Alleen bij redsteelquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:11 schreef Frankeinstein het volgende:
we proberen het gewoon nog een keer
Wat ik las over de opstelling van de Wii en tv enzo is op zich wel interessant.. Je zou je opstelling dus best wel moeten tweaken wil je echt goed kunnnen spelen dus.
Je hebt nu al tegen 131 OPs zitten aanstaren, heel even geen OP boeit dus niet.quote:
Origineel.quote:
Ik. Twee keer zelfs. De eerste keer ging het redelijk goed, maar ik moest wel flink wennen aan de besturing.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Slappy het volgende:
Wie heeft Redsteel op Gameplay 2006 gespeeld?
En was ie wat?
we hebben like 30 topics zonder OP gehad.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt nu al tegen 131 OPs zitten aanstaren, heel even geen OP boeit dus niet.
En je hebt het overleefd? Mooi. Dit keer ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:09 schreef Platina het volgende:
[..]
we hebben like 30 topics zonder OP gehad.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En je hebt het overleefd? Mooi. Dit keer ook.
Ik vond die 6.0 volkomen terechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef -Jean- het volgende:
IGN gaf Red Steel een 6.0
IGN heeft een nieuwe review geplaatst met een 8.0
Voor het eerst dat ik dat zie bij hun.
Red Steel [UK] (de nieuwe review)
http://wii.ign.com/articles/747/747541p1.html
de oude: http://wii.ign.com/articles/746/746975p1.html
Wow, wat zouden we zonder jou moetenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:58 schreef Thomper het volgende:
Ipho is mijn held, maar door deze TVP niet meer. TVP's
Eerste Nederlandse Wii-reclame, btw: http://www.wiigamer.nl/article/5391p1.html
Steve-o probeer het hier eensquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee waar ik nog kan reserveren en kans maak om op de 8e een Wii te hebben ben mijn dynabyte reservering kwijt?
Is dat gegarandeerd dat ie de 8e word verstuurdquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:31 schreef s0ul het volgende:
[..]
Steve-o probeer het hier eens![]()
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=26547
ik ken geen mensen die in een winkel werken die wii's verkopenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb GEEN pre order maar haal er op 8 december wel 2!. Ik ga wanneer de mensen in de free record moeten werken sochtens mee, en sta dan zwaaiend naar menige mensen die buiten naar mij kijken hoe ik de eerste 2 wii's koop. Bingo!
toch niet die nederlandse mag ik hopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Omfg net een Wii-reclame op Discovery!
Ik vergeef je hoor, Roi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Wow, wat zouden we zonder jou moeten!
Wii reclames moeten niet zo stoer zijn als die van de Gamecube, Xbox. Vooral PS2 reclames zijn cool.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef _GdR_ het volgende:
als je een kindje van 5 bent wel ja
En dan mag jij dus met een Wii onder elke arm door die groep mensen. En dan maar hopen dat daar geen aggressievelingen tussen zittenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb GEEN pre order maar haal er op 8 december wel 2!. Ik ga wanneer de mensen in de free record moeten werken sochtens mee, en sta dan zwaaiend naar menige mensen die buiten naar mij kijken hoe ik de eerste 2 wii's koop. Bingo!
snap wel dat ze iedereen willen bereiken. maar bij mij lukt dat iig niet op deze manier.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wii reclames moeten niet zo stoer zijn als die van de Gamecube, Xbox. Vooral PS2 reclames zijn cool.
Wii richt zich echt op iedereen en daar moeten wij als mensen die gewend zijn van stoere dingen van console (stoere namen, stoere reclames, etc) gewoon aan wennen.
De enige traditionele 'stoere' games reclames zullen over bepaalde games gaan die niet gericht zijn op nongamers.
Disclaimer: Deze post heeft een hoog 'eikel-gehalte'.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Kijk als ik daar zou staan dan zou ik echt je knieen breken. Maar je hebt groot gelijk. Ik ga gewoon relaxed op 8 december, of als GameShop een launch party houd eerder, mijn Wii ophalen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
joh, nintendo gaat TV reclames uitzenden. mochten er in NL 10.000 stuks geleverd worden (is +/- 2 per winkel) dan is de TV reclame nogal overbodig hé. dus het stoere verhaal van sitting_elfling is nogal nutteloos.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kijk als ik daar zou staan dan zou ik echt je knieen breken. Maar je hebt groot gelijk. Ik ga gewoon relaxed op 8 december, of als GameShop een launch party houd eerder, mijn Wii ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die fun die we over twee weken hebben![]()
![]()
JA JA JA!!
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]Whehehe. Droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Nog maar 12 daagjes
Ik heb trouwens al 3 keer de wii reclame gezienZelfs gisteren tijdens Weekend millionairs
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl![]()
voor de mensen die die wii tas willen... check is bij dynabyte... staat geen afbeelding maar heb wel gevoel dat het DIE wii tas is... 40 euries :S![]()
Ik ga er van uit dat het rustig blijftquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan mag jij dus met een Wii onder elke arm door die groep mensen. En dan maar hopen dat daar geen aggressievelingen tussen zitten![]()
Maar ik ga inderdaad niet door de ingang naar buiten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
vers
was vast al bekend dat er zo'n 40 personages in zitten.
En zelda reclames
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=187712 0wn 0r n0t 2 0wn![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
.....Kennedy![]()
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
Beter een goede buur dan een slechte signatuur![]()
Ik kan trouwens niet wachten tot mensen masaal Super Swing Golf hebben gespeeld. Het schijnt heel goed te werken enzo.
En eraan likken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
Maar anders kom ik misschien niet uit, dus doe ik dat maar
.....Kennedy![]()
samen ermee slapen loll... strax is er 20 januari geen wii beschikbaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
![]()
![]()
de echte fan of handelaar koopt er 1 op 8 decemberPeople once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Nog verser:quote:Op zondag 26 november 2006 13:11 schreef s0ul het volgende:
vers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was vast al bekend dat er zo'n 40 personages in zitten.
En zelda reclames
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18771
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...Houd van een lijntje.![]()
Do Wii Care ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog verser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Alle screens plus een filmpjequote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog verser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...
2 0wn 0r n0t 2 0wn![]()
Invalid.quote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef kipknots het volgende:
De trailer: http://a609.g.akamai.net/f/609/28292...jp/movie02.swfThe intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Tot nu toe wil ik:
Wii Play
Wii Sports
Zelda (misschien)
Dat operatie spel
Brain academy spel
Monkeyball misschien (hoe werkt dat op de wii?)
Nog meer leuke games die in dat rijtje passen? Shooters, racegames, etc speel ik wel op 360, gaat pure om de games die zich onderscheiden![]()
![]()
Alleen de models zijn gedetailleerd (en lijken HD zo scherp, dus zal in t echt wel tegenvallen), check de omgeving maar. Er ging trouwens toch een gerucht dat de Wii toch HD ging ondersteunen? Want dat zou echt super zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...
En is er al nieuws over oude NES spelletjes enzo op de Wii? Dat ding heeft geen hdd dus ik moet er een memorycard bij, hoe groot zijn die en hoeveel saves passen erop?![]()
Heb dat operatie spel gespeeld vrijdag. Was erg grappig. Maar vraag me af hoelang het leuk blijft...
Sports was erg leuk... net zo als wii play![]()
Als ik het goed heb zit er 1 GB intern geheugen in, en zal een NES spel maar een paar MB zijn..
En er komt geen HD voor de Wii.. wel 480p & breedbeeld.![]()
ok nice, heb nog wel een sd kaartje hier liggen. 480p is scherper dan gewoon SD toch? Toekomstplannen voor 720p ondersteuning? Dat zou echt vet zijn. Ingebouwd geheugen is ook nice.
Die (S)NES spellen enzo, hoeveel gaan die kosten en hoe kun je betalen?![]()
zijn er trouwens geen mensen die op gameplay'06 zijn geweest en een rits foto's hebben gemaakt die ze kunnen posten.
Ik was er zelf gister ook maar ik het zelf geen cam.wat?![]()
Ik heb nog een paar foto's dat we met z'n vieren aan het tennissen zijn, maar die ga ik niet posten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik zal het wel gemist hebben ergens, maar zit er ook een soort van Force Feedback op die controllers?Ehm... ok![]()
Yep.. De wiimote beschikt over rumble.quote:Op zondag 26 november 2006 16:21 schreef Frumzel het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben ergens, maar zit er ook een soort van Force Feedback op die controllers?Gamertag: BMHLive
Dat zou niet vet zijn. Met de processor van de Wii zou je alleen Pac-Man in 720p kunnen spelenquote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
ok nice, heb nog wel een sd kaartje hier liggen. 480p is scherper dan gewoon SD toch? Toekomstplannen voor 720p ondersteuning? Dat zou echt vet zijn. Ingebouwd geheugen is ook nice..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dikke onzin natuurlijk. De PS2 kan zelfs 720p & 1080i aan. HD is niets nieuws in de gamesindustrie en je hebt er ook helemaal geen 3 tot 8 cores voor nodig.quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou niet vet zijn. Met de processor van de Wii zou je alleen Pac-Man in 720p kunnen spelen.
Idd, wil je graphics dan koop je een 360 of PS3. Ik koop de Wii echter blind omdat het innovatief isquote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...Ben alleen nog wel heel hard aan t twijfelen over een spel wat ik er bij wil kopen. Moet me daar nog eens in verdiepen
Hoe werkt Monkeyball eigenlijk?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)![]()
Je bestuurd met de afstandsbediening de ondergrond. Dus als jij hem naar voren kantelt rolt de bal naar voren, enzovoorts.quote:Op zondag 26 november 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd, wil je graphics dan koop je een 360 of PS3. Ik koop de Wii echter blind omdat het innovatief isBen alleen nog wel heel hard aan t twijfelen over een spel wat ik er bij wil kopen. Moet me daar nog eens in verdiepen
Hoe werkt Monkeyball eigenlijk?
Maar screw monkey ball, haal Zelda![]()
![]()
Tja wat ik hoor van Zelda dan moet het wel geniaal zijn maar Zelda heeft me nooit echt getrokken op de een of andere manier. Daarom ben ik zo huiverig om Zelda te kopen.
Sowieso ben ik op zoek naar een spel wat 1) launchtitel is (vlieg de 9e naar t buitenland) 2) goed gebruik maakt van de motion-controller.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
Monkeyball op de Gamecube vond ik echt super.quote:
Je beweegt niet de bal waar de aap in zit, maar je moet in principe de ondegrond (het level) kantelen.
Op de gamecube deed je dat uiteraard met de stick, maar nu kun je dat doen door je controller te bewegen
voorbeeld video : >>klik<<
Dit is overigens van Monkeyball II op de Cube![]()
Bij de 1up show/impressies op internet/1upyours hoor ik steeds dat er geen gamer kan zijn die deze Zelda niet tof vindquote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef FJD het volgende:
Tja wat ik hoor van Zelda dan moet het wel geniaal zijn maar Zelda heeft me nooit echt getrokken op de een of andere manier. Daarom ben ik zo huiverig om Zelda te kopen.![]()
![]()
Hmmm, door al die reviews wil ik eigenlijk toch een Wii hebben op 8 december... Naast Zelda lijkt Smash Bros me ook wel leuk hehe.
Plus, met een paar vrienden je bezatten en een beetje staan tennissen is ook leuk natuurlijkPSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Wel leuk zegt hij dan.quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Cid het volgende:
Hmmm, door al die reviews wil ik eigenlijk toch een Wii hebben op 8 december... Naast Zelda lijkt Smash Bros me ook wel leuk hehe.
Plus, met een paar vrienden je bezatten en een beetje staan tennissen is ook leuk natuurlijkSmash Bros is de game waar ik een Wii voor moet hebben. Nog meer eigenlijk dan Zelda.
![]()
Als het online gedeelte ook nog een beetje goed uitpakt, dan heb ik er een nieuwe verslaving bij.![]()
![]()
Ik heb lexie gezien. Wat keek die chagerijnig zeg op de GamePlay (hele dag bij een Zelda Demopod is misschien ook wel een kutbaan).
Maar heel fucking Nintendo keek sip. Snap niet helemaal waarom. Ik begrijp best dat je wat moe bent maar kijk als je een hip nieuw iets presenteert, als je op een beurs staat, godverdomme vrolijk joh!
Overigens waren de gemiddelde klanten achter de demopods ook niet zo inspirerendJezus het meerendeel keek zo dom uit z'n ogen, geen sprankeltje emotie of energie, heel lafjes met die Wiimote aan de gang. Een paar gasten hadden het wel door, die gingen echt vet fanatiek duiken en stoten bij Boksen! Dat was grappig! Maar de rest stond echt zoooo sip te klooien.
![]()
Jaaaa, net even op een stand ergens achteraf Duck Hunt op de Wii gespeeld.., LEUK !!!!!!
De controller is echt verbazend accuraat..![]()
Waarschijnlijk omdat het meerendeel het spelen met de Wii gewoon leuk vond, en niet meteen klaarkomt als ze die Wiimote in handen krijgen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Overigens waren de gemiddelde klanten achter de demopods ook niet zo inspirerendJezus het meerendeel keek zo dom uit z'n ogen, geen sprankeltje emotie of energie, heel lafjes met die Wiimote aan de gang.
Als je op Eenden, Kleiduiven en UFO's aan 't schieten bent, wil je dat ook wel !!!quote:Op zondag 26 november 2006 18:27 schreef Oksel het volgende:
"Accuraat". Klinkt geil.![]()
('t accurate dan, niet 't geile)![]()
Shit ik ben geen mod meer.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zo, vanmiddag even Rayman gespeeld op de GameplayIk vond het echt een tof spel
En jezus
Die Wii is echt ziek klein
Niet normaal meer
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ben ik trouwens de enige die nog steeds Wii een kutnaam vind en liever Revolution had gehad?
Of gooi ik nu een knuppel in een hoenderhok.
Ik vind Wii aardig. Beter dan xbox of playstation. Duizend keer beter dan revolution, veel nerdyer dan dat kan het niet worden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Duck hunt komt er zeker bij mij ook inEcht fantastisch...
zat ook nog een paardrace spelletje in de wii play. Was ook geinig![]()
OhwjahIk heb Zelda niet gespeeld, geen zin om al een heel level te spelen, als iedereen je op de vingers kijkt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Nee, ik durf wii nog steeds niet echt hardop uit te spreken, dan liever revolution.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
nerd.quote:Op zondag 26 november 2006 18:58 schreef Mortale het volgende:
Nee, ik durf wii nog steeds niet echt hardop uit te spreken, dan liever revolution.
Nee, Wii een leuke naam vinden is natuurlijk niet nerdyquote:.
Je avater ookquote:Op zondag 26 november 2006 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Die TVP plaatjes mogen nu wel oprotten.
Houd van een lijntje.![]()
Zeven nummers van de Twilight Princess soundtrack, en wat is ie toch weer lekker.
http://www.wiigamer.nl/article/5397p1.html![]()
OMG!!!!!!!quote:Op zondag 26 november 2006 19:09 schreef Thomper het volgende:
Zeven nummers van de Twilight Princess soundtrack, en wat is ie toch weer lekker.
http://www.wiigamer.nl/article/5397p1.html![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef speknek het volgende:
Shit ik ben geen mod meer.
Lexie..Sip..
Arme jongen..
Waar is hij? Lexie, leef je nog, na de invasie van de TMF puistenjeugd in je stand?![]()
Ik hoorde vandaag dat GC spellen op de Wii alleen te spelen zijn met de oude GC controllers, en dus NIET met de classic controller![]()
in hoeverre klopt dit?NWC: 3445 7628 8614 7793![]()
Ehm wat is daar raar aan ?
dat klopt volledig dacht ik
classic controller is voor virtual conse downloads![]()
Komt doordat Gamecube games naar controllers in de controller porten zoeken.quote:Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef floppie86 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat GC spellen op de Wii alleen te spelen zijn met de oude GC controllers, en dus NIET met de classic controller![]()
in hoeverre klopt dit?![]()
moet ik als niet GC bezitter zo'n controller ergens vandaan toveren..quote:Op zondag 26 november 2006 19:31 schreef Hellrazor het volgende:
Ehm wat is daar raar aan ?
dat klopt volledig dacht ik
classic controller is voor virtual conse downloads![]()
terwijl die classic uiteindelijk gewoon identiek is in principeNWC: 3445 7628 8614 7793![]()
Ik vond mijn 3 kwatier met de Wii nog leuk ook.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken![]()
Iemand dit al gezien?The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
quote:.
Wat mij betreft moet er een soort adapter komen zodat de classic controller aansluitbaar is op de GC poort. Ik heb gehoord dat de CC ook zo'n click krijgt op het einde zoals bij de GC controller.quote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Komt doordat Gamecube games naar controllers in de controller porten zoeken.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Net of Cube controllers nog duur zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 19:34 schreef floppie86 het volgende:
[..]
moet ik als niet GC bezitter zo'n controller ergens vandaan toveren..![]()
terwijl die classic uiteindelijk gewoon identiek is in principeIk koop er binnenkort nog een bij als reserve voor smash brothers brawl.
![]()
![]()
Ach, je kan ergere banen hebben op een beurs:quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb lexie gezien. Wat keek die chagerijnig zeg op de GamePlay (hele dag bij een Zelda Demopod is misschien ook wel een kutbaan).
http://www.youtube.com/watch?v=j0Q5CLvrp1g
http://www.youtube.com/watch?v=ebvbQf9FrAk![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, je kan ergere banen hebben op een beurs:
http://www.youtube.com/watch?v=j0Q5CLvrp1g
http://www.youtube.com/watch?v=ebvbQf9FrAk![]()
![]()
Een dag gameplay is niet zo erg. Een hele dag Zelda begeleiden waarbij je allerlei klunzen ziet stuntelen terwijl je zelf wil en het waarschijnlijk veel beter kan welquote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Maar heel fucking Nintendo keek sip. Snap niet helemaal waarom. Ik begrijp best dat je wat moe bent maar kijk als je een hip nieuw iets presenteert, als je op een beurs staat, godverdomme vrolijk joh!
Overigens waren de gemiddelde klanten achter de demopods ook niet zo inspirerendJezus het meerendeel keek zo dom uit z'n ogen, geen sprankeltje emotie of energie, heel lafjes met die Wiimote aan de gang. Een paar gasten hadden het wel door, die gingen echt vet fanatiek duiken en stoten bij Boksen! Dat was grappig! Maar de rest stond echt zoooo sip te klooien.
.
![]()
Jaja, probeer het maar goed te praten
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!![]()
Haha, ik kan meestal chagerijnig als ik nadenk. Waarschijnlijk was ik heel hard aan het denken dat ik ergens anders was.
![]()
Stond jij bij een Wii pod?quote:Op zondag 26 november 2006 20:37 schreef Lexie het volgende:
Haha, ik kan meestal chagerijnig als ik nadenk. Waarschijnlijk was ik heel hard aan het denken dat ik ergens anders was.
dan moet je hem niet kopenquote:Op zondag 26 november 2006 20:44 schreef ThijsThijs het volgende:
Gaat hij 250 euro kosten? duur![]()
![]()
Hoe maak je hem makkelijk open zodat ik de Wii eruit kan stelen ?quote:Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Lexie het volgende:
Als iemand trouwens nog wat wel weten over de demo, ik ken hem van buiten. Twee keer.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
De demopod staat op wieletjes, dus je kunt hem beter in zijn geheel meenemenquote:Op zondag 26 november 2006 20:56 schreef Roi het volgende:
[..]
Hoe maak je hem makkelijk open zodat ik de Wii eruit kan stelen ?,
![]()
Bij mij was Lexie wel vrolijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Kheb wel games langs zien komen. Medal of Honor en Wii Sports o.a., maar geen Zelda.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Gast, ik heb twee seizoenen in een pretpark gewerkt, believe me, you ain't seen nothing yet. Dus geen gelul.quote:Op zondag 26 november 2006 20:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een dag gameplay is niet zo erg. Een hele dag Zelda begeleiden waarbij je allerlei klunzen ziet stuntelen terwijl je zelf wil en het waarschijnlijk veel beter kan wel.
Maar de Gameplay beurs was echt zwaar kut. Ze zouden Gameplay moeten splitten in 19- en 20+ leeftijd. Al die kutkoters van 15 irriteerden me mateloos.![]()
Vroegere demopods (die van de 1e Gameboy) zat de electronica ook daadwerkelijk in de demopod, zodat je niet de gameboy kon jatten. Ja dat kon wel maar daar had je niks aan. Dus de hele pod mee is een goed plan!quote:Op zondag 26 november 2006 21:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
De demopod staat op wieletjes, dus je kunt hem beter in zijn geheel meenemen,
![]()
Ach, het is nog steeds hartstikke leuk werk. Zeker omdat je voor opening nog even de kans hebt om alle games lekker zelf te spelen. Het zijn alleen die dagen van half zeven tot acht die slopend werken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gast, ik heb twee seizoenen in een pretpark gewerkt, believe me, you ain't seen nothing yet. Dus geen gelul.
Maar de Gameplay beurs was echt zwaar kut. Ze zouden Gameplay moeten splitten in 19- en 20+ leeftijd. Al die kutkoters van 15 irriteerden me mateloos.
Wat vonden de bezoekers eigenlijk van de Nintendostand? Ik had eigenlijk nog veel meer chaos verwacht, achteraf viel het alleszins mee.
![]()
Ik vond de nintendo stand zelf wel overzichtelijk, je kon een rij opzoeken waar 't ietsje minder druk was, even meekijken bij anderen hoe de Wii 't nou deed enzo.., ook VEEL consoles zodat er veel mensen konden spelen..
Bij de PS3 stand er tegenover had ik echt iets van: Die zijn gestoord dat ze uren in een blinde rij gaan staan zonder te zien waar je uit komt, welk spel je mag spelen, hoe lang je mag spelen en hoeveel consoles er uberhaupt staan.. (waarschijnlijk maar 1 vanwege de schaarste)
![]()
een ps3 is nou eenmaal "stoer" volgens de meeste mensenquote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef Wunk het volgende:
Ik vond de nintendo stand zelf wel overzichtelijk, je kon een rij opzoeken waar 't ietsje minder druk was, even meekijken bij anderen hoe de Wii 't nou deed enzo.., ook VEEL consoles zodat er veel mensen konden spelen..
Bij de PS3 stand er tegenover had ik echt iets van: Die zijn gestoord dat ze uren in een blinde rij gaan staan zonder te zien waar je uit komt, welk spel je mag spelen, hoe lang je mag spelen en hoeveel consoles er uberhaupt staan.. (waarschijnlijk maar 1 vanwege de schaarste)
NWC: 3445 7628 8614 7793![]()
nog 11 dagenquote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Playing is Believing ^_^
Volkomen offtopic maar nu op radio2 het Metropole orkest die de Mario muziek speelt.
http://www.radio2.nl/page/liveThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Mooi maar belachelijk veel te druk. Ik kwam waarschijnlijk ook wel op het drukste punt van de dag maar goed. Dat begeleid testen is wel een goed systeem op zich. Maar de rijen waren veel te dik, ik ga (en kan het met mijn knieen ook niet) niet daar uren staan. Ik heb uitgebreid gekeken naar iedereen die bezig was, en ik vond het wel best. Kheb geeneens Bianca aangesproken (die ken ik nog van vorige previewdagen) (en jou ook niet trouwens, vond ik te weird om te doenquote:Op zondag 26 november 2006 22:14 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds hartstikke leuk werk. Zeker omdat je voor opening nog even de kans hebt om alle games lekker zelf te spelen. Het zijn alleen die dagen van half zeven tot acht die slopend werken.
Wat vonden de bezoekers eigenlijk van de Nintendostand? Ik had eigenlijk nog veel meer chaos verwacht, achteraf viel het alleszins mee.
)
![]()
Mooie stand met veel ruimte, dat tennisveld was ook wel leuk. Je collega's ware ook wel tof. Ik stond in de rij voor Far Cry en zo'n jongen achter mij zo roepen: "wow dit is dik lelijk" enzo en toen ging je collega toch even met hem in discussie.quote:Op zondag 26 november 2006 22:14 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds hartstikke leuk werk. Zeker omdat je voor opening nog even de kans hebt om alle games lekker zelf te spelen. Het zijn alleen die dagen van half zeven tot acht die slopend werken.
! Dat was wel lachen. Wel jammer vond ik dat er maar zo weinig Wii pods waren maar dat heeft verder niks met de Nintendo stand zelf te maken.
![]()
had die gast niet gewoon gelijk dat het een 'dik lelijk' spel is?quote:Op maandag 27 november 2006 10:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mooie stand met veel ruimte, dat tennisveld was ook wel leuk. Je collega's ware ook wel tof. Ik stond in de rij voor Far Cry en zo'n jongen achter mij zo roepen: "wow dit is dik lelijk" enzo en toen ging je collega toch even met hem in discussie.! Dat was wel lachen. Wel jammer vond ik dat er maar zo weinig Wii pods waren maar dat heeft verder niks met de Nintendo stand zelf te maken.
valt weinig over te discussieren geloof ik...Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik wou toch ff me respect betuigen aan de marketing afdeling van Nintendo, als je zoiets kan verzinnen dan ben je gewoon goed.![]()
beetje gejat van apple héquote:Op maandag 27 november 2006 10:36 schreef zBus het volgende:
Ik wou toch ff me respect betuigen aan de marketing afdeling van Nintendo, als je zoiets kan verzinnen dan ben je gewoon goed.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Als ik alles over de Gameplay hoor ben ik blij dat ik donderdag ben gegaan. Heerlijk overal spelen zonder ergens ook maar een seconde hoeven te wachten![]()
![]()
http://www.apple.com/getamac/quote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef zBus het volgende:
[..]
hmm ik ken die apple reclame niet dus... beter goed gejat dan slecht verzonnen
zijn wel uber droog btw.
Dat is heul geen reclame van Nintendo zelf afaikquote:Op maandag 27 november 2006 10:36 schreef zBus het volgende:
Ik wou toch ff me respect betuigen aan de marketing afdeling van Nintendo, als je zoiets kan verzinnen dan ben je gewoon goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Precies. Dit zou zeker een bedrijf als Nintendo niet maken, gezien het jongere publiek. Bovendien zou er in de VS een 'ban' op komen, gezien het dikke mensen < normale mensen 'dissen'.quote:Op maandag 27 november 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is heul geen reclame van Nintendo zelf afaikBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Zo goed is de reclame ook niet.
Het brengt op geen enkele manier de onderscheidende feature van de Wii naar voren. De Wii probeert een nieuwe doelgroep aan te boren, mensen die niet in de gamewereld zitten, die mensen hebben dus geen idee wat de PS3 en de Wii kunnen en je moet ze dus overtuigen van de Wii. Daarnaast geeft een jonge slanke blondine op geen enkele manier het family gevoel van Nintendo weer.
De trailers die Nintendo zelf heeft gemaakt waarin je mensen in het wit ook daadwerkelijk ziet tennissen enzo met de controller, die zijn van een stuk hoger niveau
[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 27-11-2006 12:24:11 ]Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
waarom gaan de topics opeens zo langzaam! nog maar een paar dagen tot 150e topic.
Far Cry zag er misschien niet zo geweldig uit, maar ik moet zeggen dat de besturing helemaal niet verkeerd was. (De demo op de Gameplay was dan ook beter dan de demo van Red Steel aangezien dat de E3 demo was die nog een beetje erg veel bugs vertoonde.)quote:Op maandag 27 november 2006 10:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
had die gast niet gewoon gelijk dat het een 'dik lelijk' spel is?
valt weinig over te discussieren geloof ik...
Ik moet overigens zeggen dat Rayman Raving Rabbids mij aardig verrast heeft en ik nu vrijwel zeker deze game bij de launch ga halen. Verder ben ik erachter gekomen dat Tony Hawk: Downhill Jam zeker niet verkeerd is, dat Wii Tennis met 4 man geweldig is en dan Monkey Ball weer heerlijk bestuurd![]()
Wat ik alleen jammer vond was de drukte op zaterdag en zondag, dus was het maar goed dat ik het grootste gedeelte van de games al op vrijdag heb gespeeld
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Ik ben gisteren naar dat game concert geweest.
Het was voor gamers maar niet door gamers, de videobeelden waren totaal verkeerd gekozen en er stond een idioot met de naam eboman met achterhaalde sensor techniek de muziek te verkloten.
Volgend jaar ga ik weer om te zien of ze de minpunten eruit hebben gehaald.
Floor Janssen en het metropol orkest waren namelijk wel gaaf!
Ik heb ook flink op de Wii gespeeld tijdens de Game Expo, ik had een bandje om (HCC stand crew) dus ik kon zo doorlopen terwijl de rest in de rij kon gaan staan.
Een moeder kon het het niet hebben en begon nog even flink in mijn oor te schreeuwen maar goed daar had ik totaal geen boodschap aan![]()
![]()
zie ernaar uit om de Wii uit te proberen.. daarna beslis ik wel of ik heb graag wil of niet =]Zo niet.. dan toch!![]()
Daar erger ik me ook altijd dood aanquote:Op zondag 26 november 2006 20:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een dag gameplay is niet zo erg. Een hele dag Zelda begeleiden waarbij je allerlei klunzen ziet stuntelen terwijl je zelf wil en het waarschijnlijk veel beter kan wel.
![]()
![]()
Zitten toffe titels tussen, maar hoeveel kosten die Wii punten, hoe ga je ze kopen en hoe betaal je?quote:Japan: Finale Liste, Preise und Termine der Virtual Console-Spiele
Famicom [NES] - Preis: je 500 Wii Punkte
* 02.12.06 Donkey Kong (Nintendo)
* 02.12.06 Donkey Kong Jr. (Nintendo)
* 02.12.06 Gomoku Narabe (Nintendo)
* 02.12.06 Baseball (Nintendo)
* 02.12.06 Tennis (Nintendo)
* 02.12.06 Pinball (Nintendo)
* 02.12.06 Urban Champion (Nintendo)
* 02.12.06 Soccer (Nintendo)
* 02.12.06 Super Mario Bros. (Nintendo)
* 02.12.06 Ice Hockey (Nintendo)
* 02.12.06 The Legend of Zelda (Nintendo)
* 02.12.06 Xevious (Bandai Namco)
* 02.12.06 Solomon's Key (Tecmo)
* 02.12.06 Gradius (Konami)
* 12.12.06 Mario Bros. (Nintendo)
* 12.12.06 Wario's Woods (Nintendo)
* 19.12.06 Kage no Densetsu [The Legend of Kage] (Taito)
* 26.12.06 Ninja Jajamaru Kun (Jaleco)
Super Famicom [Super NES]
* 02.12.06 Super Mario World (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 02.12.06 F-Zero (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 02.12.06 Zelda no Densetsu: Kamigami no Tri-Force [The Legend of Zelda: A Link to the Past] (Nintendo) 900 Wii Punkte
* 02.12.06 Akumajo Dracula [Super Castlevania IV] (Konami) 800 Wii Punkte
* 02.12.06 Street Fighter II (Capcom) 800 Wii Punkte
* 12.12.06 Super Donkey Kong [Donkey Kong Country] (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 19.12.06 Mario no Super Picross (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 19.12.06 Contra Spirits [Contra III: The Alien Wars] (Konami) 800 Wii Punkte
* 26.12.06 Sim City (Nintendo) 900 Wii Punkte
* 26.12.06 Fire Emblem: Monshou no Nazo (Nintendo) 900 Wii Punkte
* 26.12.06 R-Type III (Irem) 800 Wii Punkte
Nintendo 64
* 02.12.06 Super Mario 64 (Nintendo) 1.000 Wii Punkte
Mega Drive Klassiker von Sega für je 600 Wii Punkte
* 02.12.06 Ecco the Dolphin
* 02.12.06 Gunstar Heroes
* 02.12.06 Golden Axe
* 02.12.06 Columns
* 02.12.06 Altered Beast
* 02.12.06 Space Harrier II
* 02.12.06 Sonic the Hedgehog
* 02.12.06 Toe Jam and Earl
* 02.12.06 Puyo Puyo
* 02.12.06 Ristar
(in Deutschland indizierte Spiele werden nicht genannt)
PC Engine Klassiker von Hudson für je 600 Wii Punkte
* 02.12.06 Bonk's Adventure [PC Genjin]
* 02.12.06 Super Star Soldier
* 02.12.06 Dungeon Explorer
* 02.12.06 Victory Run
* 02.12.06 Bomberman 94
* 02.12.06 Takahashi Meijin no Shin Bouken Jima [New Adventure Island]
* 02.12.06 Necromancer
* 13.12.06 R-Type I [NEU]
* 20.12.06 Nectaris [Military Madness] [NEU]![]()
De points zijn vergelijkbaar in prijs met die van de xbox. En kwa betaling ook, creditcard of prepaid.Houd van een lijntje.![]()
Wii punten kun je gewoon in de winkel kopen, bijvoorbeeld bij de dixons (2000 punten voor 20 Euro)quote:Op maandag 27 november 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zitten toffe titels tussen, maar hoeveel kosten die Wii punten, hoe ga je ze kopen en hoe betaal je?
Maar ik ga er ook van uit dat je ze gewoon online kan kopen met een creditcard (Net zoals op Live)![]()
![]()
100 punten was een euro geloof ik.
je koopt ze als prepaid kaarten netzoals xbox live.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
T zou fijn zijn als je ze in dollars kunt kopen![]()
2.000 Wii Points voor twintig dollar, dat scheelt nml al weer 5,- met de huidige wisselkoers
Je kan enkel met euro's betalen in NL. Buitenlandse creditcards werken bijv ook niet (dus een import Wii is nutteloos in NL mbt de Virtual Console)The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
*Verzekerd van de Wii..![]()
Lang leve het Belgie!!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa![]()
We worden echt op alle maar dan ook alle vlakken keihard genaaid![]()
Scheelt fucking 5,-! Dat is een price premium van 25% en wat krijgen we daarvoor? Helemaal niets. Dat een console in Japan goedkoper is dan in Europa kan ik me goed voorstellen ivm distributie e.d. maar die punten slaan werkelijk waar kant noch wal, zeker niet als je ze online aanschaft.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
Je had ook 8 euro over voor Doom, dus moet die 8 euro voor het beste spel ooit ook geen probleem zijn.Houd van een lijntje.![]()
Doom heb ik niet gekochtquote:Op maandag 27 november 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Je had ook 8 euro over voor Doom, dus moet die 8 euro voor het beste spel ooit ook geen probleem zijn.Twijfel ik nog steeds over, voorlopig geen tijd
Maar dat ik het ervoor over heb betekent niet dat het niet duur is..
![]()
Even snel nagezocht:
1000 points in Japan kosten 6,60
1000 points in US kosten 7,67
1000 points in EU kosten 10,-
Ik vind het nogal een prijsverschil
Nu alleen nog bij de winkel komen. Kan nog wel eens moeilijk worden met die middeleeuwse wegen daarzoquote:Op maandag 27 november 2006 13:32 schreef TimoBasso het volgende:
*Verzekerd van de Wii..![]()
Lang leve het Belgie!!![]()
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef FJD het volgende:
Even snel nagezocht:
Ik vind het nogal een prijsverschilNiet normaal
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken![]()
Bij de Eplaza gereserveerd maar daar zijn er meer. Vervolgens een dubbele rush de 8e op zowel de FSR (die doen niet aan reserveren) en de Mediamarkt. Waar precies moet ik nog even kijken
Helaas dat Nintendo (en Sony en microsoft ook geloof ik) wat betreft producten altijd de 1 dollar == 1 euro aanhoud. En nu de euro al tijden gunstig (of ongunstig, hangt er vanaf hoe je het bekijkt) staat tegenover de dollar is dit natuurlijk een beetje lame. Dit terwijl de euro nu 1,30 (ongeveer) aan dollars waard is.
Ben benieuwd of het op de andere manier ook werkt. Dat als de dollar 1,10 euro waard is of ze dan ook dezelfde verhouding aanhouden (namelijk 1 dollar = 1 euro).
Maar aan de andere kant zijn lokalisatiekosten hier een stuk hoger. Spelteksten en handleidingen vertalen naar duits/spaan/frans/etc. En bij de wii hardware zelf moet er rekening gehouden worden met verschillende stroomnetten, stekkers, certificaten etc. Maar of dat meteen een console 1/3 duurder maakt? (we krijgen tenminste wii sports in een normaal wii gamehoesje in plaats van een kartonnen hoesje, tenminste dat meen ik ergens gelezen te hebben)
Ik zal ook zeker niet veel Virtual Console games kopen maar sommige games zeker. Secret of manais bijvoorbeeld zo'n juweel die mij door mijn vingers is geglipt tijdens het SNES tijdperk. En wie weet wat voor leuks er allemaal nog komt (mario rpg in europa?)."It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music."![]()
Dat word dus wii points kopen van lik-sa.....quote:Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef FJD het volgende:
Even snel nagezocht:
Ik vind het nogal een prijsverschilP-A.
Wie zegt dat pointcards niet regio specifiek zijn?quote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat word dus wii points kopen van lik-sa.....P-A.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Net weer ff bij de FRS geweest. 2 pre-orders aangenomen, meer Wiis krijgen ze niet binnenGo Nintendo!
De prijzen op de hardware verschillen ook vaak zoveel omdat de prijzen in Japan vaak zonder BTW worden gepubliceerd. Verder natuurlijk distributiekosten en idd lokalisatiekosten. Over de prijs v/d console hoor je me dan ook nietHet gaat mij puur om die points. De tekst die er op staat kun je voor een euro of 100 laten vertalen per land (neem aan dat er geen hele lap tekst opstaat) en vervolgens die dingen zelfs nog per post versturen vanuit een centraal punt per land (39c per kaart) of per mail (met CC). Zeker als je je dan bedenkt dat er waarschijnlijk honderdduizende kaartjes in een container passen dan zijn de distributiekosten echt nihil. Kortom, die points zijn way overpriced hier en dat is werkelijk belachelijk
Natuurlijk onder voorbehoud dat die punten regio vrij zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat pointcards niet regio specifiek zijn?Gamertag: BMHLive
Is het niet zo dat onze punten incl BTW zijn en die van de USA en JPN zonder? Trek 19% van de prijs af en je zit op ongeveer hetzelfde bedrag als in de USAquote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef FJD het volgende:
De prijzen op de hardware verschillen ook vaak zoveel omdat de prijzen in Japan vaak zonder BTW worden gepubliceerd. Verder natuurlijk distributiekosten en idd lokalisatiekosten. Over de prijs v/d console hoor je me dan ook nietHet gaat mij puur om die points. De tekst die er op staat kun je voor een euro of 100 laten vertalen per land (neem aan dat er geen hele lap tekst opstaat) en vervolgens die dingen zelfs nog per post versturen vanuit een centraal punt per land (39c per kaart) of per mail (met CC). Zeker als je je dan bedenkt dat er waarschijnlijk honderdduizende kaartjes in een container passen dan zijn de distributiekosten echt nihil. Kortom, die points zijn way overpriced hier en dat is werkelijk belachelijk
Bedankt alle SP stemmers maar voor de hoge belastingThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Pff, ik word niet goed van die Jappen bedrijven altijd.quote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff bij de FRS geweest. 2 pre-orders aangenomen, meer Wiis krijgen ze niet binnenGo Nintendo!
Sony en Nintendo
Microsoft![]()
![]()
SPquote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt alle SP stemmers maar voor de hoge belasting![]()
![]()
Ik reageer niet.quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, ik word niet goed van die Jappen bedrijven altijd.
Sony en Nintendo
MicrosoftGamertag: BMHLive
Ja, de 360 kon ik inderdaad wél zo in de winkel kopen met de launchquote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, ik word niet goed van die Jappen bedrijven altijd.
Sony en Nintendo
Microsoft
Beetje nietszeggende laatste zin....quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het niet zo dat onze punten incl BTW zijn en die van de USA en JPN zonder? Trek 19% van de prijs af en je zit op ongeveer hetzelfde bedrag als in de USA
Bedankt alle SP stemmers maar voor de hoge belastingAls mensen onze belastingen nu hoog vinden ligt dat iig niet aan de SP.
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music."![]()
Anyway, de FSR neemt toch een preorders aanEen winkel hier in de buurt belt me op donderdag als ze er eentje voor me hebben
Dat is wel lekker service, weet ik tenminste zeker of het nog nut heeft.
Ik haal gewoon mijn pre-order op bij de Toys R Us zo gauw als die open is
Misschien wel een idee om even te speculeren waar je de meeste kans hebtik hoorde van 1.000 consoles per concern?
Met 16 Toys r Us-winkels zijn dat al snel 60 Wiis per winkel
Onzin. Dan zouden kleine concerns per winkel veeeel meer hebben dan grote concerns.quote:Op maandag 27 november 2006 15:14 schreef FJD het volgende:
Misschien wel een idee om even te speculeren waar je de meeste kans hebtik hoorde van 1.000 consoles per concern?
Met 16 Toys r Us-winkels zijn dat al snel 60 Wiis per winkelThe intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Wel wereldwijd tegelijk in ieder geval en ik had 'm zonder pre-order binnen 2 weken. (2 dagen nadat ik mn zoektocht begonnen wasquote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, de 360 kon ik inderdaad wél zo in de winkel kopen met de launch)
![]()
Net zo wereldwijd als de Wii, ongeveer 3 weken.quote:Op maandag 27 november 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel wereldwijd tegelijk in ieder geval en ik had 'm zonder pre-order binnen 2 weken. (2 dagen nadat ik mn zoektocht begonnen was)
Maar stel nou dat er maar 6 per winkel zijn. Hoeveel winkels zijn er wel niet in Nederland? In Schiedam waar ik woon zouden dat al 100 stuks zijn, ongeveer. Op 75.000 inwoners..Als dat in verhouding is tot NL zitten we op.. 23.000 stuks. Best matig..
![]()
Wereldwijd 4 miljoen stuks. 6 Miljard mensen. 17 Miljoen mensen in Nederland. Dan zouden er theoretisch 12.000 stuks naar Nederland moeten komen.
Ach, gelul allemaal. Nog 11 nachtjes slapen en we weten het.![]()
ik betwijfel hetquote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef Oksel het volgende:
Ach, gelul allemaal. Nog 11 nachtjes slapen en we weten het.Er komen helaas nooit harde cijfers naar buiten over console-verkopen in Nederland... En ik denk dat Nintendo hier ook niks over gaat zeggen
The line is a dot to you!![]()
Dat het hier zo duur lijkt komt gewoon door de waardeloze dollar. Die blijft maar zakken.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Ik heb gewoon geen idee waar ik t beste zou kunnen gaan staanDammit zeg. Ik heb m echt nodig
-zucht-
nintendo gaat reclames uitzenden op tv. Dat doen ze vast niet om mensen lekker te maken en ze vervolgens teleur te stellen met gigantische tekorten.
Nintendo gaat echt geen zendtijd betalen terwijl de winkel op 8dec. in 10 min leeg zijn.
Tis wel een geniale manier om t product te hypen
maar dan werkt de reclame toch juist heel goedquote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef _GdR_ het volgende:
-zucht-
nintendo gaat reclames uitzenden op tv. Dat doen ze vast niet om mensen lekker te maken en ze vervolgens teleur te stellen met gigantische tekorten.
Nintendo gaat echt geen zendtijd betalen terwijl de winkel op 8dec. in 10 min leeg zijn.
al zouden er daadwerkelijk 10.000 stuks hier komen. dan zijn die alleen al voor de preorders.quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dan werkt de reclame toch juist heel goed
op discovery zenden ze al wii commercials uit. vast omdat nintendo graag met poen smijt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Die reclame vond ik slap.
Je zag geen game als voorbeeld, maar je zag een hand en een wii mote.
Maar alles beter dan die Americanen en hun overdrevenheid
2 0wn 0r n0t 2 0wn![]()
ik vind alle nintendo reclames ruk. maar t zal marketings technisch wel werken ofzo.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
dat zei ik een hele tijd terug ook al, dat het voor de launch van een console onzin is om reclame te maken. Aandacht van de pers heb je toch al en uitverkocht raakt het ook wel. Tenzij je natuurlijk echt miljoenen consoles beschikbaar hebt tijdens de launch (op dag 1 dus), maar dan krijg je weer het dilemma dat je te vroeg bent begonnen met produceren (last minute verandering, testen, enz).quote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
al zouden er daadwerkelijk 10.000 stuks hier komen. dan zijn die alleen al voor de preorders.
op discovery zenden ze al wii commercials uit. vast omdat nintendo graag met poen smijt.The line is a dot to you!![]()
Zal dichtbij de launch wel meer gameplay footage zijn gok ikquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef s0ul het volgende:
Die reclame vond ik slap.
Je zag geen game als voorbeeld, maar je zag een hand en een wii mote.
Maar alles beter dan die Americanen en hun overdrevenheid![]()
![]()
Wat ik van Bianca heb begrepen worden er na de launch reclamespotjes gebruikt die ingame beelden laten zien en de mensen die die games spelen, dus zoiets als we van de trailers kennen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zal dichtbij de launch wel meer gameplay footage zijn gok ik
Daarbij krijgt Europa daarvoor gewoon haar eigen reclames en niet die van Amerika of Japan (volgens Bianca en ik ga ervan uit dat zij het wel zal weten)Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat het hier zo duur lijkt komt gewoon door de waardeloze dollar. Die blijft maar zakken.Dan zou het juist goedkoper lijken. Even overdreven voorbeeld: Stel de dollar is nog maar 60 procent van wat het eerst waard was: 300 dollar voor een Wii = 1500 yen (of whatever) voor een Wii. Als de dollar dan minder waard is, moet de VS bijvoorbeeld 500 dollar neerleggen omdat de dollar nog maar 3/5 waard is van wat het eerst was. Als de Euro dan gelijk blijft en wij ¤ 250 moeten betalen lijkt het voor ons juist goedkoper t.o.v. de VS. Het zou me niks verbazen als er een deel administratiekosten bijkomt voor Europa. Als het in Europa in 15 landen verschijnt dan heb je te maken met 15 verschillende landen, verschillende bureaucratieregeltjes, transportmogelijkheden en dergelijke. Als je dan voor een paar miljoen consoles naar de VS met 1 soort regelgeving te maken hebt dan ben je goedkoper uit dan telkens kleine aantallen maar verschillende regeltjes. Zal met de EU al heel wat minder zijn maar landen hebben nog steeds verschillende BTW-tarieven e.d.
Maar het getal is hetzelfde hier en in de VS. 250 dollar om 250 euro. Maar de dollar is waardeloos op dit moment, en daardoor is het als je omrekent daar goedkoper. 250 dollar is maar 191 euro volgens de huidige koers. Maar wij betalen hier wel 250 euro voor dat ding.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Dat slaat nergens op, jij zegt dat wanneer er misschien niet genoeg units zijn om iedereen bij de launch een unit te kunnen verkopen je geen reclame hoeft te maken voor dat product? Er komen elke paar weken weer nieuwe units bij, dus het is niet zo dat de mensen die van plan zijn een Wii te gaan halen dat ineens niet meer gaan doen omdat ze een paar weken moeten wachten.. Daarnaast zorgen de reclames natuurlijk voor naamsbekendheid, vooral zo voor de kerst is dat belangrijk omdat mensen dan gaan kiezen tussen de xbox360 en de Wii (die dan vast wel beter leverbaar is).quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef _GdR_ het volgende:
-zucht-
Nintendo gaat echt geen zendtijd betalen terwijl de winkel op 8dec. in 10 min leeg zijn.![]()
slaat nergens op? ik zeg gewoon dat er meer dan voldoende units komen 8 dec. (als je dit topic al ffies volgt).quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, jij zegt dat wanneer er misschien niet genoeg units zijn om iedereen bij de launch een unit te kunnen verkopen je geen reclame hoeft te maken voor dat product? Er komen elke paar weken weer nieuwe units bij, dus het is niet zo dat de mensen die van plan zijn een Wii te gaan halen dat ineens niet meer gaan doen omdat ze een paar weken moeten wachten.. Daarnaast zorgen de reclames natuurlijk voor naamsbekendheid, vooral zo voor de kerst is dat belangrijk omdat mensen dan gaan kiezen tussen de xbox360 en de Wii (die dan vast wel beter leverbaar is).
mochten er WEL maar 10.000 stuks komen (wat veel mensen hier vermoeden) dan zou het natuurlijk erg lomp zijn om nu al tv commercials uit te zenden.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Waarom doet iedereen net alsof de wii zo moeilijk te produceren is?
Het ding bestaat voornamelijk uit gamecube onderdelen.![]()
Je vergeet de BTW in Amerikaquote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het getal is hetzelfde hier en in de VS. 250 dollar om 250 euro. Maar de dollar is waardeloos op dit moment, en daardoor is het als je omrekent daar goedkoper. 250 dollar is maar 191 euro volgens de huidige koers. Maar wij betalen hier wel 250 euro voor dat ding.
Anders kun je natuurlijk altijd nog US point cards importeren via een online winkel.quote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk onder voorbehoud dat die punten regio vrij zijn.
Of bijv. Dvdboxoffice ze gaat verkopen weet ik niet, maar daar heb je al geen verzendkosten.
Beetje omslachtig blijft het natuurlijk wel, maar het is altijd een optie.
Zelf wil ik toch het liefst een US Wii. Verwacht namelijk dat de VC lijst daar beter wordt dan in Europa en ik heb bovendien alleen US Gamecube spellen...
Alleen is er nu in Amerika ook enigszins een tekort en zijn die ebay prijzen echt om te janken.
Ik wacht dus maar geduldig de Europese launch af en zie wel even hoe 't verloopt, denk ik.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.![]()
![]()
die backstreetboy heeft na () z'n drugs verslaving ook weer een nieuwe hobby
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Maar dat geldt voor elk product in het land als je het zo omrekent. Het gaat dan ook meer om de verhouding in het land zelf. In de regio in Zuid-Oost Azië is de Wii ook goedkoper omdat men daar minder te besteden heeft. Dan kun je een Wii niet even duur laten zijn als in Europa omdat je die mensen anders een jaarsalaris afhandig probeert te maken. Dan verkoopt 't dus niet.quote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het getal is hetzelfde hier en in de VS. 250 dollar om 250 euro. Maar de dollar is waardeloos op dit moment, en daardoor is het als je omrekent daar goedkoper. 250 dollar is maar 191 euro volgens de huidige koers. Maar wij betalen hier wel 250 euro voor dat ding.Maar goed, probeer maar eens een console te importeren vanuit de VS, allerlei heffingen komen er nog overheen waardoor je uiteingelijk nog vrij duur uit bent. Wat nog een reden zou kunnen zijn is dat consumenten van de VS niet heel merkgebonden zijn. Kijk maar naar de XBOX en dergelijke. In Japan en in mindere mate Europa zijn consumenten geneigd om bij een vast product te blijven.
De Verenigde Staten zijn eigenlijk ook een ziek voorbeeld van hoe het niet moet. De mensen daar kopen heel veel maar besteden heel vaak vanuit voorschotten / leningen / overwaarde op huis. Dus eigenlijk hebben ze daar ook niet bijzonder veel te besteden, al doen ze het wel. Probleem is dat veel Aziatische landen ook heel veel leningen hebben uitstaan aan de VS en wel hun producten willen blijven afzetten daar. Zou ook een reden kunnen zijn voor de goedkopere PS3 / Wii.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
die backstreetboy heeft na () z'n drugs verslaving ook weer een nieuwe hobby
![]()
een kerel met opgemaakte ogen
#winning![]()
Wanneer zullen er Wii demo units in Nederlandsche winkels terechtkomen?
[ Bericht 85% gewijzigd door peristilius op 27-11-2006 20:52:54 ]De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Gelukkig denkt Nintendo wèl aan de lange termijn. Maar goed dat ze mensen zoals jij niet aannemen daar.quote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
slaat nergens op? ik zeg gewoon dat er meer dan voldoende units komen 8 dec. (als je dit topic al ffies volgt).
mochten er WEL maar 10.000 stuks komen (wat veel mensen hier vermoeden) dan zou het natuurlijk erg lomp zijn om nu al tv commercials uit te zenden.![]()
Je moet nu al gaan bouwen aan naamsbekendheid. Om eerlijk te zijn had ik sinds een kort berichtje ergens over de Revolution niks meer van Nintendo gehoord. Voor zover ik wist bestonden er alleen de PS3 en XBOX 360. Pas een dag of wat geleden kwam ik erachter dat de Wii ook eraan zit te komen. En dan zit ik nog best wel veel te surfen, kun je nagaan. Mensen die dus minder surfen hebben misschien nog nooit van de Wii gehoord. Oké, de die-hards kopen de eerste lichting Wii's. Je moet mensen echter nu al lekker maken met de Wii anders kiezen ze bijvoorbeeld een XBOX360 of PS3 in plaats van een Wii. Het gaat hier over een product dat langer meegaat, geen actie in een supermarkt. Je creëert op deze manier naamsbekendheid en extra vraag naar het product. Mede samen met die vraag hangt ook de hype, neem bijvoorbeeld de manier van reclame voeren.
Eerste reclame's: Slechts de controller. --> Mensen nieuwsgierig: Start hype. ("Heb je die reclame gezien?)
Volgende batch reclame's: Waarschijnlijk met beelden van het tennissen met meerdere mensen. --> Hype zet door. ("Wow! Leuk met vrienden! Gezellig!" Kinderen: "Hebben, hebben, hebben!")
Daarna kun je afwachten en af en toe een losse reclame de ether inslingeren. De meeste mensen weten van het product en herkennen de Wii in de winkel.
Als je te laat begint gaan mensen bij gebrek aan informatie kiezen voor het supplement (in dit geval de PS3 en Xbox360).Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Das gewoon dom gelul, sorry hoor maar het is:quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Dementor het volgende:
Waarom doet iedereen net alsof de wii zo moeilijk te produceren is?
Het ding bestaat voornamelijk uit gamecube onderdelen.
1) Nieuwe behuizing
2) NIeuw moederbord
3) Nieuwe processor
4) Nieuwe chipset
5) Nieuwe voeding
6) Nieuwe DVD drive
7) Nieuwe Controller(s)
8) Nieuwe Bluetooth Module
9) Nieuwe Wifi module
10) Nieuwe Sensorbar
11) Nieuwe kabeltjes
12) Nieuwe software
13) Nieuw netwerk
14) Nieuwe handleiding
15) Nieuwe schijfjes
16) Nieuwe doos
17) Nieuwe koeling
18) Nieuwe voet
19) Nieuwe graphische mogelijkheden
20) Nieuwe besturingsmogelijkheden
Het ENIGE dat al een bekend onderdeel is (als het oude past, tenminste, dikke kans dat het opnieuw ontworpen is) is de gamecube controller poorten en eventueel de memory card poorten.
Dus hou op met 'ding bestaat voornamelijk uit gamecube onderdelen'. Er zijn minimaal 20 dingen nieuw. Alles dus. Met jouw redenatie kun je dus ook zeggen 'De Xbox360 zou simpel moeten zijn, bestaat vooral uit xbox onderdelen' of 'De PS3 is heel simpel, die bestaat vooral uit PS/2 onderdelen'.![]()
Wat Dementor bedoelt is dat de technologie niet zo bleeding-edge is als de PS3 of X360, vandaar dat het relatief makkelijk te produceren is. En dan leg ik de nadruk op het woord 'relatief'.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Jammer dat je wel energie verspilt aan nutteloze reactiesquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Dementor het volgende:
Gefrustreerde replies zijn zinloos, ik verspil daar geen energie aan.![]()
![]()
Serieusquote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Oh shut up.quote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Jammer dat je wel energie verspilt aan nutteloze reacties![]()
![]()
Was ook met de 360, ik bestelde 2 maanden van te voren daar, was uiteraard nummer 1, maar ze zeiden ook dat ze er maar 2 krijgen dus ik was er snel bijquote:
.....Kennedy![]()
Ik ben diep, diep teleurgesteld in Nintendo. Het had echt veel beter gekund. Echt waar.quote:
Maar goed. Ik vergeef ze aangezien het hier om een revolutionaire console gaat die alles gaat veranderen.
En fouten bij de launch mogen altijd, zie: PS2.
Wanneer komen er nou demo pods in de Nederlandsche winkels?De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
er valt waarschijnlijk goed grof geld te verdienen met de wii, ik zal dan op de launch dag dan ook zoveel wii's as possible kopenquote:Op maandag 27 november 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep teleurgesteld in Nintendo. Het had echt veel beter gekund. Echt waar.
Maar goed. Ik vergeef ze aangezien het hier om een revolutionaire console gaat die alles gaat veranderen.
Wanneer komen er nou demo pods in de Nederlandsche winkels?mits er uiteraard veel te veel zijn
ik zie vanzelf wel hoe druk het is ! : ) en check uiteraard vrijdag 8 december fok ff
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
quote:Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelukkig denkt Nintendo wèl aan de lange termijn. Maar goed dat ze mensen zoals jij niet aannemen daar.![]()
Je moet nu al gaan bouwen aan naamsbekendheid. Om eerlijk te zijn had ik sinds een kort berichtje ergens over de Revolution niks meer van Nintendo gehoord. Voor zover ik wist bestonden er alleen de PS3 en XBOX 360. Pas een dag of wat geleden kwam ik erachter dat de Wii ook eraan zit te komen. En dan zit ik nog best wel veel te surfen, kun je nagaan. Mensen die dus minder surfen hebben misschien nog nooit van de Wii gehoord. Oké, de die-hards kopen de eerste lichting Wii's. Je moet mensen echter nu al lekker maken met de Wii anders kiezen ze bijvoorbeeld een XBOX360 of PS3 in plaats van een Wii. Het gaat hier over een product dat langer meegaat, geen actie in een supermarkt. Je creëert op deze manier naamsbekendheid en extra vraag naar het product. Mede samen met die vraag hangt ook de hype, neem bijvoorbeeld de manier van reclame voeren.
Eerste reclame's: Slechts de controller. --> Mensen nieuwsgierig: Start hype. ("Heb je die reclame gezien?)
Volgende batch reclame's: Waarschijnlijk met beelden van het tennissen met meerdere mensen. --> Hype zet door. ("Wow! Leuk met vrienden! Gezellig!" Kinderen: "Hebben, hebben, hebben!")
Daarna kun je afwachten en af en toe een losse reclame de ether inslingeren. De meeste mensen weten van het product en herkennen de Wii in de winkel.
Als je te laat begint gaan mensen bij gebrek aan informatie kiezen voor het supplement (in dit geval de PS3 en Xbox360).
ja en aan het eind van elke reclame. "8 december is ie er dan"
mensen gaan naar de winkel om een uur of 4. owja ff dat "Wow! Leuk met vrienden! Gezellig!Kinderen: "Hebben, hebben, hebben!" dingetje halen.
Hallo meneer de verkopert. doe mij zo'n gevaarte. euh mevrouw. die was vanochtend om 09:01 uitverkocht. ow, oke dan koop ik wel een xbox. (beetje jammer van de reclame he. en ik denk dat nintendo dat ook wel begrijpt.)
mja laten we er maar over ophouden we zien wel wie er 8december gelijk heeft.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Iedereen valt anders wel over elkaar heen om de launchaantallen van de PS3 te bekritiseren.quote:Op maandag 27 november 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep teleurgesteld in Nintendo. Het had echt veel beter gekund. Echt waar.
Wanneer komen er nou demo pods in de Nederlandsche winkels?![]()
![]()
Maar eigenlijk snap ik niet wat iedereen zit te zeiken over die aantallen. Ze moeten eerst een bepaald product klaar hebben, waarbij het echt klaar moet zijn. Geen half werk dus. En dan moeten ze dat en mass produceren. Je kunt dan niet halverwege nog eens zeggen van: "Ja hoor eens, ik wil hier nog een verandering hebben." Juist hoe meer apparaten bij een launch beschikbaar, hoe skeptischer ik ben. Of ze moeten het echt goed voor elkaar hebben.Maar dat gebeurt bijna nooit.
Zo werkt het dus niet.quote:Op maandag 27 november 2006 19:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja en aan het eind van elke reclame. "8 december is ie er dan"
mensen gaan naar de winkel om een uur of 4. owja ff dat "Wow! Leuk met vrienden! Gezellig!Kinderen: "Hebben, hebben, hebben!" dingetje halen.
Hallo meneer de verkopert. doe mij zo'n gevaarte. euh mevrouw. die was vanochtend om 09:01 uitverkocht. ow, oke dan koop ik wel een xbox. (beetje jammer van de reclame he. en ik denk dat nintendo dat ook wel begrijpt.)
mja laten we er maar over ophouden we zien wel wie er 8december gelijk heeft.Mensen kopen dat ding toch niet 8 december. Waarom niet? Omdat Sinterklaas al is geweest. Dus dan kopen ze hem waarschijnlijk voor kerst of misschien voor Nieuwjaar ofzo. Dan maakt de datum niet zoveel uit.
Zoals jij nu redeneert is: We maken geen reclame, dan kent bijna niemand ons product en dan doen we lekker op 't laatste moment een paar reclames de lucht in. Je weet toch hopelijk zelf wel hoe een hype werkt? Juist hoe langer van tevoren het eraan zit te komen, hoe groter de hype. 8 December is dus sowieso geen grote pijler op de markt. Sinterklaas is net geweest en de volgende bestedingen laten even op zich wachten.
Ik denk zelfs dat het een soort bescherming is van Nintendo. Kinderen die nu een Xbox360 willen, zullen door de reclame's misschien een Wii willen. Maar helaas, pas na Sinterklaas beschikbaar. De ouders kunnen dan met 'Sinterklaas' (![]()
) 'afspreken' om iets anders voor Sinterklaas te kopen (een trein of een blokkendoos.
) en dan later nog een 'nalevering' van de goedheiligman te krijgen. Ik denk dat het heel slim is van Nintendo.
gespot Bartsmit folder pagina grote reclamehoe zo tekorten
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Moet ik hem in 4en scannen zo groot gaat vannavond niet lukkenquote:
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Wowquote:.
Volgens mij zijn dit geen echte foto's.. ben benieuwd of het er in het echt ook zo goed uitziet...They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Zou je die point cards trouwens niet gewoon uit het buitenland kunnen bestellen? Ik bedoel, ze naaien maar lekker een andere sukkel daarmee hoor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hoop het.quote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef speknek het volgende:
Zou je die point cards trouwens niet gewoon uit het buitenland kunnen bestellen? Ik bedoel, ze naaien maar lekker een andere sukkel daarmee hoor.
![]()
die zullen vast wel lokaal beperkt zijn, net zoals de downloads.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Lijkt me niet, maar kan 't fout hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
die zullen vast wel lokaal beperkt zijn, net zoals de downloads.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Klopt, zal es kijken of ik 'm hier kan scannen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:44 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Edit: Veelste groot.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
staat daarin hoeveel consoles er beschikbaar komen in NL dan?quote:Op maandag 27 november 2006 20:44 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Staat er niet, staat wel: 'Beperkt leverbaar'The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
nou, dat zijn toch tekortenquote:Op maandag 27 november 2006 21:59 schreef Mortale het volgende:
Staat er niet, staat wel: 'Beperkt leverbaar'
quote:Op maandag 27 november 2006 21:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Wow.
Volgens mij zijn dit geen echte foto's.. ben benieuwd of het er in het echt ook zo goed uitziet...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Jammer van dat Revolution. Had liever een Wii Entertainment System gehad.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Als 'Lost-fan' ben ik wel gecharmeerd van die 'Dharma'-skin.![]()
![]()
en die skins zijn gewoon stickers? dat krijg je natuurlijk nooit mooi aangebracht❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Stickers? Oh, da's wel wat minder dan... Niet goed gelezen waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
en die skins zijn gewoon stickers? dat krijg je natuurlijk nooit mooi aangebrachtDacht net zoiets als die faceplates van de Xbox360.
ik weet het ook niet, ik vroeg het me alleen af. misschien zijn het wel complete plates, kan ook.quote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Stickers? Oh, da's wel wat minder dan... Niet goed gelezen waarschijnlijk.Dacht net zoiets als die faceplates van de Xbox360.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
de inhoud van t apparaat word niet echt anders van zon look, dus mij maakt t allemaal niks uit
hoe groot is NL ivm noord america qua inwoners? plusminus enzoOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Plusminus 32.000 wii`s in nederlandquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:19 schreef _GdR_ het volgende:
hoe groot is NL ivm noord america qua inwoners? plusminus enzo
Googlen is moeilijk
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl![]()
om half 2 's nachts idd ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Plusminus 32.000 wii`s in nederland
Googlen is moeilijk
mja is aanzeinelijk meer dan de gespeculeerde 10k
Nouquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mja is aanzeinelijk meer dan de gespeculeerde 10kGa je daar druk om maken dan
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl![]()
Ik wil een wii, kabels en Zelda verdomme
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Trauma Centre gaat echt wel ownen.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Misschien een iets mindere directe link zou handig zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:58 schreef Xrenity het volgende:
http://lednerg3.home.comcast.net/colbert-wii.swf
Wii bij Colbert Report
PSN: BMHLive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: