Ik zou nu maar alvast gaan, ze gaan om 9 uur openquote:Op woensdag 6 december 2006 08:51 schreef Mortale het volgende:
Damn, ik ga vanmiddag ff langs bij de MM.
Naja, ik denk dat erg toch wel een groot aantal winkels zijn die hem vandaag al verkopenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Denk toch dat de meeste winkels minimaal tot morgen wachten. Maar mochten de FRS, Dixons en dynabyte al gaan verkopen, zeg het ff dan rush ik bij mijn stage weg
Was al gepost iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vast al veel eerder gepost (maar kan het niet vinden met de brakke search): http://video.google.nl/videoplay?docid=-9136575504838642038
Als ze al binnen zijn. De winkels waar ik ben geweest gingen van donderdag of vrijdag uit. Maar volgens de dixons site is de Wii al leverbaar!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat erg toch wel een groot aantal winkels zijn die hem vandaag al verkopen![]()
Ik word ook gek hierquote:Op woensdag 6 december 2006 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
De komende topics gaan echt vol stressposts staan denk ik.
Anders doe je pro-actief en bel je ze zelf op!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef RaymanNL het volgende:
Ik word ook gek hierIk moet dat kutding nu echt zo hebben
Alles ligt al klaar
Preorder bon in me portomonnee, geld van me spaar rekening naar me normale rekening. NIKS KAN MEER MIS GAAN.
* RaymanNL zet telefoon aan en hoopt op telefoontje van Dixons
Kan oooookquote:Op woensdag 6 december 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders doe je pro-actief en bel je ze zelf op!
Ik dacht altijd dat ze op 9.00 open gingenquote:Op woensdag 6 december 2006 09:28 schreef BMH het volgende:
Over 30 min gaan hier de winkels pas open.. booh!
Mijn telefoon gaat vandaag al weer belachelijk vaakquote:Op woensdag 6 december 2006 09:32 schreef McGilles het volgende:
Godver, wanneer gaat die deurbel nou eens, ik wil mijn Wii hebben![]()
Mmmm...hij is de hele tijd in gesprek. Laten we dan maar de volgende op de lijst gelukkig maken.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:33 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn telefoon gaat vandaag al weer belachelijk vaakZoals altijd, als ik een belangrijk telefoon wacht
Ik wil gewoon dat de dixons me belt! Niet een klasgenoot of een tante
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...hij is de hele tijd in gesprek. Laten we dan maar de volgende op de lijst gelukkig maken.
Bel ook ff de FRS, Dixons en dynabytequote:Op woensdag 6 december 2006 09:35 schreef BMH het volgende:
Toys r us Enschede heeft de wii al binnen.. gaat hem niet verkopen voor de 8e.. Dit betekend dat heel Enschede nu dus Wii's heeft en de gameshops hem al gaan verkopen.
10:00 pas open... Al die 3 winkels deden aan pre-orders.. Dus dat is een beetje nutteloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:42 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Bel ook ff de FRS, Dixons en dynabytezit op stage dus kan moeilijk alle winkels af gaan bellen
Na de ervaringen met mijn Sony HDTV geloof ik geen woord meer van wat MM-medewerkers zeggen.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:53 schreef Oksel het volgende:
Mediamarkt R'dam heeft hem nog niet binnen, én beweerd dat elke winkel die hem voor 8 december verkoopt een groot probleem met Nintendo heeft..
FRS doet niet aan pre-orders (iig niet die van mij) en die winkels zijn hier om half 10 al openquote:Op woensdag 6 december 2006 09:44 schreef BMH het volgende:
[..]
10:00 pas open... Al die 3 winkels deden aan pre-orders.. Dus dat is een beetje nutteloos.
Wat was dat voor ervaring?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na de ervaringen met mijn Sony HDTV geloof ik geen woord meer van wat MM-medewerkers zeggen.
Een grote sticker?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:56 schreef Jonnyboy het volgende:
Hmm, ik heb dan weer bij mijn MM gehoord dat er normaal gesproken een grote sticker met 'niet verkopen voor 8 dec' op zo'n levering zit. Maar dat dat bij deze levering niet bij zat.
Maar helaas voor jullie, de Wii's die ze kregen zijn allemaal weg aan pre-orders.
Ow,quote:
Als je je Wii gaat halen vergeet ook niet labgs de apotheek te gaan voor je pillen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:07 schreef Oksel het volgende:
Haoaihhiasi;hdfi;sa;jfdkdslfdkk;dljfdjksaf
STFUquote:Op woensdag 6 december 2006 10:05 schreef Oksel het volgende:
Ik ga hem nu halen.
Pil van Drion ja. Wel de deur van je huis open laten staan Oksel.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:08 schreef DarkManta het volgende:
Als je je Wii gaat halen vergeet ook niet labgs de apotheek te gaan voor je pillen.
whehe klerelijers van de MM danquote:Op woensdag 6 december 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow,
Ik zat erg lang te twijfelen tussen een 40" en een 32" bravia van Sony. Zeker één uur in die winkel heen en weer zitten lopen tussen die twee TV's en alle voor en tegens zitten afwegen. Uiteindelijk de knop doorgehakt, en ik zo'n verkoper opzoeken.
"Ja, sorry, die zijn voorlopig niet meer leverbaar. Sony heeft fabricageproblemen. Elke winkel heeft daar last van."
"Maar je hebt toch alle modellen hangen, is het misschien niet handig om er iets bij te zetten?"
"Eeeuuhhh...nee. Maar we hebben nog andere leuke modellen die ik u kan laten zien!!!'
"Sorry, geen interesse in andere modellen".
Ik pissed. Want als ik een besluit heb genomen wil ik het ook meteen kunnen uitvoeren!
Ik nog even langs de BCC (laagste prijs garantie, TV hing er ook, net zo duur). Daar was het geen probleem. Als ik de TV nu kocht kon ik hem meteen uit voorraad meenemen of hij kon een paar dagen later worden bezorgd. Ik die verkopper van de BCC dat verhaal van de MM verteld. Blijkt dat de MM ruzie met Sony heeft en voorlopig geen TV's meer geleverd krijgt. Plus dat de winstmarges op TV's van Samsung hoger liggen en ze je die dan ook altijd als eerste proberen aan te smeren.
Blijkt ie ook nog met de kerst afgeprijsd te zijn, dat kun je al helemaal niet hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Shit, je zou em maar een week na release kopen zeg. Wat een ramp!!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:18 schreef MMaRsu het volgende:
MAAR iK HEB NET WEER GEBELD EN IK KAN ZELDA WEL OPHALEN WOOT![]()
![]()
Uh ja want heb zaterdag vrij genomen om te kunnen wii'en. En ik heb geen zin om nog een week te wachten omdat dat kudt nintendo geen 4 jaar oude tech normaal kan leveren.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Shit, je zou em maar een week na release kopen zeg. Wat een ramp!!![]()
zie mijn vorige post we schelen 3000 orders bij bs.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:20 schreef McGilles het volgende:
Nog meer mensen hier trouwens besteld bij de Bartsmit?
Wachten is eigenlijk maar irritant, gelukkig moet ik zo nog even bijles geven thuis, werken thuis = handig
Ik zit ook in Groningen, hebben ze daar ook units voor niet pre-order?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef SilverGun het volgende:
Zodra iemand 'm ergens vandaan heeft of zeker is van het feit dat ie op een bepaalde plek wordt verkocht, wil ie dan graag die plek even melden hier? Mediamarkt Groningen begint namelijk pas met verkoop wanneer ze weten dat ie op andere plekken ook verkocht wordt namelijk, en dat bewijs wil ik ze maar al te graag leveren![]()
Alles word online verkocht of gaat naar de E-plaza...quote:Op woensdag 6 december 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de Bart Smit?
Ze doen daar niet aan preordersquote:Op woensdag 6 december 2006 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zit ook in Groningen, hebben ze daar ook units voor niet pre-order?
Ja zei die gozer een paar dagen geleden ook tegen mij, nu krijgt ie er nog maar 5quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef BMH het volgende:
dynabyte: "We hebben hem nog niet... Maar ik zie dat we er nu 21 binnen gaan krijgen"..
2 dagen geleden zouden ze er 15 krijgen....
Toch niet Enschede neem ik aan?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:33 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja zei die gozer een paar dagen geleden ook tegen mij, nu krijgt ie er nog maar 5
Ik niet... Ik kreeg 2 dec een mail waarin staat dat mijn bestelling niet gelukt is en ik het maar opnieuw moest proberen :S......quote:Op woensdag 6 december 2006 10:33 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik heb m'n Bart Smit Wii ook binnen
Damn, die van mij is nog niet eens verzonden! Wat was jou ordernummer?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:33 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik heb m'n Bart Smit Wii ook binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |