bullet curtains heen komt. Om een idee te krijgen id dit een leuk filmpje. Een echte aanrader voor de shoot 'em up fan!
Tot nu toe kom ik tot de eindbaas van level 3
Dat soort games vind ik ook wel cool, maar dit gaat me net ies teverquote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Webby het volgende:
Ben eens op zoek gegaan naar een goede shmup, aangezien ik erg van dat genre hou en R-Type Final helemaal op gespeeld heb. Maar ik wou een echte Jap shmup. Nu ben ik begonnen aan Mushimehime-sama een maniac shooter en omg wat een game. Dikke adrenaline als je door die bullet curtains heen komt. Om een idee te krijgen id dit een leuk filmpje. Een echte aanrader voor de shoot 'em up fan!
Ziekquote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Webby het volgende:
Hoe kan je dit spelen?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:46 schreef Webby het volgende:
ze zijn tof, alleen wel extreem moeilijkquote:
Ik speel alleen arrange mode, dan heb je geen continuequote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
ze zijn tof, alleen wel extreem moeilijk5 seconden spelen en ik zou al mijn continu's kwijt zijn volgens mij
Dan zou ik na 0.37 seconde game over zijn vermoed ikquote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik speel alleen arrange mode, dan heb je geen continue
driehoekje?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef Hellrazor het volgende:
hoe trek je jezelf omhoog bij MGS3 ?
waarom zo laat nog? in amerika is ie al een jaar uit..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef DaggerNL het volgende:
Bad news, Metal Gear Solid 3 Subsistence is van 29-9 naar 6-10 verschoven.
![]()
Good News, Je krijgt standaard disc 3 erbij![]()
http://www.play.com/Games(...)+solid+3+subsistence
Is dat Thor ofzo?quote:
Voor Ps2 ziet dit er toch wel erg vet uit. Zal wel een van de laatste games worden die ik voor de Ps2 koopquote:
Een jaar is ook een beetje overdreven, het kwam in maart 2006 uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zo laat nog? in amerika is ie al een jaar uit..
Gijs who cares wie het isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat Thor ofzo?
Ik ken geen Griekse personage die op een paard zit, maar Thor is niet Grieks?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef Darkzell het volgende:
Het maakt me niet uit of ie grieks is of niet. Ik wil gewoon coole nieuwe vijanden die ik op een nog vettere manier kan afmaken.
Dat zal wel goed komen dammitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het verhaal vind ik toch zeker wel een belangrijk onderdeel hoor![]()
Dat geloof ik ook wel, maar ik wil godver weten of dat Thor is of nietquote:
Thor wordt inderdaad meestal afgebeeld als een bebaarde reus met een hamer, maar voor zover ik weet had hij geen 'eigen' paard, in tegenstelling tot Odin. Bovendien is Thor een god uit de Noorse mythologie, niet uit de Griekse.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat geloof ik ook wel, maar ik wil godver weten of dat Thor is of niet
Ja, I know.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Thor wordt inderdaad meestal afgebeeld als een bebaarde reus met een hamer, maar voor zover ik weet had hij geen 'eigen' paard, in tegenstelling tot Odin. Bovendien is Thor een god uit de Noorse mythologie, niet uit de Griekse.
Klopt, die is ook Noors. Ik kan ook geen Griekse god (of ander mythologisch figuur) bedenken die lijkt op die kerel in de screenshots.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Odin is ook niet Grieks toch?
En dat is dus precies wat ik wil wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Klopt, die is ook Noors. Ik kan ook geen Griekse god (of ander mythologisch figuur) bedenken die lijkt op die kerel in de screenshots.
Tja, de enige die ik me kan bedenken die in aanmerking zou kunnen komen is Hephaistos, de god van het vuur en van de smeedkunst, maar die is kreupel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat is dus precies wat ik wil weten
MIschien dat hij daarom paard rijdt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tja, de enige die ik me kan bedenken die in aanmerking zou kunnen komen is Hephaistos, de god van het vuur en van de smeedkunst, maar die is kreupel.
Maar het waren dan ook erg toffe screensquote:
volgens mij zie ik niet elke dag Hephaistios op screens vlak voordat hij z'n kont geschopt krijgt....quote:
Proestquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volgens mij zie ik niet elke dag Hephaistios op screens vlak voordat hij z'n kont geschopt krijgt....
in de handleidingquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef mini-lellan het volgende:
een vriend van mij heeft een Playstation2 network Adaptor gekocht alleen hij moet ergens een 14 cijferige code invoeren alleen heb geen idee waar die code moet staan dus aan jullie de vraag waar die code staat![]()
![]()
Ik zou je PS2 niet in een Frans' stopcontact stekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:05 schreef Ipho het volgende:
Neem me Ps2 mee naar frankrijk, maar welk spel zou ik kopen om daar te spelen?
Houd me niet meer bezig met de Ps2 verder qua games dus weet niet wat uit is, en toen ik in de Media Markt in Zwolle liep. Sloeg de verbazing helemaal toe, wat een kloten spellen liggen daar alleen maar!
Dus wat is een lekker spelletje om even tussen door op de camping te spelen?
Nee? Vorige maand dik 2 weken zonder problemen kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou je PS2 niet in een Frans' stopcontact steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |