ik heb GTA: LCS besteld bij play.com, omgerekent 22 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wil trouwens ook Tourist Throphy gaan halen, maar dan om ook lekker met vrienden tegen elkaar te racen op de PS2. Ook ga ik nog GTA: Liberty Stories halen, al is het alleen maar voor de collectie!
quote:Your order for Grand Theft Auto: Liberty City Stories has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Ik heb de japanse versie een stuk gespeeld. Ben nog niet zo heel ver dus over het verhaal weet ik nog niet echt veel. Maar het battle systeem is echt leuk en real time, dus je kan vrij rondlopen en aanvallen doen tijdens gevechten. De wereld is echt heel mooi gemaakt veel details en erg kleurrijk. Ziet er zeer indrukwekkend voor een PS2 game. Echt nog een stap boven DQ8. Het is zeker een aanrader, helemaal als je van RPG's houd, en zodra er een engelse versie beschikbaar is bestel ik deze gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je m gespeeld? Ik weet het namelijk nog niet zo... Aan de ene kant lijkt het me een veelbelovende game maar aan de andere kant zijn er nog zoveel andere PS2 games die ik ga halen en ik weet niet of Rogue Galaxy er dan wel tussen past.
Vertel er eens wat meer over
Daarom wil ik hem ook hebben! Die 30 euro kan ik ook nog wel lijden!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb GTA: LCS besteld bij play.com, omgerekent 22 euro.
Kan heel moeilijk een miskoop zijn dan
edit
Bahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb de japanse versie een stuk gespeeld. Ben nog niet zo heel ver dus over het verhaal weet ik nog niet echt veel. Maar het battle systeem is echt leuk en real time, dus je kan vrij rondlopen en aanvoelen doen tijdens gevechten. De wereld is echt heel mooi gemaakt veel details en erg kleurrijk. Ziet er zeer indrukwekkend voor een PS2 game. Echt nog een stap boven DQ8. Het is zeker een aanrader, helemaal als je van RPG's houd, en zodra er een engelse versie beschikbaar is bestel ik deze gelijk![]()
Maar ik heb Tourist Trophy ook gekocht om met vrienden een lekker potje te racen en GTA: LS heb ik gewoon gekocht voor de collectie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
Hmm, Tourist Trophy is toch wel een beetje te makkelijk.
Hij moet uitkomen in oktober, hier een filmpje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Julien het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over de nieuwe PES?
Het is jammer dat de game geen online functie heeft, de AI is gewoon te slecht, om met vrienden te racen moet het wel een prima game zijn ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Maar ik heb Tourist Trophy ook gekocht om met vrienden een lekker potje te racen.
En je kan er ook nog mee online spelen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:16 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb Killzone gekocht. Valt me echt heel veel mee. Verhaal zit wel aardig in elkaar en de controls zijn prima. De A.I. van de vijand is prima, ze gaan echt schuilen en proberen je te flanken.
Dat spel kost tegenwoordig echt niks meer en vind het eigenlijk wel een must have
Komt hij eerder in Europa uit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Diablos79 het volgende:
30 augustus in europa. Japanse versie is al uit
Nee, hij komt in de US en in EU in dezelfde week uit. Zie tothegame.comquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt hij eerder in Europa uit?
pre-order canceled!
Vanwaar dequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Destiny 2:
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1817.html
Wiiiiiiquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, hij komt in de US en in EU in dezelfde week uit. Zie tothegame.com
Serieus? Waarom dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
Een Shadow of the colossus speedrun filmpje van mij komt op een DVD van een playstation magazine uit de UK. Weeeeh
ze moeten die dvd toch ergens mee vullenquote:
hier om denk ik.quote:
| 1 |
Spoilers.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
hier om denk ik.
[ code verwijderd ]
In WMP proppen.
Ik ben pas bij de derde Colossus.quote:
Je probeert regio 1 spellen af te spelen in een PS2 met regio 2, dat gaat idd niet werken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:52 schreef Djensen het volgende:
Help....
Ik heb een Playstation 2 (de zilvere kleinere versie) anno 2005. Gewoon in de winkel en ik heb ' m (nog) niet laten ombouwen oid.
En ik heb in Canada 2 spelletjes gekocht (NBA 2k5 en Def Jam fight for New York) en nu herkent de PS2 de spelletjes niet (geeft melding van stop playstation of playstation 2 cd in)
Wie weet wat ik moet doen?!? Alvast bedankt voor de hulp, ik weet zeker dat 1 van jullie me uit kan leggen hoe dit komt!
Dat d8 ik idd al, hier is geen oplossing voor?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef Tain het volgende:
Je probeert regio 1 spellen af te spelen in een PS2 met regio 2, dat gaat idd niet werken.
Je kop tegen een muur beuken is een optie, aangezien je je NTSC games hebt gekocht, en die wil je op een PAL console gaan spelen. Dah gaat dus niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:52 schreef Djensen het volgende:
Help....
Ik heb een Playstation 2 (de zilvere kleinere versie) anno 2005. Gewoon in de winkel en ik heb ' m (nog) niet laten ombouwen oid.
En ik heb in Canada 2 spelletjes gekocht (NBA 2k5 en Def Jam fight for New York) en nu herkent de PS2 de spelletjes niet (geeft melding van stop playstation of playstation 2 cd in)
Wie weet wat ik moet doen?!? Alvast bedankt voor de hulp, ik weet zeker dat 1 van jullie me uit kan leggen hoe dit komt!
wat je zou kunnen proberen, is een importconsole op de kop tikken bij een importzaakje. Ik bedoel, PS2 consoles kosten geen drol meer tegenwoordig, en als je vaker naar het buitenland gaat is het wel eens leuk om daar ook spelletjes te kopen. Ook omdat NTSC sneller is dan PALquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Djensen het volgende:
Ok, dank voor de uitleg, en jullie hebben idd gelijk, wat dit betreft ben ik een n00b
Ow god...wil ik dit zien?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer Yakuza met Engelse stemmen:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11503
[afbeelding]
kijk eens omhoogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje hoe makelijk is het om import games te spelen op de PS2?
Sorry, volgde de topic zelf niet echt ... sorry voor de dubble vraag.quote:
Swap disc voor import gamesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het werkt volgens mij onwijs kut. Koop een NTSC PS2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |