Of een week later. Bij de Intertoys achter m'n huis krijgen ze er namelijk vrijdag 6 en dan een week later weer 6quote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zul je 'm eind januari wel hebben
beter bellen ze mij dan ook zoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:46 schreef Catch_me het volgende:
Ben net gebeld door de Dixons, kan hem morgen ophalen.
Zal toch zeker wel? Anders stond dit niet in de mail:quote:Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef Dementor het volgende:
De consoleshop was even leuk om te proberen.
Goh ik kan hem morgen vanaf 12 uur ophalen zie ik
Ik ben benieuwd of dat ook echt waar is.
Ik ga ze echt schoppen andersquote:Order klaargelegd
Uw order ligt vanaf morgen, donderdag 7 december 2006 12:00u, voor u klaar.
ik bel nu!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal toch zeker wel? Anders kregen we geen bevestigingsmail met de mededeling dat we 'm gewoon morgen kunnen ophalen toch? Ik ga ze echt schoppen anders
Iedereen na ordernummer 729391 kan het zeker wel vergeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:45 schreef Chanty87 het volgende:
Lol, bij mij staat gewoon dat ik het morgen op kan halen.
Konden ze dat niet even vermelden dan ipv een bevestiging?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Iedereen na ordernummer 729391 kan het zeker wel vergeten.
Mensen zijn echt in paniekquote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef Dementor het volgende:
ik bel nu!
We krijgen straks/vanavond een mail met informatie over de leverdatum.
Ze kregen meer dan 800 bestellingen binnen het afgelopen uur.
Hebben ze, maar ik denk dat het systeem de tientallen orders per minuut niet kon verwerken ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:55 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja idd, ze hebben toch wel een voorraad systeem gekoppelt aan de website?
Ja, ze zijn nog 2 uur open.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:54 schreef Xords het volgende:
heeft iemand news over eindhovense winkels?!
Dan nog, als de pagina kan laden dan kan ook het systeem draaien. Zet ipv de bevestiging dan gewoon dat het uitverkocht is, nu heb je alleen maar verwarring want men verwacht dat ze 'm morgen krijgen en dat blijkt dus niet te zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hebben ze, maar ik denk dat het systeem de tientallen orders per minuut niet kon verwerken ofzo
ik heb ze bij de consoleshop nog geluk gewenst met de mensen die morgen daar voor niks langkomen..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan nog, als de pagina kan laden dan kan ook het systeem draaien. Zet ipv de bevestiging dan gewoon dat het uitverkocht is, nu heb je alleen maar verwarring want men verwacht dat ze 'm morgen krijgen en dat blijkt dus niet te zijn
Ik zit 100 boven dat ordernummer wat jij zei, maar ik ga echt BeSeRkEr als ik geen wii krijg. Trouwens, kan je daar dan meteen die order cancellen? want ik ga natuurlijk niet wachten. Het is morgen of niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hebben ze, maar ik denk dat het systeem de tientallen orders per minuut niet kon verwerken ofzo
Riot!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
ik heb ze bij de consoleshop nog geluk gewenst met de mensen die morgen daar voor niks langkomen..![]()
Ik zo'n 50, maar ik had het de hele tijd in m'n winkelmandje liggen omdat m'n pa maar niet terugbeldequote:Op woensdag 6 december 2006 16:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik zit 100 boven dat ordernummer wat jij zei, maar ik ga echt BeSeRkEr als ik geen wii krijg. Trouwens, kan je daar dan meteen die order cancellen? want ik ga natuurlijk niet wachten. Het is morgen of niet.
Ook als ze bellen om te zeggen dat je geen Wii meer is voor jouquote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef -Dries- het volgende:
V&D of Van Leest,
jullie zouden mij opzich best kunnen bellen. Vind ik opzich niet zo erg.
Ja, met die Wifi stick waar je ook met de DS mee online kan. Of je eigen router. Of de lan adapter die binnenkort te koop is. Ik koop later wel zo'n Wifi stick of lan adapter, heb ik nu nog niet nodig. Ben toch niet van plan om direct al virtual console games te kopen. Die updates kunnen mij nog even gestolen worden.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe werkt het eigenlijk met online op je Wii? Moet je gewoon zo'n stick kopen en dan kan het ofzo?
Nee, maar dat maakt niet uit, ga er morgen gewoon heen. Voor hetzelfde geld doen ze het wel en aangezien het toch maar 5 minuten van mijn stage is kan ik er best heen. Voer hier toch niet echt veel uit dus die 15minuten kunnen ze mij ook wel missen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef H3mm1k het volgende:
Heeft iemand al een FRS medewerker gesproken die zegt dat hij eerder dan vrijdag in de verkoop gaat?
Hier ook nog geen Van Leest belletjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef -Dries- het volgende:
V&D of Van Leest,
jullie zouden mij opzich best kunnen bellen. Vind ik opzich niet zo erg.
10 uur dacht ikquote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit, ga er morgen gewoon heen. Voor hetzelfde geld doen ze het wel en aangezien het toch maar 5 minuten van mijn stage is kan ik er best heen. Voer hier toch niet echt veel uit dus die 15minuten kunnen ze mij ook wel missen.
Hoelaat gaat de FRS eigelijk open? is weer niet te vinden op hun site...
Hier in leidschendam 9:30quote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit, ga er morgen gewoon heen. Voor hetzelfde geld doen ze het wel en aangezien het toch maar 5 minuten van mijn stage is kan ik er best heen. Voer hier toch niet echt veel uit dus die 15minuten kunnen ze mij ook wel missen.
Hoelaat gaat de FRS eigelijk open? is weer niet te vinden op hun site...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |