KLOPT!!EINSIENSIN!@!@1quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Ik ben ook een zeikerd namelijk. (nee ik hoef geen bevestigingen)
Minstens net zo boeiend als wat EricG wil............quote:
Bij 150 krijgen we een kadoootjequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:55 schreef TYNOz het volgende:
owkeeej weer 6 paginas vol onzin gelezen op naar 141 !
JA WATquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Minstens net zo boeiend als wat EricG wil............
Kunstquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:56 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Shit, dit wordt een beetje te slowchatterig. Even weer ontopic.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ga je voor wat spelletjes die je nog niet kan spelen thuisblijven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef torn_Machina het volgende:
Zie ik net even dat mijn order bij de BS al verzonden is. Morgen maar niet teveel de deur uit dus.Nu nog een Wii hopelijk vrijdag.
![]()
Ik heb toch niets beters te doen morgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Ga je voor wat spelletjes die je nog niet kan spelen thuisblijven?
Okquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb toch niets beters te doen morgen.![]()
We gaan ervan uit dat je 89% kans hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef McGilles het volgende:
Ik zie nu ook net op bartsmit.com dat mijn bestellingen allen zijn verzonden!
Wat is de kans dat hij er (over)morgen is?![]()
Je hebt hem sowieso overmorgen. Kans is ook vrij groot dat je hem morgen al hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef McGilles het volgende:
Ik zie nu ook net op bartsmit.com dat mijn bestellingen allen zijn verzonden!
Wat is de kans dat hij er (over)morgen is?![]()
En dan ook vet skild zijn als je straks dat ding hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef ChOas het volgende:Morgen leuk met een Wiimote door het huis rennen
Zal je zien dat die hele bestelling van mij verkloot is en ik nog 2 weken met dat ding door huis kan huppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |