quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
En dan ook vet skild zijn als je straks dat ding hebt.
Weetje wat dan tof zou zijn, als jij er 1 hebt en mensen met een pre-order die er geen hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef -Dries- het volgende:![]()
Volgens mij ben ik de enige hier zonde pre-order
Heb er ook geen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef -Dries- het volgende:![]()
Nee hoor. Ik ben ook eigenwijsquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef -Dries- het volgende:![]()
Ik ben hier ook verdomde nieuwsgierig naar, mijn status is 'gereed voor verzending' en mijn ordernummer begint met: 21204.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef ChOas het volgende:
sluitpost:
[..]
Is trouwens vreemd... die Wiiplay bestelling bij bartsmit begint met 21317
En die van mijn Wii met 21181
Vraagje: Bij wii () dat ding op verstuurd staat... kunnen jullie wat nrs. van je bestelnummer geven ?
Ben benieuwd of je er één zal bemachtigenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef Dementor het volgende:
We krijgen nu 7 pagina's vol TVP en boh ik kan niet wachten tot Bart Smit bestelstatus melders.
Mijn order is al wel verzonden, alleen heb ik geen Wii besteld bij de BS.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik ben hier ook verdomde nieuwsgierig naar, mijn status is 'gereed voor verzending' en mijn ordernummer begint met: 21204.
zou dat gewoon betekenen dat ik hem op zijn laatst dan toch donderdag krijg ?quote:De overige artikelen van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
Alsof ik vrijdag 287356 winkels afga. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er één zal bemachtigen![]()
Ik ga er maximaal 12 proberenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ik vrijdag 287356 winkels afga. Kom op zeg.Het wordt hooguit maandag voor mij, als het een beetje meezit.
Ik heb er 9 in één winkelcentrumquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ga er maximaal 12 proberen![]()
het is ziek ik weet het
![]()
![]()
Wie zegt dat je 287356 winkels af moet gaan zoeken dan?, kan zijn dat je bij de 1ste de beste winkel ookal een Wii kan bemachtigen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ik vrijdag 287356 winkels afga. Kom op zeg.Het wordt hooguit maandag voor mij, als het een beetje meezit.
quote:
Ik bedoel dat ik niet per sé vrijdag de Wii wil hebben. Al zou het wel mooi zijn als het wel mogelijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:44 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 287356 winkels af moet gaan zoeken dan?, kan zijn dat je bij de 1ste de beste winkel ookal een Wii kan bemachtigen.
Sweetquote:
Eigenlijk was dit best serieus bedoeldquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef -Dries- het volgende:
Tof, zullen we een non-pre order topic maken zodat we tactieken kunnen uitwisselen?
Als jij er gelukkig van word doe je dat toch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit best serieus bedoeld
Dus begrijp ik nu goed dat er dus toch nog geen Wii consoles zijn verstuurd door Bart SMit?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef depax het volgende:
ik vond raar trouwens
na die mails van bart smit met de delays van monkey ball en need for speed carbon.
stond er ook een zin bij:
[..]
zou dat gewoon betekenen dat ik hem op zijn laatst dan toch donderdag krijg ?
trouwens mooie spelvout van hun ook gaat ipv gaan.
lol die eikels bij BS ook
alles is verzonden zie ik nu net behalve de Wii zelf ze wachten dus met opzet toch.
hmm blijkbaar is niet alles gedaan paar spellen niet en maar 2 controllers atm.
jawel denk dat ze gewoon wachten of het gewoon als laatste verzonden wordt om toch een beetje die 8 dec van nintendo te halen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:55 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dus begrijp ik nu goed dat er dus toch nog geen Wii consoles zijn verstuurd door Bart SMit?!
BTW: Ik koop zelda in de winkel.. zoals het hoort... Heerlijk om een zelda game aan de bali af te geven.quote:“Something big is coming to the Virtual Console, something that, for the past decade, certain corners of the retro community have been crying out for. I wish I could say more, but the uncertainties of publishing schedules prevents me from spilling the beans too early. Nevertheless, if what we’ve heard turns out to be true, the virtual console is about to become a lot more interesting and looks like it might turn out to be much more valuable to dedicated retro gamers than we first thought.”
Ik bedoel eigenlijk op dit moment, ik weet dat ze wel consoles gaan uitleveren (op of iets voor 8 dec), maar ik dacht dat er nu al een aantal verzonden waren. Dat is dus niet het geval.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:57 schreef depax het volgende:
[..]
jawel denk dat ze gewoon wachten of het gewoon als laatste verzonden wordt om toch een beetje die 8 dec van nintendo te halen.
Toch nog een fipo vandaag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef -Dries- het volgende:
Een Wii kopen zonder pre-order op 8 Dec. (tips + tactieken)
Yeah, chanty, ikookhier, komaan!
Psst:quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef B1tchwax het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen bij de lokale Mediamarkt (A'dam): Absoluut geen kans!
Dit wordt dus nog spannend vrijdag
Nog over in die buurt: FRS, Dixons, Intertoys, E-plaza... Ik vrees dat ik nog wel even moet wachten.
Haha oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet per sé vrijdag de Wii wil hebben. Al zou het wel mooi zijn als het wel mogelijk is natuurlijk
classic !quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:14 schreef Tware het volgende:
Mijn Wii gaat zo uitgepakt worden![]()
UITPAKTACTIEKEN
Oke... laatste dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:14 schreef -Dries- het volgende:
Oke. 'Nuff met die plaatjes.
quote:De Nintendo Wii zal in zeer kleine hoeveelheden geleverd worden. Indien u de Nintendo wilt reserveren kunt u naar de media afdeling komen in het filiaal en reserveren. Er geldt een aanbetaling van ¤ 25,- Er is echter geen duidelijkheid wanneer de spellen binnen komen.
Sinds augustus 2006 is onze media afdeling in handen van van Leest. Zij verkopen de Nintendo's in hun collectie. U kunt met hen contact opnemen voor informatie.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:38 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb hem morgenvroeg al om half 10 wat fijn dat ik in een winkel werk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:41 schreef spanks het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik liever een paar dagen langer wacht dan ooit van mijn leven in een winkel te werken.
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef gamefreek het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)7594406897342/detail
Waarom mag dit allemaal niet met de wii![]()
Dat plaatje dat je hem niet mag voeren na 12 uur. Een Wii gremlin.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef gamefreek het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)7594406897342/detail
Waarom mag dit allemaal niet met de wii![]()
2115145quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef ChOas het volgende:
sluitpost:
[..]
Is trouwens vreemd... die Wiiplay bestelling bij bartsmit begint met 21317
En die van mijn Wii met 21181
Vraagje: Bij wii () dat ding op verstuurd staat... kunnen jullie wat nrs. van je bestelnummer geven ?
Kan gewoon op de Wii. Controllers en mem cards kun je ook gewoon op je Wii aansluiten. Volgens mij zien Cube spellen er wel wat beter uit op een Wii.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een gamecube, kan ik de Gamecube spellen gewoon spelen op de Wii? Kan ik de Gamecube controllers dan gebruiken? Zal er een verschil zijn in hoe de spellen lopen?
Is de Wii al geweest?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef ikookhier het volgende:
Gamekings kijken Wii ja ze hebben een Wii![]()
![]()
Cubespellen zijn cubespellen en worden niet beter als je ze in een ander systeem stopt. Blijven dezelfde spellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kan gewoon op de Wii. Controllers en mem cards kun je ook gewoon op je Wii aansluiten. Volgens mij zien Cube spellen er wel wat beter uit op een Wii.![]()
Sweet, toeval dat ik dit topic zag in de active topicsquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kan gewoon op de Wii. Controllers en mem cards kun je ook gewoon op je Wii aansluiten. Volgens mij zien Cube spellen er wel wat beter uit op een Wii.![]()
Ja console + games, alles is status: verzonden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef Pronk het volgende:
[..]
En wat is de status van jouw order, zit er een console bij?
Damn! Dan vrees ik dat ik niet aan de beurt kom met ordernummer 2120***.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja console + games, alles is status: verzonden!
Ik heb gelezen dat de spellen er wel grafisch wat scherper enzo uit zien. Vrijdag maar even testen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Cubespellen zijn cubespellen en worden niet beter als je ze in een ander systeem stopt. Blijven dezelfde spellen.
En hier
[afbeelding]
Kennis 101 van de wii: Een bovenkant met cube gaten en memory holes.
Ik ga vanavond een nieuwe vriend maken in de kroeg..quote:Dinsdag 05 december 2006 - Vandaag had Consoleshop de primeur om als eerste een aantal exemplaren van de Nintendo Wii te verkopen. De bekende Internetwinkel kreeg in totaal vijf Wii's binnen en wist deze binnen enkele minuten te verkopen. Om tien voor twee vanmiddag werd de allereerste Wii op Nederlandse bodem overhandigt aan de dolgelukkige C. Elderson uit Rotterdam.
Lijkt mij van niet eigenlijk... Ocarina of Time (om maar even wat te noemen) zag er slechts scherper uit op de Cube, maar dat kwam omdat het een port was en het een beetje opgepoetst was. Denk niet dat er verschil zit als je het alleen op een ander platform draaitquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de spellen er wel grafisch wat scherper enzo uit zien. Vrijdag maar even testen.![]()
Nog niet.quote:
We zien vrijdag wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet eigenlijk... Ocarina of Time (om maar even wat te noemen) zag er slechts scherper uit op de Cube, maar dat kwam omdat het een port was en het een beetje opgepoetst was. Denk niet dat er verschil zit als je het alleen op een ander platform draait
Is dat op TMF?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Na de reclame word Wiisports gereviewed bij Gamekings![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |