quote:Op zondag 26 november 2006 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]Whehehe. Droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Nog maar 12 daagjes
Ik heb trouwens al 3 keer de wii reclame gezienZelfs gisteren tijdens Weekend millionairs
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl![]()
voor de mensen die die wii tas willen... check is bij dynabyte... staat geen afbeelding maar heb wel gevoel dat het DIE wii tas is... 40 euries :S![]()
Ik ga er van uit dat het rustig blijftquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan mag jij dus met een Wii onder elke arm door die groep mensen. En dan maar hopen dat daar geen aggressievelingen tussen zitten![]()
Maar ik ga inderdaad niet door de ingang naar buiten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
vers
was vast al bekend dat er zo'n 40 personages in zitten.
En zelda reclames
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=187712 0wn 0r n0t 2 0wn![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
.....Kennedy![]()
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
Beter een goede buur dan een slechte signatuur![]()
Ik kan trouwens niet wachten tot mensen masaal Super Swing Golf hebben gespeeld. Het schijnt heel goed te werken enzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
En eraan likken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
Maar anders kom ik misschien niet uit, dus doe ik dat maar
.....Kennedy![]()
samen ermee slapen loll... strax is er 20 januari geen wii beschikbaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
![]()
![]()
de echte fan of handelaar koopt er 1 op 8 decemberPeople once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Nog verser:quote:Op zondag 26 november 2006 13:11 schreef s0ul het volgende:
vers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was vast al bekend dat er zo'n 40 personages in zitten.
En zelda reclames
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18771
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...Houd van een lijntje.![]()
Do Wii Care ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog verser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Alle screens plus een filmpjequote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nog verser:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...
2 0wn 0r n0t 2 0wn![]()
Invalid.quote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef kipknots het volgende:
De trailer: http://a609.g.akamai.net/f/609/28292...jp/movie02.swfThe intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.![]()
Tot nu toe wil ik:
Wii Play
Wii Sports
Zelda (misschien)
Dat operatie spel
Brain academy spel
Monkeyball misschien (hoe werkt dat op de wii?)
Nog meer leuke games die in dat rijtje passen? Shooters, racegames, etc speel ik wel op 360, gaat pure om de games die zich onderscheiden![]()
![]()
Alleen de models zijn gedetailleerd (en lijken HD zo scherp, dus zal in t echt wel tegenvallen), check de omgeving maar. Er ging trouwens toch een gerucht dat de Wii toch HD ging ondersteunen? Want dat zou echt super zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...
En is er al nieuws over oude NES spelletjes enzo op de Wii? Dat ding heeft geen hdd dus ik moet er een memorycard bij, hoe groot zijn die en hoeveel saves passen erop?![]()
Heb dat operatie spel gespeeld vrijdag. Was erg grappig. Maar vraag me af hoelang het leuk blijft...
Sports was erg leuk... net zo als wii play![]()
Als ik het goed heb zit er 1 GB intern geheugen in, en zal een NES spel maar een paar MB zijn..
En er komt geen HD voor de Wii.. wel 480p & breedbeeld.![]()
ok nice, heb nog wel een sd kaartje hier liggen. 480p is scherper dan gewoon SD toch? Toekomstplannen voor 720p ondersteuning? Dat zou echt vet zijn. Ingebouwd geheugen is ook nice.
Die (S)NES spellen enzo, hoeveel gaan die kosten en hoe kun je betalen?![]()
zijn er trouwens geen mensen die op gameplay'06 zijn geweest en een rits foto's hebben gemaakt die ze kunnen posten.
Ik was er zelf gister ook maar ik het zelf geen cam.wat?![]()
Ik heb nog een paar foto's dat we met z'n vieren aan het tennissen zijn, maar die ga ik niet posten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik zal het wel gemist hebben ergens, maar zit er ook een soort van Force Feedback op die controllers?Ehm... ok![]()
Yep.. De wiimote beschikt over rumble.quote:Op zondag 26 november 2006 16:21 schreef Frumzel het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben ergens, maar zit er ook een soort van Force Feedback op die controllers?Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Dat zou niet vet zijn. Met de processor van de Wii zou je alleen Pac-Man in 720p kunnen spelenquote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
ok nice, heb nog wel een sd kaartje hier liggen. 480p is scherper dan gewoon SD toch? Toekomstplannen voor 720p ondersteuning? Dat zou echt vet zijn. Ingebouwd geheugen is ook nice..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dikke onzin natuurlijk. De PS2 kan zelfs 720p & 1080i aan. HD is niets nieuws in de gamesindustrie en je hebt er ook helemaal geen 3 tot 8 cores voor nodig.quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou niet vet zijn. Met de processor van de Wii zou je alleen Pac-Man in 720p kunnen spelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: