Dikke shit hoef ik niet in een console, ik wil gewoon een goedkope leuke console met spelletjes voor tijdverdrijf en beetje voetballen ( oid ) met vrienden. Dikke Shit heb ik wel in mijn pc en ik ga dus ook geen console voor 400 euro kopen terwijl ik hier een PC heb staan die het perfect doetquote:[b]Op vrijdag 5 januari 2007 02:39 schreef tommie_b het volgende /b]
Hij is niet duur als je kijkt wat voor dikke shit er in zit.. En hij is al helemaal niet vergeleken bij de nieuwe concurrent (PS3).
En de Wii is echt een ander balspel..
PS2 gaat gewoon dood.. Kijk maar eens hoe snel dat gaat stoppen qua nieuwe PS2 games zodra zn grote broer er is (vergelijk maar eens qua nieuwe releases GameCube - Wii en XBox360 - XBox)
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar bully is hier 22:50quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:23 schreef boem-dikkie het volgende:oke bully is leuk dus! Denk dat ik morgen even ga kijken voor een ps2 pakketje met mem card en 2 controllers. Ben al bij dimension plus en die andere game winkel geweest in Groningen, nog andere tips in groningen? Prijzen zijn niet anders bij de verschillende winkels.
Ben van plan om een game te kopen voor in mn eentje ( Bully of God of War 2 ) en een game voor met zijn tweeën , ik zat zelf te denken aan Pro evo 6 omdat ik van de pro evo serie wel hou, beetje voetballen met vrienden , zijn er nog andere leuke spellen om met zijn tweeen te doen? en is God of War 2 ook online te doen ?
God of War 2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding] Potentiële Toppers
[afbeelding]
Deze games moet je in de gaten houden.Final Fantasy XII God of War 2 Kingdom Hearts 2 Okami Yakuza
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar bully is hier 22:50
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Gothic 3 er ook voor PS2, ik had hem op mn pc alleen die was buggy as hell e.d
Bagger joh... gelukkig is kongdom hearts 2 niet zo duur meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef mini-lellan het volgende:
Memory Card en Kingdom Hearts 2 zijn gestolen.![]()
Maar gelukkig heb ik een 2e Memory Card met dezelfde saves.![]()
Pwnd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
WTF, ik heb net een playstation 2 gekocht met tony hawk en God oF war. Als ik god of war erin doe krijg ik Browser en Configuratie ofzo aan het begin, doe ik Browser zegt ie fout in disc en als ik Tony hawk erin doe dan doet ie helemaal niks en leest ie alleen de mem card
Maar heb je 'm omgebouwd of gewoon origineel?quote:
gewoon origineel ? Net uit de winkel een half uur geleden.. de spelletjes ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar heb je 'm omgebouwd of gewoon origineel?
Dan zou ik maar 's teruggaan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon origineel ? Net uit de winkel een half uur geleden.. de spelletjes ook
Wat Skippy zegt...gewoon terug gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja is de lens gewoon stuk ofzo ?? Vind het wel heel erg vreemd ?
En vertellen aan die verkoper dat het een schande is en zeker geen reclame !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat Skippy zegt...gewoon terug gaan.
Daar doel ik ook al opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Riesjart1974 het volgende:
[..]
En vertellen aan die verkoper dat het een schande is en zeker geen reclame !
Misschien krijg je er wel een gratiz game bij.![]()
De release is wat onduidelijk, maar het spel moet 23 februari of anders begin maart verschijnen. Ubisoft is overigens de uitgever van het spelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
Komt FFXII al in februari naar ons koude kikkerlandje? Dat wist ik helemaal niet! Wat ben ik toch weer goed op de hoogte...
23 februari is officieel hoor, tijdje geleden al gelezen op de site van Square-Enix. Nog 7 weken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De release is wat onduidelijk, maar het spel moet 23 februari of anders begin maart verschijnen. Ubisoft is overigens de uitgever van het spel
Okej.... Ik heb de Limited Edition hier al een tijdje liggen, nu maar eens beginnetje makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
23 februari is officieel hoor, tijdje geleden al gelezen op de site van Square-Enix. Nog 7 weken.![]()
Hoeveel uitgaves komen er hier? Toevallig ook een Special Edition of gewoon het normale spel? Weet jij dat toevallig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
23 februari is officieel hoor, tijdje geleden al gelezen op de site van Square-Enix. Nog 7 weken.![]()
Ik gok alleen de normale uitgave, want ik heb nog nooit een Limited Edition van Final Fantasy hier gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoeveel uitgaves komen er hier? Toevallig ook een Special Edition of gewoon het normale spel? Weet jij dat toevallig?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gok alleen de normale uitgave, want ik heb nog nooit een Limited Edition van Final Fantasy hier gezien.
De Limited Edition is alleen aangekondigt in Amerika en is/was alleen verkrijgbaar bij Ebgames of Gamestop. De Limited Edition is echt prachtig en dan heb ik het nog niet eens over de soundtrack(deze uit Japan geimporteerd)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoeveel uitgaves komen er hier? Toevallig ook een Special Edition of gewoon het normale spel? Weet jij dat toevallig?
Als ze hier die Limited Editions ook zouden uitbrengen, had ik ze met elke FF release wel gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
tadaa![]()
mijn sealed collectors edition![]()
[afbeelding]
Heb je 'm nog steeds uit de seal gehaald ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
tadaa![]()
mijn sealed collectors edition![]()
[afbeelding]
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je 'm nog steeds uit de seal gehaald ?![]()
Oke nu weten jullie dus hoe de Special Edition eruit ziet, rest me alleen nog een foto te maken van de Limited Edition Soundtrack
...?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom niet verder bij God of war
Ik ben nu bij dat stuk waar die vrouw aan zo'n touw hangt en je haar eraf moet krijgen. Alleen dan moet je volgens mij springen naar zo'n groen stukje en dan tussen die waterradden door alleen ik kan niet ver genoeg springenik kom er niet
schuiven en stapelenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom niet verder bij God of war
Ik ben nu bij dat stuk waar die vrouw aan zo'n touw hangt en je haar eraf moet krijgen. Alleen dan moet je volgens mij springen naar zo'n groen stukje en dan tussen die waterradden door alleen ik kan niet ver genoeg springenik kom er niet
Zover ik weet blijven deze games in de VS.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef MeZZiN het volgende:
Is er al iets bekend over of Tales of the abyss gaat overwaaien uit de VS?
Damm misschien dan toch een console extra importeren uit de VS is bijna nog goedkoper dan een van een chip te voorzien.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zover ik weet blijven deze games in de VS.
Tales of Legendia en Tales of the Abyss zal ik dus niet snel spelen.![]()
Ik heb mij er allang bij neergelegd dat een aantal toffe RPG's hier nooit in Europa zullen uitkomen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Damm misschien dan toch een console extra importeren uit de VS is bijna nog goedkoper dan een van een chip te voorzien.
Dus omdat wij zouden zeggen dat je een ps2 moet halen ga je er ene halenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb sinds een paar uur opeens zin om een ps2 te kopen, hype me eens
Wat valt er te hypen, hij is goedkoop, alle oude toptitels zijn goedkoop, en er komt nog een aantal hele goede titels uit, lijkt mij een duidelijke zaak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb sinds een paar uur opeens zin om een ps2 te kopen, hype me eens
Gisteren ook weer Disgaea 2 gespeeld. Zit nu in Episode 9.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben brak omdat heb gisternacht tot een uurtje of 3 disgaea gespeeld heb zonder dat ik de tijd soor had en er op wat statwhoring na eilk helemaal niks mee bereikt heb
Het is gewoon een compleet ander spel, andere missies enz.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat de grote verschillen van Call of Duty 2 en Call of Duty 2 Big Red One zijn ?
Aah okequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is gewoon een compleet ander spel, andere missies enz.
Hmm, de Onimusha en Devil May Cry reeksen zijn ook okee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog andere leuke spelletjes in de trand van God of War misschien, ga vanmiddag namelijk even bij Dimension + en Nedgame kijken in Groningen
Ik heb hem hooguit 10 minuten gespeeld voordat ik verder ging met Zelda, maar wel al een ship unlockedquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Webby het volgende:
R-Type Final! Ik ben ooit begonnen aan alle 99 ships unlocken. Ben gestrand op 60 ofzo
Ik kom ook niet door de bossfight van stage 6.0.
Zouden die jappen dat nu ook over ons zeggen... Die stomme europeanen kopen alleen westerse meukquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:24 schreef peristilius het volgende:
Stomme japanners kopen ook alleen maar japanse meuk he.
Die DS is wel achterlijk populair.
Ligt eraan welk genre je aanspreekt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Schimpie het volgende:
Wat is nou echt aan te raden als je al 2 jaar geen ps2 game meer hebt gekocht?
En dat bedoel ik niet 20 games maar een stuk of 5 ofzo.
Zo'n beetje alles behalve sport bagger, al moet ik zeggen dat jrpg's mij meestal het meeste aanspreken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ligt eraan welk genre je aanspreekt.
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zouden die jappen dat nu ook over ons zeggen... Die stomme europeanen kopen alleen westerse meuk![]()
Wat rpg's betreft, weet ik er genoeg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles behalve sport bagger, al moet ik zeggen dat jrpg's mij meestal het meeste aanspreken.![]()
Mwah, vind hem een beetje matig vooral na Ninja Gaiden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring mee Devil May Cry 3 , leuke game of niet?
Absoluut een leuke game, na de bittere nasmaak die ik heb overgehouden aan deel 2 is deel 3 duidelijk een stap vooruit. Een heerlijke hack&slasher zoals we dat gewend zijn van de serie. Oh ja ik zeg het maar even alvast, het spel is best pittigquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring mee Devil May Cry 3 , leuke game of niet?
Final Fantasy XII wou ik sowieso al kopen en X heb ik al, Grandia II heb ik ook al voor mijn DCquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat rpg's betreft, weet ik er genoeg.
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Star Ocean 3: Till the end of TIme
Disgaea 1 en 2
Suikoden V
Shin Megami Tensei: Lucifers Call
Shin Megami Tensei:Digital Devil Saga
Shadow Hearts Covenant
Dragon Quest VIII
Grandia II
Atelier Iris 1 en 2
Kingdom Hearts 1 en 2
En de laatste grote RPG voor de ps2 natuurlijk: Final Fantasy XII (23 februari te koop)![]()
Allemaal gewoon verkrijgbaar hier. Ongeveer de helft is halve prijs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Final Fantasy XII wou ik sowieso al kopen en X heb ik al, Grandia II heb ik ook al voor mijn DC![]()
Maar de rest, gaan die allemaal nog voor de volle prijs, en zijn die hier allemaal verkrijgbaar?
Devil May Cry is niet echt voor de casual gamer. DMC 3 staat er om bekend dat het soms frustrerend moeilijk is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn Devil May Cry 3 is wél moeilijk zeg
Je kan ook gewoon HDLoader of HDAdvance gebruiken om je originele NTSC spellen op een PAL console te spelen. Is veel goedkoper maar als nadelen heb je dat je een netwerkadapter + HD nodig hebt, het alleen werkt op een oud model PS2 en dat sommige spellen niet werken vanaf harddisk.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef MeZZiN het volgende:
Damm misschien dan toch een console extra importeren uit de VS is bijna nog goedkoper dan een van een chip te voorzien.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Devil May Cry is niet echt voor de casual gamer. DMC 3 staat er om bekend dat het soms frustrerend moeilijk is.
Probeer je controller wel heel te houden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah ik vind het wel echt een tof spel , dus ik blijf proberen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer je controller wel heel te houden.![]()
Bij Bol nog wel. Alleen heet ie nu draadloze actie controller en is de levertijd wel wat lang.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Die draadloze controler van logitech is nergens meer te krijgen!
Ik zag hem bij Nedgame in Groningen ook nog liggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:22 schreef Boef het volgende:
[..]
Bij Bol nog wel. Alleen heet ie nu draadloze actie controller en is de levertijd wel wat lang.
Aah wat wil ik die graag zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe beelden van God of War 2![]()
![]()
http://ps2.ign.com/articles/755/755391p1.html
Dat ziet er echt ontzettend goed uit zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe beelden van God of War 2![]()
![]()
http://ps2.ign.com/articles/755/755391p1.html
EN DAT IS MAAR GOED OOK.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn Devil May Cry 3 is wél moeilijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |