Ik heb er al wel wat gezien in het vorige topic.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er al foto's van de Wii's van de gelukkigen?
Morgen om 9 uur.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef s0ul het volgende:
*Kreun* nog 2 dagen *kreun*
Gelul. Net of de MM daar wakker van zal liggen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
Net de Mediamarkt gebeld..de echte reden dat hun ze nu niet verkopen terwijl sommige winkels al wel is dat ze tegen een heleboel klanten hebben gezegd dat ze de Wii pas vanaf vrijdag verkopen, en als hun de Wii nu in de verkoop gaan gooien dan krijgen ze dus vrijdag een heleboel boze klanten in de winkel. Kan ik ook wel begrijpen maar dannog
tot 6 uur kan het nogquote:Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef McGilles het volgende:
Nog steeds mijn bestelling van de BartSmit niet binnen
Gisteren stond hij toch echt op verzonden dus ik heb nog hoop.... ook al begin ik nu wel een beetje bang te worden dat ik hem vandaag niet meer ga krijgen![]()
Waar heb je hem gehaald?quote:
Wacht jij maar tot ik je met GoW inmaakquote:Op woensdag 6 december 2006 15:04 schreef Bastard het volgende:
hihihi
Haha, Klamer weet idd niksquote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef Knoflook het volgende:
Ben vdaag naar FRS, Dynabyte,Replay,Lukas Klamer,Bart Smit,Dixions geweest in Nijmegen.
Ze hadden hem allemaal nog niet, De Lukas weet van Niks, BS verkoopt morgen pas, Frs zonder Pre order en ook pas morgen, Dixons kregen er 2 zonder pre order maar die waren niet voor verkoop :S
Stress..
valt mee .. verwacht er xbox 1 graphics op over een jaartje ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Zijn de graphics nou echt zo kut of valt dat wel mee?
heb je gezien wat het daar kost !quote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Wii's NU op voorraad!!
Vandaag bestellen, morgen al in huis! 250,95 euro incl. verzenden
Mijne is besteld
Wii + Zelda TP = ¤303,-. What's yer point?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:15 schreef Knoflook het volgende:
[..]
heb je gezien wat het daar kost !
voor mij was het 500 euro :s
Ja I know!!! Ligt nu in m'n winkelmandje, wacht alleen tot m'n pa terugbeltquote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef koentje.k het volgende:
Consoleshop.nl heeft ze nog op voorraad!
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:15 schreef Knoflook het volgende:
[..]
heb je gezien wat het daar kost !
voor mij was het 500 euro :s
Oh lol ik had er 3 esteld.
Dan zul je 'm eind januari wel hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Hansch het volgende:
Oke ik zit dus bij mn gameshop bij de 2e levering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis alweer opquote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Wii's NU op voorraad!!
Vandaag bestellen, morgen al in huis! 250,95 euro incl. verzenden
Mijne is besteld
hier als je snel bent, dan heb je 'm zelfs morgen al.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef _Supreme het volgende:
Ben net heel Breda af geweest,
OF ze hebben hem, maar is uit-gepre-orderd
OF ze hebben hem helemaal niet
OF ze hebben hem, maar verkopen hem vrijdag pas.
alle winkeliers hadden weinig hoop
Hoe ziet het er nou uit zonder rgb of component kabels?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Oksel het volgende:
Ik ben al 4 uur fulltime aan het Zelda'en..
klopt daarom had ik ze ook ff gebeldquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef H3mm1k het volgende:
net gebeld, zijn er veel meer besteld dan er waren. Website klopt dus ook niet meer
Mijn geld is afgeschreven dus ze hebben maar te leverenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef H3mm1k het volgende:
net gebeld, zijn er veel meer besteld dan er waren. Website klopt dus ook niet meer
Ja had hem in winkelmandje geplaatst.. denk hmzz toch ff bellen nogquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef JoMo0 het volgende:
Dan baal je .. denk je net een Wii te hebben
Hier psies het zelfde !quote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja had hem in winkelmandje geplaatst.. denk hmzz toch ff bellen nog
was niet onverstandig
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij Consoleshop.nl!
Uw bestelling heeft ordernummer xxxxx. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten: Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1
Nintendo Wii Sports Pack White ¤
249,00
¤
249,00
Subtotaal ¤ 249,00
Verzendkosten ¤ 1,95
Totaal ¤ 250,95
Uw bestelling wordt verzonden naar:
xxxxxxxxxxxx
Verdere verloop van uw bestelling
Order geplaatst
De door u bestelde producten zijn gereserveerd.
Bestelling verstuurd (dezelfde werkdag)
Zodra uw bestelling door ons is verstuurd ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging.
Bestelling ontvangen
Bij aflevering ontvangt u een factuur, bewaar deze factuur goed.
lol,quote:Op woensdag 6 december 2006 15:26 schreef Hansch het volgende:
Verdomme in Oktober gewoon al gepreorderd en toen zei de verkoper oh geen probleem 8 ec heb je mNiet dus...
Hehe, heb bijna op bestellen gedrukt op consoleshop, gelukkig net niet gedaan!quote:
Dit had ik dus ook al gehoord. Zou ook wel raar zijn als ze ze opeens morgen al gaan verkopen. Dan staan er aardig wat boze klanten in de winkel vrijdag.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef Webby het volgende:
Toch apart dat ik meerdere mensen hoor roepen dat de frs ze morgen verkoopt. De vestigingen die ik heb gebeld hadden van hun baas te horen gekregen dat ze hem absoluut niet voor vrijdag mochten verkopen ivm. boete.
Het voordeel van utrecht is dat je 3 kansen hebt, 2 zelfs vlak naast elkaarquote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef _Supreme het volgende:
Ben net ook in 3 FRS geweest, lief van ze dat ze niet pre-orderen. Als noot zeggen ze ook dat ze hem niet voor vrijdag verkopen, dus dat wordt vrijdagmorgen, half10 voor de winkel staan
kan je dat niet in het zelda topic plaatsen !?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ben nu in de Twiligt Zone, en die ziet er WEL vet uit..
Jah in Breda ook 2 heel dicht bij elkaar. Dat wordt rennen!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Webby het volgende:
[..]
Het voordeel van utrecht is dat je 3 kansen hebt, 2 zelfs vlak naast elkaar
Rot is op en ga spelenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ben nu in de Twiligt Zone, en die ziet er WEL vet uit..
Ik heb Rayman Raving Rabbids alquote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef _Supreme het volgende:
Ik zag trouwens wel al games in de FRS liggen. Red steel bijvoorbeeld!
Hoe werkt het eigenlijk met online op je Wii? Moet je gewoon zo'n stick kopen en dan kan het ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef torn_Machina het volgende:
Ik kan mijn Wii niet eens updaten. Heb geen router en ook niet zo'n Wifi stick.Ach en die update heb je alleen maar nodig als je op SD cards wil saven. Heb ik toch niet direct nodig.
![]()
Of een week later. Bij de Intertoys achter m'n huis krijgen ze er namelijk vrijdag 6 en dan een week later weer 6quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zul je 'm eind januari wel hebben
beter bellen ze mij dan ook zoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:46 schreef Catch_me het volgende:
Ben net gebeld door de Dixons, kan hem morgen ophalen.
Zal toch zeker wel? Anders stond dit niet in de mail:quote:Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef Dementor het volgende:
De consoleshop was even leuk om te proberen.
Goh ik kan hem morgen vanaf 12 uur ophalen zie ik
Ik ben benieuwd of dat ook echt waar is.
Ik ga ze echt schoppen andersquote:Order klaargelegd
Uw order ligt vanaf morgen, donderdag 7 december 2006 12:00u, voor u klaar.
ik bel nu!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal toch zeker wel? Anders kregen we geen bevestigingsmail met de mededeling dat we 'm gewoon morgen kunnen ophalen toch? Ik ga ze echt schoppen anders
Iedereen na ordernummer 729391 kan het zeker wel vergeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:45 schreef Chanty87 het volgende:
Lol, bij mij staat gewoon dat ik het morgen op kan halen.
Konden ze dat niet even vermelden dan ipv een bevestiging?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Iedereen na ordernummer 729391 kan het zeker wel vergeten.
Mensen zijn echt in paniekquote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef Dementor het volgende:
ik bel nu!
We krijgen straks/vanavond een mail met informatie over de leverdatum.
Ze kregen meer dan 800 bestellingen binnen het afgelopen uur.
Hebben ze, maar ik denk dat het systeem de tientallen orders per minuut niet kon verwerken ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:55 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja idd, ze hebben toch wel een voorraad systeem gekoppelt aan de website?
Ja, ze zijn nog 2 uur open.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:54 schreef Xords het volgende:
heeft iemand news over eindhovense winkels?!
Dan nog, als de pagina kan laden dan kan ook het systeem draaien. Zet ipv de bevestiging dan gewoon dat het uitverkocht is, nu heb je alleen maar verwarring want men verwacht dat ze 'm morgen krijgen en dat blijkt dus niet te zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hebben ze, maar ik denk dat het systeem de tientallen orders per minuut niet kon verwerken ofzo
ik heb ze bij de consoleshop nog geluk gewenst met de mensen die morgen daar voor niks langkomen..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan nog, als de pagina kan laden dan kan ook het systeem draaien. Zet ipv de bevestiging dan gewoon dat het uitverkocht is, nu heb je alleen maar verwarring want men verwacht dat ze 'm morgen krijgen en dat blijkt dus niet te zijn
Ik zit 100 boven dat ordernummer wat jij zei, maar ik ga echt BeSeRkEr als ik geen wii krijg. Trouwens, kan je daar dan meteen die order cancellen? want ik ga natuurlijk niet wachten. Het is morgen of niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hebben ze, maar ik denk dat het systeem de tientallen orders per minuut niet kon verwerken ofzo
Riot!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
ik heb ze bij de consoleshop nog geluk gewenst met de mensen die morgen daar voor niks langkomen..![]()
Ik zo'n 50, maar ik had het de hele tijd in m'n winkelmandje liggen omdat m'n pa maar niet terugbeldequote:Op woensdag 6 december 2006 16:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik zit 100 boven dat ordernummer wat jij zei, maar ik ga echt BeSeRkEr als ik geen wii krijg. Trouwens, kan je daar dan meteen die order cancellen? want ik ga natuurlijk niet wachten. Het is morgen of niet.
Ook als ze bellen om te zeggen dat je geen Wii meer is voor jouquote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef -Dries- het volgende:
V&D of Van Leest,
jullie zouden mij opzich best kunnen bellen. Vind ik opzich niet zo erg.
Ja, met die Wifi stick waar je ook met de DS mee online kan. Of je eigen router. Of de lan adapter die binnenkort te koop is. Ik koop later wel zo'n Wifi stick of lan adapter, heb ik nu nog niet nodig. Ben toch niet van plan om direct al virtual console games te kopen. Die updates kunnen mij nog even gestolen worden.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe werkt het eigenlijk met online op je Wii? Moet je gewoon zo'n stick kopen en dan kan het ofzo?
Nee, maar dat maakt niet uit, ga er morgen gewoon heen. Voor hetzelfde geld doen ze het wel en aangezien het toch maar 5 minuten van mijn stage is kan ik er best heen. Voer hier toch niet echt veel uit dus die 15minuten kunnen ze mij ook wel missen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef H3mm1k het volgende:
Heeft iemand al een FRS medewerker gesproken die zegt dat hij eerder dan vrijdag in de verkoop gaat?
Hier ook nog geen Van Leest belletjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef -Dries- het volgende:
V&D of Van Leest,
jullie zouden mij opzich best kunnen bellen. Vind ik opzich niet zo erg.
10 uur dacht ikquote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit, ga er morgen gewoon heen. Voor hetzelfde geld doen ze het wel en aangezien het toch maar 5 minuten van mijn stage is kan ik er best heen. Voer hier toch niet echt veel uit dus die 15minuten kunnen ze mij ook wel missen.
Hoelaat gaat de FRS eigelijk open? is weer niet te vinden op hun site...
Hier in leidschendam 9:30quote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit, ga er morgen gewoon heen. Voor hetzelfde geld doen ze het wel en aangezien het toch maar 5 minuten van mijn stage is kan ik er best heen. Voer hier toch niet echt veel uit dus die 15minuten kunnen ze mij ook wel missen.
Hoelaat gaat de FRS eigelijk open? is weer niet te vinden op hun site...
Ja, bij de Intertoys, maar daar wordt alles pas morgen vanaf 9 uur verkocht.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef H3mm1k het volgende:
maar iemand nou al Zelda of Wii play in de winkel zien liggen?
Ik. Ik vertrouw nog steeds op mijn pre-order bij de van Leest in Dukenburg. Vorige week donderdag heb ik er gepreordert en stond nog eerste, dus je zou even een belletje kunnen plegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef Knoflook het volgende:
Hmm Wie woont en probeert er hier eigenlijk in Nijmegen ?
Weet je hoeveel de van leest filialen krijgen? Ik sta er derde.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik. Ik vertrouw nog steeds op mijn pre-order bij de van Leest in Dukenburg. Vorige week donderdag heb ik er gepreordert en stond nog eerste, dus je zou even een belletje kunnen plegen.
DUS JIJ BENT DIE VUILE FLIKKER !!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik. Ik vertrouw nog steeds op mijn pre-order bij de van Leest in Dukenburg. Vorige week donderdag heb ik er gepreordert en stond nog eerste, dus je zou even een belletje kunnen plegen.
Intertoys Weert..quote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef H3mm1k het volgende:
Ik ook. Ik ga zo ff langs de FRS. de bedoeling is om te kijken wanneer ze hem hebben, en wanneer ze hm gaan verkopen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef Knoflook het volgende:
Hmm Wie woont en probeert er hier eigenlijk in Nijmegen ?
Morgen krijgen ze hem, ben er net geweestquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga zo ff langs de FRS. de bedoeling is om te kijken wanneer ze hem hebben, en wanneer ze hm gaan verkopen.
Ik denk dat ik vrijdag in het centrum ga camperen... :-)
verkopen ze hm dan ook gelijk ?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze hem, ben er net geweestDus jij staat morgen bij mij in de rij sogtends
je herkent me aan mijn grote neus.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Knoflook het volgende:
[..]
DUS JIJ BENT DIE VUILE FLIKKER !!
Ik had die woensdag gebeld, ik zou er eerste zijn en ze zouden hem vasthouden tot die vrijdag zodat ik kon betalen (woon 5 min van Duuk) Dus ik er vrijdag heen. Zeggen ze ja je bent 2e maar we krijgen er maar 1.
Toen heb ik het daar maar bij gelaten.. vond t wel naai.
haha toeval dat jij die U*&*^&^bent![]()
Heb je een steen nodig?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:34 schreef Rap7or het volgende:
Ik ben dus al keihard genakt.... ik stond zesde op de pre-order lijst bij de lokale intertoys en ze kregen er precies 6 binnen. Maar er gingen er 4 van de 6 naar het personeel en die stonden niet op de pre-order lijst dus blijven er maar 2 over. Ze gingen er niet van uit dat ik hem voor de kerst nog krijg.
Genieten
Dat is nou echt LAME.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef Rap7or het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een molotov cocktail.
Hij zij van wel....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef srblackbird het volgende:
[..]
verkopen ze hm dan ook gelijk ?
Opa van het jaar!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Man wat gaan die topics hard...
Kort verslag:
Gisteravond, pakjes avond...
Ik heb 2 kleine kinderen (bijna 3 en 1,5), en natuurlijk kwam sint ook bij ons. Opa, oma's, oom's, een paar kennissen waren ook hier, om 19.00 uur werd er kei hard op de raam gebonkt door zwarte piet, en er stonden een hoop kado's voor de deur. Vlug alles naar binnen gesjouwd, en toen werd het uitpakken!
De kleintjes waren erg in hun nopjes, en opa had al zo'n smerige grijns op z'n bakkes. Voor papa zat er in kado tussen, een envelop, met daarin.... een staatslot.
Kleintjes lekker spelen met de duplo en hun nieuwe keuken, en wij lekker babbelen onder het genot van een drankje. Het werd al laat, en opa moest naar huis, staat ie bij de auto, werd ik nog ff vlug geroepen, oja, ik heb hier nog iets voor je...
En jawel, daar was ie, om 23.00 s'avonds... heeft die OUWE GEK GVD de hele avond dat ding achter gehouden!
Dus ik had hem nog op woensdag gekregen, maar ben ik VET ge-OWN3D door OPA!!!![]()
Werkt je opa bij nintendo? Waar heeft ie anders zo vroeg een wii kunnen bemachtigen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Kort verslag:
Ik heb 2 kleine kinderen (bijna 3 en 1,5), en natuurlijk kwam sint ook bij ons. Opa, oma's, oom's, een paar kennissen waren ook hier, om 19.00 uur werd er kei hard op de raam gebonkt door zwarte piet, en er stonden een hoop kado's voor de deur. Vlug alles naar binnen gesjouwd, en toen werd het uitpakken!
De kleintjes waren erg in hun nopjes, en opa had al zo'n smerige grijns op z'n bakkes. Voor papa zat er in kado tussen, een envelop, met daarin.... een staatslot.
Kleintjes lekker spelen met de duplo en hun nieuwe keuken, en wij lekker babbelen onder het genot van een drankje. Het werd al laat, en opa moest naar huis, staat ie bij de auto, werd ik nog ff vlug geroepen, oja, ik heb hier nog iets voor je...
En jawel, daar was ie, om 23.00 s'avonds... heeft die OUWE GEK GVD de hele avond dat ding achter gehouden!
Dus ik had hem nog op woensdag gekregen, maar ben ik VET ge-OWN3D door OPA!!!![]()
Jouw opa had gisteren al een Wii?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Kort verslag:
Tot morgen !quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Hij zij van wel....
Hij zij dat hij m morgen binnen kreeg, normaal zou hij hem rond half 11 binnenkrijgen.
Ze doen niet aan Pre orders.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Kort verslag:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Lexie het volgende:
Knoflook, je mag trouwens wel komen kijken op het glorieuze moment dat ik mijn WIi ga ophalen. Moet je wel beloven dat je me niet overvalt, me uitlacht als het een spaanse Wii blijkt te zijn of wanneer ze er stiekem toch geen krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:40 schreef Knoflook het volgende:
[..]Ik zou het gewoon doen. Gewoon om het hoekje wachten tot ie naar buiten komt, bespringen en flink op 'm in beuken, en dan keihard met die doos wegrennen terwijl je roept "WIE IS ER NU GEPWND NOOB!".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
シ
pas op ik krijg ideeënquote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Gewoon om het hoekje wachten tot ie naar buiten komt, bespringen en flink op 'm in beuken, en dan keihard met die doos wegrennen terwijl je roept "WIE IS ER NU GEPWND NOOB!".![]()
Ik heb net ook een FRS gebeld, en die zei dat het niet de bedoeling was dat ze op donderdag al verkocht werden en dat ze het alleen zouden doen als ze bericht kregen dat ze dit mochten doen...Hoop stiekem dat het niet gebeurd want heb vrijdag veel meer tijd...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Hij zij van wel....
Hij zij dat hij m morgen binnen kreeg, normaal zou hij hem rond half 11 binnenkrijgen.
Ze doen niet aan Pre orders.
Ik ga nu naar het centrum... bij bakker bart enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Knoflook het volgende:
srblackbird ga jij nog zo naar Duuk ? En sta jij er anders morgen ?
ja mario bros heeft me gister gefeliciteerd en princess peach heeft me gepijpt.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
En heb je nu een prijs gewonnen dan?
![]()
Tof man, dat je dat zo hebt kunnen regelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Het is de opa van mijn kinderen, mijn vader en mijn schoonvader leven beide niet meer, en jos is de vader van mijn kameraad. Hij is dol op kinderen, maar mijn maat was dus schijnbaar homo, dus daar komen geen kindertjes...
Toen mijn vrouw in verwachting was, hebben we het jos voorgesteld, en hij was dus reuze blij met deze "functie" als opa zijnde.
Jos is de achterbuurman van die connectie die bij die winkel werkt waar ik hem gepreordered had, en zo heeft hij hem dus "mee gesmokkeld"
* Herr.Flick die weer ff wiien gaatquote:Op woensdag 6 december 2006 16:55 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Tof man, dat je dat zo hebt kunnen regelen.![]()
Jouw kinderen hun opa, Jos z'n kleinkinderen en je maat van 't eventuele schuldgevoel af dat ie z'n vader nooit kleinkinderen gaat schenken. En wat voor en opa, die gewoon een Wii 2 dagen voor de launch regelt.![]()
Als je tegen mijn opa 'Wii' zegt, heeft hij zoiets van 'Wie?'![]()
Nog drie wekenquote:
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het doorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Heb em hier gezellig staan maar ik wil em verkopen omdat hij ik niet zo'n drang ernaar heb. Als ik em echt zo graag wilde spelen dan wasie allang open.
JA !quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het voorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.
jupquote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef H3mm1k het volgende:
Bij welke winkelketen was dit als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
jup
heb net gehaald:
-wii met wii sports ofcourse
-een extra wiimote
-een extra nunchuck
-zelde
-red steel
-classic controller
-2000 nintendo points
alle vestigigingen in nederland hebben op dit moment sowieso al een wii binnen, een aantal leveren gewoon nog niet uit..
Ben jij misschien zelf zo'n allochtoon rotjochie? gewoon een paar uur in de winkel spelen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef BMH het volgende:
Net heel wat uurtjes met de Wii gespeeldGameshop Enschede verkocht hem al...
Ik zelf heb er natuurlijk geen gekregen... Maaaar ik sta wel op de 1e plek bij de BijenkorfMorgen of overmorgen heb ik dus mijn eigen wii...
BTW: Zelda is in tha house! Net ook gespeeld.... oooooh mooooi
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef BMH het volgende:
Net heel wat uurtjes met de Wii gespeeldGameshop Enschede verkocht hem al...
Ik zelf heb er natuurlijk geen gekregen... Maaaar ik sta wel op de 1e plek bij de BijenkorfMorgen of overmorgen heb ik dus mijn eigen wii...
BTW: Zelda is in tha house! Net ook gespeeld.... oooooh mooooi
hahaha Herkenbaar dat soort lui..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ben jij misschien zelf zo'n allochtoon rotjochie? gewoon een paar uur in de winkel spelen?![]()
Ik was er rond 3 uur en er stond he-le-maal niks.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.
Volgens de verkoper hadden ze er al 10 verkocht. Valt mij nog 100% mee dat ze er nog wat hebben op dat tijdstip.![]()
Slaat nergens opquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Heb em hier gezellig staan maar ik wil em verkopen omdat hij ik niet zo'n drang ernaar heb. Als ik em echt zo graag wilde spelen dan wasie allang open.
tja, het was gewoon een lokale gameswinkel hier, hadden er ook maar 2 binnen, ga geen namen noemen, ook al is het embargo dan redelijk opgeheven, zou toch kut zijn als ze door mij de in shit komen als je t niet erg vind..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:20 schreef H3mm1k het volgende:
[..]
Bij welke winkelketen was dit als ik vragen mag?
GEIL!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
alleen monkey ball en need for speed waren delayed ook zitten twee wiimotes er niet bij ( de 3 nun chucks wel :| wazig gewoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MM Enschede deed aan pre-orders... Snap niet waarom ze dan wii's in de winkel leggen :Squote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.
Volgens de verkoper hadden ze er al 10 verkocht. Valt mij nog 100% mee dat ze er nog wat hebben op dat tijdstip.![]()
Ik heb nog nergens normale Wiimotes zien liggen, alleen in combinatie met Wiiplay. BS krijgt volgende week Wiimotes binnen. Staat trouwens in die brief wat ik bij mijn bestelling had.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
alleen monkey ball en need for speed waren delayed ook zitten twee wiimotes er niet bij ( de 3 nun chucks wel :| wazig gewoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, vriend van mij zat nog te twijfelen om mij er alvast een mee te nemen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
MM Enschede deed aan pre-orders... Snap niet waarom ze dan wii's in de winkel leggen :S
Ik voel 100% met je mee. Ik kan er vrijdag zo vroeg zijn als ik wil, maar donderdag....kan pas ergens 's middags er zijn.. Nu inderdaad hopen dat ze echt pas vrijdag gaan verkopen. Heb al met wat vrienden afgesproken om er vrijdag ochtend meteen een te gaan halen om vervolgens de hele dag te gamenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
goh ik hoop dat de frs zich aan zn woord houd. PAS OP VRIJDAG VERKOPEN WANT DAN BEN IK VRIJ!
en niet al op donderdag als ik naar school moet
Ja leven is oneerlijk. Wii hebben?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slaat nergens opEr zitten ik weet niet hoeveel mensen er op te wachten, die er blijkbaar veel meer recht op hebben dan jou
![]()
Zal ik die Wii eens flink in je reet douwen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
onze intertoys had er 6 binnen waarvan er 4 naar het personeel gingen(die uiteraard niet gepre-orderd hadden)....minder netjes lijkt me. Ik stond ook 6de op de lijst dus ik vul me flink genakt. Intertoys krijg idd mss voor kerst pas volgende lading.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef realbase het volgende:
2. Intertoys.. 40 besteld.. 4 binnen gehadOp zich wel netjes.. de pre-orders gingen voor dus helaas.
intertoys dame zei dat je met een beetje geluk voor de kerst nog een 2e lading krijgt..
Omdat je nu gewoon een gierige egoïstische kutpauper bent, daaromquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ja leven is oneerlijk. Wii hebben?![]()
Ik ben btw al sinds mn geboorte zowat Nintendofan maar nu ik reacties lees over alles wil ik geen Wii en hij kwam toch vandaag binnen.... En nu ik em voor winst kan verkopen, waarom niet?
Ik heb hem morgen hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ik ben btw al sinds mn geboorte zowat Nintendofan maar nu ik reacties lees over alles wil ik geen Wii en hij kwam toch vandaag binnen.... En nu ik em voor winst kan verkopen, waarom niet?
Lame, verkoop hem dan tenminste gewoon voor de vraagprijs.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ben je gebeld dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem morgen hoorEn je wilt het niet eens proberen
PLAYING BELIEVING
Nee, ik ben naar de Dixons (KAMPEN) gegaan waar ik mijn wii heb gepreorderd, en die vertelden mij dat ze er 21 binnen hebben gekregen en ze vanaf morgen verkopen/meegevenquote:
Terecht! f*cking Jew*quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
wii fans gaan een trollende user uitschelden omdat ie zn wii verkoopt!!
omfg!
Met winst jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
wii fans gaan een trollende user uitschelden omdat ie zn wii verkoopt!!
omfg!
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef PastoorPeter het volgende:
Nog 5 dagen, godverdomme.
Hey ik woon ook in NIjmegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Knoflook het volgende:
Hopenlijk morgen.
Oke, morgen bel ik mijn 2 pre-order locaties even op dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar de Dixons (KAMPEN) gegaan waar ik mijn wii heb gepreorderd, en die vertelden mij dat ze er 21 binnen hebben gekregen en ze vanaf morgen verkopen/meegeven![]()
ik kan geen andere reden bedenken, ik moet zeggen.. ik vind het een schande echtwaar, je pakt nu een wii af van een echte gamer die hem misschien wel had willen spelenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het doorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.
Daar deden ze toch niet aan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef -Dries- het volgende:
Echt niemand heeft bij de V&D gepreorderd he
In Duuk. Daar is zonder pre order. Hoe laat gaat iedereen naar Duuk dan kunnen we Fok FRS Wii meeting doen morgen ogtend voor de deurquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Hey ik woon ook in NIjmegen.
Naar welke FRS ga jij, in dukenburg of die in het centrum. Want die in het centrum zei tegen mij dat ze alleen aan mensen met pre-order verkopen....
tegen mij zeiden ze dat ze niet aan pre-orders deden...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Hey ik woon ook in NIjmegen.
Naar welke FRS ga jij, in dukenburg of die in het centrum. Want die in het centrum zei tegen mij dat ze alleen aan mensen met pre-order verkopen....
Haha schreeuw het maar niet te hard, straks staat heel nijmegen voor de deurquote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef Knoflook het volgende:
[..]
In Duuk. Daar is zonder pre order. Hoe laat gaat iedereen naar Duuk dan kunnen we Fok FRS Wii meeting doen morgen ogtend voor de deur
quote:hallo mensen ik heb een wii gepreorderd en voor mensen die er geen een gepreorderd heeft kunnen mij 25,00 euro extra betalen en dan mag jij of u mijn preorder hebben
Die zou je eigenlijk moeten klappen op een centraal stationquote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kijk deze naaistreek trouwens:
[..]
Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Wat een ontzettende nerds hier zeg...
Met als absoluut dieptepunt: 4 foto's uit allerlei hoeken nemen van een console met controllers en een paar spelletjes.
Doe eens effe normaal.
Watvoor nerd ben jij dan als je zoiets een dieptepunt vind. Je had de vorige topics moeten lezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Met als absoluut dieptepunt: 4 foto's uit allerlei hoeken nemen van een console met controllers en een paar spelletjes.
Doe eens effe normaal.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Doe eens effe normaal.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | /| /| | | ||__|| | Trol! | / O O__ niet voederen | / a.u.b.! | / | / _ ---------------------- / |____ || / | | | |____/ || / |_|_|/ | __|| / / |____| || / | | /| | --| | | |// |____ --| * _ | |_|_|_| | -/ *-- _-- _ // | / _ \ _ // | / * / _ /- | - | | * ___ c_c_c_C/ C_c_c_c____________ |
Dat maskerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil zelf ook wel zo'n Wii kopen, maar als je hier leest hoe triest sommige lui zijn... Dan moet ik er gewoon wat van zeggenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.
Ik was op de hcc beurs en game expo.quote:
Hulde ! ( x-post (got-fok))quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef devv05 het volgende:
Consoleshop belde net, mijn Wii gaat toch vandaag nog op de post en is morgen in huis
Als jij er nou om 14:00 gaat staan.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Haha schreeuw het maar niet te hard, straks staat heel nijmegen voor de deur![]()
Ik ben er denk ik wel, morgen toch geen school en het si het proberen waar he
Zie m al op MP staan inderdaad...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog niks gehoord ofzo, maar ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef devv05 het volgende:
Consoleshop belde net, mijn Wii gaat toch vandaag nog op de post en is morgen in huis
Daar wil ik bij zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord ofzo, maar ik wacht geduldig afAls ik na 20:00 uur nog niks hebt gehoord ga ik er gewoon van uit dat ik 'm morgen gewoon in de winkel kan ophalen
Mja, ik mag toch hopen dat als ik niks hoor van, "we hebben niet genoeg" ofzo, dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik wel op tijd was.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar wil ik bij zijn
Die gasten hebben morgen een hoop uit te leggen.
eensch!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Doe eens effe normaal.
Of jij weet gewoon niet wat het betekent, kneusquote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef smash789 het volgende:
Trol... Niet voeren.
Hahahah, wat een kinderen zitten er hier tussen. Ik zou me bijna schamen als ik die Wii ga kopen dit weekend. Letterlijk.
Waarom bel je dan niet ff?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mja, ik mag toch hopen dat als ik niks hoor van, "we hebben niet genoeg" ofzo, dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik wel op tijd was.
onder welke steen leef jijquote:Op woensdag 6 december 2006 17:52 schreef smash789 het volgende:
Wat zijn component kabels?
Als ze jou bellen dat ze em hebben val jij buiten de boot? Oke....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
FRS pls morgen al niet verkopen ... ik sta op de pre order lijst en weet dat ik er 1 krijg maar ze bellen iedereen op als ze hem hebben . En als ze morgen bellen .. val ik dus buiten de boot : ( ach en wee
Doe is normaal man.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
onder welke steen leef jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stuur me ff een mail, ik ben wel geïnteresseerdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef HiddeRV het volgende:
Van iemand je hem hebben voor 260euro, nu op te halen in den haag.Ben de slechste niet.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:52 schreef smash789 het volgende:
Wie is er nou triest, met z'n gefrustreerde gezeik over andere mensen? Laat anderen lekker in hun waarde ofzo. Bovendien betekent het eerder dat jij gewoon aan het trollen bent en de rest er niet op moet reageren.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef smash789 het volgende:
Chanty87, dat kan ik wel raden. Ik ben de trol, en ik heb schijnbaar honger naar geflame over en weer, dus jullie kleine nerds moeten mij negeren anders moet je straks weer jankend naar je mammie lopen.
Trieste bende.
Meen je dit serieus? Vind het lullig voor meer geld maar ik heb m echt hard nodig.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef HiddeRV het volgende:
Van iemand je hem hebben voor 260euro, nu op te halen in den haag.Ben de slechste niet.
Ik werk en ik heb een leven.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
onder welke steen leef jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de HD TV dacht ikquote:Op woensdag 6 december 2006 17:52 schreef smash789 het volgende:
Google eens.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef smash789 het volgende:
[..]
Ik werk en ik heb een leven.
Anyway, wat zijn componentkabels?
Nodig?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Vind het lullig voor meer geld maar ik heb m echt hard nodig.
Is dat Dixons dukenburg of de stad?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef srblackbird het volgende:
Hier in Nijmegen:
Dixons start de vrije verkoop morgen ( ~1stuks)
Intertoys start morgen het leveren van de pre-orders (1e en later de 2de levering) heeft ze al wel binnen ( ik heb ze gezien) maar ja, andere gaan voor.
FRS begint netjes vrijdag ( ~5 stuks )
En ik heb Zelda gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |