Ik wens u veel plezier tijdens uw jacht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:01 schreef -Dries- het volgende:
Verenigt u non-pre orderaars!!
Ikzelf:
9:00 's morgens hier naar het plaatselijke winkelcentrum waar er 9 (!) plekken zijn waar ik eventueel een wii zou kunnen kopen. Beste kanshebbers: V&D, Van Leest, Dynabyte. Verder heb ik de gebruikelijk Intertoys, FRS, Dixons, Bart Smit, en Kijkshop. Als laatste redmiddel heb ik op 20 min. afstand een Bijenkorf en een drukke Media Markt. Ik hoop dat het gaat lukken
250 euries!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef oor het volgende:
kostda zo'n wii?
BCC ook? Dan heb ik 10 mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
Waar je een kans hebt:
Kijkshop
Bijenkorf
Mediamarkt
BCC
dynabyte
computerzaken
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
Waar je een kans hebt:
Kijkshop
Bijenkorf
Mediamarkt
BCC
dynabyte
computerzaken
Makro
Maar mediamarkt doet toch geen pre orders?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:14 schreef B1tchwax het volgende:
Ik werk vlak bij winkelcentrum de Amsterdamse Poort..
Hier hebben ze een:
Kijkshop
Dixons
Intertoys
BCC
Mediamarkt
E-Plaza
Free record shop
Ik ga het om 9 uur proberen, maar ik vrees dat ik teleurgesteld ga worden. Vandaag eens wezen polsen bij de Mediamarkt, maar die zei dat ik totaal kansloos was... fijn
In Enschede iig wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:15 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Maar mediamarkt doet toch geen pre orders?
Deze meneer zei dat er nog 80 wachtende voor me waren.. wellicht geen pre-orders, maar wel een wachtlijst...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:15 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Maar mediamarkt doet toch geen pre orders?
Probleem is dat elke MM andere verkoop technieken heeft. Dus enschede heeft pre orders. En hier bv niet (niet gechecked)quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:16 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Deze meneer zei dat er nog 80 wachtende voor me waren.. wellicht geen pre-orders, maar wel een wachtlijst...
Goed plan,ga daar misschien ook even kijken!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Kga donderdag of woensdag ff langs de Dynabye. Serieus.. wie pre ordert nou bij de Dynabyte als je in hetzelfde winkelcentrum een FRS, Dixons, Intertoys etc. hebt. Ja toch?
Even je een paar illusies armer maken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:01 schreef -Dries- het volgende:
Verenigt u non-pre orderaars!!
Ikzelf:
9:00 's morgens hier naar het plaatselijke winkelcentrum waar er 9 (!) plekken zijn waar ik eventueel een wii zou kunnen kopen. Beste kanshebbers: V&D, Van Leest, Dynabyte. Verder heb ik de gebruikelijk Intertoys, FRS, Dixons, Bart Smit, en Kijkshop. Als laatste redmiddel heb ik op 20 min. afstand een Bijenkorf en een drukke Media Markt. Ik hoop dat het gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |