Ik ga er van uit dat het rustig blijftquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan mag jij dus met een Wii onder elke arm door die groep mensen. En dan maar hopen dat daar geen aggressievelingen tussen zitten![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
En eraan likken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
samen ermee slapen loll... strax is er 20 januari geen wii beschikbaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Nog verser:quote:Op zondag 26 november 2006 13:11 schreef s0ul het volgende:
vers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was vast al bekend dat er zo'n 40 personages in zitten.
En zelda reclames
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18771
Do Wii Care ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog verser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...
Alle screens plus een filmpjequote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog verser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Invalid.quote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef kipknots het volgende:
De trailer: http://a609.g.akamai.net/f/609/28292...jp/movie02.swf
Alleen de models zijn gedetailleerd (en lijken HD zo scherp, dus zal in t echt wel tegenvallen), check de omgeving maar. Er ging trouwens toch een gerucht dat de Wii toch HD ging ondersteunen? Want dat zou echt super zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Yep.. De wiimote beschikt over rumble.quote:Op zondag 26 november 2006 16:21 schreef Frumzel het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben ergens, maar zit er ook een soort van Force Feedback op die controllers?
Dat zou niet vet zijn. Met de processor van de Wii zou je alleen Pac-Man in 720p kunnen spelenquote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
ok nice, heb nog wel een sd kaartje hier liggen. 480p is scherper dan gewoon SD toch? Toekomstplannen voor 720p ondersteuning? Dat zou echt vet zijn. Ingebouwd geheugen is ook nice.
Dikke onzin natuurlijk. De PS2 kan zelfs 720p & 1080i aan. HD is niets nieuws in de gamesindustrie en je hebt er ook helemaal geen 3 tot 8 cores voor nodig.quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou niet vet zijn. Met de processor van de Wii zou je alleen Pac-Man in 720p kunnen spelen.
Idd, wil je graphics dan koop je een 360 of PS3. Ik koop de Wii echter blind omdat het innovatief isquote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bestuurd met de afstandsbediening de ondergrond. Dus als jij hem naar voren kantelt rolt de bal naar voren, enzovoorts.quote:Op zondag 26 november 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd, wil je graphics dan koop je een 360 of PS3. Ik koop de Wii echter blind omdat het innovatief isBen alleen nog wel heel hard aan t twijfelen over een spel wat ik er bij wil kopen. Moet me daar nog eens in verdiepen
Hoe werkt Monkeyball eigenlijk?
Monkeyball op de Gamecube vond ik echt super.quote:
Bij de 1up show/impressies op internet/1upyours hoor ik steeds dat er geen gamer kan zijn die deze Zelda niet tof vindquote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef FJD het volgende:
Tja wat ik hoor van Zelda dan moet het wel geniaal zijn maar Zelda heeft me nooit echt getrokken op de een of andere manier. Daarom ben ik zo huiverig om Zelda te kopen.
Wel leuk zegt hij dan.quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Cid het volgende:
Hmmm, door al die reviews wil ik eigenlijk toch een Wii hebben op 8 december... Naast Zelda lijkt Smash Bros me ook wel leuk hehe.
Plus, met een paar vrienden je bezatten en een beetje staan tennissen is ook leuk natuurlijk
Waarschijnlijk omdat het meerendeel het spelen met de Wii gewoon leuk vond, en niet meteen klaarkomt als ze die Wiimote in handen krijgen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Overigens waren de gemiddelde klanten achter de demopods ook niet zo inspirerendJezus het meerendeel keek zo dom uit z'n ogen, geen sprankeltje emotie of energie, heel lafjes met die Wiimote aan de gang.
Als je op Eenden, Kleiduiven en UFO's aan 't schieten bent, wil je dat ook wel !!!quote:Op zondag 26 november 2006 18:27 schreef Oksel het volgende:
"Accuraat". Klinkt geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |