Dikke shit hoef ik niet in een console, ik wil gewoon een goedkope leuke console met spelletjes voor tijdverdrijf en beetje voetballen ( oid ) met vrienden. Dikke Shit heb ik wel in mijn pc en ik ga dus ook geen console voor 400 euro kopen terwijl ik hier een PC heb staan die het perfect doetquote:[b]Op vrijdag 5 januari 2007 02:39 schreef tommie_b het volgende /b]
Hij is niet duur als je kijkt wat voor dikke shit er in zit.. En hij is al helemaal niet vergeleken bij de nieuwe concurrent (PS3).
En de Wii is echt een ander balspel..
PS2 gaat gewoon dood.. Kijk maar eens hoe snel dat gaat stoppen qua nieuwe PS2 games zodra zn grote broer er is (vergelijk maar eens qua nieuwe releases GameCube - Wii en XBox360 - XBox)
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar bully is hier 22:50quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:23 schreef boem-dikkie het volgende:oke bully is leuk dus! Denk dat ik morgen even ga kijken voor een ps2 pakketje met mem card en 2 controllers. Ben al bij dimension plus en die andere game winkel geweest in Groningen, nog andere tips in groningen? Prijzen zijn niet anders bij de verschillende winkels.
Ben van plan om een game te kopen voor in mn eentje ( Bully of God of War 2 ) en een game voor met zijn tweeën , ik zat zelf te denken aan Pro evo 6 omdat ik van de pro evo serie wel hou, beetje voetballen met vrienden , zijn er nog andere leuke spellen om met zijn tweeen te doen? en is God of War 2 ook online te doen ?
God of War 2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding] Potentiële Toppers
[afbeelding]
Deze games moet je in de gaten houden.Final Fantasy XII God of War 2 Kingdom Hearts 2 Okami Yakuza
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar bully is hier 22:50
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Gothic 3 er ook voor PS2, ik had hem op mn pc alleen die was buggy as hell e.d
Bagger joh... gelukkig is kongdom hearts 2 niet zo duur meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef mini-lellan het volgende:
Memory Card en Kingdom Hearts 2 zijn gestolen.![]()
Maar gelukkig heb ik een 2e Memory Card met dezelfde saves.![]()
Pwnd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
WTF, ik heb net een playstation 2 gekocht met tony hawk en God oF war. Als ik god of war erin doe krijg ik Browser en Configuratie ofzo aan het begin, doe ik Browser zegt ie fout in disc en als ik Tony hawk erin doe dan doet ie helemaal niks en leest ie alleen de mem card
Maar heb je 'm omgebouwd of gewoon origineel?quote:
gewoon origineel ? Net uit de winkel een half uur geleden.. de spelletjes ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar heb je 'm omgebouwd of gewoon origineel?
Dan zou ik maar 's teruggaan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon origineel ? Net uit de winkel een half uur geleden.. de spelletjes ook
Wat Skippy zegt...gewoon terug gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja is de lens gewoon stuk ofzo ?? Vind het wel heel erg vreemd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |