abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:30:15 #201
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46091986
ja ik had het gelezen

veronica & games

maar ik heb wel meegedaan met de aktie om een middag met de ps3 te stoeien
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 8 februari 2007 @ 02:35:09 #202
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_46093640
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik lees net de recensie van het veronica magazine over okami
Als ik het zo lees hebben ze die game na 30 minuten uitgegooit (ze zeggen dat je 2 keer een kwartier verhaal moet lezen )
De game krijgt 2 sterren en ze gaan niet inhoudelijk op de game in wat is het toch ook een kut blad he
2x een kwartier nog wel, dat is ok wel erg veel voor de gemiddelde veronica kijker

Maar die lui hebben dus echt de ballen verstand van games. Okami is echt super vet, origineel en ook nog eens behoorlijk groot. Bijna schandalig dat ze zo'n maloot dat spel laten reviewen. Ergste is dat er mensen bestaan die zelfs waarde hechten aan die meningen van veronica en zichzelf zo dus een geweldig speel door de neus boren.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_46094894
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik lees net de recensie van het veronica magazine over okami
Als ik het zo lees hebben ze die game na 30 minuten uitgegooit (ze zeggen dat je 2 keer een kwartier verhaal moet lezen )
De game krijgt 2 sterren en ze gaan niet inhoudelijk op de game in wat is het toch ook een kut blad he
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_46095440
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

2x een kwartier nog wel, dat is ok wel erg veel voor de gemiddelde veronica kijker

Maar die lui hebben dus echt de ballen verstand van games. Okami is echt super vet, origineel en ook nog eens behoorlijk groot. Bijna schandalig dat ze zo'n maloot dat spel laten reviewen. Ergste is dat er mensen bestaan die zelfs waarde hechten aan die meningen van veronica en zichzelf zo dus een geweldig speel door de neus boren.
Ik heb okami niet gespeeld, maar wel echte revies gelezen/gezien van gamespot en ign, en daar gaan ze inhoudelijk in op de game en het is volgens mij meer dan af en toe een streepje trekken over je scherm
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_46095711
Ik heb de game gespeeld en het is ge-wel-dig.
Prachtige graphics, sfeer en gameplay
pi_46097980
Ik heb Okami sinds gisteren en ga er vanavond eens goed voor zitten
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_46106447
Gameplaymovie: God of War 2

Wat ziet dit er toch godallemachtig vet uit hé!

Mijn Xbox 360 kan straks weer mooi stof gaan happen, God of War is da shit!
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:53:11 #208
145074 Diablos79
pi_46106705
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplaymovie: God of War 2

Wat ziet dit er toch godallemachtig vet uit hé!

Mijn Xbox 360 kan straks weer mooi stof gaan happen, God of War is da shit!
Zeker weten, mijn 360 staat nu al weer stof te happen. Rogue Galaxy is namelijk ook erg vermakelijk
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:40:38 #209
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_46110435
Okami ook vandaag gekocht!
Vanavond weer eens lekker gamen.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_46110977
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Frozen het volgende:
Okami ook vandaag gekocht!
Vanavond weer eens lekker gamen.
Ook voor 40 euro neem ik aan?
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:17:16 #211
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_46111883
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Yup! Ik ben vooral erg benieuwd!
pi_46115052
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik zelfs voor 35

Personeelskorting
pi_46116952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:56 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Ik zelfs voor 35

Personeelskorting
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:03:29 #214
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_46119566
Ben inmiddels bezig met Okami... Na ongeveer 20 minuten geouwehoer mocht ik gaan spelen
Bevalt zeer goed tot nu toe! Erg aparte gameplay maar erg leuk!
pi_46120914
Ik ben inmiddels ook begonnen, kan alleen niet opslaan omdat ik mijn memcard had uitgeleend
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:15:13 #216
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_46122405
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ben inmiddels ook begonnen, kan alleen niet opslaan omdat ik mijn memcard had uitgeleend
Dat is best wel kut...
De volgende keer dat je het spel wilt spelen moet je wéér door al dat gepraat heen.
Zit nu in het eerste dorpje rond te klooien. Kijken wat daar te doen valt.
pi_46125694
Net verdomme de halve avond verspild met die RE4 Chainsaw Controller. Zag hem vanmiddag bij de Media Markt en kon hem niet laten liggen voor die 2 tientjes. Helemaal enthousiast geworden toen ik dat stukje las over die motion detector, kom ik thuis.... doet ie het niet!!! Internet afspeuren, klooien, resetten, nog meer klooien en internetten en resetten... eindelijk na 2 uur kom ik erachter dat er een klein knopje aan de onderkant zit waarmee je de motion-sensor aanzet
pi_46126893
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef NutKees het volgende:
Net verdomme de halve avond verspild met die RE4 Chainsaw Controller. Zag hem vanmiddag bij de Media Markt en kon hem niet laten liggen voor die 2 tientjes. Helemaal enthousiast geworden toen ik dat stukje las over die motion detector, kom ik thuis.... doet ie het niet!!! Internet afspeuren, klooien, resetten, nog meer klooien en internetten en resetten... eindelijk na 2 uur kom ik erachter dat er een klein knopje aan de onderkant zit waarmee je de motion-sensor aanzet
!!
Die was er toch alleen voor de NGC?
pi_46129902
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

!!
Die was er toch alleen voor de NGC?
Blijkbaar niet. En die motion sensor zit alleen in de ps2 versie heb ik gelezen. Dwz, als je de controller omhoog houdt dat Leon automatisch zijn wapen trekt (wat normaal gesproken r1 is volgens mij).
pi_46179507
Burnout 3: takedown of Burnout Revenge? beide 19,99 maar ik kan niet kiezen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:35:37 #221
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_46180702
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef mini-lellan het volgende:
Burnout 3: takedown of Burnout Revenge? beide 19,99 maar ik kan niet kiezen.
Beide zijn erg goed!
Revenge is naar mijn mening veel toffer, maar ook cartoonachtiger. Als je van achteren een auto ramt ketst ie van je af en kan je daarmee andere auto's raken. Qua gameplay en graphics zijn de twee delen allebei erg goed.
Maar als ik mocht kiezen... Revenge.
pi_46231363
IGN GOD OF WAR II REVIEW

God of War II may in fact be the best action game ever made. It does the original God of War in every way, even if only by a tiny bit as the first was so good to begin with. It's a evolutionary step rather than a revolutionary leap, but it has basically perfected the formula that the original set up. If you own a PlayStation 2 (or PS3) and don't mind excessive amounts of blood, you absolutely must play this game. If you don't own a PS2, find someone who does and sit yourself down in front of their TV for 12 or so hours as you'll otherwise be missing out on one of gaming's most intense and engaging experiences available.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:20:37 #223
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_46231952
Must buy dus. De eerste was echt een grote adrenalinetrip.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:22:07 #224
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46232000
zoals ik al eerder heb gezegd

baggervet spel
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46233358
Die moet ik ook zeker hebben.
PSN id: NL_SToRM
pi_46234248
Moet deel 1 nog steeds uitspelen, dat einde is vervelend op spartan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_46243930
God of War 2 Review

Een 9.7!!!!

Ze zijn toch altijd een van de eerste die beschikken over de review exemplaar moet ik zeggen, dat is wat anders bij Gamespot

Edit: Strolie was me al voor, sorry
pi_46243956
Kijk eens een paar posts naar boven.

Edit: Dat heb je nu gedaan dus.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_46244107
Volgens mij is er sprake van een marathon

1UP: God of War 2 Review

Cijfer: 9.5!!! Deel 2 is dus op vele vlakken beter dan deel 1, wie had dat gedacht

Ja sorry mensen, maar ik ben volgens mij iets te actief
pi_46244308
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Frozen het volgende:

[..]

Dat is best wel kut...
De volgende keer dat je het spel wilt spelen moet je wéér door al dat gepraat heen.
Zit nu in het eerste dorpje rond te klooien. Kijken wat daar te doen valt.
Joah, nu is dat filmpje wel heel mooi maar al die uitleg heb ik nu idd. gezien...
Dat eerste dorpje is wel leuk, een beetje vrouwen opfokken door turnips te jatten
pi_46272468
Iemand van de crew enig idee wanneer we de review van Okami kunnen verwachten?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:51:27 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46273011
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand van de crew enig idee wanneer we de review van Okami kunnen verwachten?
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.

Conclusie: Zelda kloon die het moet hebben van de grafische stijl en niet van de gameplay. Het tekenen op je scherm is niets meer dan wat items selecteren in Zelda is. Gimmick, waarbij je constant hetzelfde doet. Jammer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:57:27 #233
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_46276577
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.

Conclusie: Zelda kloon die het moet hebben van de grafische stijl en niet van de gameplay. Het tekenen op je scherm is niets meer dan wat items selecteren in Zelda is. Gimmick, waarbij je constant hetzelfde doet. Jammer.
Je avatar, betekent die dat je EA kut vindt of dat je het niet eens bent met de uitspraak EA Sucks?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_46276598
quote:

[..]

Ik heb er ook een voor je, optyfen mr Wii fanboy

De game heeft alleen maar geweldig gescoord en ik moet dan vervolgens aan jouw punten van kritiek waarde gaan hechten? Wat een pauper Jij bent ook al zo'n Robinhimself type, zeggen dat alleen de Wii revolutionaire gameplay naar je brengt en maar blijven volhouden dat er maar een next gen console is, genaamd de Wii.

Oh anders plaats je je review even op de frontpage (mits je dit durft natuurlijk), want hier zal je ongetwijfeld veel mensen blij mee maken

[ Bericht 4% gewijzigd door Cyberia18 op 13-02-2007 22:15:49 ]
pi_46277583
BMH is wel een zeikerd, maar soms heeft hij wel een punt.
Okami lijkt mij ook wel tof trouwens, maar ga eerst FF XII gamen als hij uitkomt, dat wordt de eerste game in tijden die ik weer gewoon volop ga spelen.
pi_46277712
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:14 schreef peristilius het volgende:
BMH is wel een zeikerd, maar soms heeft hij wel een punt.
Met nadruk op ''soms'', maar wat hij hier aan het licht stelt is dus echt totale onzin.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:18:21 #237
145074 Diablos79
pi_46277809
quote:

[..]

En het bewegen met je Wii-mote om link te laten slaan met zijn zwaardje is geen gimmick en voelt na 5 uur nog steeds als nieuw aan? Het tekenen in Okami is veel minder gimmick dan het zwaardvechten in Zelda. Okami is gewoon een goed uitgewerkt spel met lekkere gameplay en leuk verhaal.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:30:53 #238
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46278552
WHOAAA RELLEN !!!
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46280669
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WHOAAA RELLEN !!! [afbeelding]
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:21:12 #240
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46281148
Wat een godsgruwelijk kinderachtige reacties krijg je hier op het posten van je mening over een spel. Echt te bizar voor woorden dat je hier word uitgescholden (!!) omdat jij het spel gespeeld hebt en een mening vormt waar anderen enkel recensies hebben gelezen.

Denk alsjeblieft na voor je van deze achterlijke berichten plaatst.. Het is toch niet normaal dat dit gebeurd?

En ja, ik ben serieus.
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En het bewegen met je Wii-mote om link te laten slaan met zijn zwaardje is geen gimmick en voelt na 5 uur nog steeds als nieuw aan? Het tekenen in Okami is veel minder gimmick dan het zwaardvechten in Zelda. Okami is gewoon een goed uitgewerkt spel met lekkere gameplay en leuk verhaal.
Jij gaat er vanuit dat ik het zwaaien met de wiimote in zelda geen gimmick vind? Hoe kom je daarbij? Hits je zelf vooral op door meningen van andere mensen te verzinnen. Als je wilt dat ik mijn standpunt over het tekenen in Okami wat beter uitleg hoeft je dat alleen maar te vragen. Of Is dat teveel gevraagd?
pi_46281283
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een voor je, optyfen mr Wii fanboy
Je vraagt om een mening. Je krijgt een mening. (BMH heeft een eigen mening) En je gaat zo doen

Vraag dan niet om een mening maar om een hype of wat je wilt horen.

Ik vind het nu trouwens wel eng worden. Op dit moment staat God of war 2 op nummer 2 op de gamerankings. Kijken wat daar de komende dagen nog mee gaat gebeuren. Word geloof ik een best okee game
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:24:49 #242
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46281326
hij heeft wel ergens een punt natuurlijks

hij vormt alleen zijn mening ,en er wordt gelijk overheen gebasht

laten we ons nu allemaal als volwassenen gedragen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46284254
Maar BMH blijft een zeikerd.
pi_46284284
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef peristilius het volgende:
Maar BMH blijft een zeikerd.
Eensch
pi_46284313
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je vraagt om een mening. Je krijgt een mening. (BMH heeft een eigen mening) En je gaat zo doen

Vraag dan niet om een mening maar om een hype of wat je wilt horen.
Juist ja, ik vroeg om een mening maar niet die van BMH. Ik vroeg om de mening van een redactielid
pi_46284343
Hey Cyberia, loop BMH eens niet zo te bashen, en nu weer ontopic!

FF XII
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:57:33 #247
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_46287701
Jezus, stomme nerds hier ook, helemaal flippen omdat iemand een spelletje niet geniaal vindt . okami is een leuke hype onder gamers. Het ziet er prachtig uit, maar het is simpelweg qua gameplay niet spannend te noemen nee. Het spel is degelijk en door zijn grafische stijl stijgt het boven de middelmaat uit, maar het is geen nieuw wereldwonder van gamedesign zoals sommigen hier willen geloven.

En nee, ik zeg niet dat alleen de wii dat heeft, ik heb dat ding niet eens.
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:08:20 #248
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46288850
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 08:57 schreef ethiraseth het volgende:
Jezus, stomme nerds hier ook, helemaal flippen omdat iemand een spelletje niet geniaal vindt . okami is een leuke hype onder gamers. Het ziet er prachtig uit, maar het is simpelweg qua gameplay niet spannend te noemen nee. Het spel is degelijk en door zijn grafische stijl stijgt het boven de middelmaat uit, maar het is geen nieuw wereldwonder van gamedesign zoals sommigen hier willen geloven.

En nee, ik zeg niet dat alleen de wii dat heeft, ik heb dat ding niet eens.
* BMH vraagt ethiraseth of hij mee wil helpen met het bouwen van een schuilkelder.
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:08:34 #249
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_46288855
Mwoah Zelda heeft mij langer kunnen boeien (tot de 2de tempel) dan Okami dus ik zou wel niet zo'n Adventure held zijn

nu ben ik bezig om Dragon Quest VIII voor de 2de maal uit te spelen met andere wapens en zit nu met hero op l31 en ga vnaaf maar weer eens dhoulmagus verslaan.
pi_46288874
Deze wil een schopje terug denk ik .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')