Hij's inderdaad best funky!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef mini-lellan het volgende:
eigenlijk vind ik die roze PS2 best een vet ding, niet om in je huiskamer neer te zetten maar gewoon![]()
Hij is niet zo heel moeilijk maar wel erg vermakelijk(vond ik). Maar er zit wel wat uitdaging in, sephiroth verslaan is alles behalve makkelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
KH2 lijkt me best puik, maar ik hoor van sjo dat ie makkelijk is..en als sjo em makkelijk vind dan speel ik em wss met 2 vingers in mijn neus uit
Ja........ nou makkelijk is een groot woord maar echt niks vergeleken met NG bv..... weet niet of jij het trekt. Hele spel is met de X knop uit te spelen. Tevens mis ik de sfeer die deel 1 had.... en het begin is erg saai..... eerste 4 uur.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
KH2 lijkt me best puik, maar ik hoor van sjo dat ie makkelijk is..en als sjo em makkelijk vind dan speel ik em wss met 2 vingers in mijn neus uit
Spellen van tegenwoordig zijn toch al niet moeilijk meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja........ nou makkelijk is een groot woord maar echt niks vergeleken met NG bv..... weet niet of jij het trekt. Hele spel is met de X knop uit te spelen. Tevens mis ik de sfeer die deel 1 had.... en het begin is erg saai..... eerste 4 uur.
zit er geen moeilijke mode in ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja........ nou makkelijk is een groot woord maar echt niks vergeleken met NG bv..... weet niet of jij het trekt. Hele spel is met de X knop uit te spelen. Tevens mis ik de sfeer die deel 1 had.... en het begin is erg saai..... eerste 4 uur.
Eerst nog Suikoden V een week eerder.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Kingdom Hearts II
Nog 2 weekjes wachten!
Appels en peren vergelijken...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef mini-lellan het volgende:
Hallo!
Zijn er mensen hiero met het spel Resident Evil: Outbreak?![]()
Ik ben namelijk na deel 4 van plan om dat deel te kopen dus vraag ik ff jullie mening.![]()
4 is trouwens geweldig![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zou Outbreak laten liggen als ik jou was
Ik koop gewoon KH 2 en Disgaea 2 allebei. Moet ik alleen even zien welke ik eerst ga spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef JimmyJames het volgende:
KHII laat ik links liggen, qua RPG ga ik binnenkort voor Disgaea 2![]()
Begin maar niet met Disgaea want dan doe je de komende maanden niks anders meer. Die game is zo verslavend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik koop gewoon KH 2 en Disgaea 2 allebei. Moet ik alleen even zien welke ik eerst ga spelen.![]()
Ik heb Disgaea 1, ik heb er zeker genoeg uur in gestoken, maar om me er maanden mee te vermaken dat niet. Ik vond het verder een leuk spel. Ook al is Disgaea 2 meer van het zelfde, het hoeft er dan niet minder leuk om te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Begin maar niet met Disgaea want dan doe je de komende maanden niks anders meer. Die game is zo verslavend.
FF XII komt hier pas eerste kwartaal van 2007.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Tis maar hoeveel je er per dag insteekt, de teller stond bij zeker boven de 70 uur. En heb daar een kleine maand over gedaan of zo. Trouwens nu nummer 2 eraan komt, kom ik allemaal dingen te weten die ik helaas nooit heb geweten zoals dat je monsters kunt vangen door ze in het spawn point te gooien. Enfin, de release is zo rond eind oktober toch? Want FFXII komt dan ook uit![]()
Ja, maar die twee games lijken niet echt op elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef mini-lellan het volgende:
hmmm....jammer...maar zijn er nog meer games zoals Resident Evil 4 en Devil May Cry 3 op de markt?![]()
Begin er ook aan te denken... SC en GoW op 360,... een nieuwe Wii + Zelda... genoeg te doen dit jaar voor me.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
Veel plezier in oktober met FF 12 dan, ik wacht gewoon op de Pal release ook al zal het wachten lang zijn.![]()
Gijs... Final Fantasy.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begin er ook aan te denken... SC en GoW op 360,... een nieuwe Wii + Zelda... genoeg te doen dit jaar voor me.
nee mar ik bedoel met dik zieke zombies en dat soort grut.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:48 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, maar die twee games lijken niet echt op elkaar.
Ik weet het Gijs............. ik weet het......... even kijken wanneer de release nu precies is. Dat is een beetje het nadeel van een plasma..... dat hele ding moet van de muur als ik een PS2 wil aansluitenquote:
quote:IGN Review Okami
http://ps2.ign.com/articles/733/733122p1.html
9.0 Presentation
Great and informative menu layouts, impressive story and fantastic dialog. Plenty of load points, though most aren't overly long.
9.5 Graphics
Stunning. That's all there is to say.
8.5 Sound
Great soundtrack to perfectly blend with the world. Voices are just mumbles but sort of works.
9.0 Gameplay
The Celestial Brush makes the game and works brilliantly. Most battles are entirely too easy, unfortunately.
8.0 Lasting Appeal
Lengthy main quest with tons of extra stuff to find.
9.1
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Okami is a game we've been waiting on for a long, long time, and for the most part it has lived up to our extremely high expectations. It's beautiful, charismatic, engaging and one of the most original games you'll play anytime soon. Sure, it's not perfect, and we may have picked on some of its flaws a bit more than usual simply because they're a little more obvious when everything around them is so great. All in all, Okami is a game that any self-respecting PlayStation 2 owner should pick up simply because you've never played anything like it before.
Geen tijd voor,.... wel een goede voor de classic bak straksquote:
US: 31 oktober 2006, EU: mrt 2010quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs............. ik weet het......... even kijken wanneer de release nu precies is. Dat is een beetje het nadeel van een plasma..... dat hele ding moet van de muur als ik een PS2 wil aansluiten
Oktober,.... ja verdomme zeg.........quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
US: 31 oktober 2006, EU: mrt 2010
Als het goed is hoef je dat maar eens in de zoveel tijd te doen. Ik vind het geen gezicht om mijn plasma op een statief te zetten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:47 schreef BMH het volgende:
Plasma's aan de muur hangen.. Dodelijk.. 30 kilo beuren om kabels te verwisselen..
* BMH wacht rustig op Okami.
D'r zijn toch ook meubels voor plasma tv's?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is hoef je dat maar eens in de zoveel tijd te doen. Ik vind het geen gezicht om mijn plasma op een statief te zetten.
? Geen idee,..... zeker zo'n giga achterwand ofzo... nee dankjequote:Op zaterdag 16 september 2006 16:30 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r zijn toch ook meubels voor plasma tv's?
(al zijn die krengen schofterig duur...)
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahum. PS2 dus.
Serieusquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
haha toennet ben ik erachter gekomen dat je je iPod ook in d PS2 kan opladen![]()
Echt? Wat een goed idee, dat komt echt handig uit!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
haha toennet ben ik erachter gekomen dat je je iPod ook in d PS2 kan opladen![]()
Dan zal ik vast verklappen dat het met de 360, PS3 en Wii ook kan. Die krijgen ook USB poortenquote:Op zondag 17 september 2006 10:47 schreef Marble het volgende:
Ja dat is zo, maar ik had er nog nooit bij stilgestaan. Is gewoon handig om te weten.
dat is correct, op de 360 kan je zelfs muziek van je ipod afstreamenquote:Op zondag 17 september 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zal ik vast verklappen dat het met de 360, PS3 en Wii ook kan. Die krijgen ook USB poorten
Ook tijdens het gamen? Dus dat je je eigen nummers als achtergrondmuziek hebt bij het spel? Dat zou wel kickass zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is correct, op de 360 kan je zelfs muziek van je ipod afstreamen
Dat is nou de kracht van de 360.quote:Op zondag 17 september 2006 11:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ook tijdens het gamen? Dus dat je je eigen nummers als achtergrondmuziek hebt bij het spel? Dat zou wel kickass zijn.
Voor dat geld kun je beter gaan voor een Dell LCD MET component ingang.quote:Op zondag 17 september 2006 11:10 schreef ethiraseth het volgende:
Mischien kan iemand me hier helpen:
aangezien zowel én mn tv én mn monitor het aan het begeven zijn en ik toch maar op een studentenkamertje woon zit ik beetje te overwegen om een monitor/tv in een te kopen. Maar ik vraag me af of het een beetje werkt icm gamen op een ps2 aangezien ik vooral dat deed op mijn tv.
Zat te denken aan bijvoorbeeld deze moitor:
http://www.mycom.nl/Produ(...)TTV_Wide/123916.aspx
Ding heeft dan wel geen component-ingang, maargoed, ik game al mn hele leven via composiet dus dat is nie zo'n ramp.
Heb beetje zitten rondkijken op de Dell site en de enige die ik daar zie staan met component is meer dan 1000 euro. Dat is toch echt ver buiten mijn budget.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je beter gaan voor een Dell LCD MET component ingang.
Nog een keertje vragen voor de zekerheid, tussen de normal en expert modes in KH1 zat namelijk echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zit er geen moeilijke mode in ofzo?
Ik zal je ass eens kicken!quote:Op zondag 17 september 2006 11:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ook tijdens het gamen? Dus dat je je eigen nummers als achtergrondmuziek hebt bij het spel? Dat zou wel kickass zijn.
Ik vond het erg cool totdat ik las over tankcontrols en moeilijkheidsgraadquote:Op maandag 18 september 2006 08:45 schreef Webby het volgende:
Wat stukjes gelezen over God Hand, dat word volgens mij ook wel iets om in de gaten te houden ...
Toch zijn ze erg positief over het spel. En het is natuurlijk van Capcom.quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het erg cool totdat ik las over tankcontrols en moeilijkheidsgraad
Hoeveel en is hij nog compleet?quote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Badabingea het volgende:
Niemand een silver edition kopen?
quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het erg cool totdat ik las over tankcontrols en moeilijkheidsgraad
Gemaild.quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef Grim. het volgende:
[..]
Hoeveel en is hij nog compleet?
Edit: Om de rest van de mensen niet te storen, kan je me een mailtje sturen naar bdriessen[at]gmail[punt]com.
Ze laten alleen niets zien... "Euuhh... Je bent een wolf.. En je kunt gevechten ook ontwijken.... Oh jah! Je hebt een kwast & eindbazen."quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Videoreview van Okami van Gamespot is cool
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/okami/review.html?sid=6157846&tag=topslot;action;1
Ja ik neem aan dat jij de review niet kon doen afgelopen weekend voor Gamespot dus hebben ze er Greg Kasavin maar opgezet,... editor van gamespot,......die heeft geen verstand van die zaken idd....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze laten alleen niets zien... "Euuhh... Je bent een wolf.. En je kunt gevechten ook ontwijken.... Oh jah! Je hebt een kwast & eindbazen."
9.0
Ga weer even de verdediging in. Jank jank. Ik vind het gewoon geen goede video review.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat jij de review niet kon doen afgelopen weekend voor Gamespot dus hebben ze er Greg Kasavin maar opgezet,... editor van gamespot,......die heeft geen verstand van die zaken idd....
Ik hoop dat je je voor de volgende Gamespot review wel weer beschikbaar stelt
Nee dat is het niet....... wordt af en toe moe van je simpele opmerkingen! Alsof je wat 'moet' zeggen zeg maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga weer even de verdediging in. Jank jank. Ik vind het gewoon geen goede video review.
Soms moet je ook wel iets verzinnen om je aan iemand te kunnen ergeren.. Niet waar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is het niet....... wordt af en toe moe van je simpele opmerkingen! Alsof je wat 'moet' zeggen zeg maar
quote:
De snelste geloof ik,...... heb iets van 3 games besteld daar in het verleden en ze kwamen allemaal binnen een weekquote:
Nee vind ik niet...... en je hoeft het niet zo persoonlijk te nemen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Soms moet je ook wel iets verzinnen om je aan iemand te kunnen ergeren.. Niet waar?
Alsof ik al niet genoeg te gamen heb nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef mini-lellan het volgende:
na RE4 gooit Intertoys weer de prijzen omlaag!![]()
Devil May Cry 3: Special Edition nu 20¤
ne nog een paar toppers voor maar 20/15 euro
DMC3 SE is Platinum, dus 20 euro. Net als alle andere Platinum games. Ik wist alleen niet dat DMC3 al uit was, die wil ik eigenlijk nog hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef mini-lellan het volgende:
na RE4 gooit Intertoys weer de prijzen omlaag!![]()
Devil May Cry 3: Special Edition nu 20¤
ne nog een paar toppers voor maar 20/15 euro
platinumquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DMC3 SE is Platinum, dus 20 euro. Net als alle andere Platinum games. Ik wist alleen niet dat DMC3 al uit was, die wil ik eigenlijk nog hebben
ja ik moet nog een originele Kingdom Hearts zien te vinden en nu dus ook DMC3quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef peristilius het volgende:
Platinum.
Dat gaat lelijk staan in mijn kast.
je mag me mailen en doe maar een bod. Heb hem liggen origineel.. geen platinum dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ja ik moet nog een originele Kingdom Hearts zien te vinden en nu dus ook DMC3
Het moet er natuurlijk wel mooi uitzien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef peristilius het volgende:
Platinum.
Dat gaat lelijk staan in mijn kast.
Nu al?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Shit,......... Okami heeft mijn interesse gewonnen
Nou om het nu meteen Zelda te noemen?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu al?Tis Zelda! Met een wolf... en schetsen enz..
![]()
Gast, Okami ownt zelda.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou om het nu meteen Zelda te noemen?
Maar de gameplay interesseert me behoorlijk.
Dat klopt ik heb hem voor 30 euro gekocht. Als het goed is komt die vandaag bij mij op de deurmat vallen. Deze Suikoden schijnt wel veel beter te zijn dan het matige deeltje 4. Vanavond maar vast even testen.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:21 schreef JimmyJames het volgende:
Gaan jullie Suikoden 5 nog testen? Want die is echt voor een spotprijs te verkrijgen (voor een nieuwe game).
Ik vond 4 zo saai dat ik nooit meer een Suikoden wil spelenquote:Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat klopt ik heb hem voor 30 euro gekocht. Als het goed is komt die vandaag bij mij op de deurmat vallen. Deze Suikoden schijnt wel veel beter te zijn dan het matige deeltje 4. Vanavond maar vast even testen.![]()
Klopt, Suikoden 4 was ook niet echt wat, maar Suikoden 2 en 3 vond ik goed te doen hoor. Voor 30 euro laat ik Suikoden 5 dus ook niet liggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 4 zo saai dat ik nooit meer een Suikoden wil spelen
Daarnaast kan je ook gewoon niet alles spelenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, Suikoden 4 was ook niet echt wat, maar Suikoden 2 en 3 vond ik goed te doen hoor. Voor 30 euro laat ik Suikoden 5 dus ook niet liggen.
Hetzelfde wat jij met Suikoden hebt heb ik nu een beetje met Breath of Fire. Breath of Fire: Dragon Quarter heb ik 2 uur gespeeld en toen nooit meer aangeraakt.
Ik houd niet van spellen waar saven gelimiteerd is en er tijdsdruk op zit, zodat je dingen snel moet voltooien om een gameover te voorkomen. Dit hoort niet bij een RPG vind ik. De vorige BoF waren gewoon leuk om te spelen. Deze vond ik om bovenstaande reden echt niet leuk.
Het probleem met sommige RPG's die ik graag wil spelen, nooit in Europa worden uitgebracht.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast kan je ook gewoon niet alles spelenEr zijn ook games die me heel tof lijken (Grandia 3 en VP2: Silmeria om er twee te noemen) die ik oversla omdat ik er geen tijd voor heb.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, dat ik er geen tijd voor had. Als ik een spel echt wil spelen maak ik er tijd voorquote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast kan je ook gewoon niet alles spelenEr zijn ook games die me heel tof lijken (Grandia 3 en VP2: Silmeria om er twee te noemen) die ik oversla omdat ik er geen tijd voor heb.
Jaquote:
Ik sta er nog steeds achter. Deze Zelda wordt de slechtste ooit wacht maar af.quote:
Dus nog steeds beter dan 95% van alle spellen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter. Deze Zelda wordt de slechtste ooit wacht maar af.
Okquote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter. Deze Zelda wordt de slechtste ooit wacht maar af.
Mijn loopwerkje is naar de klote, dus de laser werkt wel maar hij kan niet meer op en neer. Bij mijn eerste PS2 begaf de laser, zo van de ene op de andere dag deed ie helemaal niks meerquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef mini-lellan het volgende:
Heb em nu 3 jaar en nooit problemen gehad maar ik denk dat de lezer binnenkort doei gaat zeggen
en dan word het mischien tijd voor een PSTwo
De 360 blijft de komende maand uit ben ik bang.quote:
Ik heb hem nu ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De 360 blijft de komende maand uit ben ik bang.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook
Ga vanavond beginnen met het spel. Heb ik wat te doen tot FF12
Playstation
Baal echt van al die releases maar FFXII MOET ik spelen.... alles gaat opzij.... Okami was ik ooit vergeten te cancellenquote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een respect GijsJe gaat echt genieten
![]()
Ik zit nu al op 11 uur. Alle dingen die er te doen zijn, je verveelt je echt nooit. Praise verzamelen is geweldig!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Tot nu toe (2 uur in) heb ik gevochten, ontdekt, wat leuke mini-opdrachtjes voor dorpelingen gedaan en geschilderd.
Serieus een van de mooiste games die ik ooit gespeeld heb. Ik werd er helemaal stil van. En dit door de art style. Het maak namelijk geen reet uit of die game op de PS2 of PS3 was verschenen.
Dit is echt zo'n game die je doet beseffen waarom je gamen ook alweer leuk vond.
Kortom: GEWELDIG!!!
Zit op 6 uur nu....... wat een spel.................... typisch iets voor de PS2........... Geweldigquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Tot nu toe (2 uur in) heb ik gevochten, ontdekt, wat leuke mini-opdrachtjes voor dorpelingen gedaan en geschilderd.
Serieus een van de mooiste games die ik ooit gespeeld heb. Ik werd er helemaal stil van. En dit door de art style. Het maak namelijk geen reet uit of die game op de PS2 of PS3 was verschenen.
Dit is echt zo'n game die je doet beseffen waarom je gamen ook alweer leuk vond.
Kortom: GEWELDIG!!!
Denk dat ik Okami ook maar koop bij de europese release.quote:Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit op 6 uur nu....... wat een spel.................... typisch iets voor de PS2........... GeweldigIk hoop dat ze dit soort gamen doorzetten op de PS3............ die typische PS games.......... ICO, SotC, Okami etc. etc.
Het dorp volledig afgerond........... ga nu voor de 4e boom,......... die 2e boom in die grot is _____O_____
Doen....... zeldzaam cool gevoel en prachtige art....... misschien wel de mooiste game op PS2quote:Op maandag 25 september 2006 01:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Denk dat ik Okami ook maar koop bij de europese release.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... ben officieel verslaafd aan Okami,... wil het NU weer gamen.... UREN als dat kan
Q1 of Q2 dacht ik?quote:Op maandag 25 september 2006 09:40 schreef SToRM81 het volgende:
HahaWanneer is de Europese release?
Ik word bijna nieuwsgierig om die videoreview te bekijken.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee vind ik niet...... en je hoeft het niet zo persoonlijk te nemen hoorVind zelf de videoreview gewoon prima!
Toch ff kijken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Videoreview van Okami van Gamespot is cool
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/okami/review.html?sid=6157846&tag=topslot;action;1
Nu ik heb spel speel snap ik de videoreview wel beter..... no way dat je alles in die paar minuten kan behandelen.... er zit zoveel in. Must play gamequote:Op maandag 25 september 2006 10:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik word bijna nieuwsgierig om die videoreview te bekijken.....
Ik heb net die videoreview bekeken. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat jij de review niet kon doen afgelopen weekend voor Gamespot dus hebben ze er Greg Kasavin maar opgezet,... editor van gamespot,......die heeft geen verstand van die zaken idd....
Ik hoop dat je je voor de volgende Gamespot review wel weer beschikbaar stelt
Dat vond ik dus ook............ gewoon een prima videoreviewquote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb net die videoreview bekeken. Niks mis mee.
Helder verhaal, genoeg uitleg over wat de bedoeling van de game is en ook redelijk wat ingame footage.
Kortom: BMH, je moet niet zo zeuren.
Video review van IGN is beter..quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb net die videoreview bekeken. Niks mis mee.
Helder verhaal, genoeg uitleg over wat de bedoeling van de game is en ook redelijk wat ingame footage.
Kortom: BMH, je moet niet zo zeuren.
Nee,... en ook geen breedbeeld,....quote:Op maandag 25 september 2006 10:20 schreef Smots het volgende:
Heeft Okami trouwens progressive scan?
Rustiger? Volgens mij maakt die LCD optie de kleuren wat minder fel zodat het meer lijkt op hoe het spel er eigenlijk uitmoet zien (LCD's maken beelden vaak overbelicht). Als je op een plasma speelt moet je em gewoon op Normal zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... en ook geen breedbeeld,....maar weet het niet honderd procent zeker. Wel een LCD/plasma optie in het video menu... dat maakt het beeld wat rustiger.
Chocobo:quote:Op maandag 25 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Rustiger? Volgens mij maakt die LCD optie de kleuren wat minder fel zodat het meer lijkt op hoe het spel er eigenlijk uitmoet zien (LCD's maken beelden vaak overbelicht). Als je op een plasma speelt moet je em gewoon op Normal zetten.
Nah, die ga ik dan ook ff checken.quote:Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Video review van IGN is beter..
Anyways.. Okami!!!! ik ga beginnen.
Oh?quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
Net 3 games gekregen van PSM3 magazine
Onimusha: Dawn of Dreams, Devil may cry 3 & Shadow of Rome..
TOF!quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square-Enix gaat Kingdom Hearts II remixen
Nou ja, dan skip ik 'm wel. Ook goed.quote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Final Mix versies komen toch nooit in Europa uit.![]()
Nee,.... de kleuren zin toch echt beter bij me met LCD tv optie.quote:Op maandag 25 september 2006 10:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Chocobo:
Mmmm,.. thanks voor de tip.... ik zal het zo eens checken.
Ben het wel met je eens..... ik vind het bloomen ook nog eens verschrikkelijk verslavend.... als ik een gebied in ga dan moet die ook helemaal af. Blur ofzo heb ik niet.... zie de gezichten prima eigenlijkquote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
Okami!! weeeh... Vandaag de hele dag gespeeld (lees: 8 uur lang)... Net de eerste dungeon gehaalt (in het bos). Op een of andere manier voelt het wel als een net niet AAA game ala Zelda. Maar het is op dit moment wel een steengoed spel...
Wat kleine nadelen: Door de apparte grafische stijl is het soms moeilijk om de personages te herkennen.. De gezichten zijn vaak een grote blur met grote zwarte lijnen erom heen. Pop-up is jammergenoeg ook duidelijk aanwezig.. Maar wat wil je met zo'n oude console..
Positieve punten: Tekenen op je scherm... Jammer genoeg teken je enkel strepen en rondjes waardoor het maar iets beter is dan de quick button events die we kennen uit games als Shenmue & God of War. Maar juist de teken events in cutscenes zijn super leuk. Ook het klaren van kleine klusjes voor dopelingen is leuk
. Net als in Zelda valt er overal wel nutteloze dingen te doen.. Van het laten bloeien van bomen tot het voeden van vogels. Prachtig
Net als in Zelda krijg je voor iedere opdracht een presentje.. In Okami komen deze presentjes in de vorm van "Praise punten". Met deze punten kun je bijvoorbeeld je levensbalk upgraden.
Voor de mensen die vroegere games van Clover hebben gespeeld zullen ook nog eens getrakteerd worden op cameo's en wat grappen.
Het bericht had geen relevante inhoud (zoals al mijn berichten op live (en elders)).quote:Op maandag 25 september 2006 19:12 schreef Chocobo het volgende:
@ BMH:
Zag dat je een bericht achterliet op Live maar mijn zoon was Burnout aan het doen..... nog niet gelezen dus
Ok,...... nu is het duidelijk........ ja dat klopt wel ja,.... los daarvan kan ik de grafische stijl wel enorm waarderen..... erg gedurft.quote:Op maandag 25 september 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het bericht had geen relevante inhoud (zoals al mijn berichten op live (en elders)).
Ik wil toch even wat duidelijker zijn over de kritiek die ik heb over de personages & diens gezichten.. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je door de grafische stijl minder goed de gezichteigenschappen en emoties kunt lezen. Waar Zelda: The Wind Waker een gigantische hoeveelheid aan gezichtsuitdrukkingen heeft houd Okami het vooral bij animaties van het hele lichaam (bij iedereen naast Chalky zelf).. Erg uitbunding & passend bij de cartoony stijl, maar iets meer detail in het gezicht kan de emotie imo wat beter over brengen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Emoties zijn duidelijk van de gezichten af te lezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel moeilijker om de emoties van af te lezen..
Ach jah.. Kleine details/miereneuken... Maar wat moet je anders met zo'n goede game?![]()
Heerlijk dat die game toch zoveel gespeeld wordtquote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Okami al uit is! Ik heb hem meteen besteld
Sinds ik een 360 heb heb ik niet zoveel aandacht meer aan mijn PS2 besteed. Maar Okami wilde sowieso altijd nog gamen. En toen las ik opeens in het FF topic dat hij al uit is. Ik heb toen een klein vreugdedansje gedaanquote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk dat die game toch zoveel gespeeld wordt
Nee, februari 2007.quote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sinds ik een 360 heb heb ik niet zoveel aandacht meer aan mijn PS2 besteed. Maar Okami wilde sowieso altijd nog gamen. En toen las ik opeens in het FF topic dat hij al uit is. Ik heb toen een klein vreugdedansje gedaan
Is de PAL release ook al geweest eigenlijk?
Ach ik ben het zo langzamerhand wel gewend die PAL releases. Stoor mij er niet zoveel meer aan.quote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]Mijn NTSC PS2 is misschien wel mijn beste aankoop ooit geweest
Dat zei ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef BMH het volgende:
Okami blijkt in LCD mode er scherper uit te zien.. Mmmhh morgen maar eens proberen.
Ow, dan ga ik dat ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat zei ik![]()
Ik heb het wel geprobeerd wat je zei maar de kleuren zijn echt mooier en scherper bij mijmet LCD aan.
Ben je op zoek naar een Dual Shock?quote:
5 CD's, maar inderdaad erg mooi.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:04 schreef Smots het volgende:
Fucking duur, maar lijkt me wel erg mooi
Old skool beat 'm up met Capcom humor. Camera werkt hetzelfde als bij RE4.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand trouwens iets over God Hand. de volgende game van Capcom voor de PS2?
Konami?quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef mini-lellan het volgende:
Binnenkort Kingdom Hearts 2, Konami en Samurai Warriors 2![]()
Hoelang is het spel wel niet als je na 10 uur nog niet echt ver bent? Ik ga daar echt nooit meer klaar zijn als FFXII komt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
Ik heb in 2 dagen 10 uur lang Okami gespeeld. Wat een prachtig spel. Alleen mis ik het "Zelda gevoel".. Het gevoel waardoor je constant naar je tv word getrokken om het spel verder te spelen... Komt misschien omdat je bij Zelda handige items krijgt die je in de spelwereld & in gevechten kunt gebruiken.. Bij Okami krijg je vaak tekentechnieken die je enkel kunt gebruiken voor puzzles..
Beetje jammer, maar misschien word dat opgelost als ik iets verder ben.
Wacht maar tot je bij je eerste boss fight (Spider Queen) komt ... toen dacht ik WOW zelda!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
Ik heb in 2 dagen 10 uur lang Okami gespeeld. Wat een prachtig spel. Alleen mis ik het "Zelda gevoel".. Het gevoel waardoor je constant naar je tv word getrokken om het spel verder te spelen... Komt misschien omdat je bij Zelda handige items krijgt die je in de spelwereld & in gevechten kunt gebruiken.. Bij Okami krijg je vaak tekentechnieken die je enkel kunt gebruiken voor puzzles..
Beetje jammer, maar misschien word dat opgelost als ik iets verder ben.
PS2 Spyro games waren ook behoorlijk crap volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Dagguzz het volgende:
Sinds de PS1 ben ik helemaal dol van Spyro the dragon! De Spyro-spellen op de PS2 vallen me wel iets tegen... Heb wel al de nieuwe Spyro gereserveerd op bol.com. Misschien dat deze wat leuker is...
Spyro was in principe gewoon een platform game toch? Dan zou je eens een game uit de Jak & Daxter of Ratchet & Clank series moeten proberen, prima platform games.quote:Kennen jullie games die lijken op de gameplay van spyro?
Ben namelijk nog niet zo bekend in de wereld van de ps2, deze week aangeschaft.
Poeh, een echt Fable achtige game ken ik niet echt op de PS2, wel een hoop andere RPG's, maar dit zijn meer Japanse spellen. Veel turn-based games (met om de beurt aanvallen selecteren in menutjes), maar ook wel games met real-time battles (gewoon meppen enzoquote:ps. Heb ontzettend genoten van Fable op de xbox.... is deze ook verkrijgbaar (of vergelijkbare games) op de PS2?
Ben ik al lang voorbijquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef Webby het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je eerste boss fight (Spider Queen) komt ... toen dacht ik WOW zelda!
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
PS2 Spyro games waren ook behoorlijk crap volgens mij.
[..]
Spyro was in principe gewoon een platform game toch? Dan zou je eens een game uit de Jak & Daxter of Ratchet & Clank series moeten proberen, prima platform games.
[..]
Poeh, een echt Fable achtige game ken ik niet echt op de PS2, wel een hoop andere RPG's, maar dit zijn meer Japanse spellen. Veel turn-based games (met om de beurt aanvallen selecteren in menutjes), maar ook wel games met real-time battles (gewoon meppen enzo). Als je turn-based wel leuk vindt moet je sowieso Final Fantasy X eens proberen! Zelf vind Ik Kingdom Hearts geweldig, dit is een real-time game met een mix van Disney en Final Fantasy personages. Erg leuk gedaan.
Deze week komt het vervolg op Kingdom Hearts uit, die ik vanavond hoop thuis te zien liggen na werktijd.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Kingdom Hearts heb ik iid ook een stukje van gezien, lijkt me ook wel geinig
Yep, in oktober nog FFXII en dan is het afgelopen. Al twijfel ik nog over Rogue Galaxy. Het heeft toch een hoog Skies of Arcadia gehalte.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:
GOW II zal denk ik mijn allerlaatste PS2 game worden.
ik zag vandaag STAPELS KH2 liggen bij de mediamarkt in utrechtquote:Op woensdag 27 september 2006 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze week komt het vervolg op Kingdom Hearts uit, die ik vanavond hoop thuis te zien liggen na werktijd.
De eerste Kingdom Hearts kun je nu voor weinig geld kopen.
Ik zag laatst bij een winkel de platinum versie liggen voor 15 euro. Als je het spel nog niet hebt is dit eigenlijk een koopje.
Thnx voor de tip, ik loop morgen even de MediaMarkt binnen!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze week komt het vervolg op Kingdom Hearts uit, die ik vanavond hoop thuis te zien liggen na werktijd.
De eerste Kingdom Hearts kun je nu voor weinig geld kopen.
Ik zag laatst bij een winkel de platinum versie liggen voor 15 euro. Als je het spel nog niet hebt is dit eigenlijk een koopje.
Mediamarkt heeft meestal stapels van bekende nieuwe releases.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zag vandaag STAPELS KH2 liggen bij de mediamarkt in utrecht
Die wil ik ook nog graag spelen, maar ik betwijfel of die ooit in Europa wordt gereleased.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef Diablos79 het volgende:
* Diablos79 heeft zijn ps2 weer aan de praat![]()
![]()
Trouwens vandaag bij een vriend van me Valkyrie Profile 2 gespeeld. Wat een onzettend mooi spel is dat. Grafisch echt heel indrukwekkend voor de PS2.. Ga het zeker halen
Dat zou echt zonde zijn, spel is echt een van de mooiste ps2 games die ik ooit heb gezien. Als hij hier niet komt haal ik hem wel op import.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog graag spelen, maar ik betwijfel of die ooit in Europa wordt gereleased.![]()
Volgens Eurogamer 3e kwartaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog graag spelen, maar ik betwijfel of die ooit in Europa wordt gereleased.![]()
Je kunt Ashley orderen om in een bak te klimmenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef mini-lellan het volgende:
Godver RE 4 is moeilijk!![]()
Ik heb Ashley al gered en moet nu tussen 2 paden kiezen.
1 pad gaat naar een soort van arena en bij de andere kom ik z'n gigantisch kutbeest tegen waar Ashley onder gaat staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Vond KH2 nou niet zo leuk.............. Okami owned dat spel zo zwaar.... geniet zo van OkamiVerdomme.
Daar ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:
Uurtje op 9quote:
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmapquote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uurtje op 9
Ik moet nu de Wind Brush vinden. Nog geen idee hoe, maar het heeft te maken met 5 hondjes die ik moet vinden geloof ik.
Die van mij zitten in een dorpquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmap![]()
Jammer genoeg kan ik vandaag niet gamen
Spoil0rz!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van mij zitten in een dorp
Ik zou het gewoon actie/platform/avontuur noemen, met een heel klein rpg tintje in de vorm van stats die uitbreid.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
Dat Okami he... wat is dat voor soort genre? Toch meer Zelda hoor ik van mensen, of juist weer niet? Ik word nu best wel benieuwd eigenlijk.
Ik hou het op Zelda-achtigquote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
Dat Okami he... wat is dat voor soort genre? Toch meer Zelda hoor ik van mensen, of juist weer niet? Ik word nu best wel benieuwd eigenlijk.
Het is een Zelda kloon... En dat is een hele prestatiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
Geloof me als ik dit zeg.... je naam staat op dit spel. Dit ga je geweldig vinden. De wereld en de opbouw ervan is een groot grafisch orgasme. De verslaving zit hem in de vernieuwende elementen maar vooral in de opbouw van de flora en fauna van het land. Gooi er een cool / spannend verhaal omheen wat erg goed gebracht wordt en klaar ben je. Coole gameplay,........ meer diepte dan in bv KH2 (ook al weet ik dat dat spel je erg goed ligtquote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef Laniboekje het volgende:
Moet zeggen, heb niet veel Zelda gespeeld maar hetgeen wat ik ervan speelde vond ik altijd wel heel erg tof. Dat Okami kan me op een of andere manier wel boeien.. vooral ook hoe Chocobo erover praat.
hypehoerquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof me als ik dit zeg.... je naam staat op dit spel. Dit ga je geweldig vinden. De wereld en de opbouw ervan is een groot grafisch orgasme. De verslaving zit hem in de vernieuwende elementen maar vooral in de opbouw van de flora en fauna van het land. Gooi er een cool / spannend verhaal omheen wat erg goed gebracht wordt en klaar ben je. Coole gameplay,........ meer diepte dan in bv KH2 (ook al weet ik dat dat spel je erg goed ligt)
Ik raad je aan zeer zeker reviews te gaan lezen. Ze liegen er niet om. Check anders de Gamespot of IGN (video)review. Serieus.... de PS2 sluit af in stijl..........
Ik twijfelde ook heel erg.... uiteindelijk bleek dat ik het spel nooit gecancelled had. Best fuckup ooooit van meBen zo blij
Maaaaaaaar,.... het kan zijn dat je het niks vind... lijkt me sterk... maar het kan. Lees daarom eerst wat reviews of speel het spel anders eerst even bij Noot of met Noot samen
Ik nu ookquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmap![]()
Dimplus.nl kan ik je ook aanraden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Dagguzz het volgende:
Vandaag Media Markt / FS/ en Eplaza binnen gelopen.. geen KH1 helaas.. Heb zojuist maar ff bij Bol.com besteld. Ben benieuwd!![]()
Bedankt, ik zal eens een bezoekje doenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dimplus.nl kan ik je ook aanraden.![]()
De hypekoning in volle glorie, krijg zin om spontaan een NTSC PS2 + Okami aan te schaffen.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof me als ik dit zeg.... je naam staat op dit spel. Dit ga je geweldig vinden. De wereld en de opbouw ervan is een groot grafisch orgasme. De verslaving zit hem in de vernieuwende elementen maar vooral in de opbouw van de flora en fauna van het land. Gooi er een cool / spannend verhaal omheen wat erg goed gebracht wordt en klaar ben je. Coole gameplay,........ meer diepte dan in bv KH2 (ook al weet ik dat dat spel je erg goed ligt)
Ik raad je aan zeer zeker reviews te gaan lezen. Ze liegen er niet om. Check anders de Gamespot of IGN (video)review. Serieus.... de PS2 sluit af in stijl..........
Ik twijfelde ook heel erg.... uiteindelijk bleek dat ik het spel nooit gecancelled had. Best fuckup ooooit van meBen zo blij
Maaaaaaaar,.... het kan zijn dat je het niks vind... lijkt me sterk... maar het kan. Lees daarom eerst wat reviews of speel het spel anders eerst even bij Noot of met Noot samen
Bol heeft altijd van die fijne levertijden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal eens een bezoekje doen![]()
Edit: Gedaan! Tjee! dat scheelt nogal, hopelijk kan ik die bij bol.com nog cancellenff uitzoeken..
Als het op voorraad is heb je het de volgende dag, iedergeval dat is mijn ervaring bij Bol.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bol heeft altijd van die fijne levertijden.![]()
Dan heb je die 360 voor niks gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef Diablos79 het volgende:
* Diablos79 heeft zijn ps2 weer aan de praat![]()
![]()
Kan hem altijd weer verkopenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan heb je die 360 voor niks gekocht(grapje
)
quote:
Thanksquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
De hypekoning in volle glorie, krijg zin om spontaan een NTSC PS2 + Okami aan te schaffen.
Je hebt zeer goede titels gekochtquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef Hansch het volgende:
Zo vanavond ff een PS2 starterspack gekocht, met God of War en Final Fantasy X
en FFVII is besteld
Verdomme God Of War is echt geweldig!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
That's it, zodra ik mn reviewgames afheb ga ik Okami spelen, Lara en Kameo moeten maar even wachten
Ik heb er al 1, maar dan ga je je toch een beetje ergeren aan de game. Als je van waar je bent terug naar het begin moet ben je wel even aan het rennen, en die versnelling gaat zo traag, dan wordt het ineens dag of nacht en is je versnelling gereset, dan loop je naar een ander stukje, loading, weer je versnelling kwijt.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan ik vandaag niet gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb er al 1, maar dan ga je je toch een beetje ergeren aan de game. Als je van waar je bent terug naar het begin moet ben je wel even aan het rennen, en die versnelling gaat zo traag, dan wordt het ineens dag of nacht en is je versnelling gereset, dan loop je naar een ander stukje, loading, weer je versnelling kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er wel achter dat je kunt transporteren via plasjes water... Alleen heb je hier een "fountain coin"(??) voor nodig.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mermaid coinquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:35 schreef BMH het volgende:
Ik kwam er wel achter dat je kunt transporteren via plasjes water... Alleen heb je hier een "fountain coin"(??) voor nodig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
That's it, zodra ik mn reviewgames afheb ga ik Okami spelen, Lara en Kameo moeten maar even wachten
Die heb ik gister uitgespeeld! Dat moest ik nog ff doen van mijzelf voor ik aan Kingdom Hearts 2 zou beginnen. Gelukkig had ik al gelezen dat het begin wat (less: heel erg) saai was. FF doorbijten nog.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Ik ga maar weer is een lekker potje DQ8 spelen!![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-10-2006 11:25:18 ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Die eerste paar uur op dat eiland in het eerste deel vond ik saaier dan de eerste paar uur in KH II.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik gister uitgespeeld!Dat moest ik nog ff doen van mijzelf voor ik aan Kingdom Hearts 2 zou beginnen. Gelukkig had ik al gelezen dat het begin wat (less: heel erg) saai was. FF doorbijten nog.
Dacht wel dat jij dit cool zou vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Gisteravond kwam ik thuis en vond ik Okami op de deurmat! Vandaag voor het eerst gespeeld en het is echt een supergame. Eerst moest ik even wennen aan de lage resolutie omdat ik het HD-geweld van de 360 gewend was, maar na 2 minuten merkte ik daar niks van. De gameplay is gewoon geniaal en de sfeer ongeëvenaard.
Hier ga ik nog weken plezier van beleven, ik weet het zeker.
Ik hou van al dat soort gamesquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dacht wel dat jij dit cool zou vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gaat die stinktempel nu wel open
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vanavond weer verder met Okami.Mmmm,.... niet veel kunnen gamen maar wel bij de eindbaas gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gaat die stinktempel nu wel openA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top spel! Wel erg makkelijk tot nu toe.
Die was tog al uit?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef DaggerNL het volgende:
Vrijdag komt metal gear solid 3 subsistence uit![]()
Wacht al maanden om eindelijk online te kunnen spelen.![]()
In amerika was ie in maart uit ja, maar nu pas in nederland.quote:
haluuh!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
In amerika was ie in maart uit ja, maar nu pas in nederland.![]()
34,99 maar bij BOL.comquote:
bol.com..quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
34,99 maar bij BOL.com,
Ik weet trouwens nog niet of ik nou een headset of een keyboard ervoor ga aanschaffen voor online gameplay.
Kijk wel of een paar vrienden het gaan halen en of ik het echt nodig heb. Zou wel leuk zijn.![]()
Dat is nog snel dan, ik heb een keer een dvd besteld voor 1 dec. Als kerstkadootje bedoeld en het kwam net op tijd binnen om als valentijnskadootje door te gaan ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
bol.com..![]()
laatste keer dat ik daar wat had besteld duurde het 6 weken voor ik het kreeg, ik was de bestelling al vergeten totdat ie op me deurmat lag![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is nog snel dan, ik heb een keer een dvd besteld voor 1 dec. Als kerstkadootje bedoeld en het kwam net op tijd binnen om als valentijnskadootje door te gaan ...
En www.nedgame.com dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
bol.com..![]()
laatste keer dat ik daar wat had besteld duurde het 6 weken voor ik het kreeg, ik was de bestelling al vergeten totdat ie op me deurmat lag![]()
Verkopen voor veel poenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef mini-lellan het volgende:
Wat kun je bij RE 4 doen als je alle 3 de cateyes in de beerstein heb gestopt?
ja zoiets dacht ik al, heb het geld trouwens wel nodig sinds ik in dat kasteel zit met die rot monniken. Jammer dat je trouwens geen ammo kan kopen heb namelijk alleen nog 100 in me TMP en verder niks.quote:
Meestal als je ammo op raakt dan krijg je vaak genoeg weer drops.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:29 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik al, heb het geld trouwens wel nodig sinds ik in dat kasteel zit met die rot monniken. Jammer dat je trouwens geen ammo kan kopen heb namelijk alleen nog 100 in me TMP en verder niks.
TMP is een fantastisch wapen, mits je em blijft upgraden.. Het is imo het handigste wapen om grote groepen vijanden te laten knielen (en ze daarna af te maken door te gaan trappenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meestal als je ammo op raakt dan krijg je vaak genoeg weer drops.TMP is overigens een schijt wapen, lekker verkopen voor geld.
Die monniken zijn grappig trouwens. Ze mompelen altijd zo leuk. Knieschijf schot + suplex/kick moves ftw.
![]()
Dat ding vreet ammo en de damage is nou ook niet bepaald hoog. Shotgun vind ik toch fijner voor groepjes.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef BMH het volgende:
[..]
TMP is een fantastisch wapen, mits je em blijft upgraden.. Het is imo het handigste wapen om grote groepen vijanden te laten knielen (en ze daarna af te maken door te gaan trappen).
Die blinde kerel met die grote messen aan zijn armen? Gewoon zachtjes om hem heen lopen en dan lekker in zijn rug knallen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:13 schreef mini-lellan het volgende:
Die gevangene is wreed!alleen wel sterk
![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet trouwen eerlijk bekenen dat Okami na een uurtje of 15 een beetje eentonig begint te worden (vooral door de lage moeilijkheidsgraad).![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dragon Quest vind ik wel een heerlijk spel...zo veel tijd kostte dat toch niet , er was maar een area waar monsters voorkwamen , en voor de rest lagen alle plaatsen zo voor de hand dat het een werkje van hooguit 10 minuten tot een kwartiertje duurde(bij mij althans) , heb je btw ook de bonus dungeon gedaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik breng nu gewoon even 3 dagen door in de Williamette Mall. En daarna ga ik weer terug naar Nippon.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
Vind ik ook.. Ik heb het spel al 2 dagen niet meer aangeraakt.. Gewoon omdat je niets nieuws krijgt in het spel. Waar je bij Zelda een soort Metroid gevoel krijgt bij het ontvangen van nieuwe wapens en gadgets ("Yes, nu kan ik daar naar toe om dat de doen"), krijg je bij Okami enkel nieuwe brushkrachten om puzzles op te lossen.
Beetje jammer.
Ik heb 6 wapens nu? En ook Holy ... gevallen, welke ik met Demon Fangs heb verkregen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Ik heb het spel al 2 dagen niet meer aangeraakt.. Gewoon omdat je niets nieuws krijgt in het spel. Waar je bij Zelda een soort Metroid gevoel krijgt bij het ontvangen van nieuwe wapens en gadgets ("Yes, nu kan ik daar naar toe om dat de doen"), krijg je bij Okami enkel nieuwe brushkrachten om puzzles op te lossen.
Beetje jammer.
Nee eigenlijk niet.... dacht alleen dat ik al klaar wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:21 schreef peristilius het volgende:
Euhm, spoilers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |