Dat is nou de kracht van de 360.quote:Op zondag 17 september 2006 11:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ook tijdens het gamen? Dus dat je je eigen nummers als achtergrondmuziek hebt bij het spel? Dat zou wel kickass zijn.
Voor dat geld kun je beter gaan voor een Dell LCD MET component ingang.quote:Op zondag 17 september 2006 11:10 schreef ethiraseth het volgende:
Mischien kan iemand me hier helpen:
aangezien zowel én mn tv én mn monitor het aan het begeven zijn en ik toch maar op een studentenkamertje woon zit ik beetje te overwegen om een monitor/tv in een te kopen. Maar ik vraag me af of het een beetje werkt icm gamen op een ps2 aangezien ik vooral dat deed op mijn tv.
Zat te denken aan bijvoorbeeld deze moitor:
http://www.mycom.nl/Produ(...)TTV_Wide/123916.aspx
Ding heeft dan wel geen component-ingang, maargoed, ik game al mn hele leven via composiet dus dat is nie zo'n ramp.
Heb beetje zitten rondkijken op de Dell site en de enige die ik daar zie staan met component is meer dan 1000 euro. Dat is toch echt ver buiten mijn budget.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je beter gaan voor een Dell LCD MET component ingang.
Nog een keertje vragen voor de zekerheid, tussen de normal en expert modes in KH1 zat namelijk echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zit er geen moeilijke mode in ofzo?
Ik zal je ass eens kicken!quote:Op zondag 17 september 2006 11:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Ook tijdens het gamen? Dus dat je je eigen nummers als achtergrondmuziek hebt bij het spel? Dat zou wel kickass zijn.
Ik vond het erg cool totdat ik las over tankcontrols en moeilijkheidsgraadquote:Op maandag 18 september 2006 08:45 schreef Webby het volgende:
Wat stukjes gelezen over God Hand, dat word volgens mij ook wel iets om in de gaten te houden ...
Toch zijn ze erg positief over het spel. En het is natuurlijk van Capcom.quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het erg cool totdat ik las over tankcontrols en moeilijkheidsgraad
Hoeveel en is hij nog compleet?quote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Badabingea het volgende:
Niemand een silver edition kopen?
quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het erg cool totdat ik las over tankcontrols en moeilijkheidsgraad
Gemaild.quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef Grim. het volgende:
[..]
Hoeveel en is hij nog compleet?
Edit: Om de rest van de mensen niet te storen, kan je me een mailtje sturen naar bdriessen[at]gmail[punt]com.
Ze laten alleen niets zien... "Euuhh... Je bent een wolf.. En je kunt gevechten ook ontwijken.... Oh jah! Je hebt een kwast & eindbazen."quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Videoreview van Okami van Gamespot is cool
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/okami/review.html?sid=6157846&tag=topslot;action;1
Ja ik neem aan dat jij de review niet kon doen afgelopen weekend voor Gamespot dus hebben ze er Greg Kasavin maar opgezet,... editor van gamespot,......die heeft geen verstand van die zaken idd....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze laten alleen niets zien... "Euuhh... Je bent een wolf.. En je kunt gevechten ook ontwijken.... Oh jah! Je hebt een kwast & eindbazen."
9.0
Ga weer even de verdediging in. Jank jank. Ik vind het gewoon geen goede video review.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat jij de review niet kon doen afgelopen weekend voor Gamespot dus hebben ze er Greg Kasavin maar opgezet,... editor van gamespot,......die heeft geen verstand van die zaken idd....
Ik hoop dat je je voor de volgende Gamespot review wel weer beschikbaar stelt
Nee dat is het niet....... wordt af en toe moe van je simpele opmerkingen! Alsof je wat 'moet' zeggen zeg maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga weer even de verdediging in. Jank jank. Ik vind het gewoon geen goede video review.
Soms moet je ook wel iets verzinnen om je aan iemand te kunnen ergeren.. Niet waar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is het niet....... wordt af en toe moe van je simpele opmerkingen! Alsof je wat 'moet' zeggen zeg maar
quote:
De snelste geloof ik,...... heb iets van 3 games besteld daar in het verleden en ze kwamen allemaal binnen een weekquote:
Nee vind ik niet...... en je hoeft het niet zo persoonlijk te nemen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Soms moet je ook wel iets verzinnen om je aan iemand te kunnen ergeren.. Niet waar?
Alsof ik al niet genoeg te gamen heb nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef mini-lellan het volgende:
na RE4 gooit Intertoys weer de prijzen omlaag!![]()
Devil May Cry 3: Special Edition nu 20¤
ne nog een paar toppers voor maar 20/15 euro
DMC3 SE is Platinum, dus 20 euro. Net als alle andere Platinum games. Ik wist alleen niet dat DMC3 al uit was, die wil ik eigenlijk nog hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef mini-lellan het volgende:
na RE4 gooit Intertoys weer de prijzen omlaag!![]()
Devil May Cry 3: Special Edition nu 20¤
ne nog een paar toppers voor maar 20/15 euro
platinumquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DMC3 SE is Platinum, dus 20 euro. Net als alle andere Platinum games. Ik wist alleen niet dat DMC3 al uit was, die wil ik eigenlijk nog hebben
ja ik moet nog een originele Kingdom Hearts zien te vinden en nu dus ook DMC3quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef peristilius het volgende:
Platinum.
Dat gaat lelijk staan in mijn kast.
je mag me mailen en doe maar een bod. Heb hem liggen origineel.. geen platinum dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ja ik moet nog een originele Kingdom Hearts zien te vinden en nu dus ook DMC3
Het moet er natuurlijk wel mooi uitzien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef peristilius het volgende:
Platinum.
Dat gaat lelijk staan in mijn kast.
Nu al?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Shit,......... Okami heeft mijn interesse gewonnen
Nou om het nu meteen Zelda te noemen?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu al?Tis Zelda! Met een wolf... en schetsen enz..
![]()
Gast, Okami ownt zelda.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou om het nu meteen Zelda te noemen?
Maar de gameplay interesseert me behoorlijk.
Dat klopt ik heb hem voor 30 euro gekocht. Als het goed is komt die vandaag bij mij op de deurmat vallen. Deze Suikoden schijnt wel veel beter te zijn dan het matige deeltje 4. Vanavond maar vast even testen.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:21 schreef JimmyJames het volgende:
Gaan jullie Suikoden 5 nog testen? Want die is echt voor een spotprijs te verkrijgen (voor een nieuwe game).
Ik vond 4 zo saai dat ik nooit meer een Suikoden wil spelenquote:Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat klopt ik heb hem voor 30 euro gekocht. Als het goed is komt die vandaag bij mij op de deurmat vallen. Deze Suikoden schijnt wel veel beter te zijn dan het matige deeltje 4. Vanavond maar vast even testen.![]()
Klopt, Suikoden 4 was ook niet echt wat, maar Suikoden 2 en 3 vond ik goed te doen hoor. Voor 30 euro laat ik Suikoden 5 dus ook niet liggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 4 zo saai dat ik nooit meer een Suikoden wil spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |