Die sla ik gewoon helemaal over, net als Kingdom Hearts 2 bijvoorbeeld. Je moet keuzes maken en andere RPG's lijken me toffer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
29-8 in de V.S.
[afbeelding]
Zoveel games, zo weinig tijd.![]()
![]()
Dat dacht ik ook...tot ik hem op de E3 speelde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die sla ik gewoon helemaal over, net als Kingdom Hearts 2 bijvoorbeeld. Je moet keuzes maken en andere RPG's lijken me toffer.
Mond Gijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...tot ik hem op de E3 speelde.![]()
KH2 ben ik met je eens. Maar Disgaea 2...wat een gameplay en graphics. Prachtige animé 2D, zoveel charmequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mond GijsKingdom Hearts 2 zuigt
Ik wil het niet weten verder
Ohw, ik wil eerst Disgaea 1 spelen voordat ik ook maar aan 2 ga denken. Die games zijn tijdloos dus dat kan altijd nogquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KH2 ben ik met je eens. Maar Disgaea 2...wat een gameplay en graphics. Prachtige animé 2D, zoveel charme
Anders verkoop je Disgaea en koop je de sequel.
Pfff, geen idee eigenlijk, ik denk de setting in combinatie met het 'dood = dood' element. FF Tactics was beter op beide vlakken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef torn_Machina het volgende:
Wat vond je aan Fire Emblem niet leuk dan?
Het is inderdaad zoiets als FFTA. Ik vind Fire Emblem/Advance Wars weer een ander genre aangezien je weinig invloed op het gevecht zelf hebt, het gaat er daar vooral om welke eenheden je tegen elkaar laat vechten. Bij FFTA en Disgaea gaat het echt om het opbouwen van je characters en je hebt invloed op het verloop van het gevecht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neuh, dat maakt ook verder niet uit, maar qua opbouw en gameplay zullen ze vergelijkbaar zijn. Het is een strategische RPG toch? In dat genre enkel nog FF Tactics Advance gespeeld en hoewel die me beivel vond ik Fire Emblem dus weer niet tof.
Ik vond het juist wel is een keer leuk dat als je units dood gingen zo ook echt dood waren. Normaal heb ik altijd de neiging om units dood te laten gaan, want de volgende map/missie zijn ze er dan toch wel weer. Met Fire Emblem dus vaak genoeg missies moeten overdoen door domme fouten, maar dat maakte het spel er niet minder leuk om.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, geen idee eigenlijk, ik denk de setting in combinatie met het 'dood = dood' element. FF Tactics was beter op beide vlakken.
Dat lijkt me een redelijke omschrijving.quote:Fok!Games:
Yakuza is een game die gezien kan worden als een kruising tussen Shenmue en GTA
Balders gate : Dark alliance, Star ocean till the end of timequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef Renzokuken het volgende:
en daarna?
Ik heb opeens geen zin meer in gt4![]()
Weet iemand nog een leuke real time role playing game? die heb ik namelijk nog niet genoeg
quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XII releasedatum VS bekend
vind je? Ik loop nu al tijd te jongleren met GTA SA die ik nog moet uitspelen, ik heb MGS3 nog liggen, FFX, FFX-2, World of Warcraft en Heroes of Might and Magic V is ook gewoon te leuk. Daar komen nóg vier titels bij. Ik ga pleiten voor dagen van 36 uur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, wat een mooi half jaar wordt dat
Sommige games moet je het stempel 'eeuwige backlog game' meegeven. Dat heb ik gedaan met FFX2, hoor van iedereen dat het spel maar matig is, maar ik heb m wel voor mn FF collectiequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vind je? Ik loop nu al tijd te jongleren met GTA SA die ik nog moet uitspelen, ik heb MGS3 nog liggen, FFX, FFX-2, World of Warcraft en Heroes of Might and Magic V is ook gewoon te leuk. Daar komen nóg vier titels bij. Ik ga pleiten voor dagen van 36 uur.
Heb hem recentelijk verkocht na ongeveer 12 uur gespeeld te hebben. Heel slecht spel en een aanfluiting voor de Final Fantasy-reeks. Net als Dirge of Cirberus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige games moet je het stempel 'eeuwige backlog game' meegeven. Dat heb ik gedaan met FFX2, hoor van iedereen dat het spel maar matig is, maar ik heb m wel voor mn FF collectie
DoC lijkt me ook kut... Misschien dat ik die nog koop alsie 10eu is ofzo. Is het verhaal in DoC eigenlijk wel de moeite? Is het een aanvulling op FFVII?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem recentelijk verkocht na ongeveer 12 uur gespeeld te hebben. Heel slecht spel en een aanfluiting voor de Final Fantasy-reeks. Net als Dirge of Cirberus.
Volgens mij niet, ik heb een aantal echt vernietigende reviews gelezen. Slecht en irritant te besturen third persoon shooter met wat mooie CGI.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
DoC lijkt me ook kut... Misschien dat ik die nog koop alsie 10eu is ofzo. Is het verhaal in DoC eigenlijk wel de moeite? Is het een aanvulling op FFVII?
Dat is wel een belangrijk punt hoorquote:
quote:Hey there,
PSM3 here again.
We liked your Colossus speedrun so much, we want to take some screenshots and put it in the magazine in a new section reserved for incredible gaming feats.
All we ask of you is a photo of your face and your real name - or, alternatively, you could go under a pseudonym.
We'll send you a copy of the magazine once it's ready, all the way to the sunny Netherlands.
Thanks again,
PSM3
"all the way to sunny Netherlands"quote:
Dat is toch die remake op de PSP?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Impressie van Valkyrie Profile: Silmeria:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108686
Goede keus van me geweest om die te bestellen ipv KH2 dus.
Nee, de remake op de PSP heet Lennethquote:
Nee, tis een kutgame die er niet mooi uitziet:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Hij owrdt toch niet te leuk hé? Nog een PS2 game krijg ik echt niet in mijn planning geschoven.
mooizo in de gaten houden dusquote:Op maandag 3 juli 2006 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Disgaea 2 deze herfst. En er komt al zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |