Nog drie wekenquote:
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het doorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Heb em hier gezellig staan maar ik wil em verkopen omdat hij ik niet zo'n drang ernaar heb. Als ik em echt zo graag wilde spelen dan wasie allang open.
JA !quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het voorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.
jupquote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef H3mm1k het volgende:
maar iemand nou al Zelda of Wii play in de winkel zien liggen?
Bij welke winkelketen was dit als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
jup
heb net gehaald:
-wii met wii sports ofcourse
-een extra wiimote
-een extra nunchuck
-zelde
-red steel
-classic controller
-2000 nintendo points
alle vestigigingen in nederland hebben op dit moment sowieso al een wii binnen, een aantal leveren gewoon nog niet uit..
Ben jij misschien zelf zo'n allochtoon rotjochie? gewoon een paar uur in de winkel spelen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef BMH het volgende:
Net heel wat uurtjes met de Wii gespeeldGameshop Enschede verkocht hem al...
Ik zelf heb er natuurlijk geen gekregen... Maaaar ik sta wel op de 1e plek bij de BijenkorfMorgen of overmorgen heb ik dus mijn eigen wii...
BTW: Zelda is in tha house! Net ook gespeeld.... oooooh mooooi
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef BMH het volgende:
Net heel wat uurtjes met de Wii gespeeldGameshop Enschede verkocht hem al...
Ik zelf heb er natuurlijk geen gekregen... Maaaar ik sta wel op de 1e plek bij de BijenkorfMorgen of overmorgen heb ik dus mijn eigen wii...
BTW: Zelda is in tha house! Net ook gespeeld.... oooooh mooooi
hahaha Herkenbaar dat soort lui..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ben jij misschien zelf zo'n allochtoon rotjochie? gewoon een paar uur in de winkel spelen?![]()
Ik was er rond 3 uur en er stond he-le-maal niks.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.
Volgens de verkoper hadden ze er al 10 verkocht. Valt mij nog 100% mee dat ze er nog wat hebben op dat tijdstip.![]()
Slaat nergens opquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Heb em hier gezellig staan maar ik wil em verkopen omdat hij ik niet zo'n drang ernaar heb. Als ik em echt zo graag wilde spelen dan wasie allang open.
tja, het was gewoon een lokale gameswinkel hier, hadden er ook maar 2 binnen, ga geen namen noemen, ook al is het embargo dan redelijk opgeheven, zou toch kut zijn als ze door mij de in shit komen als je t niet erg vind..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:20 schreef H3mm1k het volgende:
[..]
Bij welke winkelketen was dit als ik vragen mag?
GEIL!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
alleen monkey ball en need for speed waren delayed ook zitten twee wiimotes er niet bij ( de 3 nun chucks wel :| wazig gewoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MM Enschede deed aan pre-orders... Snap niet waarom ze dan wii's in de winkel leggen :Squote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.
Volgens de verkoper hadden ze er al 10 verkocht. Valt mij nog 100% mee dat ze er nog wat hebben op dat tijdstip.![]()
Ik heb nog nergens normale Wiimotes zien liggen, alleen in combinatie met Wiiplay. BS krijgt volgende week Wiimotes binnen. Staat trouwens in die brief wat ik bij mijn bestelling had.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
alleen monkey ball en need for speed waren delayed ook zitten twee wiimotes er niet bij ( de 3 nun chucks wel :| wazig gewoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, vriend van mij zat nog te twijfelen om mij er alvast een mee te nemen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
MM Enschede deed aan pre-orders... Snap niet waarom ze dan wii's in de winkel leggen :S
Ik voel 100% met je mee. Ik kan er vrijdag zo vroeg zijn als ik wil, maar donderdag....kan pas ergens 's middags er zijn.. Nu inderdaad hopen dat ze echt pas vrijdag gaan verkopen. Heb al met wat vrienden afgesproken om er vrijdag ochtend meteen een te gaan halen om vervolgens de hele dag te gamenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
goh ik hoop dat de frs zich aan zn woord houd. PAS OP VRIJDAG VERKOPEN WANT DAN BEN IK VRIJ!
en niet al op donderdag als ik naar school moet
Ja leven is oneerlijk. Wii hebben?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slaat nergens opEr zitten ik weet niet hoeveel mensen er op te wachten, die er blijkbaar veel meer recht op hebben dan jou
![]()
Zal ik die Wii eens flink in je reet douwen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
onze intertoys had er 6 binnen waarvan er 4 naar het personeel gingen(die uiteraard niet gepre-orderd hadden)....minder netjes lijkt me. Ik stond ook 6de op de lijst dus ik vul me flink genakt. Intertoys krijg idd mss voor kerst pas volgende lading.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef realbase het volgende:
2. Intertoys.. 40 besteld.. 4 binnen gehadOp zich wel netjes.. de pre-orders gingen voor dus helaas.
intertoys dame zei dat je met een beetje geluk voor de kerst nog een 2e lading krijgt..
Omdat je nu gewoon een gierige egoīstische kutpauper bent, daaromquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ja leven is oneerlijk. Wii hebben?![]()
Ik ben btw al sinds mn geboorte zowat Nintendofan maar nu ik reacties lees over alles wil ik geen Wii en hij kwam toch vandaag binnen.... En nu ik em voor winst kan verkopen, waarom niet?
Ik heb hem morgen hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ik ben btw al sinds mn geboorte zowat Nintendofan maar nu ik reacties lees over alles wil ik geen Wii en hij kwam toch vandaag binnen.... En nu ik em voor winst kan verkopen, waarom niet?
Lame, verkoop hem dan tenminste gewoon voor de vraagprijs.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ben je gebeld dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem morgen hoorEn je wilt het niet eens proberen
PLAYING BELIEVING
Nee, ik ben naar de Dixons (KAMPEN) gegaan waar ik mijn wii heb gepreorderd, en die vertelden mij dat ze er 21 binnen hebben gekregen en ze vanaf morgen verkopen/meegevenquote:
Terecht! f*cking Jew*quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
wii fans gaan een trollende user uitschelden omdat ie zn wii verkoopt!!
omfg!
Met winst jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
wii fans gaan een trollende user uitschelden omdat ie zn wii verkoopt!!
omfg!
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef PastoorPeter het volgende:
Nog 5 dagen, godverdomme.
Hey ik woon ook in NIjmegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Knoflook het volgende:
Hopenlijk morgen.
Oke, morgen bel ik mijn 2 pre-order locaties even op dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar de Dixons (KAMPEN) gegaan waar ik mijn wii heb gepreorderd, en die vertelden mij dat ze er 21 binnen hebben gekregen en ze vanaf morgen verkopen/meegeven![]()
ik kan geen andere reden bedenken, ik moet zeggen.. ik vind het een schande echtwaar, je pakt nu een wii af van een echte gamer die hem misschien wel had willen spelenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het doorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.
Daar deden ze toch niet aan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef -Dries- het volgende:
Echt niemand heeft bij de V&D gepreorderd he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |