Chocobo:quote:Op maandag 25 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Rustiger? Volgens mij maakt die LCD optie de kleuren wat minder fel zodat het meer lijkt op hoe het spel er eigenlijk uitmoet zien (LCD's maken beelden vaak overbelicht). Als je op een plasma speelt moet je em gewoon op Normal zetten.
Nah, die ga ik dan ook ff checken.quote:Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Video review van IGN is beter..
Anyways.. Okami!!!! ik ga beginnen.
Oh?quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
Net 3 games gekregen van PSM3 magazine
Onimusha: Dawn of Dreams, Devil may cry 3 & Shadow of Rome..
TOF!quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square-Enix gaat Kingdom Hearts II remixen
Nou ja, dan skip ik 'm wel. Ook goed.quote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Final Mix versies komen toch nooit in Europa uit.![]()
Nee,.... de kleuren zin toch echt beter bij me met LCD tv optie.quote:Op maandag 25 september 2006 10:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Chocobo:
Mmmm,.. thanks voor de tip.... ik zal het zo eens checken.
Ben het wel met je eens..... ik vind het bloomen ook nog eens verschrikkelijk verslavend.... als ik een gebied in ga dan moet die ook helemaal af. Blur ofzo heb ik niet.... zie de gezichten prima eigenlijkquote:Op maandag 25 september 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
Okami!! weeeh... Vandaag de hele dag gespeeld (lees: 8 uur lang)... Net de eerste dungeon gehaalt (in het bos). Op een of andere manier voelt het wel als een net niet AAA game ala Zelda. Maar het is op dit moment wel een steengoed spel...
Wat kleine nadelen: Door de apparte grafische stijl is het soms moeilijk om de personages te herkennen.. De gezichten zijn vaak een grote blur met grote zwarte lijnen erom heen. Pop-up is jammergenoeg ook duidelijk aanwezig.. Maar wat wil je met zo'n oude console..
Positieve punten: Tekenen op je scherm... Jammer genoeg teken je enkel strepen en rondjes waardoor het maar iets beter is dan de quick button events die we kennen uit games als Shenmue & God of War. Maar juist de teken events in cutscenes zijn super leuk. Ook het klaren van kleine klusjes voor dopelingen is leuk
. Net als in Zelda valt er overal wel nutteloze dingen te doen.. Van het laten bloeien van bomen tot het voeden van vogels. Prachtig
Net als in Zelda krijg je voor iedere opdracht een presentje.. In Okami komen deze presentjes in de vorm van "Praise punten". Met deze punten kun je bijvoorbeeld je levensbalk upgraden.
Voor de mensen die vroegere games van Clover hebben gespeeld zullen ook nog eens getrakteerd worden op cameo's en wat grappen.
Het bericht had geen relevante inhoud (zoals al mijn berichten op live (en elders)).quote:Op maandag 25 september 2006 19:12 schreef Chocobo het volgende:
@ BMH:
Zag dat je een bericht achterliet op Live maar mijn zoon was Burnout aan het doen..... nog niet gelezen dus
Ok,...... nu is het duidelijk........ ja dat klopt wel ja,.... los daarvan kan ik de grafische stijl wel enorm waarderen..... erg gedurft.quote:Op maandag 25 september 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het bericht had geen relevante inhoud (zoals al mijn berichten op live (en elders)).
Ik wil toch even wat duidelijker zijn over de kritiek die ik heb over de personages & diens gezichten.. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je door de grafische stijl minder goed de gezichteigenschappen en emoties kunt lezen. Waar Zelda: The Wind Waker een gigantische hoeveelheid aan gezichtsuitdrukkingen heeft houd Okami het vooral bij animaties van het hele lichaam (bij iedereen naast Chalky zelf).. Erg uitbunding & passend bij de cartoony stijl, maar iets meer detail in het gezicht kan de emotie imo wat beter over brengen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Emoties zijn duidelijk van de gezichten af te lezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel moeilijker om de emoties van af te lezen..
Ach jah.. Kleine details/miereneuken... Maar wat moet je anders met zo'n goede game?![]()
Heerlijk dat die game toch zoveel gespeeld wordtquote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Okami al uit is! Ik heb hem meteen besteld
Sinds ik een 360 heb heb ik niet zoveel aandacht meer aan mijn PS2 besteed. Maar Okami wilde sowieso altijd nog gamen. En toen las ik opeens in het FF topic dat hij al uit is. Ik heb toen een klein vreugdedansje gedaanquote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk dat die game toch zoveel gespeeld wordt
Nee, februari 2007.quote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sinds ik een 360 heb heb ik niet zoveel aandacht meer aan mijn PS2 besteed. Maar Okami wilde sowieso altijd nog gamen. En toen las ik opeens in het FF topic dat hij al uit is. Ik heb toen een klein vreugdedansje gedaan
Is de PAL release ook al geweest eigenlijk?
Ach ik ben het zo langzamerhand wel gewend die PAL releases. Stoor mij er niet zoveel meer aan.quote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]Mijn NTSC PS2 is misschien wel mijn beste aankoop ooit geweest
Dat zei ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef BMH het volgende:
Okami blijkt in LCD mode er scherper uit te zien.. Mmmhh morgen maar eens proberen.
Ow, dan ga ik dat ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat zei ik![]()
Ik heb het wel geprobeerd wat je zei maar de kleuren zijn echt mooier en scherper bij mijmet LCD aan.
Ben je op zoek naar een Dual Shock?quote:
5 CD's, maar inderdaad erg mooi.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:04 schreef Smots het volgende:
Fucking duur, maar lijkt me wel erg mooi
Old skool beat 'm up met Capcom humor. Camera werkt hetzelfde als bij RE4.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand trouwens iets over God Hand. de volgende game van Capcom voor de PS2?
Konami?quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef mini-lellan het volgende:
Binnenkort Kingdom Hearts 2, Konami en Samurai Warriors 2![]()
Hoelang is het spel wel niet als je na 10 uur nog niet echt ver bent? Ik ga daar echt nooit meer klaar zijn als FFXII komt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
Ik heb in 2 dagen 10 uur lang Okami gespeeld. Wat een prachtig spel. Alleen mis ik het "Zelda gevoel".. Het gevoel waardoor je constant naar je tv word getrokken om het spel verder te spelen... Komt misschien omdat je bij Zelda handige items krijgt die je in de spelwereld & in gevechten kunt gebruiken.. Bij Okami krijg je vaak tekentechnieken die je enkel kunt gebruiken voor puzzles..
Beetje jammer, maar misschien word dat opgelost als ik iets verder ben.
Wacht maar tot je bij je eerste boss fight (Spider Queen) komt ... toen dacht ik WOW zelda!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
Ik heb in 2 dagen 10 uur lang Okami gespeeld. Wat een prachtig spel. Alleen mis ik het "Zelda gevoel".. Het gevoel waardoor je constant naar je tv word getrokken om het spel verder te spelen... Komt misschien omdat je bij Zelda handige items krijgt die je in de spelwereld & in gevechten kunt gebruiken.. Bij Okami krijg je vaak tekentechnieken die je enkel kunt gebruiken voor puzzles..
Beetje jammer, maar misschien word dat opgelost als ik iets verder ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |