Idd, wil je graphics dan koop je een 360 of PS3. Ik koop de Wii echter blind omdat het innovatief isquote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
De Wii kan geen mooie graphics aan hee...
Je bestuurd met de afstandsbediening de ondergrond. Dus als jij hem naar voren kantelt rolt de bal naar voren, enzovoorts.quote:Op zondag 26 november 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd, wil je graphics dan koop je een 360 of PS3. Ik koop de Wii echter blind omdat het innovatief isBen alleen nog wel heel hard aan t twijfelen over een spel wat ik er bij wil kopen. Moet me daar nog eens in verdiepen
Hoe werkt Monkeyball eigenlijk?
Monkeyball op de Gamecube vond ik echt super.quote:
Bij de 1up show/impressies op internet/1upyours hoor ik steeds dat er geen gamer kan zijn die deze Zelda niet tof vindquote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef FJD het volgende:
Tja wat ik hoor van Zelda dan moet het wel geniaal zijn maar Zelda heeft me nooit echt getrokken op de een of andere manier. Daarom ben ik zo huiverig om Zelda te kopen.
Wel leuk zegt hij dan.quote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef Cid het volgende:
Hmmm, door al die reviews wil ik eigenlijk toch een Wii hebben op 8 december... Naast Zelda lijkt Smash Bros me ook wel leuk hehe.
Plus, met een paar vrienden je bezatten en een beetje staan tennissen is ook leuk natuurlijk
Waarschijnlijk omdat het meerendeel het spelen met de Wii gewoon leuk vond, en niet meteen klaarkomt als ze die Wiimote in handen krijgen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Overigens waren de gemiddelde klanten achter de demopods ook niet zo inspirerendJezus het meerendeel keek zo dom uit z'n ogen, geen sprankeltje emotie of energie, heel lafjes met die Wiimote aan de gang.
Als je op Eenden, Kleiduiven en UFO's aan 't schieten bent, wil je dat ook wel !!!quote:Op zondag 26 november 2006 18:27 schreef Oksel het volgende:
"Accuraat". Klinkt geil.
nerd.quote:Op zondag 26 november 2006 18:58 schreef Mortale het volgende:
Nee, ik durf wii nog steeds niet echt hardop uit te spreken, dan liever revolution.
Nee, Wii een leuke naam vinden is natuurlijk niet nerdyquote:
Je avater ookquote:Op zondag 26 november 2006 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Die TVP plaatjes mogen nu wel oprotten.
OMG!!!!!!!quote:Op zondag 26 november 2006 19:09 schreef Thomper het volgende:
Zeven nummers van de Twilight Princess soundtrack, en wat is ie toch weer lekker.
http://www.wiigamer.nl/article/5397p1.html
quote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef speknek het volgende:
Shit ik ben geen mod meer.
Komt doordat Gamecube games naar controllers in de controller porten zoeken.quote:Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef floppie86 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat GC spellen op de Wii alleen te spelen zijn met de oude GC controllers, en dus NIET met de classic controller![]()
in hoeverre klopt dit?
moet ik als niet GC bezitter zo'n controller ergens vandaan toveren..quote:Op zondag 26 november 2006 19:31 schreef Hellrazor het volgende:
Ehm wat is daar raar aan ?
dat klopt volledig dacht ik
classic controller is voor virtual conse downloads
quote:
Wat mij betreft moet er een soort adapter komen zodat de classic controller aansluitbaar is op de GC poort. Ik heb gehoord dat de CC ook zo'n click krijgt op het einde zoals bij de GC controller.quote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Komt doordat Gamecube games naar controllers in de controller porten zoeken.
Net of Cube controllers nog duur zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 19:34 schreef floppie86 het volgende:
[..]
moet ik als niet GC bezitter zo'n controller ergens vandaan toveren..![]()
terwijl die classic uiteindelijk gewoon identiek is in principe
Ach, je kan ergere banen hebben op een beurs:quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb lexie gezien. Wat keek die chagerijnig zeg op de GamePlay (hele dag bij een Zelda Demopod is misschien ook wel een kutbaan).
quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, je kan ergere banen hebben op een beurs:
http://www.youtube.com/watch?v=j0Q5CLvrp1g
http://www.youtube.com/watch?v=ebvbQf9FrAk
Een dag gameplay is niet zo erg. Een hele dag Zelda begeleiden waarbij je allerlei klunzen ziet stuntelen terwijl je zelf wil en het waarschijnlijk veel beter kan welquote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb lexie gezien. Wat keek die chagerijnig zeg op de GamePlay (hele dag bij een Zelda Demopod is misschien ook wel een kutbaan).
Maar heel fucking Nintendo keek sip. Snap niet helemaal waarom. Ik begrijp best dat je wat moe bent maar kijk als je een hip nieuw iets presenteert, als je op een beurs staat, godverdomme vrolijk joh!
Overigens waren de gemiddelde klanten achter de demopods ook niet zo inspirerendJezus het meerendeel keek zo dom uit z'n ogen, geen sprankeltje emotie of energie, heel lafjes met die Wiimote aan de gang. Een paar gasten hadden het wel door, die gingen echt vet fanatiek duiken en stoten bij Boksen! Dat was grappig! Maar de rest stond echt zoooo sip te klooien.
Stond jij bij een Wii pod?quote:Op zondag 26 november 2006 20:37 schreef Lexie het volgende:
Haha, ik kan meestal chagerijnig als ik nadenk. Waarschijnlijk was ik heel hard aan het denken dat ik ergens anders was.
dan moet je hem niet kopenquote:Op zondag 26 november 2006 20:44 schreef ThijsThijs het volgende:
Gaat hij 250 euro kosten? duur
Hoe maak je hem makkelijk open zodat ik de Wii eruit kan stelen ?quote:Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Lexie het volgende:
Als iemand trouwens nog wat wel weten over de demo, ik ken hem van buiten. Twee keer.
De demopod staat op wieletjes, dus je kunt hem beter in zijn geheel meenemenquote:Op zondag 26 november 2006 20:56 schreef Roi het volgende:
[..]
Hoe maak je hem makkelijk open zodat ik de Wii eruit kan stelen ?
Kheb wel games langs zien komen. Medal of Honor en Wii Sports o.a., maar geen Zelda.quote:
Gast, ik heb twee seizoenen in een pretpark gewerkt, believe me, you ain't seen nothing yet. Dus geen gelul.quote:Op zondag 26 november 2006 20:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een dag gameplay is niet zo erg. Een hele dag Zelda begeleiden waarbij je allerlei klunzen ziet stuntelen terwijl je zelf wil en het waarschijnlijk veel beter kan wel.
Vroegere demopods (die van de 1e Gameboy) zat de electronica ook daadwerkelijk in de demopod, zodat je niet de gameboy kon jatten. Ja dat kon wel maar daar had je niks aan. Dus de hele pod mee is een goed plan!quote:Op zondag 26 november 2006 21:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
De demopod staat op wieletjes, dus je kunt hem beter in zijn geheel meenemen,
Ach, het is nog steeds hartstikke leuk werk. Zeker omdat je voor opening nog even de kans hebt om alle games lekker zelf te spelen. Het zijn alleen die dagen van half zeven tot acht die slopend werken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gast, ik heb twee seizoenen in een pretpark gewerkt, believe me, you ain't seen nothing yet. Dus geen gelul.
Maar de Gameplay beurs was echt zwaar kut. Ze zouden Gameplay moeten splitten in 19- en 20+ leeftijd. Al die kutkoters van 15 irriteerden me mateloos.
een ps3 is nou eenmaal "stoer" volgens de meeste mensenquote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef Wunk het volgende:
Ik vond de nintendo stand zelf wel overzichtelijk, je kon een rij opzoeken waar 't ietsje minder druk was, even meekijken bij anderen hoe de Wii 't nou deed enzo.., ook VEEL consoles zodat er veel mensen konden spelen..
Bij de PS3 stand er tegenover had ik echt iets van: Die zijn gestoord dat ze uren in een blinde rij gaan staan zonder te zien waar je uit komt, welk spel je mag spelen, hoe lang je mag spelen en hoeveel consoles er uberhaupt staan.. (waarschijnlijk maar 1 vanwege de schaarste)
nog 11 dagenquote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Playing is Believing ^_^
Mooi maar belachelijk veel te druk. Ik kwam waarschijnlijk ook wel op het drukste punt van de dag maar goed. Dat begeleid testen is wel een goed systeem op zich. Maar de rijen waren veel te dik, ik ga (en kan het met mijn knieen ook niet) niet daar uren staan. Ik heb uitgebreid gekeken naar iedereen die bezig was, en ik vond het wel best. Kheb geeneens Bianca aangesproken (die ken ik nog van vorige previewdagen) (en jou ook niet trouwens, vond ik te weird om te doenquote:Op zondag 26 november 2006 22:14 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds hartstikke leuk werk. Zeker omdat je voor opening nog even de kans hebt om alle games lekker zelf te spelen. Het zijn alleen die dagen van half zeven tot acht die slopend werken.
Wat vonden de bezoekers eigenlijk van de Nintendostand? Ik had eigenlijk nog veel meer chaos verwacht, achteraf viel het alleszins mee.
Mooie stand met veel ruimte, dat tennisveld was ook wel leuk. Je collega's ware ook wel tof. Ik stond in de rij voor Far Cry en zo'n jongen achter mij zo roepen: "wow dit is dik lelijk" enzo en toen ging je collega toch even met hem in discussie.quote:Op zondag 26 november 2006 22:14 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds hartstikke leuk werk. Zeker omdat je voor opening nog even de kans hebt om alle games lekker zelf te spelen. Het zijn alleen die dagen van half zeven tot acht die slopend werken.
Wat vonden de bezoekers eigenlijk van de Nintendostand? Ik had eigenlijk nog veel meer chaos verwacht, achteraf viel het alleszins mee.
had die gast niet gewoon gelijk dat het een 'dik lelijk' spel is?quote:Op maandag 27 november 2006 10:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mooie stand met veel ruimte, dat tennisveld was ook wel leuk. Je collega's ware ook wel tof. Ik stond in de rij voor Far Cry en zo'n jongen achter mij zo roepen: "wow dit is dik lelijk" enzo en toen ging je collega toch even met hem in discussie.! Dat was wel lachen. Wel jammer vond ik dat er maar zo weinig Wii pods waren maar dat heeft verder niks met de Nintendo stand zelf te maken.
beetje gejat van apple héquote:Op maandag 27 november 2006 10:36 schreef zBus het volgende:
Ik wou toch ff me respect betuigen aan de marketing afdeling van Nintendo, als je zoiets kan verzinnen dan ben je gewoon goed.
http://www.apple.com/getamac/quote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef zBus het volgende:
[..]
hmm ik ken die apple reclame niet dus... beter goed gejat dan slecht verzonnen
Dat is heul geen reclame van Nintendo zelf afaikquote:Op maandag 27 november 2006 10:36 schreef zBus het volgende:
Ik wou toch ff me respect betuigen aan de marketing afdeling van Nintendo, als je zoiets kan verzinnen dan ben je gewoon goed.
Precies. Dit zou zeker een bedrijf als Nintendo niet maken, gezien het jongere publiek. Bovendien zou er in de VS een 'ban' op komen, gezien het dikke mensen < normale mensen 'dissen'.quote:Op maandag 27 november 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is heul geen reclame van Nintendo zelf afaik
Far Cry zag er misschien niet zo geweldig uit, maar ik moet zeggen dat de besturing helemaal niet verkeerd was. (De demo op de Gameplay was dan ook beter dan de demo van Red Steel aangezien dat de E3 demo was die nog een beetje erg veel bugs vertoonde.)quote:Op maandag 27 november 2006 10:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
had die gast niet gewoon gelijk dat het een 'dik lelijk' spel is?
valt weinig over te discussieren geloof ik...
Daar erger ik me ook altijd dood aanquote:Op zondag 26 november 2006 20:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een dag gameplay is niet zo erg. Een hele dag Zelda begeleiden waarbij je allerlei klunzen ziet stuntelen terwijl je zelf wil en het waarschijnlijk veel beter kan wel.
Zitten toffe titels tussen, maar hoeveel kosten die Wii punten, hoe ga je ze kopen en hoe betaal je?quote:Japan: Finale Liste, Preise und Termine der Virtual Console-Spiele
Famicom [NES] - Preis: je 500 Wii Punkte
* 02.12.06 Donkey Kong (Nintendo)
* 02.12.06 Donkey Kong Jr. (Nintendo)
* 02.12.06 Gomoku Narabe (Nintendo)
* 02.12.06 Baseball (Nintendo)
* 02.12.06 Tennis (Nintendo)
* 02.12.06 Pinball (Nintendo)
* 02.12.06 Urban Champion (Nintendo)
* 02.12.06 Soccer (Nintendo)
* 02.12.06 Super Mario Bros. (Nintendo)
* 02.12.06 Ice Hockey (Nintendo)
* 02.12.06 The Legend of Zelda (Nintendo)
* 02.12.06 Xevious (Bandai Namco)
* 02.12.06 Solomon's Key (Tecmo)
* 02.12.06 Gradius (Konami)
* 12.12.06 Mario Bros. (Nintendo)
* 12.12.06 Wario's Woods (Nintendo)
* 19.12.06 Kage no Densetsu [The Legend of Kage] (Taito)
* 26.12.06 Ninja Jajamaru Kun (Jaleco)
Super Famicom [Super NES]
* 02.12.06 Super Mario World (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 02.12.06 F-Zero (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 02.12.06 Zelda no Densetsu: Kamigami no Tri-Force [The Legend of Zelda: A Link to the Past] (Nintendo) 900 Wii Punkte
* 02.12.06 Akumajo Dracula [Super Castlevania IV] (Konami) 800 Wii Punkte
* 02.12.06 Street Fighter II (Capcom) 800 Wii Punkte
* 12.12.06 Super Donkey Kong [Donkey Kong Country] (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 19.12.06 Mario no Super Picross (Nintendo) 800 Wii Punkte
* 19.12.06 Contra Spirits [Contra III: The Alien Wars] (Konami) 800 Wii Punkte
* 26.12.06 Sim City (Nintendo) 900 Wii Punkte
* 26.12.06 Fire Emblem: Monshou no Nazo (Nintendo) 900 Wii Punkte
* 26.12.06 R-Type III (Irem) 800 Wii Punkte
Nintendo 64
* 02.12.06 Super Mario 64 (Nintendo) 1.000 Wii Punkte
Mega Drive Klassiker von Sega für je 600 Wii Punkte
* 02.12.06 Ecco the Dolphin
* 02.12.06 Gunstar Heroes
* 02.12.06 Golden Axe
* 02.12.06 Columns
* 02.12.06 Altered Beast
* 02.12.06 Space Harrier II
* 02.12.06 Sonic the Hedgehog
* 02.12.06 Toe Jam and Earl
* 02.12.06 Puyo Puyo
* 02.12.06 Ristar
(in Deutschland indizierte Spiele werden nicht genannt)
PC Engine Klassiker von Hudson für je 600 Wii Punkte
* 02.12.06 Bonk's Adventure [PC Genjin]
* 02.12.06 Super Star Soldier
* 02.12.06 Dungeon Explorer
* 02.12.06 Victory Run
* 02.12.06 Bomberman 94
* 02.12.06 Takahashi Meijin no Shin Bouken Jima [New Adventure Island]
* 02.12.06 Necromancer
* 13.12.06 R-Type I [NEU]
* 20.12.06 Nectaris [Military Madness] [NEU]
Wii punten kun je gewoon in de winkel kopen, bijvoorbeeld bij de dixons (2000 punten voor 20 Euro)quote:Op maandag 27 november 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zitten toffe titels tussen, maar hoeveel kosten die Wii punten, hoe ga je ze kopen en hoe betaal je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |