2x een kwartier nog wel, dat is ok wel erg veel voor de gemiddelde veronica kijkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik lees net de recensie van het veronica magazine over okami
Als ik het zo lees hebben ze die game na 30 minuten uitgegooit (ze zeggen dat je 2 keer een kwartier verhaal moet lezen)
De game krijgt 2 sterren en ze gaan niet inhoudelijk op de game inwat is het toch ook een kut blad he
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik lees net de recensie van het veronica magazine over okami
Als ik het zo lees hebben ze die game na 30 minuten uitgegooit (ze zeggen dat je 2 keer een kwartier verhaal moet lezen)
De game krijgt 2 sterren en ze gaan niet inhoudelijk op de game inwat is het toch ook een kut blad he
Ik heb okami niet gespeeld, maar wel echte revies gelezen/gezien van gamespot en ign, en daar gaan ze inhoudelijk in op de game en het is volgens mij meer dan af en toe een streepje trekken over je schermquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
2x een kwartier nog wel, dat is ok wel erg veel voor de gemiddelde veronica kijker
Maar die lui hebben dus echt de ballen verstand van games. Okami is echt super vet, origineel en ook nog eens behoorlijk groot. Bijna schandalig dat ze zo'n maloot dat spel laten reviewen. Ergste is dat er mensen bestaan die zelfs waarde hechten aan die meningen van veronica en zichzelf zo dus een geweldig speel door de neus boren.
Zeker weten, mijn 360 staat nu al weer stof te happen. Rogue Galaxy is namelijk ook erg vermakelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplaymovie: God of War 2
Wat ziet dit er toch godallemachtig vet uit hé!![]()
![]()
Mijn Xbox 360 kan straks weer mooi stof gaan happen, God of War is da shit!![]()
Ook voor 40 euro neem ik aan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Frozen het volgende:
Okami ook vandaag gekocht!
Vanavond weer eens lekker gamen.
Ik zelfs voor 35quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:56 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ik zelfs voor 35![]()
Personeelskorting![]()
Dat is best wel kut...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ben inmiddels ook begonnen, kan alleen niet opslaan omdat ik mijn memcard had uitgeleend![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef NutKees het volgende:
Net verdomme de halve avond verspild met die RE4 Chainsaw Controller. Zag hem vanmiddag bij de Media Markt en kon hem niet laten liggen voor die 2 tientjes. Helemaal enthousiast geworden toen ik dat stukje las over die motion detector, kom ik thuis.... doet ie het niet!!! Internet afspeuren, klooien, resetten, nog meer klooien en internetten en resetten... eindelijk na 2 uur kom ik erachter dat er een klein knopje aan de onderkant zit waarmee je de motion-sensor aanzet
Blijkbaar niet. En die motion sensor zit alleen in de ps2 versie heb ik gelezen. Dwz, als je de controller omhoog houdt dat Leon automatisch zijn wapen trekt (wat normaal gesproken r1 is volgens mij).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef mini-lellan het volgende:
[..]!!
Die was er toch alleen voor de NGC?![]()
Beide zijn erg goed!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef mini-lellan het volgende:
Burnout 3: takedown of Burnout Revenge? beide 19,99 maar ik kan niet kiezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Joah, nu is dat filmpje wel heel mooi maar al die uitleg heb ik nu idd. gezien...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Frozen het volgende:
[..]
Dat is best wel kut...
De volgende keer dat je het spel wilt spelen moet je wéér door al dat gepraat heen.
Zit nu in het eerste dorpje rond te klooien. Kijken wat daar te doen valt.
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand van de crew enig idee wanneer we de review van Okami kunnen verwachten?
Je avatar, betekent die dat je EA kut vindt of dat je het niet eens bent met de uitspraak EA Sucks?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.
Conclusie: Zelda kloon die het moet hebben van de grafische stijl en niet van de gameplay. Het tekenen op je scherm is niets meer dan wat items selecteren in Zelda is. Gimmick, waarbij je constant hetzelfde doet. Jammer.
Ik heb er ook een voor je, optyfen mr Wii fanboyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.
Conclusie: Zelda kloon die het moet hebben van de grafische stijl en niet van de gameplay. Het tekenen op je scherm is niets meer dan wat items selecteren in Zelda is. Gimmick, waarbij je constant hetzelfde doet. Jammer.
Met nadruk op ''soms'', maar wat hij hier aan het licht stelt is dus echt totale onzin.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:14 schreef peristilius het volgende:
BMH is wel een zeikerd, maar soms heeft hij wel een punt.
En het bewegen met je Wii-mote om link te laten slaan met zijn zwaardje is geen gimmick en voelt na 5 uur nog steeds als nieuw aan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat ik het zwaaien met de wiimote in zelda geen gimmick vind? Hoe kom je daarbij? Hits je zelf vooral op door meningen van andere mensen te verzinnen. Als je wilt dat ik mijn standpunt over het tekenen in Okami wat beter uitleg hoeft je dat alleen maar te vragen. Of Is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En het bewegen met je Wii-mote om link te laten slaan met zijn zwaardje is geen gimmick en voelt na 5 uur nog steeds als nieuw aan?Het tekenen in Okami is veel minder gimmick dan het zwaardvechten in Zelda. Okami is gewoon een goed uitgewerkt spel met lekkere gameplay en leuk verhaal.
Je vraagt om een mening. Je krijgt een mening. (BMH heeft een eigen mening) En je gaat zo doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een voor je, optyfen mr Wii fanboy![]()
Eenschquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef peristilius het volgende:
Maar BMH blijft een zeikerd.
Juist ja, ik vroeg om een mening maar niet die van BMH. Ik vroeg om de mening van een redactielidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je vraagt om een mening. Je krijgt een mening. (BMH heeft een eigen mening) En je gaat zo doen
Vraag dan niet om een mening maar om een hype of wat je wilt horen.
* BMH vraagt ethiraseth of hij mee wil helpen met het bouwen van een schuilkelder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:57 schreef ethiraseth het volgende:
Jezus, stomme nerds hier ook, helemaal flippen omdat iemand een spelletje niet geniaal vindt. okami is een leuke hype onder gamers. Het ziet er prachtig uit, maar het is simpelweg qua gameplay niet spannend te noemen nee. Het spel is degelijk en door zijn grafische stijl stijgt het boven de middelmaat uit, maar het is geen nieuw wereldwonder van gamedesign zoals sommigen hier willen geloven.
En nee, ik zeg niet dat alleen de wii dat heeft, ik heb dat ding niet eens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |