Hij's inderdaad best funky!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef mini-lellan het volgende:
eigenlijk vind ik die roze PS2 best een vet ding, niet om in je huiskamer neer te zetten maar gewoon![]()
Hij is niet zo heel moeilijk maar wel erg vermakelijk(vond ik). Maar er zit wel wat uitdaging in, sephiroth verslaan is alles behalve makkelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
KH2 lijkt me best puik, maar ik hoor van sjo dat ie makkelijk is..en als sjo em makkelijk vind dan speel ik em wss met 2 vingers in mijn neus uit
Ja........ nou makkelijk is een groot woord maar echt niks vergeleken met NG bv..... weet niet of jij het trekt. Hele spel is met de X knop uit te spelen. Tevens mis ik de sfeer die deel 1 had.... en het begin is erg saai..... eerste 4 uur.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
KH2 lijkt me best puik, maar ik hoor van sjo dat ie makkelijk is..en als sjo em makkelijk vind dan speel ik em wss met 2 vingers in mijn neus uit
Spellen van tegenwoordig zijn toch al niet moeilijk meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja........ nou makkelijk is een groot woord maar echt niks vergeleken met NG bv..... weet niet of jij het trekt. Hele spel is met de X knop uit te spelen. Tevens mis ik de sfeer die deel 1 had.... en het begin is erg saai..... eerste 4 uur.
zit er geen moeilijke mode in ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja........ nou makkelijk is een groot woord maar echt niks vergeleken met NG bv..... weet niet of jij het trekt. Hele spel is met de X knop uit te spelen. Tevens mis ik de sfeer die deel 1 had.... en het begin is erg saai..... eerste 4 uur.
Eerst nog Suikoden V een week eerder.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Kingdom Hearts II
Nog 2 weekjes wachten!
Appels en peren vergelijken...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef mini-lellan het volgende:
Hallo!
Zijn er mensen hiero met het spel Resident Evil: Outbreak?![]()
Ik ben namelijk na deel 4 van plan om dat deel te kopen dus vraag ik ff jullie mening.![]()
4 is trouwens geweldig![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zou Outbreak laten liggen als ik jou was
Ik koop gewoon KH 2 en Disgaea 2 allebei. Moet ik alleen even zien welke ik eerst ga spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef JimmyJames het volgende:
KHII laat ik links liggen, qua RPG ga ik binnenkort voor Disgaea 2![]()
Begin maar niet met Disgaea want dan doe je de komende maanden niks anders meer. Die game is zo verslavend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik koop gewoon KH 2 en Disgaea 2 allebei. Moet ik alleen even zien welke ik eerst ga spelen.![]()
Ik heb Disgaea 1, ik heb er zeker genoeg uur in gestoken, maar om me er maanden mee te vermaken dat niet. Ik vond het verder een leuk spel. Ook al is Disgaea 2 meer van het zelfde, het hoeft er dan niet minder leuk om te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Begin maar niet met Disgaea want dan doe je de komende maanden niks anders meer. Die game is zo verslavend.
FF XII komt hier pas eerste kwartaal van 2007.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef JimmyJames het volgende:
Tis maar hoeveel je er per dag insteekt, de teller stond bij zeker boven de 70 uur. En heb daar een kleine maand over gedaan of zo. Trouwens nu nummer 2 eraan komt, kom ik allemaal dingen te weten die ik helaas nooit heb geweten zoals dat je monsters kunt vangen door ze in het spawn point te gooien. Enfin, de release is zo rond eind oktober toch? Want FFXII komt dan ook uit![]()
Ja, maar die twee games lijken niet echt op elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef mini-lellan het volgende:
hmmm....jammer...maar zijn er nog meer games zoals Resident Evil 4 en Devil May Cry 3 op de markt?![]()
Begin er ook aan te denken... SC en GoW op 360,... een nieuwe Wii + Zelda... genoeg te doen dit jaar voor me.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
Veel plezier in oktober met FF 12 dan, ik wacht gewoon op de Pal release ook al zal het wachten lang zijn.![]()
Gijs... Final Fantasy.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begin er ook aan te denken... SC en GoW op 360,... een nieuwe Wii + Zelda... genoeg te doen dit jaar voor me.
nee mar ik bedoel met dik zieke zombies en dat soort grut.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:48 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, maar die twee games lijken niet echt op elkaar.
Ik weet het Gijs............. ik weet het......... even kijken wanneer de release nu precies is. Dat is een beetje het nadeel van een plasma..... dat hele ding moet van de muur als ik een PS2 wil aansluitenquote:
quote:IGN Review Okami
http://ps2.ign.com/articles/733/733122p1.html
9.0 Presentation
Great and informative menu layouts, impressive story and fantastic dialog. Plenty of load points, though most aren't overly long.
9.5 Graphics
Stunning. That's all there is to say.
8.5 Sound
Great soundtrack to perfectly blend with the world. Voices are just mumbles but sort of works.
9.0 Gameplay
The Celestial Brush makes the game and works brilliantly. Most battles are entirely too easy, unfortunately.
8.0 Lasting Appeal
Lengthy main quest with tons of extra stuff to find.
9.1
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Okami is a game we've been waiting on for a long, long time, and for the most part it has lived up to our extremely high expectations. It's beautiful, charismatic, engaging and one of the most original games you'll play anytime soon. Sure, it's not perfect, and we may have picked on some of its flaws a bit more than usual simply because they're a little more obvious when everything around them is so great. All in all, Okami is a game that any self-respecting PlayStation 2 owner should pick up simply because you've never played anything like it before.
Geen tijd voor,.... wel een goede voor de classic bak straksquote:
US: 31 oktober 2006, EU: mrt 2010quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs............. ik weet het......... even kijken wanneer de release nu precies is. Dat is een beetje het nadeel van een plasma..... dat hele ding moet van de muur als ik een PS2 wil aansluiten
Oktober,.... ja verdomme zeg.........quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
US: 31 oktober 2006, EU: mrt 2010
Als het goed is hoef je dat maar eens in de zoveel tijd te doen. Ik vind het geen gezicht om mijn plasma op een statief te zetten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:47 schreef BMH het volgende:
Plasma's aan de muur hangen.. Dodelijk.. 30 kilo beuren om kabels te verwisselen..
* BMH wacht rustig op Okami.
D'r zijn toch ook meubels voor plasma tv's?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is hoef je dat maar eens in de zoveel tijd te doen. Ik vind het geen gezicht om mijn plasma op een statief te zetten.
? Geen idee,..... zeker zo'n giga achterwand ofzo... nee dankjequote:Op zaterdag 16 september 2006 16:30 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r zijn toch ook meubels voor plasma tv's?
(al zijn die krengen schofterig duur...)
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahum. PS2 dus.
Serieusquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
haha toennet ben ik erachter gekomen dat je je iPod ook in d PS2 kan opladen![]()
Echt? Wat een goed idee, dat komt echt handig uit!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef mini-lellan het volgende:
haha toennet ben ik erachter gekomen dat je je iPod ook in d PS2 kan opladen![]()
Dan zal ik vast verklappen dat het met de 360, PS3 en Wii ook kan. Die krijgen ook USB poortenquote:Op zondag 17 september 2006 10:47 schreef Marble het volgende:
Ja dat is zo, maar ik had er nog nooit bij stilgestaan. Is gewoon handig om te weten.
dat is correct, op de 360 kan je zelfs muziek van je ipod afstreamenquote:Op zondag 17 september 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zal ik vast verklappen dat het met de 360, PS3 en Wii ook kan. Die krijgen ook USB poorten
Ook tijdens het gamen? Dus dat je je eigen nummers als achtergrondmuziek hebt bij het spel? Dat zou wel kickass zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is correct, op de 360 kan je zelfs muziek van je ipod afstreamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |