Alleen bij redsteelquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:11 schreef Frankeinstein het volgende:
we proberen het gewoon nog een keer
Wat ik las over de opstelling van de Wii en tv enzo is op zich wel interessant.. Je zou je opstelling dus best wel moeten tweaken wil je echt goed kunnnen spelen dus.
Je hebt nu al tegen 131 OPs zitten aanstaren, heel even geen OP boeit dus niet.quote:
Origineel.quote:
Ik. Twee keer zelfs. De eerste keer ging het redelijk goed, maar ik moest wel flink wennen aan de besturing.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Slappy het volgende:
Wie heeft Redsteel op Gameplay 2006 gespeeld?
En was ie wat?
we hebben like 30 topics zonder OP gehad.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt nu al tegen 131 OPs zitten aanstaren, heel even geen OP boeit dus niet.
En je hebt het overleefd? Mooi. Dit keer ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:09 schreef Platina het volgende:
[..]
we hebben like 30 topics zonder OP gehad.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En je hebt het overleefd? Mooi. Dit keer ook.
Ik vond die 6.0 volkomen terechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef -Jean- het volgende:
IGN gaf Red Steel een 6.0
IGN heeft een nieuwe review geplaatst met een 8.0
Voor het eerst dat ik dat zie bij hun.
Red Steel [UK] (de nieuwe review)
http://wii.ign.com/articles/747/747541p1.html
de oude: http://wii.ign.com/articles/746/746975p1.html
Wow, wat zouden we zonder jou moetenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:58 schreef Thomper het volgende:
Ipho is mijn held, maar door deze TVP niet meer. TVP's
Eerste Nederlandse Wii-reclame, btw: http://www.wiigamer.nl/article/5391p1.html
Steve-o probeer het hier eensquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee waar ik nog kan reserveren en kans maak om op de 8e een Wii te hebben ben mijn dynabyte reservering kwijt?
Is dat gegarandeerd dat ie de 8e word verstuurdquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:31 schreef s0ul het volgende:
[..]
Steve-o probeer het hier eens![]()
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=26547
ik ken geen mensen die in een winkel werken die wii's verkopenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb GEEN pre order maar haal er op 8 december wel 2!. Ik ga wanneer de mensen in de free record moeten werken sochtens mee, en sta dan zwaaiend naar menige mensen die buiten naar mij kijken hoe ik de eerste 2 wii's koop. Bingo!
toch niet die nederlandse mag ik hopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Omfg net een Wii-reclame op Discovery!
Ik vergeef je hoor, Roi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Wow, wat zouden we zonder jou moeten!
Wii reclames moeten niet zo stoer zijn als die van de Gamecube, Xbox. Vooral PS2 reclames zijn cool.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef _GdR_ het volgende:
als je een kindje van 5 bent wel ja
En dan mag jij dus met een Wii onder elke arm door die groep mensen. En dan maar hopen dat daar geen aggressievelingen tussen zittenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb GEEN pre order maar haal er op 8 december wel 2!. Ik ga wanneer de mensen in de free record moeten werken sochtens mee, en sta dan zwaaiend naar menige mensen die buiten naar mij kijken hoe ik de eerste 2 wii's koop. Bingo!
snap wel dat ze iedereen willen bereiken. maar bij mij lukt dat iig niet op deze manier.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wii reclames moeten niet zo stoer zijn als die van de Gamecube, Xbox. Vooral PS2 reclames zijn cool.
Wii richt zich echt op iedereen en daar moeten wij als mensen die gewend zijn van stoere dingen van console (stoere namen, stoere reclames, etc) gewoon aan wennen.
De enige traditionele 'stoere' games reclames zullen over bepaalde games gaan die niet gericht zijn op nongamers.
Disclaimer: Deze post heeft een hoog 'eikel-gehalte'.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Kijk als ik daar zou staan dan zou ik echt je knieen breken. Maar je hebt groot gelijk. Ik ga gewoon relaxed op 8 december, of als GameShop een launch party houd eerder, mijn Wii ophalen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:
joh, nintendo gaat TV reclames uitzenden. mochten er in NL 10.000 stuks geleverd worden (is +/- 2 per winkel) dan is de TV reclame nogal overbodig hé. dus het stoere verhaal van sitting_elfling is nogal nutteloos.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kijk als ik daar zou staan dan zou ik echt je knieen breken. Maar je hebt groot gelijk. Ik ga gewoon relaxed op 8 december, of als GameShop een launch party houd eerder, mijn Wii ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die fun die we over twee weken hebben![]()
![]()
JA JA JA!!
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]Whehehe. Droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Nog maar 12 daagjes
Ik heb trouwens al 3 keer de wii reclame gezienZelfs gisteren tijdens Weekend millionairs
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl![]()
voor de mensen die die wii tas willen... check is bij dynabyte... staat geen afbeelding maar heb wel gevoel dat het DIE wii tas is... 40 euries :S![]()
Ik ga er van uit dat het rustig blijftquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:52 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan mag jij dus met een Wii onder elke arm door die groep mensen. En dan maar hopen dat daar geen aggressievelingen tussen zitten![]()
Maar ik ga inderdaad niet door de ingang naar buiten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
vers
was vast al bekend dat er zo'n 40 personages in zitten.
En zelda reclames
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=187712 0wn 0r n0t 2 0wn![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 02:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ubernerdje..
Ik heb gewerkt, sociaal zitten zijn. Jij hebt de hele avond in je eentje achter je PC gezeten, op je donkere zolderkamertje..![]()
Maarja, je hebt wél weer de lol dat ik het geselecteerd heb!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
.....Kennedy![]()
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga toch iets doen wat pijn in mijn hart gaat doen maar dat het geld wat beter zich gaat verspreiden.
Ik koop rond 8 december Wii Play en Legend of Zelda en nog een Nunchuk.
Dan koop ik 12 januari WarioWare, en 20 Januari een Wii
Beter een goede buur dan een slechte signatuur![]()
Ik kan trouwens niet wachten tot mensen masaal Super Swing Golf hebben gespeeld. Het schijnt heel goed te werken enzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
En eraan likken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gaaf man, kun je lekker tot 20 januari naar de hoesjes, discs en controllers kijken. En je mag ze vasthouden. Wauw!![]()
Maar anders kom ik misschien niet uit, dus doe ik dat maar
.....Kennedy![]()
samen ermee slapen loll... strax is er 20 januari geen wii beschikbaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:49 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: