Je moet ergens een selectie maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:14 schreef jehovaguerilla het volgende:
Staat God of War niet bij de toppers?
Tsssk!
SotC ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat rijtje mag sowieso aangepast worden, DQ8 is er bijv al
Daar is Wiki voor!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat rijtje mag sowieso aangepast worden, DQ8 is er bijv al
Heb ik al laaaang joh.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:31 schreef Slappy het volgende:
Johhh wat is Psychonauts een vet spel.
Dus die moeten julie allemaal even halen
Wel een vaag spelquote:
Dat is inderdaad zo, maar het scheurt wel lekker.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:24 schreef Slappy het volgende:
Schijnt niet al te best spel te zijn.
4 racers op de baan/Slechte al.
Euhm, nog een keer in het Nederlands.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wel een vaag spel
Mischien kan je me helpen ik zit nu in die lap om zo vecht training te volgen.
In die ene gebouw met die hek er om heen en die 3 ronde tomaten ofzo???
Ik moet de hele tijd naar iemand toe om die training te volgen weet jij mischien?
Is in het Nederlandsquote:Op maandag 19 juni 2006 18:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm, nog een keer in het Nederlands.
Ik moet grinden voor de eindbaas van DQ8, heb ik echter geen zin in dus die leg ik even aan de kantquote:Op maandag 19 juni 2006 19:57 schreef Laniboekje het volgende:
Speel op dit moment DQ 8 en Grandia II.
DQ8 heb ik echter even aan de kant liggen. Meestal aan het einde van een lange RPG heb ik geen zin meer om dat einde nog te spelen. Komt over een paar weken wel weer.
Grandia II net aan begonnen, ziet er wel tof uit ook al is het een ouder spel.
En verder is dit berichtje een schaamteloze TVP.
vind het wel kut dat ze echt veel rek stukken in DQ8 hebben gestopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet met DQ8 nog steeds verder, ben nog steeds op het punt waar ik net de boot hebNa de tentamens maar uitspelen.
Alleen al om jouw verhaal over het te lange rekken heb ik geen zin meerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind het wel kut dat ze echt veel rek stukken in DQ8 hebben gestopt.
Vooral als je denkt dat je klaar bent met de game krijg je nog een stuk waarbij ik zei : GVD dit is Zelda The wind wanker toch niet ?!?!?! echt een opdracht die onderhand precies hetzelfde is als bij zelda.
game 2 weken weggelegt, dit weekend uit willen spelen maar ik ben zwaar underlevelt en heb geen zin om uren te grinden
Tsja vooral bij het stuk met die mollen vond ik het echt onnodig rekkenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen al om jouw verhaal over het te lange rekken heb ik geen zin meer![]()
Precies, ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had al een game in de pre-order staan.
[afbeelding]
Nu twee games daaraan toegevoegd.
[afbeelding] [afbeelding]
Volgend jaar nog God of War 2. En dan ben ik klaar met de PS2.
Ik vond dat reuze meevallen. Bovendien kan je met 'Zoom' snel van stad naar stad reizen. Bovendien gaat het vliegen met die vogel ook best rap.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind het wel kut dat ze echt veel rek stukken in DQ8 hebben gestopt.
Vooral als je denkt dat je klaar bent met de game krijg je nog een stuk waarbij ik zei : GVD dit is Zelda The wind wanker toch niet ?!?!?! echt een opdracht die onderhand precies hetzelfde is als bij zelda.
game 2 weken weggelegt, dit weekend uit willen spelen maar ik ben zwaar underlevelt en heb geen zin om uren te grinden
het gaat rap jah, maar daarom vind ik het nog wel bullshit dat ik eerste de hele wereld weer rond moet om even 2 tellen wat te doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vond dat reuze meevallen. Bovendien kan je met 'Zoom' snel van stad naar stad reizen. Bovendien gaat het vliegen met die vogel ook best rap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |