Nog drie wekenquote:
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het doorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Heb em hier gezellig staan maar ik wil em verkopen omdat hij ik niet zo'n drang ernaar heb. Als ik em echt zo graag wilde spelen dan wasie allang open.
JA !quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het voorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.
jupquote:Op woensdag 6 december 2006 16:20 schreef H3mm1k het volgende:
maar iemand nou al Zelda of Wii play in de winkel zien liggen?
Bij welke winkelketen was dit als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
jup
heb net gehaald:
-wii met wii sports ofcourse
-een extra wiimote
-een extra nunchuck
-zelde
-red steel
-classic controller
-2000 nintendo points
alle vestigigingen in nederland hebben op dit moment sowieso al een wii binnen, een aantal leveren gewoon nog niet uit..
Ben jij misschien zelf zo'n allochtoon rotjochie? gewoon een paar uur in de winkel spelen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef BMH het volgende:
Net heel wat uurtjes met de Wii gespeeldGameshop Enschede verkocht hem al...
Ik zelf heb er natuurlijk geen gekregen... Maaaar ik sta wel op de 1e plek bij de BijenkorfMorgen of overmorgen heb ik dus mijn eigen wii...
BTW: Zelda is in tha house! Net ook gespeeld.... oooooh mooooi
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef BMH het volgende:
Net heel wat uurtjes met de Wii gespeeldGameshop Enschede verkocht hem al...
Ik zelf heb er natuurlijk geen gekregen... Maaaar ik sta wel op de 1e plek bij de BijenkorfMorgen of overmorgen heb ik dus mijn eigen wii...
BTW: Zelda is in tha house! Net ook gespeeld.... oooooh mooooi
hahaha Herkenbaar dat soort lui..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ben jij misschien zelf zo'n allochtoon rotjochie? gewoon een paar uur in de winkel spelen?![]()
Ik was er rond 3 uur en er stond he-le-maal niks.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.
Volgens de verkoper hadden ze er al 10 verkocht. Valt mij nog 100% mee dat ze er nog wat hebben op dat tijdstip.![]()
Slaat nergens opquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Heb em hier gezellig staan maar ik wil em verkopen omdat hij ik niet zo'n drang ernaar heb. Als ik em echt zo graag wilde spelen dan wasie allang open.
tja, het was gewoon een lokale gameswinkel hier, hadden er ook maar 2 binnen, ga geen namen noemen, ook al is het embargo dan redelijk opgeheven, zou toch kut zijn als ze door mij de in shit komen als je t niet erg vind..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:20 schreef H3mm1k het volgende:
[..]
Bij welke winkelketen was dit als ik vragen mag?
GEIL!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
alleen monkey ball en need for speed waren delayed ook zitten twee wiimotes er niet bij ( de 3 nun chucks wel :| wazig gewoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MM Enschede deed aan pre-orders... Snap niet waarom ze dan wii's in de winkel leggen :Squote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
MM in Enschede had er rond 2 uur nog gewoon stuk of 20 in de winkel staan. Dat hoor ik net van een vriend.
Volgens de verkoper hadden ze er al 10 verkocht. Valt mij nog 100% mee dat ze er nog wat hebben op dat tijdstip.![]()
Ik heb nog nergens normale Wiimotes zien liggen, alleen in combinatie met Wiiplay. BS krijgt volgende week Wiimotes binnen. Staat trouwens in die brief wat ik bij mijn bestelling had.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
alleen monkey ball en need for speed waren delayed ook zitten twee wiimotes er niet bij ( de 3 nun chucks wel :| wazig gewoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, vriend van mij zat nog te twijfelen om mij er alvast een mee te nemen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
MM Enschede deed aan pre-orders... Snap niet waarom ze dan wii's in de winkel leggen :S
Ik voel 100% met je mee. Ik kan er vrijdag zo vroeg zijn als ik wil, maar donderdag....kan pas ergens 's middags er zijn.. Nu inderdaad hopen dat ze echt pas vrijdag gaan verkopen. Heb al met wat vrienden afgesproken om er vrijdag ochtend meteen een te gaan halen om vervolgens de hele dag te gamenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:25 schreef sitting_elfling het volgende:
goh ik hoop dat de frs zich aan zn woord houd. PAS OP VRIJDAG VERKOPEN WANT DAN BEN IK VRIJ!
en niet al op donderdag als ik naar school moet
Ja leven is oneerlijk. Wii hebben?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slaat nergens opEr zitten ik weet niet hoeveel mensen er op te wachten, die er blijkbaar veel meer recht op hebben dan jou
![]()
Zal ik die Wii eens flink in je reet douwen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
onze intertoys had er 6 binnen waarvan er 4 naar het personeel gingen(die uiteraard niet gepre-orderd hadden)....minder netjes lijkt me. Ik stond ook 6de op de lijst dus ik vul me flink genakt. Intertoys krijg idd mss voor kerst pas volgende lading.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef realbase het volgende:
2. Intertoys.. 40 besteld.. 4 binnen gehadOp zich wel netjes.. de pre-orders gingen voor dus helaas.
intertoys dame zei dat je met een beetje geluk voor de kerst nog een 2e lading krijgt..
Omdat je nu gewoon een gierige egoīstische kutpauper bent, daaromquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ja leven is oneerlijk. Wii hebben?![]()
Ik ben btw al sinds mn geboorte zowat Nintendofan maar nu ik reacties lees over alles wil ik geen Wii en hij kwam toch vandaag binnen.... En nu ik em voor winst kan verkopen, waarom niet?
Ik heb hem morgen hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ik ben btw al sinds mn geboorte zowat Nintendofan maar nu ik reacties lees over alles wil ik geen Wii en hij kwam toch vandaag binnen.... En nu ik em voor winst kan verkopen, waarom niet?
Lame, verkoop hem dan tenminste gewoon voor de vraagprijs.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ben je gebeld dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem morgen hoorEn je wilt het niet eens proberen
PLAYING BELIEVING
Nee, ik ben naar de Dixons (KAMPEN) gegaan waar ik mijn wii heb gepreorderd, en die vertelden mij dat ze er 21 binnen hebben gekregen en ze vanaf morgen verkopen/meegevenquote:
Terecht! f*cking Jew*quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
wii fans gaan een trollende user uitschelden omdat ie zn wii verkoopt!!
omfg!
Met winst jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
wii fans gaan een trollende user uitschelden omdat ie zn wii verkoopt!!
omfg!
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef PastoorPeter het volgende:
Nog 5 dagen, godverdomme.
Hey ik woon ook in NIjmegen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Knoflook het volgende:
Hopenlijk morgen.
Oke, morgen bel ik mijn 2 pre-order locaties even op dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar de Dixons (KAMPEN) gegaan waar ik mijn wii heb gepreorderd, en die vertelden mij dat ze er 21 binnen hebben gekregen en ze vanaf morgen verkopen/meegeven![]()
ik kan geen andere reden bedenken, ik moet zeggen.. ik vind het een schande echtwaar, je pakt nu een wii af van een echte gamer die hem misschien wel had willen spelenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan? Als je 'm alleen voor het doorverkopen hebt gekocht ben je echt een eersteklas gierige pauper.
Daar deden ze toch niet aan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef -Dries- het volgende:
Echt niemand heeft bij de V&D gepreorderd he
In Duuk. Daar is zonder pre order. Hoe laat gaat iedereen naar Duuk dan kunnen we Fok FRS Wii meeting doen morgen ogtend voor de deurquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Hey ik woon ook in NIjmegen.
Naar welke FRS ga jij, in dukenburg of die in het centrum. Want die in het centrum zei tegen mij dat ze alleen aan mensen met pre-order verkopen....
tegen mij zeiden ze dat ze niet aan pre-orders deden...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Hey ik woon ook in NIjmegen.
Naar welke FRS ga jij, in dukenburg of die in het centrum. Want die in het centrum zei tegen mij dat ze alleen aan mensen met pre-order verkopen....
Haha schreeuw het maar niet te hard, straks staat heel nijmegen voor de deurquote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef Knoflook het volgende:
[..]
In Duuk. Daar is zonder pre order. Hoe laat gaat iedereen naar Duuk dan kunnen we Fok FRS Wii meeting doen morgen ogtend voor de deur
quote:hallo mensen ik heb een wii gepreorderd en voor mensen die er geen een gepreorderd heeft kunnen mij 25,00 euro extra betalen en dan mag jij of u mijn preorder hebben
Die zou je eigenlijk moeten klappen op een centraal stationquote:Op woensdag 6 december 2006 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kijk deze naaistreek trouwens:
[..]
Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Wat een ontzettende nerds hier zeg...
Met als absoluut dieptepunt: 4 foto's uit allerlei hoeken nemen van een console met controllers en een paar spelletjes.
Doe eens effe normaal.
Watvoor nerd ben jij dan als je zoiets een dieptepunt vind. Je had de vorige topics moeten lezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Met als absoluut dieptepunt: 4 foto's uit allerlei hoeken nemen van een console met controllers en een paar spelletjes.
Doe eens effe normaal.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Doe eens effe normaal.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | /| /| | | ||__|| | Trol! | / O O__ niet voederen | / a.u.b.! | / | / _ ---------------------- / |____ || / | | | |____/ || / |_|_|/ | __|| / / |____| || / | | /| | --| | | |// |____ --| * _ | |_|_|_| | -/ *-- _-- _ // | / _ \ _ // | / * / _ /- | - | | * ___ c_c_c_C/ C_c_c_c____________ |
Dat maskerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef depax het volgende:
bij deze heb hem ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil zelf ook wel zo'n Wii kopen, maar als je hier leest hoe triest sommige lui zijn... Dan moet ik er gewoon wat van zeggenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.
Ik was op de hcc beurs en game expo.quote:
Hulde ! ( x-post (got-fok))quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef devv05 het volgende:
Consoleshop belde net, mijn Wii gaat toch vandaag nog op de post en is morgen in huis
Als jij er nou om 14:00 gaat staan.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Haha schreeuw het maar niet te hard, straks staat heel nijmegen voor de deur![]()
Ik ben er denk ik wel, morgen toch geen school en het si het proberen waar he
Zie m al op MP staan inderdaad...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef HiddeRV het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog niks gehoord ofzo, maar ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef devv05 het volgende:
Consoleshop belde net, mijn Wii gaat toch vandaag nog op de post en is morgen in huis
Daar wil ik bij zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord ofzo, maar ik wacht geduldig afAls ik na 20:00 uur nog niks hebt gehoord ga ik er gewoon van uit dat ik 'm morgen gewoon in de winkel kan ophalen
Mja, ik mag toch hopen dat als ik niks hoor van, "we hebben niet genoeg" ofzo, dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik wel op tijd was.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar wil ik bij zijn
Die gasten hebben morgen een hoop uit te leggen.
eensch!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef smash789 het volgende:
Doe eens effe normaal.
Of jij weet gewoon niet wat het betekent, kneusquote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef smash789 het volgende:
Trol... Niet voeren.
Hahahah, wat een kinderen zitten er hier tussen. Ik zou me bijna schamen als ik die Wii ga kopen dit weekend. Letterlijk.
Waarom bel je dan niet ff?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mja, ik mag toch hopen dat als ik niks hoor van, "we hebben niet genoeg" ofzo, dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik wel op tijd was.
onder welke steen leef jijquote:Op woensdag 6 december 2006 17:52 schreef smash789 het volgende:
Wat zijn component kabels?
Als ze jou bellen dat ze em hebben val jij buiten de boot? Oke....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
FRS pls morgen al niet verkopen ... ik sta op de pre order lijst en weet dat ik er 1 krijg maar ze bellen iedereen op als ze hem hebben . En als ze morgen bellen .. val ik dus buiten de boot : ( ach en wee
Doe is normaal man.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
onder welke steen leef jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stuur me ff een mail, ik ben wel geīnteresseerdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef HiddeRV het volgende:
Van iemand je hem hebben voor 260euro, nu op te halen in den haag.Ben de slechste niet.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:52 schreef smash789 het volgende:
Wie is er nou triest, met z'n gefrustreerde gezeik over andere mensen? Laat anderen lekker in hun waarde ofzo. Bovendien betekent het eerder dat jij gewoon aan het trollen bent en de rest er niet op moet reageren.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef smash789 het volgende:
Chanty87, dat kan ik wel raden. Ik ben de trol, en ik heb schijnbaar honger naar geflame over en weer, dus jullie kleine nerds moeten mij negeren anders moet je straks weer jankend naar je mammie lopen.
Trieste bende.
Meen je dit serieus? Vind het lullig voor meer geld maar ik heb m echt hard nodig.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef HiddeRV het volgende:
Van iemand je hem hebben voor 260euro, nu op te halen in den haag.Ben de slechste niet.
Ik werk en ik heb een leven.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
onder welke steen leef jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de HD TV dacht ikquote:Op woensdag 6 december 2006 17:52 schreef smash789 het volgende:
Google eens.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef smash789 het volgende:
[..]
Ik werk en ik heb een leven.
Anyway, wat zijn componentkabels?
Nodig?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Vind het lullig voor meer geld maar ik heb m echt hard nodig.
Is dat Dixons dukenburg of de stad?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef srblackbird het volgende:
Hier in Nijmegen:
Dixons start de vrije verkoop morgen ( ~1stuks)
Intertoys start morgen het leveren van de pre-orders (1e en later de 2de levering) heeft ze al wel binnen ( ik heb ze gezien) maar ja, andere gaan voor.
FRS begint netjes vrijdag ( ~5 stuks )
En ik heb Zelda gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |