Tis alweer opquote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Wii's NU op voorraad!!
Vandaag bestellen, morgen al in huis! 250,95 euro incl. verzenden
Mijne is besteld
hier als je snel bent, dan heb je 'm zelfs morgen al.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef _Supreme het volgende:
Ben net heel Breda af geweest,
OF ze hebben hem, maar is uit-gepre-orderd
OF ze hebben hem helemaal niet
OF ze hebben hem, maar verkopen hem vrijdag pas.
alle winkeliers hadden weinig hoop
Hoe ziet het er nou uit zonder rgb of component kabels?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:17 schreef Oksel het volgende:
Ik ben al 4 uur fulltime aan het Zelda'en..
klopt daarom had ik ze ook ff gebeldquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef H3mm1k het volgende:
net gebeld, zijn er veel meer besteld dan er waren. Website klopt dus ook niet meer
Mijn geld is afgeschreven dus ze hebben maar te leverenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef H3mm1k het volgende:
net gebeld, zijn er veel meer besteld dan er waren. Website klopt dus ook niet meer
Ja had hem in winkelmandje geplaatst.. denk hmzz toch ff bellen nogquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef JoMo0 het volgende:
Dan baal je .. denk je net een Wii te hebben
Hier psies het zelfde !quote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja had hem in winkelmandje geplaatst.. denk hmzz toch ff bellen nog
was niet onverstandig
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij Consoleshop.nl!
Uw bestelling heeft ordernummer xxxxx. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten: Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1
Nintendo Wii Sports Pack White ¤
249,00
¤
249,00
Subtotaal ¤ 249,00
Verzendkosten ¤ 1,95
Totaal ¤ 250,95
Uw bestelling wordt verzonden naar:
xxxxxxxxxxxx
Verdere verloop van uw bestelling
Order geplaatst
De door u bestelde producten zijn gereserveerd.
Bestelling verstuurd (dezelfde werkdag)
Zodra uw bestelling door ons is verstuurd ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging.
Bestelling ontvangen
Bij aflevering ontvangt u een factuur, bewaar deze factuur goed.
lol,quote:Op woensdag 6 december 2006 15:26 schreef Hansch het volgende:
Verdomme in Oktober gewoon al gepreorderd en toen zei de verkoper oh geen probleem 8 ec heb je mNiet dus...
Hehe, heb bijna op bestellen gedrukt op consoleshop, gelukkig net niet gedaan!quote:
Dit had ik dus ook al gehoord. Zou ook wel raar zijn als ze ze opeens morgen al gaan verkopen. Dan staan er aardig wat boze klanten in de winkel vrijdag.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef Webby het volgende:
Toch apart dat ik meerdere mensen hoor roepen dat de frs ze morgen verkoopt. De vestigingen die ik heb gebeld hadden van hun baas te horen gekregen dat ze hem absoluut niet voor vrijdag mochten verkopen ivm. boete.
Het voordeel van utrecht is dat je 3 kansen hebt, 2 zelfs vlak naast elkaarquote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef _Supreme het volgende:
Ben net ook in 3 FRS geweest, lief van ze dat ze niet pre-orderen. Als noot zeggen ze ook dat ze hem niet voor vrijdag verkopen, dus dat wordt vrijdagmorgen, half10 voor de winkel staan
kan je dat niet in het zelda topic plaatsen !?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ben nu in de Twiligt Zone, en die ziet er WEL vet uit..
Jah in Breda ook 2 heel dicht bij elkaar. Dat wordt rennen!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Webby het volgende:
[..]
Het voordeel van utrecht is dat je 3 kansen hebt, 2 zelfs vlak naast elkaar
Rot is op en ga spelenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ben nu in de Twiligt Zone, en die ziet er WEL vet uit..
Ik heb Rayman Raving Rabbids alquote:Op woensdag 6 december 2006 15:35 schreef _Supreme het volgende:
Ik zag trouwens wel al games in de FRS liggen. Red steel bijvoorbeeld!
Hoe werkt het eigenlijk met online op je Wii? Moet je gewoon zo'n stick kopen en dan kan het ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef torn_Machina het volgende:
Ik kan mijn Wii niet eens updaten. Heb geen router en ook niet zo'n Wifi stick.Ach en die update heb je alleen maar nodig als je op SD cards wil saven. Heb ik toch niet direct nodig.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |