De PS2 is God.... erg veel fantastische games..... en er komen nog een paar God games uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heel toevallig speelde ik er sinds 3 maanden ofzo op omdat ik SotC uit wou spelen..
Ach, ik denk dat ik gewoon zo'n gevoel zal hebben als ik op me PS2 speel van: ''Damn, ik kan nu ook al me next-gen 360 games spelen, wtf doe ik op me PS2!''!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De PS2 is God.... erg veel fantastische games..... en er komen nog een paar God games uitNaast mijn 360 blijf ik volop PS2 gamen.
ik heb oowk ff bij NFSMW dat probleem ook gehad maar nu niks meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:52 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben bang dat m'n ps2 aan het overlijden is. Laatst NFSU geleend en bij het racen kwamen er tikkende geluiden uit m'n bak. Hij laadde de tracks nog maar half zodat ik af en toe door niks reed. Heeft een half uur of wat geduurt. Met een ander spel had ie het ook even.
Moet ik me zorgen gaan maken?
gameplay boven graphics enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik gewoon zo'n gevoel zal hebben als ik op me PS2 speel van: ''Damn, ik kan nu ook al me next-gen 360 games spelen, wtf doe ik op me PS2!''!
Nja, het zla wel loslopen. Dag erna nog heel even last van gehad en dat verdween ook weer. Maar dat geluid was echt nasty.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ik heb oowk ff bij NFSMW dat probleem ook gehad maar nu niks meer
Als het klonk als een rattelend/tikkend geluid weet ik wel wat het is. Dan sluit het lipje van de laser niet meer goed aan op het staafje van het loopjewerkje. Hierdoor schiet het lipje over het staafje heen waardoor de laser op zijn plek blijft staan, en dit geeft een nasty rattelend/tikkend geluid.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het zla wel loslopen. Dag erna nog heel even last van gehad en dat verdween ook weer. Maar dat geluid was echt nasty.
rood/wit mannetje naar mannetje kabel..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:47 schreef Darkzell het volgende:
Heb net een RGB-kabel gekocht voor de PS2. Nu zit er op die kabel ook audio-uit aansluitingen en daarop zou ik dus in principe een boxenset op moeten kunnen aansluiten. Nu heb ik een Logitech Z640 alleen krijg ik hem er niet op aangesloten. Iemand ervaring of een idee. Hiervoor had ik het via de rood/witte stekkertjes aangesloten. Alleen passen de losse stekkertjes van de Z640 niet op de aansluitingen van de RGB-kabel.
Mjah.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat is neem ik aan een aparte kabel die ik erbij moet kopen ?
Next-gen wil natuurlijk niet altijd zeggen beter..... het enige wat zou kunnen verbeteren zijn de graphics.........quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik gewoon zo'n gevoel zal hebben als ik op me PS2 speel van: ''Damn, ik kan nu ook al me next-gen 360 games spelen, wtf doe ik op me PS2!''!
wat nog erger is dat de A.I. in de Arcade mode totaal ongebalanceerd is en het gedrocht van een SoTC(story) mode een of ander vaag mengsel is tussen een RTS en een fighter en dat modes als team battle of deathmatch eruit gegooid zijn en alhoewel er een stuk meer characters voor de MP in zitten (je kan ook custom characters maken en er zitten een aantal pre made characters in waaronder de koreaanse versie van mitsurugi en li-long ) vind ik deel 2 een stuk beterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef mini-lellan het volgende:
Soul Calibour III Platinum![]()
alleen jammer dat je dat z'n lelijk kut doosje krijgt![]()
redelijk uitgebreid, je moet alleen wel alle mogelijke pieces unlocken door te vechten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:21 schreef mini-lellan het volgende:
Is dat 'eigen poppetje' maken in SC3 beetje uitgebreid?
ik bedoel bij DW5:XL kon je een ventje maken met 10.000 verschillende outfits
Gewoon Yojimbo gebruiken, je moet hem wel echt een smak geld geven maar wanneer hij dan Zanmato doet issie in 1x doodquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kom nog steeds niet voor bij de Wyrm als je op dat schip staat. Echt zoooo vaak al geprobeerd, maar steeds wordt ik genadeloos afgeslacht. Iemand tips, zodat ik FF-X EINDELIJK eens uit kan spelen?
yoWIEbo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gewoon Yojimbo gebruiken, je moet hem wel echt een smak geld geven maar wanneer hij dan Zanmato doet issie in 1x dood.. Deze move werkt trouwens op iedereen zelf op Penance(de ultieme boss in FFX)
Op dat schip kun je geen Aeons oproepen, want die Summonerchick is er niet (je bent juist op weg om haar te redden), en eenmaal op dat schip kun je geen kant meer op, ik moet nu tegen de Wyrm vechten. I need battle tactics, quick!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is een van de extra Aeons in FFX, en met hem kun je iedere boss(en vijand) in 1x dood krijgen. Moet je maar eens opzoeken op gamefaqs hoe je die erbij moet halen(en tevens ook nog andere Aeons als je die nog mist). Maakt het spel een stuk aangenamer![]()
Denkt(zolang geleden dat ik FFX heb gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op dat schip kun je geen Aeons oproepen, want die Summonerchick is er niet (je bent juist op weg om haar te redden), en eenmaal op dat schip kun je geen kant meer op, ik moet nu tegen de Wyrm vechten. I need battle tactics, quick!
Wat je ook kan doen is in het schip te lvlen voor wat meer sphere lvl's. Meestal ben je qua stats te laag als Evrae je afslacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik kom nog steeds niet voor bij de Wyrm als je op dat schip staat. Echt zoooo vaak al geprobeerd, maar steeds wordt ik genadeloos afgeslacht. Iemand tips, zodat ik FF-X EINDELIJK eens uit kan spelen?
Volgens mij lag daar juist het probleem. Ik kan me herinneren dat ik zijn Haste wilde cancellen met Slow, maar Evrae counterde dit direct weer met Haste. Evrae deed dit ook met Dispel dacht ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef Diablos79 het volgende:
Als hij haste gebruikt kun je wel weer dispel gebruiken. Maar het is meestal een geval van een te laag level als je een baas niet voorbij komt. Misschien moet je gewoon wat sterker worden als je moeite met hem blijft hebben, zoals torn zegt.
Gewoon rondlopen, je wordt vroeg of laat wel een keer aangevallen. Ik dacht dat er van die bomb enemies op dat schip zaten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
waar in dat schip kan ik levelen dan?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon rondlopen, je wordt vroeg of laat wel een keer aangevallen. Ik dacht dat er van die bomb enemies op dat schip zaten.
Ik heb ook totaal geen moeite gehad met FFX, Alleen die dark Aeons gaven wat uitdaging. En Paneca is wel behoorlijk pittig, Maar Yojimbo was zo lief om hem voor mij in 1 beurt af te makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij lag daar juist het probleem. Ik kan me herinneren dat ik zijn Haste wilde cancellen met Slow, maar Evrae counterde dit direct weer met Haste. Evrae deed dit ook met Dispel dacht ik.
Zelf heb ik weinig moeite gehad om FF 10 uittespelen omdat ik toch erg van lvlen houd. Valefor deed 9999 damage met zijn Overdrive toen ik tegen Sinspawn Gui moest vechten. Toen wist ik dat ik even niet moest lvlen.![]()
Alleen moet ik nog op een Europese release van Shadow Hearts 3 wachten. Zelfde voor Kingdom Hearts 2 en Grandia 3. Binnenkort komt Suikoden 5 ook uit in Europa.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:11 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen moeite gehad met FFX, Alleen die dark Aeons gaven wat uitdaging. En Paneca is wel behoorlijk pittig, Maar Yojimbo was zo lief om hem voor mij in 1 beurt af te maken
Wat trouwens ook aanraders zijn voor de RPG fans onder is Shadow Hearts 1,2 en 3. Vooral 2 en 3 zijn erg goed![]()
Xenosaga ben ik zelf nog niet aan begonnen omdat deel 1 hier nooit is uitgebracht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Diablos79 het volgende:
Ik haal veel spellen op import, soms zelfs japanse of chinese versies. Heb vaak geen zin om te wachten tot ze eindelijk eens hier uitzijn hehe. Kingdom Hearts 2 was best tof en ziet er voor een PS2 titel echt gaaf uit. Met Suikoden 5 heb ik me ook erg vermaakt, was heel wat beter dan deel 4. Binnenkort ga ik beginnen aan suikoden tactics. Maar eerst Xenosaga 3 uitspelen..![]()
Maar met FF is dit altijd het geval geweest. De NA release staat voor oktober dacht ik. Europa zal dan nog wel moeten wachten tot februari/maart.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef Diablos79 het volgende:
Echt zonde dat ze Xenosaga hier nooit hebben uitgebracht, is echt een vet spel. Deel 2 is dan wel hier uitgekomen maar als je niet eerst deel 1 hebt gespeeld is het verhaal toch wel wat vaag. FF12 laat trouwens ook heel lang op zich wachten, ben blij dat ik die in het japans heb genomen.
ik heb ook ooit heel lang vast gezeten daar, zkr een half jaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom zou je een guide kopen als je www.gamefaqs.com hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb ook ooit heel lang vast gezeten daar, zkr een half jaar![]()
toen helemaal opnieuw begonnen en met veeeel betere stats ,wast het een makkie![]()
heb hier de brady guide liggen, wil wel even de tactics overtikken voor je![]()
in een lagere resolutie spelen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:41 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb net mijn component cable binnen en aangesloten en dus wou ik gt4 in 1080i speler dus ik selecteer dat bij options alleen dan val haast het hele beeld weg , als je dan tog ok klikt (wat ik niet eens zie) dan is het beeld weer goed tot ik een race wil gaan spelen dan valt het weer weg![]()
iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen ?
het gaat erom dat 1080i gewoon probleemloss hoort te werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
in een lagere resolutie spelen?
Hoe lang heb je over Dragon Quest gedaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Heb net Dragon Quest VIII uitgespeeld. Maar nu is het dus wachten op Kingdom Hearts 2 en Final Fantasy XII, iets wat dus nog eeuwen zal gaan duren.
Zo'n 63 uur op de teller staan. Met characters lvl 41, 41, 40 en 40.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over Dragon Quest gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |