Ja... KH2 is niet echt wat ik dacht...... Valkyrie Profile..... prachtigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Impressie van Valkyrie Profile: Silmeria:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108686
Goede keus van me geweest om die te bestellen ipv KH2 dus.
Maar 2007 opzow.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef jpg97 het volgende:
wanneer komt ie ( rogue galaxy )?
Ja die staat ook nog op mijn wishlist..... maar denk dat de eerstvolgende Okami wordt.... daarna FFXIIquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:17 schreef BMH het volgende:
Kep zin in Roque Galaxy.. De trailers zijn zooo sfeervol :p
Na Siren 1 hoeft dat ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb Forbidden Siren 2 nog niet horen noemen in dit topique. Bij deze.
scared?quote:
Deel 1 was toch zo slecht??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb Forbidden Siren 2 nog niet horen noemen in dit topique. Bij deze.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:38 schreef Slappy het volgende:
[..]
Deel 1 was toch zo slecht??
Zo Resident evil rip of???
Samen gamen om ontopic te blijven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:59 schreef SocialDisorder het volgende:
get a room you two
same herequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Sjotime het volgende:
Opkrik post.... ik wacht op Okami,...... denk dat ik de andere titels op mijn PS3 ga gamen
Ja ik heb de PS2 zelfs opgeborgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
same here
zijn nog weinig titels waar ik echt op zit te wachten
FF 12 , okami, GoW 2 en dat was het wel![]()
ps2 staat nu voor het eerst in 4 jaar stof te happen![]()
maar we hebben nog een psp [afbeelding]
Heb ik ook ja. Ik heb m'n PS2 het afgelopen half jaar amper aangeraakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
same here
zijn nog weinig titels waar ik echt op zit te wachten
FF 12 , okami, GoW 2 en dat was het wel![]()
ps2 staat nu voor het eerst in 4 jaar stof te happen
...en die heeft bij mij nooit wat anders gedaan dan stof happen.quote:maar we hebben nog een psp [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Sjotime het volgende:
Opkrik post.... ik wacht op Okami,...... denk dat ik de andere titels op mijn PS3 ga gamen
Maak een collectie op ign of gamespot.. dan kunnen we zien wat je nog niet hebtquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef -Dries- het volgende:
Keb vandaag SotC uitgespeeld en wil best een nieuwe game.. iemand tips?
Ik heb:quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Maak een collectie op ign of gamespot.. dan kunnen we zien wat je nog niet hebt
Probeer de Metal Gear solid/Splinter cell games. Zo'n soort spel heb je nog niet. Ook een game zonder constant geweld maakt je collectie wat minder monotoom. Dus een leuke platformer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb:
GTA:SA
God of War
Ico
Fahrenheit
SotC
Ow ik heb eigenlijk Metal Gear 3, maar die zit niet in me kast omdat die is uitgeleend... dus was ik vergeten dat ik em had en dus.... stond ie niet in me lijstje van netquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Probeer de Metal Gear solid/Splinter cell games. Zo'n soort spel heb je nog niet. Ook een game zonder constant geweld maakt je collectie wat minder monotoom. Dus een leuke platformer.
The bards tale is wel grappig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb:
God of War
Ico
Fahrenheit
SotC
op deel 4 naquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet and Clank dus. Die platformserie heerst op de PS2.
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragon Quest.. Is dat niet die RPG die super authentieke gameplay biedt? En *slik* turn-based battles?![]()
quote:
De lijst die je hebt is al redelijk geniaal..... top games heb je !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Kwas ff naar de winkels gegaan, zag em liggen.. maar 60 euro... dat ging me weer te fur. Uiteindelijk helemaal geen game gekocht![]()
Je zei toch dat niemand perfect was? Weet je dat nu nog zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De lijst die je hebt is al redelijk geniaal..... top games heb je !
God of War
Ico
Fahrenheit
SotC
Ja want je mist MGS3 en nog wel een paar !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je zei toch dat niemand perfect was? Weet je dat nu nog zeker?![]()
MGS3 heb ik wel, maar uitgeleend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja want je mist MGS3 en nog wel een paar !
Je hebt een goedkope scartverdeler gekocht.... je moet er 1 hebben die op elke scart uitgang het RGB signaal doorstuurt. Zoek op Joytech AV center.... de beste scartverdeler naar mijn mening. Je beeld zal ontzettend verbeteren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:42 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb vandaag zo'n scart-verdeeldoos gehaald en m'n NGC, Xbox en PS2 aangesloten. Echter geeft de PS2 wat slecht beeld (de xbox en ngc doen het wel goed). Nu heb ik het op alle mogelijke manieren geprobeerd maar er bleef ruis doorheen komen. De enigste manier die wat fatsoenlijk resultaat opleverde was met een PS1-kabel alleen kreeg ik dan groen beeld maar het was wel scherp![]()
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |