quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
En dan ook vet skild zijn als je straks dat ding hebt.
Weetje wat dan tof zou zijn, als jij er 1 hebt en mensen met een pre-order die er geen hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef -Dries- het volgende:![]()
Volgens mij ben ik de enige hier zonde pre-order
Heb er ook geen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef -Dries- het volgende:![]()
Nee hoor. Ik ben ook eigenwijsquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef -Dries- het volgende:![]()
Ik ben hier ook verdomde nieuwsgierig naar, mijn status is 'gereed voor verzending' en mijn ordernummer begint met: 21204.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef ChOas het volgende:
sluitpost:
[..]
Is trouwens vreemd... die Wiiplay bestelling bij bartsmit begint met 21317
En die van mijn Wii met 21181
Vraagje: Bij wii () dat ding op verstuurd staat... kunnen jullie wat nrs. van je bestelnummer geven ?
Ben benieuwd of je er één zal bemachtigenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef Dementor het volgende:
We krijgen nu 7 pagina's vol TVP en boh ik kan niet wachten tot Bart Smit bestelstatus melders.
Mijn order is al wel verzonden, alleen heb ik geen Wii besteld bij de BS.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik ben hier ook verdomde nieuwsgierig naar, mijn status is 'gereed voor verzending' en mijn ordernummer begint met: 21204.
zou dat gewoon betekenen dat ik hem op zijn laatst dan toch donderdag krijg ?quote:De overige artikelen van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
Alsof ik vrijdag 287356 winkels afga. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er één zal bemachtigen![]()
Ik ga er maximaal 12 proberenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ik vrijdag 287356 winkels afga. Kom op zeg.Het wordt hooguit maandag voor mij, als het een beetje meezit.
Ik heb er 9 in één winkelcentrumquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ga er maximaal 12 proberen![]()
het is ziek ik weet het
![]()
![]()
Wie zegt dat je 287356 winkels af moet gaan zoeken dan?, kan zijn dat je bij de 1ste de beste winkel ookal een Wii kan bemachtigen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ik vrijdag 287356 winkels afga. Kom op zeg.Het wordt hooguit maandag voor mij, als het een beetje meezit.
quote:
Ik bedoel dat ik niet per sé vrijdag de Wii wil hebben. Al zou het wel mooi zijn als het wel mogelijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:44 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 287356 winkels af moet gaan zoeken dan?, kan zijn dat je bij de 1ste de beste winkel ookal een Wii kan bemachtigen.
Sweetquote:
Eigenlijk was dit best serieus bedoeldquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef -Dries- het volgende:
Tof, zullen we een non-pre order topic maken zodat we tactieken kunnen uitwisselen?
Als jij er gelukkig van word doe je dat toch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit best serieus bedoeld
Dus begrijp ik nu goed dat er dus toch nog geen Wii consoles zijn verstuurd door Bart SMit?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef depax het volgende:
ik vond raar trouwens
na die mails van bart smit met de delays van monkey ball en need for speed carbon.
stond er ook een zin bij:
[..]
zou dat gewoon betekenen dat ik hem op zijn laatst dan toch donderdag krijg ?
trouwens mooie spelvout van hun ook gaat ipv gaan.
lol die eikels bij BS ook
alles is verzonden zie ik nu net behalve de Wii zelf ze wachten dus met opzet toch.
hmm blijkbaar is niet alles gedaan paar spellen niet en maar 2 controllers atm.
jawel denk dat ze gewoon wachten of het gewoon als laatste verzonden wordt om toch een beetje die 8 dec van nintendo te halen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dus begrijp ik nu goed dat er dus toch nog geen Wii consoles zijn verstuurd door Bart SMit?!
BTW: Ik koop zelda in de winkel.. zoals het hoort... Heerlijk om een zelda game aan de bali af te geven.quote:“Something big is coming to the Virtual Console, something that, for the past decade, certain corners of the retro community have been crying out for. I wish I could say more, but the uncertainties of publishing schedules prevents me from spilling the beans too early. Nevertheless, if what we’ve heard turns out to be true, the virtual console is about to become a lot more interesting and looks like it might turn out to be much more valuable to dedicated retro gamers than we first thought.”
Ik bedoel eigenlijk op dit moment, ik weet dat ze wel consoles gaan uitleveren (op of iets voor 8 dec), maar ik dacht dat er nu al een aantal verzonden waren. Dat is dus niet het geval.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:57 schreef depax het volgende:
[..]
jawel denk dat ze gewoon wachten of het gewoon als laatste verzonden wordt om toch een beetje die 8 dec van nintendo te halen.
Toch nog een fipo vandaag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef -Dries- het volgende:
Een Wii kopen zonder pre-order op 8 Dec. (tips + tactieken)
Yeah, chanty, ikookhier, komaan!
Psst:quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef B1tchwax het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen bij de lokale Mediamarkt (A'dam): Absoluut geen kans!
Dit wordt dus nog spannend vrijdag
Nog over in die buurt: FRS, Dixons, Intertoys, E-plaza... Ik vrees dat ik nog wel even moet wachten.
Haha oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet per sé vrijdag de Wii wil hebben. Al zou het wel mooi zijn als het wel mogelijk is natuurlijk
classic !quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:14 schreef Tware het volgende:
Mijn Wii gaat zo uitgepakt worden![]()
UITPAKTACTIEKEN
Oke... laatste dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:14 schreef -Dries- het volgende:
Oke. 'Nuff met die plaatjes.
quote:De Nintendo Wii zal in zeer kleine hoeveelheden geleverd worden. Indien u de Nintendo wilt reserveren kunt u naar de media afdeling komen in het filiaal en reserveren. Er geldt een aanbetaling van ¤ 25,- Er is echter geen duidelijkheid wanneer de spellen binnen komen.
Sinds augustus 2006 is onze media afdeling in handen van van Leest. Zij verkopen de Nintendo's in hun collectie. U kunt met hen contact opnemen voor informatie.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:38 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb hem morgenvroeg al om half 10 wat fijn dat ik in een winkel werk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:41 schreef spanks het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik liever een paar dagen langer wacht dan ooit van mijn leven in een winkel te werken.
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef gamefreek het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)7594406897342/detail
Waarom mag dit allemaal niet met de wii![]()
Dat plaatje dat je hem niet mag voeren na 12 uur. Een Wii gremlin.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef gamefreek het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)7594406897342/detail
Waarom mag dit allemaal niet met de wii![]()
2115145quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef ChOas het volgende:
sluitpost:
[..]
Is trouwens vreemd... die Wiiplay bestelling bij bartsmit begint met 21317
En die van mijn Wii met 21181
Vraagje: Bij wii () dat ding op verstuurd staat... kunnen jullie wat nrs. van je bestelnummer geven ?
Kan gewoon op de Wii. Controllers en mem cards kun je ook gewoon op je Wii aansluiten. Volgens mij zien Cube spellen er wel wat beter uit op een Wii.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een gamecube, kan ik de Gamecube spellen gewoon spelen op de Wii? Kan ik de Gamecube controllers dan gebruiken? Zal er een verschil zijn in hoe de spellen lopen?
Is de Wii al geweest?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef ikookhier het volgende:
Gamekings kijken Wii ja ze hebben een Wii![]()
![]()
Cubespellen zijn cubespellen en worden niet beter als je ze in een ander systeem stopt. Blijven dezelfde spellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kan gewoon op de Wii. Controllers en mem cards kun je ook gewoon op je Wii aansluiten. Volgens mij zien Cube spellen er wel wat beter uit op een Wii.![]()
Sweet, toeval dat ik dit topic zag in de active topicsquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kan gewoon op de Wii. Controllers en mem cards kun je ook gewoon op je Wii aansluiten. Volgens mij zien Cube spellen er wel wat beter uit op een Wii.![]()
Ja console + games, alles is status: verzonden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef Pronk het volgende:
[..]
En wat is de status van jouw order, zit er een console bij?
Damn! Dan vrees ik dat ik niet aan de beurt kom met ordernummer 2120***.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja console + games, alles is status: verzonden!
Ik heb gelezen dat de spellen er wel grafisch wat scherper enzo uit zien. Vrijdag maar even testen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Cubespellen zijn cubespellen en worden niet beter als je ze in een ander systeem stopt. Blijven dezelfde spellen.
En hier
[afbeelding]
Kennis 101 van de wii: Een bovenkant met cube gaten en memory holes.
Ik ga vanavond een nieuwe vriend maken in de kroeg..quote:Dinsdag 05 december 2006 - Vandaag had Consoleshop de primeur om als eerste een aantal exemplaren van de Nintendo Wii te verkopen. De bekende Internetwinkel kreeg in totaal vijf Wii's binnen en wist deze binnen enkele minuten te verkopen. Om tien voor twee vanmiddag werd de allereerste Wii op Nederlandse bodem overhandigt aan de dolgelukkige C. Elderson uit Rotterdam.
Lijkt mij van niet eigenlijk... Ocarina of Time (om maar even wat te noemen) zag er slechts scherper uit op de Cube, maar dat kwam omdat het een port was en het een beetje opgepoetst was. Denk niet dat er verschil zit als je het alleen op een ander platform draaitquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de spellen er wel grafisch wat scherper enzo uit zien. Vrijdag maar even testen.![]()
Nog niet.quote:
We zien vrijdag wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet eigenlijk... Ocarina of Time (om maar even wat te noemen) zag er slechts scherper uit op de Cube, maar dat kwam omdat het een port was en het een beetje opgepoetst was. Denk niet dat er verschil zit als je het alleen op een ander platform draait
Is dat op TMF?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Na de reclame word Wiisports gereviewed bij Gamekings![]()
Ik woon samen met m'n vriendin... Het is vrouwenavond op Net5quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Na de reclame word Wiisports gereviewed bij Gamekings![]()
Komt nu op TMFquote:
Die goedkope sletquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef RacerDKB het volgende:
welke goedkope slet?
Het is al twintigduzendkeer verteld dat je wit hebt en wit houd. Geen zwart. Mischien over een jaar. Koop dus maar een witte wiii. Niet meer kleuren. Wit.quote:gaat nog iemand mijn vraag over de wii beantwoorden ofzo :S
Surequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef RacerDKB het volgende:
welke goedkope slet?
diezelfde als in baklap tv 4?
(www.powerweb.nl)
gaat nog iemand mijn vraag over de wii beantwoorden ofzo :S
Hmm keb geen idee, sorry.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
wanneer komt de wii in andere kleuren?
waarschijnlijk zal ik hem toch niet 8 december kunnen krijgen, dus dan wacht ik ook wel op een zwarte als dat niet te lang duurt.
Het ging niet over de Wii maar over Wii Sports.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:56 schreef NrSiX het volgende:
idd een lelijk wijf.. maar goed, vond de aflevering niet super, te weinig aandacht besteed aan de Wii vind ik.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef Oksel het volgende:
In d'r legerbikini, met d'r witte buik met navelpiercing en d'r té hoge spijkerbroek..
Ik zou d'r doen als ik dronken was, maargoed.
ik weet het maar ook wii sports vond ik heel mager, had wel wat actie shots willen zienquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het ging niet over de Wii maar over Wii Sports.
Och ik heb een leuke vriendin dus het is echt niet nodigquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:05 schreef Platina het volgende:
Ik zou haar nog niet eens doen al had ze een kartonnen zak over haar kop.
Jullie moeten echt vaker buiten komen!
Morgen gaat je niet lukken, geloof mij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef -Dries- het volgende:
Wie gaan er morgen al de winkels langs?
Ok,quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Och ik heb een leuke vriendin dus het is echt niet nodig.
Ik kan helaas morgen niet, maar morgen ga ik wel even bellen naar top1toys om te vragen of ze vrijdag een Wii verkopen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef -Dries- het volgende:
Wie gaan er morgen al de winkels langs?
quote:Beste (trouwe) klant,
Naar aanleiding van het enorme aantal reacties op ons besluit van afgelopen dinsdag om geen Nintendo Wii, spellen en de bijbehorende accessoires in ons assortiment op te nemen, willen wij graag via deze weg uitleg geven waarom wij tot dit besluit zijn gekomen. Dit omdat wij er helaas niet de mogelijkheid hebben om al onze klanten er persoonlijk van op de hoogte te brengen. Hieronder volgt de uitleg waardoor wij tot deze beslissing genoodzaakt waren.
Wij hebben tot vorige week erg uitgekeken naar de lancering van de Wii. Wij zijn 2 weken geleden bij de introductie van de Wii in Hilversum voor de winkeliers en de pers geweest. Wouter heeft daar een lang gesprek gehad met dhr. Bertus de Jong (Directeur Nintendo Benelux B.V.). Dhr. de Jong vertelde Wouter (eigenaar Gameshop) nog, dat Nintendo het vreemd vond dat er in Nederland nog zoveel zelfstandige Gamewinkels waren (ongeveer 40 verkooppunten). In het buitenland wordt alles verkocht via de grote ketens. Dit is precies waar het ons om gaat. Wij verkopen vanaf 1982 videogames (wij zijn zelfs begonnen met de Nintendo LCD games, genaamd "Game and Watch"). Vanaf dat moment hebben wij Nintendo gesteund en andersom.
Er zijn 3 punten m.b.t. Nintendo waar wij ons de laatste jaren tegen verzetten:
1. Slechte productlevering aan games-speciaalzaken
Nintendo Benelux BV. is een zelfstandig opererend bedrijf, wat zijn bestellingen doorgeeft aan Nintendo Duitsland. Deze orders worden soms maanden van te voren opgegeven. Er wordt ons ook maanden voor de lancering van een computer of spel gevraagd naar onze orders. Deze orders geven wij vervolgens door. Wij hadden tot ongeveer 6 maanden geleden een kleine 200 stuks van de Nintendo Wii in 3 van onze filialen gereserveerd voor onze trouwe Nintendo fans. En aangezien wij het geluk hebben wel duizenden trouwe Nintendo, Sony, XBox en PC klanten hebben, kunnen wij onze klanten die een spel of een spelcomputer bij ons willen reserveren, niet weigeren. Nintendo riep tenslotte tot een maand geleden dat er absoluut geen tekorten zouden zijn bij de lancering van de Wii. Het zou immers de grootste lancering worden aller tijden! Met op dat moment ongeveer 200 gereserveerde Wii consoles, hebben wij een order opgegeven van 600 stuks. Wij hebben er bij onze bestelling rekening mee gehou! den, dat er bij lancering van de Wii niet die aantallen op dag 1 uitgeleverd zouden worden en hebben dit ook aan onze klanten medegedeeld. Bij onze orders houden wij rekening met de op dat moment gereserveerde aantallen. Voor de mensen die ons naïef vinden om zo'n groot aantal reserveringen aan te nemen willen wij kwijt: Tot nu toe hebben wij van games van andere fabrikanten nog nooit minder ontvangen als wij besteld hebben. Dit gebeurt bij Nintendo ALTIJD, omdat zij hier in Nederland nooit hun nek durven uit te steken. Het zou bijvoorbeeld betekenen dat wij voor de klanten die het spel World of Warcraft Burning Crusade willen hebben, dat wij die klanten moeten mededelen dat zij het spel niet kunnen reserveren en maar moeten wachten tot de releasedate (hiervan hebben wij er ongeveer 500 stuks voor klanten gereserveerd). Hierdoor zijn wij in staat om grote aantallen te verkopen.
Twee weken geleden kregen wij van één van onze belangrijkste leveranciers te horen dat wij 36 Wii consoles geleverd zouden krijgen. Het waren er weliswaar geen 600 stuks of 401 tot op dat moment gereserveerde consoles, maar wij hadden er vrede mee.
Voor de mensen die denken dat het niet reëel is om er zoveel te verwachten, het volgende:
Het is niet onze wens om er 600 of 400 te ontvangen. Wij en onze klant die hem gereserveerd heeft als nr. 300, weten heel goed dat de kans klein is dat hij hem bij de eerste levering krijgt. Er zit wel een verschil tussen 600 stuks bestellen en 10 ontvangen of 50 bestellen en 20 ontvangen.
Afgelopen dinsdagochtend kregen wij van dezelfde leverancier te horen, dat het er niet meer 36 stuks waren maar 10 stuks voor 3 winkels. En aangezien wij al aan een klant gemeld hadden (dit is één van de grootste Nintendofans die hem had gereserveerd als Nintendo Revolution) dat hij bij de eerste 36 klanten behoorde en deze er van uit kon gaan dat hij op zijn Wii kon rekenen en wij hem vervolgens een dag later moesten opbellen met de trieste mededeling dat hij op de 15e plek stond op onze reserveringslijst en hij er net buiten viel. Deze klant wacht al bijna 2 jaar op zijn Nintendo Wii (Revolution).
Waar wij een probleem mee hebben is de werkwijze van Nintendo Benelux B.V.. Deze verzamelt zijn orders maanden van te voren en geeft deze door aan Nintendo Duitsland, zonder extra aantallen te bestellen. Zij zouden ook eens een keer hun nek uit kunnen steken en extra aantallen kunnen bestellen, zoals wij ook vaak doen.
Zij krijgen vaak precies datgene binnen wat zij bestellen (in Duitsland en andere Europese landen zijn geen tekorten aan Wii consoles).
Tegen de tijd dat de artikelen bij Nintendo Benelux binnen komen is inmiddels de prijs van het artikel bekend en de vraag neemt op dat moment toe. Op het laatste moment proberen collega winkeliers en grote ketens hun orders te verhogen, alleen Nintendo Benelux kan dit niet meer doen voor de eerste levering bij Nintendo Duitsland. Hierdoor gaat Nintendo ongeveer 1 week voor de lancering de aantallen verdelen. Met als gevolg dat er aantallen van kleine winkels (die soms meer verkopen als 50 winkels van een grote keten) weggehaald worden en deze gegeven worden aan een grote keten. Ook de leveranciers die voor Nintendo hun artikelen verkopen worden gekort. Voor Nintendo geldt dus niet: wie het eerst komt, die het eerste maalt. Dit gebeurt al jaren. Nintendo vergeet alleen, dat hun meest trouwe klanten die in de loop der jaren achter hun product hebben gestaan, op deze manier de dupe zijn. Op deze manier heeft iemand die besluit op 8 december 2006 een Wii console te gaan ko! pen, meer kans van slagen, dan iemand die er al 2 jaar reikhalzend naar heeft uitgekeken. Het zou voor Nintendo niet zo'n slecht idee zijn om met pre-order kits te gaan werken, zoals Sony en Microsoft dat al jaren doen. Hierdoor bedien je je eigen trouwe fans als eerste en dan de massa en nu gebeurt het andersom.
2. Het oneerlijke (inkoop) prijsbeleid
Ook het (oneerlijke) prijsbeleid van Nintendo t.o.v. de kleine winkelier klopt niet. Alle collega winkeliers die niet aangesloten zijn bij een grote keten, kampen met hetzelfde probleem. Nintendo stemt zijn prijsbeleid af op de grote ketens en vergeet hierdoor de zelfstandige winkelier. Omdat de speciaalzaken hun krachten niet hebben gebundeld, wordt hier niets aan gedaan.
Nu wij toch zo open zijn, mag u ook alles weten ook! Eén van de redenen waarom wij gestopt zijn met de verkoop van de Gamecube spelcomputers is, dat wij de GameCube moesten verkopen voor ¤ 99.95 en wij er ¤ 99.27 inkoop moesten betalen. Een Nintendo DS Lite kost in de winkel ¤ 149,95. Wij hebben hierop een winstmarge van ¤ 4.00. U begrijpt dat wanneer de Nintendo DS Lite verkocht wordt voor ¤ 139.95 door een concurrerende winkelketen en wij met de prijs mee moeten, wij per verkocht exemplaar ¤ 6.00 op toe moeten leggen.
Op een Nintendo Wii spelcomputer van ¤ 249.00 zouden wij ¤ 1.67 verdienen. Een collega-winkelier, welke aangesloten is bij een grote keten, verdient er ruim ¤ 22.00 op. Er wordt altijd geroepen "van de spellen en accessoires moet je het hebben", maar ook hier is het een kwestie van procenten. Nu hoeft u absoluut geen medelijden met ons te hebben, want het lukt ons al ruim 24 jaar om een gezonde bedrijfsvoering uit te oefenen.
3. Gebrekkige productondersteuning
Neem als voorbeeld het online gaming op de Gamecube. Nintendo stond van de daken te schreeuwen: "Wij zijn de allereerste partij die online gaan gamen". Zij hebben geen één spel uitgebracht wat hiervoor geschikt was. Er is slechts één spel uitgebracht door het bedrijf Sega, te weten Phantasy Star Online. Wij zitten met 50 GameCube Online Adapters á ¤ 49.95 waar wij helemaal niets mee kunnen (wij zijn trouwens ook benieuwd hoeveel klanten er op de GameCube online gamen.) Dit is voor ons ook een reden geweest om de Gameboy Micro niet in de collectie op te nemen.
Wij vonden het nodig om u toch te voorzien van deze extra informatie en hopen op uw begrip voor de door ons genomen beslissing. Het is absoluut niet onze bedoeling om Nintendo Benelux BV. onder druk te zetten, maar het zou niet eens zo slecht zijn voor Nintendo om in de spiegel te kijken en zich af te vragen met wat voor beleid zij bezig zijn uit te voeren. Het doet ons veel verdriet om onze en Nintendo's trouwste klanten door te moeten sturen naar de massaketens (er is voor deze ketens maar één manier waarop zij klanten kunnen trekken, en dat is de prijs).
Wij zijn van mening dat wanneer Nintendo vindt dat zij de speciaalzaken niet nodig heeft, wij in een situatie komen, dat wij niet anders kunnen als deze beslissing te nemen.
Tot slot.
Wij willen tenslotte Nintendo veel succes toewensen met de lancering van de Wii en alvast de gelukkige Wii bezitters veel speelplezier toewensen!
Op onze website www.gameshop.nl kunt u reageren op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Gameshop
Godsamme wat een fanboysquote:Neem als voorbeeld het online gaming op de Gamecube. Nintendo stond van de daken te schreeuwen: "Wij zijn de allereerste partij die online gaan gamen". Zij hebben geen één spel uitgebracht wat hiervoor geschikt was. Er is slechts één spel uitgebracht door het bedrijf Sega, te weten Phantasy Star Online. Wij zitten met 50 GameCube Online Adapters á ¤ 49.95 waar wij helemaal niets mee kunnen (wij zijn trouwens ook benieuwd hoeveel klanten er op de GameCube online gamen.) Dit is voor ons ook een reden geweest om de Gameboy Micro niet in de collectie op te nemen.
Gezonde bedrijfsvoering?quote:Nu hoeft u absoluut geen medelijden met ons te hebben, want het lukt ons al ruim 24 jaar om een gezonde bedrijfsvoering uit te oefenen.
quote:Wij zitten met 50 GameCube Online Adapters á ¤ 49.95 waar wij helemaal niets mee kunnen
ben vandaag in Brussel geweest. In m'n pauze ff bij een aantal shops geweest. Alleen wat games gezien, maar nog geen consoles.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef FJD het volgende:
Een vriend van me gaat morgen naar Belgie toe en ik meen gelezen te hebben dat sommige winkels de Wii daar al verkochten.
Klopt dit of zit hier naast? Dan natuurlijk de vraag waar in Antwerpen de grootste kans is op een Wii.
Iemand een idee?
ik hebquote:
Spuit 13..quote:
Er stond al een demopod in Assen bij de Intertoys volgens een vriend van me, helaas wel zonder controllerquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:14 schreef JK het volgende:
Ik wacht op z'n minst tot Super Mario Galaxy uit komt.... en een demopod in de winkel zou niet komen volgens een gameshop ivm mogelijk letsel/ongelukken. Ook zou bij elke unit die verkocht wordt gezegd moeten worden dat je niet met zweethanden mag spelen omdat de controller uit je klauwen kan vliegen en zo schade kan veroorzaken.... ben benieuwd of dat vrijdag dan ook daadwerkelijk gezegd gaat worden.
Nergens komt een speelbare demopod.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er stond al een demopod in Assen bij de Intertoys volgens een vriend van me, helaas wel zonder controller
Ik begin ook een beetje misselijk te worden terwijl ik verdomme verzekerd ben van 2 Wii'squote:Op dinsdag 5 december 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Ik krijg kriebels in me buik omdat ik nog niet zeker ben van een wii.... Terwijl ik 3 pre-orders heb staan
Die gozer zei van welquote:
Ja, alleen met Excite truck, omdat je daar anderen niet mee kan meppenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gozer zei van wel
In de rest van de wereld zijn ook speelbare demopods, zou stom zijn dat het hier dan niet komt?
Klotezooi, dan weet ik nooit of het wel wat voor me isquote:
In de rest van de wereld kun je ook Wario ware twisted kopen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gozer zei van wel
In de rest van de wereld zijn ook speelbare demopods, zou stom zijn dat het hier dan niet komt?
Hier als het goed is deze week ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:45 schreef BMH het volgende:
[..]
In de rest van de wereld kun je ook Wario ware twisted kopen.
verbeterd voor jequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
Demopods worden sowieso niet gebruikt voor het doel waarvoor ze oorspronkelijk gemaakt zijn. Namelijk een potentiële koper een game rustig te laten spelen voor hij/zij besluit deze te kopen.
Zolang demopods gebruikt worden als surrogaat oppasmoeder voor kansloze 3e generatie autochtone toekomstie gejatte BMW bestuurders zie ik het nut van demopods niet in.
U heeft mijn gedachten mooi verwoord, mijn dank hier voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
Demopods worden sowieso niet gebruikt voor het doel waarvoor ze oorspronkelijk gemaakt zijn. Namelijk een potentiële koper een game rustig te laten spelen voor hij/zij besluit deze te kopen.
Zolang demopods gebruikt worden als surrogaat oppasmoeder voor kansloze 3e generatie autochtone toekomstie BMW bestuurders zie ik het nut van demopods niet in.
die games moeten het opnemen tegen zelda & wii sports... Tis niet zo dat Japanners 3-5 games bij de console kopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Platina het volgende:
i r sleepy.
maar je weet wat ik bedoel.
owhja nog respons op 2 topics terug: vond software verkopen tegen vallen als in: games als wing island die maar 800 exemplaren verkopen of elibits met een paar k. dat is kut want zo speel je nooit quitte als uitgever. i pity them.
niet deze woensdag al ?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarschijnlijk heb ik de Wii donderdag, ze gaan m savonds verkopen. The waiting is over.
Ik hoorde ook dat de componentenkabels gewoon binnen zullen zijn![]()
Foto's fucker. Waar heb je dat ding weg.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:33 schreef _GdR_ het volgende:
nou, ik heb hem deze avond rond een uur of 9en gekregen. en tot nu te zijn we eigenlijk alleen maar aan het bowlen en golfen geweest.
echt fucking uber(incl moeder de vrouw, broer en vriendin.)
heb zelda hier liggen (in nog steeds gesealed plastic). maar goed ik ga nu ffies slapen. mja wat ik zeggen wil is dat de hype niet teleur stelt. wii is echt dik de bom. de controls zijn gewoon beter dan je je verbeelden kan. vooral golf. precies als je wiimote op het punt is om de bal te slaan, slaat ie ook. (klinkt lomp maar daar kom je nog wel op terug.)dik oke dus
Hij kent iemand die een exemplaar voor hem heeft achter gehouden. En alvast onder de toonbank heeft verkocht.quote:
Waren ze te krenterig?quote:Op woensdag 6 december 2006 02:08 schreef DarkManta het volgende:
Grappig, gameshop heeft mij ooit benaderd om een website voor ze te maken geheel en gedeeltelijk in Flash. Qua prijs kwamen we niet overeen, dat is de enige herinnering aan Gameshop die ik heb.
In mijn ogen welquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 02:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
In mijn ogen wel
Effe wat anders... Heb dar straks GameKingz op TMF gekeken. Ik probeer nog steeds uit te zoeken wat mensen aan de WII vinden. Graphics moet je echt niet voor de WII gaan, de games zijn meer voor kinderen. Dus blijft over de controllers...
Mar het zullen wel de games zijn, die zo simplistisch zijn dat ze verslavend werken.
Tuurlijk en al die posters hier zingen: http://gprime.net/video.php/nintendothemesacappellaquote:Op woensdag 6 december 2006 02:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jongens, binnenkort barst het hier los!
[afbeelding]
Bij de FRS zijn er 4 filialen die een (speelbare) demopod krijgen. Maar 4 filialen ivm ruimte die ervoor nodig is. Ze staan er nu al als het goed is met demo filmpjes. En na 8 December worden ze speelbaar gemaakt. Wel uiteraard met de nodige beveiliging. Welke game er in komt weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gozer zei van wel
Rocketmonsters.. met Kim Yong Ill als Ash..quote:Op woensdag 6 december 2006 02:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jongens, binnenkort barst het hier los!
[afbeelding]
DAMN U !!!!quote:
Whoehaaa, bron?quote:
Ik zou nu maar alvast gaan, ze gaan om 9 uur openquote:Op woensdag 6 december 2006 08:51 schreef Mortale het volgende:
Damn, ik ga vanmiddag ff langs bij de MM.
Naja, ik denk dat erg toch wel een groot aantal winkels zijn die hem vandaag al verkopenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Denk toch dat de meeste winkels minimaal tot morgen wachten. Maar mochten de FRS, Dixons en dynabyte al gaan verkopen, zeg het ff dan rush ik bij mijn stage weg
Was al gepost iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vast al veel eerder gepost (maar kan het niet vinden met de brakke search): http://video.google.nl/videoplay?docid=-9136575504838642038
Als ze al binnen zijn. De winkels waar ik ben geweest gingen van donderdag of vrijdag uit. Maar volgens de dixons site is de Wii al leverbaar!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat erg toch wel een groot aantal winkels zijn die hem vandaag al verkopen![]()
Ik word ook gek hierquote:Op woensdag 6 december 2006 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
De komende topics gaan echt vol stressposts staan denk ik.
Anders doe je pro-actief en bel je ze zelf op!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef RaymanNL het volgende:
Ik word ook gek hierIk moet dat kutding nu echt zo hebben
Alles ligt al klaar
Preorder bon in me portomonnee, geld van me spaar rekening naar me normale rekening. NIKS KAN MEER MIS GAAN.
* RaymanNL zet telefoon aan en hoopt op telefoontje van Dixons
Kan oooookquote:Op woensdag 6 december 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders doe je pro-actief en bel je ze zelf op!
Ik dacht altijd dat ze op 9.00 open gingenquote:Op woensdag 6 december 2006 09:28 schreef BMH het volgende:
Over 30 min gaan hier de winkels pas open.. booh!
Mijn telefoon gaat vandaag al weer belachelijk vaakquote:Op woensdag 6 december 2006 09:32 schreef McGilles het volgende:
Godver, wanneer gaat die deurbel nou eens, ik wil mijn Wii hebben![]()
Mmmm...hij is de hele tijd in gesprek. Laten we dan maar de volgende op de lijst gelukkig maken.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:33 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn telefoon gaat vandaag al weer belachelijk vaakZoals altijd, als ik een belangrijk telefoon wacht
Ik wil gewoon dat de dixons me belt! Niet een klasgenoot of een tante
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...hij is de hele tijd in gesprek. Laten we dan maar de volgende op de lijst gelukkig maken.
Bel ook ff de FRS, Dixons en dynabytequote:Op woensdag 6 december 2006 09:35 schreef BMH het volgende:
Toys r us Enschede heeft de wii al binnen.. gaat hem niet verkopen voor de 8e.. Dit betekend dat heel Enschede nu dus Wii's heeft en de gameshops hem al gaan verkopen.
10:00 pas open... Al die 3 winkels deden aan pre-orders.. Dus dat is een beetje nutteloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:42 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Bel ook ff de FRS, Dixons en dynabytezit op stage dus kan moeilijk alle winkels af gaan bellen
Na de ervaringen met mijn Sony HDTV geloof ik geen woord meer van wat MM-medewerkers zeggen.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:53 schreef Oksel het volgende:
Mediamarkt R'dam heeft hem nog niet binnen, én beweerd dat elke winkel die hem voor 8 december verkoopt een groot probleem met Nintendo heeft..
FRS doet niet aan pre-orders (iig niet die van mij) en die winkels zijn hier om half 10 al openquote:Op woensdag 6 december 2006 09:44 schreef BMH het volgende:
[..]
10:00 pas open... Al die 3 winkels deden aan pre-orders.. Dus dat is een beetje nutteloos.
Wat was dat voor ervaring?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na de ervaringen met mijn Sony HDTV geloof ik geen woord meer van wat MM-medewerkers zeggen.
Een grote sticker?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:56 schreef Jonnyboy het volgende:
Hmm, ik heb dan weer bij mijn MM gehoord dat er normaal gesproken een grote sticker met 'niet verkopen voor 8 dec' op zo'n levering zit. Maar dat dat bij deze levering niet bij zat.
Maar helaas voor jullie, de Wii's die ze kregen zijn allemaal weg aan pre-orders.
Ow,quote:
Als je je Wii gaat halen vergeet ook niet labgs de apotheek te gaan voor je pillen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:07 schreef Oksel het volgende:
Haoaihhiasi;hdfi;sa;jfdkdslfdkk;dljfdjksaf
STFUquote:Op woensdag 6 december 2006 10:05 schreef Oksel het volgende:
Ik ga hem nu halen.
Pil van Drion ja. Wel de deur van je huis open laten staan Oksel.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:08 schreef DarkManta het volgende:
Als je je Wii gaat halen vergeet ook niet labgs de apotheek te gaan voor je pillen.
whehe klerelijers van de MM danquote:Op woensdag 6 december 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow,
Ik zat erg lang te twijfelen tussen een 40" en een 32" bravia van Sony. Zeker één uur in die winkel heen en weer zitten lopen tussen die twee TV's en alle voor en tegens zitten afwegen. Uiteindelijk de knop doorgehakt, en ik zo'n verkoper opzoeken.
"Ja, sorry, die zijn voorlopig niet meer leverbaar. Sony heeft fabricageproblemen. Elke winkel heeft daar last van."
"Maar je hebt toch alle modellen hangen, is het misschien niet handig om er iets bij te zetten?"
"Eeeuuhhh...nee. Maar we hebben nog andere leuke modellen die ik u kan laten zien!!!'
"Sorry, geen interesse in andere modellen".
Ik pissed. Want als ik een besluit heb genomen wil ik het ook meteen kunnen uitvoeren!
Ik nog even langs de BCC (laagste prijs garantie, TV hing er ook, net zo duur). Daar was het geen probleem. Als ik de TV nu kocht kon ik hem meteen uit voorraad meenemen of hij kon een paar dagen later worden bezorgd. Ik die verkopper van de BCC dat verhaal van de MM verteld. Blijkt dat de MM ruzie met Sony heeft en voorlopig geen TV's meer geleverd krijgt. Plus dat de winstmarges op TV's van Samsung hoger liggen en ze je die dan ook altijd als eerste proberen aan te smeren.
Blijkt ie ook nog met de kerst afgeprijsd te zijn, dat kun je al helemaal niet hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Shit, je zou em maar een week na release kopen zeg. Wat een ramp!!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:18 schreef MMaRsu het volgende:
MAAR iK HEB NET WEER GEBELD EN IK KAN ZELDA WEL OPHALEN WOOT![]()
![]()
Uh ja want heb zaterdag vrij genomen om te kunnen wii'en. En ik heb geen zin om nog een week te wachten omdat dat kudt nintendo geen 4 jaar oude tech normaal kan leveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Shit, je zou em maar een week na release kopen zeg. Wat een ramp!!![]()
zie mijn vorige post we schelen 3000 orders bij bs.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:20 schreef McGilles het volgende:
Nog meer mensen hier trouwens besteld bij de Bartsmit?
Wachten is eigenlijk maar irritant, gelukkig moet ik zo nog even bijles geven thuis, werken thuis = handig
Ik zit ook in Groningen, hebben ze daar ook units voor niet pre-order?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef SilverGun het volgende:
Zodra iemand 'm ergens vandaan heeft of zeker is van het feit dat ie op een bepaalde plek wordt verkocht, wil ie dan graag die plek even melden hier? Mediamarkt Groningen begint namelijk pas met verkoop wanneer ze weten dat ie op andere plekken ook verkocht wordt namelijk, en dat bewijs wil ik ze maar al te graag leveren![]()
Alles word online verkocht of gaat naar de E-plaza...quote:Op woensdag 6 december 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de Bart Smit?
Ze doen daar niet aan preordersquote:Op woensdag 6 december 2006 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zit ook in Groningen, hebben ze daar ook units voor niet pre-order?
Ja zei die gozer een paar dagen geleden ook tegen mij, nu krijgt ie er nog maar 5quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef BMH het volgende:
dynabyte: "We hebben hem nog niet... Maar ik zie dat we er nu 21 binnen gaan krijgen"..
2 dagen geleden zouden ze er 15 krijgen....
Toch niet Enschede neem ik aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:33 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja zei die gozer een paar dagen geleden ook tegen mij, nu krijgt ie er nog maar 5
Ik niet... Ik kreeg 2 dec een mail waarin staat dat mijn bestelling niet gelukt is en ik het maar opnieuw moest proberen :S......quote:Op woensdag 6 december 2006 10:33 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik heb m'n Bart Smit Wii ook binnen
Damn, die van mij is nog niet eens verzonden! Wat was jou ordernummer?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:33 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik heb m'n Bart Smit Wii ook binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |