Daarnaast kan je ook gewoon niet alles spelenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, Suikoden 4 was ook niet echt wat, maar Suikoden 2 en 3 vond ik goed te doen hoor. Voor 30 euro laat ik Suikoden 5 dus ook niet liggen.
Hetzelfde wat jij met Suikoden hebt heb ik nu een beetje met Breath of Fire. Breath of Fire: Dragon Quarter heb ik 2 uur gespeeld en toen nooit meer aangeraakt.
Ik houd niet van spellen waar saven gelimiteerd is en er tijdsdruk op zit, zodat je dingen snel moet voltooien om een gameover te voorkomen. Dit hoort niet bij een RPG vind ik. De vorige BoF waren gewoon leuk om te spelen. Deze vond ik om bovenstaande reden echt niet leuk.
Het probleem met sommige RPG's die ik graag wil spelen, nooit in Europa worden uitgebracht.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast kan je ook gewoon niet alles spelenEr zijn ook games die me heel tof lijken (Grandia 3 en VP2: Silmeria om er twee te noemen) die ik oversla omdat ik er geen tijd voor heb.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, dat ik er geen tijd voor had. Als ik een spel echt wil spelen maak ik er tijd voorquote:Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast kan je ook gewoon niet alles spelenEr zijn ook games die me heel tof lijken (Grandia 3 en VP2: Silmeria om er twee te noemen) die ik oversla omdat ik er geen tijd voor heb.
Jaquote:
Ik sta er nog steeds achter. Deze Zelda wordt de slechtste ooit wacht maar af.quote:
Dus nog steeds beter dan 95% van alle spellen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter. Deze Zelda wordt de slechtste ooit wacht maar af.
Okquote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter. Deze Zelda wordt de slechtste ooit wacht maar af.
Mijn loopwerkje is naar de klote, dus de laser werkt wel maar hij kan niet meer op en neer. Bij mijn eerste PS2 begaf de laser, zo van de ene op de andere dag deed ie helemaal niks meerquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef mini-lellan het volgende:
Heb em nu 3 jaar en nooit problemen gehad maar ik denk dat de lezer binnenkort doei gaat zeggen
en dan word het mischien tijd voor een PSTwo
De 360 blijft de komende maand uit ben ik bang.quote:
Ik heb hem nu ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De 360 blijft de komende maand uit ben ik bang.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook
Ga vanavond beginnen met het spel. Heb ik wat te doen tot FF12
Playstation
Baal echt van al die releases maar FFXII MOET ik spelen.... alles gaat opzij.... Okami was ik ooit vergeten te cancellenquote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een respect GijsJe gaat echt genieten
![]()
Ik zit nu al op 11 uur. Alle dingen die er te doen zijn, je verveelt je echt nooit. Praise verzamelen is geweldig!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Tot nu toe (2 uur in) heb ik gevochten, ontdekt, wat leuke mini-opdrachtjes voor dorpelingen gedaan en geschilderd.
Serieus een van de mooiste games die ik ooit gespeeld heb. Ik werd er helemaal stil van. En dit door de art style. Het maak namelijk geen reet uit of die game op de PS2 of PS3 was verschenen.
Dit is echt zo'n game die je doet beseffen waarom je gamen ook alweer leuk vond.
Kortom: GEWELDIG!!!
Zit op 6 uur nu....... wat een spel.................... typisch iets voor de PS2........... Geweldigquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Tot nu toe (2 uur in) heb ik gevochten, ontdekt, wat leuke mini-opdrachtjes voor dorpelingen gedaan en geschilderd.
Serieus een van de mooiste games die ik ooit gespeeld heb. Ik werd er helemaal stil van. En dit door de art style. Het maak namelijk geen reet uit of die game op de PS2 of PS3 was verschenen.
Dit is echt zo'n game die je doet beseffen waarom je gamen ook alweer leuk vond.
Kortom: GEWELDIG!!!
Denk dat ik Okami ook maar koop bij de europese release.quote:Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit op 6 uur nu....... wat een spel.................... typisch iets voor de PS2........... GeweldigIk hoop dat ze dit soort gamen doorzetten op de PS3............ die typische PS games.......... ICO, SotC, Okami etc. etc.
Het dorp volledig afgerond........... ga nu voor de 4e boom,......... die 2e boom in die grot is _____O_____
Doen....... zeldzaam cool gevoel en prachtige art....... misschien wel de mooiste game op PS2quote:Op maandag 25 september 2006 01:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Denk dat ik Okami ook maar koop bij de europese release.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... ben officieel verslaafd aan Okami,... wil het NU weer gamen.... UREN als dat kan
Q1 of Q2 dacht ik?quote:Op maandag 25 september 2006 09:40 schreef SToRM81 het volgende:
HahaWanneer is de Europese release?
Ik word bijna nieuwsgierig om die videoreview te bekijken.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee vind ik niet...... en je hoeft het niet zo persoonlijk te nemen hoorVind zelf de videoreview gewoon prima!
Toch ff kijken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Videoreview van Okami van Gamespot is cool
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/okami/review.html?sid=6157846&tag=topslot;action;1
Nu ik heb spel speel snap ik de videoreview wel beter..... no way dat je alles in die paar minuten kan behandelen.... er zit zoveel in. Must play gamequote:Op maandag 25 september 2006 10:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik word bijna nieuwsgierig om die videoreview te bekijken.....
Ik heb net die videoreview bekeken. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat jij de review niet kon doen afgelopen weekend voor Gamespot dus hebben ze er Greg Kasavin maar opgezet,... editor van gamespot,......die heeft geen verstand van die zaken idd....
Ik hoop dat je je voor de volgende Gamespot review wel weer beschikbaar stelt
Dat vond ik dus ook............ gewoon een prima videoreviewquote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb net die videoreview bekeken. Niks mis mee.
Helder verhaal, genoeg uitleg over wat de bedoeling van de game is en ook redelijk wat ingame footage.
Kortom: BMH, je moet niet zo zeuren.
Video review van IGN is beter..quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb net die videoreview bekeken. Niks mis mee.
Helder verhaal, genoeg uitleg over wat de bedoeling van de game is en ook redelijk wat ingame footage.
Kortom: BMH, je moet niet zo zeuren.
Nee,... en ook geen breedbeeld,....quote:Op maandag 25 september 2006 10:20 schreef Smots het volgende:
Heeft Okami trouwens progressive scan?
Rustiger? Volgens mij maakt die LCD optie de kleuren wat minder fel zodat het meer lijkt op hoe het spel er eigenlijk uitmoet zien (LCD's maken beelden vaak overbelicht). Als je op een plasma speelt moet je em gewoon op Normal zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... en ook geen breedbeeld,....maar weet het niet honderd procent zeker. Wel een LCD/plasma optie in het video menu... dat maakt het beeld wat rustiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |