Je hebt zeer goede titels gekochtquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef Hansch het volgende:
Zo vanavond ff een PS2 starterspack gekocht, met God of War en Final Fantasy X
en FFVII is besteld
Verdomme God Of War is echt geweldig!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
That's it, zodra ik mn reviewgames afheb ga ik Okami spelen, Lara en Kameo moeten maar even wachten
Ik heb er al 1, maar dan ga je je toch een beetje ergeren aan de game. Als je van waar je bent terug naar het begin moet ben je wel even aan het rennen, en die versnelling gaat zo traag, dan wordt het ineens dag of nacht en is je versnelling gereset, dan loop je naar een ander stukje, loading, weer je versnelling kwijt.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmap![]()
Jammer genoeg kan ik vandaag niet gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb er al 1, maar dan ga je je toch een beetje ergeren aan de game. Als je van waar je bent terug naar het begin moet ben je wel even aan het rennen, en die versnelling gaat zo traag, dan wordt het ineens dag of nacht en is je versnelling gereset, dan loop je naar een ander stukje, loading, weer je versnelling kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er wel achter dat je kunt transporteren via plasjes water... Alleen heb je hier een "fountain coin"(??) voor nodig.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mermaid coinquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:35 schreef BMH het volgende:
Ik kwam er wel achter dat je kunt transporteren via plasjes water... Alleen heb je hier een "fountain coin"(??) voor nodig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
That's it, zodra ik mn reviewgames afheb ga ik Okami spelen, Lara en Kameo moeten maar even wachten
Die heb ik gister uitgespeeld! Dat moest ik nog ff doen van mijzelf voor ik aan Kingdom Hearts 2 zou beginnen. Gelukkig had ik al gelezen dat het begin wat (less: heel erg) saai was. FF doorbijten nog.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Ik ga maar weer is een lekker potje DQ8 spelen!![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-10-2006 11:25:18 ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Die eerste paar uur op dat eiland in het eerste deel vond ik saaier dan de eerste paar uur in KH II.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik gister uitgespeeld!Dat moest ik nog ff doen van mijzelf voor ik aan Kingdom Hearts 2 zou beginnen. Gelukkig had ik al gelezen dat het begin wat (less: heel erg) saai was. FF doorbijten nog.
Dacht wel dat jij dit cool zou vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Gisteravond kwam ik thuis en vond ik Okami op de deurmat! Vandaag voor het eerst gespeeld en het is echt een supergame. Eerst moest ik even wennen aan de lage resolutie omdat ik het HD-geweld van de 360 gewend was, maar na 2 minuten merkte ik daar niks van. De gameplay is gewoon geniaal en de sfeer ongeëvenaard.
Hier ga ik nog weken plezier van beleven, ik weet het zeker.
Ik hou van al dat soort gamesquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dacht wel dat jij dit cool zou vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gaat die stinktempel nu wel open
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vanavond weer verder met Okami.Mmmm,.... niet veel kunnen gamen maar wel bij de eindbaas gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gaat die stinktempel nu wel openA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top spel! Wel erg makkelijk tot nu toe.
Die was tog al uit?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef DaggerNL het volgende:
Vrijdag komt metal gear solid 3 subsistence uit![]()
Wacht al maanden om eindelijk online te kunnen spelen.![]()
In amerika was ie in maart uit ja, maar nu pas in nederland.quote:
haluuh!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
In amerika was ie in maart uit ja, maar nu pas in nederland.![]()
34,99 maar bij BOL.comquote:
bol.com..quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
34,99 maar bij BOL.com,
Ik weet trouwens nog niet of ik nou een headset of een keyboard ervoor ga aanschaffen voor online gameplay.
Kijk wel of een paar vrienden het gaan halen en of ik het echt nodig heb. Zou wel leuk zijn.![]()
Dat is nog snel dan, ik heb een keer een dvd besteld voor 1 dec. Als kerstkadootje bedoeld en het kwam net op tijd binnen om als valentijnskadootje door te gaan ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
bol.com..![]()
laatste keer dat ik daar wat had besteld duurde het 6 weken voor ik het kreeg, ik was de bestelling al vergeten totdat ie op me deurmat lag![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is nog snel dan, ik heb een keer een dvd besteld voor 1 dec. Als kerstkadootje bedoeld en het kwam net op tijd binnen om als valentijnskadootje door te gaan ...
En www.nedgame.com dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
bol.com..![]()
laatste keer dat ik daar wat had besteld duurde het 6 weken voor ik het kreeg, ik was de bestelling al vergeten totdat ie op me deurmat lag![]()
Verkopen voor veel poenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef mini-lellan het volgende:
Wat kun je bij RE 4 doen als je alle 3 de cateyes in de beerstein heb gestopt?
ja zoiets dacht ik al, heb het geld trouwens wel nodig sinds ik in dat kasteel zit met die rot monniken. Jammer dat je trouwens geen ammo kan kopen heb namelijk alleen nog 100 in me TMP en verder niks.quote:
Meestal als je ammo op raakt dan krijg je vaak genoeg weer drops.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:29 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik al, heb het geld trouwens wel nodig sinds ik in dat kasteel zit met die rot monniken. Jammer dat je trouwens geen ammo kan kopen heb namelijk alleen nog 100 in me TMP en verder niks.
TMP is een fantastisch wapen, mits je em blijft upgraden.. Het is imo het handigste wapen om grote groepen vijanden te laten knielen (en ze daarna af te maken door te gaan trappenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meestal als je ammo op raakt dan krijg je vaak genoeg weer drops.TMP is overigens een schijt wapen, lekker verkopen voor geld.
Die monniken zijn grappig trouwens. Ze mompelen altijd zo leuk. Knieschijf schot + suplex/kick moves ftw.
![]()
Dat ding vreet ammo en de damage is nou ook niet bepaald hoog. Shotgun vind ik toch fijner voor groepjes.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef BMH het volgende:
[..]
TMP is een fantastisch wapen, mits je em blijft upgraden.. Het is imo het handigste wapen om grote groepen vijanden te laten knielen (en ze daarna af te maken door te gaan trappen).
Die blinde kerel met die grote messen aan zijn armen? Gewoon zachtjes om hem heen lopen en dan lekker in zijn rug knallen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:13 schreef mini-lellan het volgende:
Die gevangene is wreed!alleen wel sterk
![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet trouwen eerlijk bekenen dat Okami na een uurtje of 15 een beetje eentonig begint te worden (vooral door de lage moeilijkheidsgraad).![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dragon Quest vind ik wel een heerlijk spel...zo veel tijd kostte dat toch niet , er was maar een area waar monsters voorkwamen , en voor de rest lagen alle plaatsen zo voor de hand dat het een werkje van hooguit 10 minuten tot een kwartiertje duurde(bij mij althans) , heb je btw ook de bonus dungeon gedaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik breng nu gewoon even 3 dagen door in de Williamette Mall. En daarna ga ik weer terug naar Nippon.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
Vind ik ook.. Ik heb het spel al 2 dagen niet meer aangeraakt.. Gewoon omdat je niets nieuws krijgt in het spel. Waar je bij Zelda een soort Metroid gevoel krijgt bij het ontvangen van nieuwe wapens en gadgets ("Yes, nu kan ik daar naar toe om dat de doen"), krijg je bij Okami enkel nieuwe brushkrachten om puzzles op te lossen.
Beetje jammer.
Ik heb 6 wapens nu? En ook Holy ... gevallen, welke ik met Demon Fangs heb verkregen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Ik heb het spel al 2 dagen niet meer aangeraakt.. Gewoon omdat je niets nieuws krijgt in het spel. Waar je bij Zelda een soort Metroid gevoel krijgt bij het ontvangen van nieuwe wapens en gadgets ("Yes, nu kan ik daar naar toe om dat de doen"), krijg je bij Okami enkel nieuwe brushkrachten om puzzles op te lossen.
Beetje jammer.
Nee eigenlijk niet.... dacht alleen dat ik al klaar wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:21 schreef peristilius het volgende:
Euhm, spoilers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |