PS2 Spyro games waren ook behoorlijk crap volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Dagguzz het volgende:
Sinds de PS1 ben ik helemaal dol van Spyro the dragon! De Spyro-spellen op de PS2 vallen me wel iets tegen... Heb wel al de nieuwe Spyro gereserveerd op bol.com. Misschien dat deze wat leuker is...
Spyro was in principe gewoon een platform game toch? Dan zou je eens een game uit de Jak & Daxter of Ratchet & Clank series moeten proberen, prima platform games.quote:Kennen jullie games die lijken op de gameplay van spyro?
Ben namelijk nog niet zo bekend in de wereld van de ps2, deze week aangeschaft.
Poeh, een echt Fable achtige game ken ik niet echt op de PS2, wel een hoop andere RPG's, maar dit zijn meer Japanse spellen. Veel turn-based games (met om de beurt aanvallen selecteren in menutjes), maar ook wel games met real-time battles (gewoon meppen enzoquote:ps. Heb ontzettend genoten van Fable op de xbox.... is deze ook verkrijgbaar (of vergelijkbare games) op de PS2?
Ben ik al lang voorbijquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef Webby het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je eerste boss fight (Spider Queen) komt ... toen dacht ik WOW zelda!
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
PS2 Spyro games waren ook behoorlijk crap volgens mij.
[..]
Spyro was in principe gewoon een platform game toch? Dan zou je eens een game uit de Jak & Daxter of Ratchet & Clank series moeten proberen, prima platform games.
[..]
Poeh, een echt Fable achtige game ken ik niet echt op de PS2, wel een hoop andere RPG's, maar dit zijn meer Japanse spellen. Veel turn-based games (met om de beurt aanvallen selecteren in menutjes), maar ook wel games met real-time battles (gewoon meppen enzo). Als je turn-based wel leuk vindt moet je sowieso Final Fantasy X eens proberen! Zelf vind Ik Kingdom Hearts geweldig, dit is een real-time game met een mix van Disney en Final Fantasy personages. Erg leuk gedaan.
Deze week komt het vervolg op Kingdom Hearts uit, die ik vanavond hoop thuis te zien liggen na werktijd.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Kingdom Hearts heb ik iid ook een stukje van gezien, lijkt me ook wel geinig
Yep, in oktober nog FFXII en dan is het afgelopen. Al twijfel ik nog over Rogue Galaxy. Het heeft toch een hoog Skies of Arcadia gehalte.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:
GOW II zal denk ik mijn allerlaatste PS2 game worden.
ik zag vandaag STAPELS KH2 liggen bij de mediamarkt in utrechtquote:Op woensdag 27 september 2006 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze week komt het vervolg op Kingdom Hearts uit, die ik vanavond hoop thuis te zien liggen na werktijd.
De eerste Kingdom Hearts kun je nu voor weinig geld kopen.
Ik zag laatst bij een winkel de platinum versie liggen voor 15 euro. Als je het spel nog niet hebt is dit eigenlijk een koopje.
Thnx voor de tip, ik loop morgen even de MediaMarkt binnen!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze week komt het vervolg op Kingdom Hearts uit, die ik vanavond hoop thuis te zien liggen na werktijd.
De eerste Kingdom Hearts kun je nu voor weinig geld kopen.
Ik zag laatst bij een winkel de platinum versie liggen voor 15 euro. Als je het spel nog niet hebt is dit eigenlijk een koopje.
Mediamarkt heeft meestal stapels van bekende nieuwe releases.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zag vandaag STAPELS KH2 liggen bij de mediamarkt in utrecht
Die wil ik ook nog graag spelen, maar ik betwijfel of die ooit in Europa wordt gereleased.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef Diablos79 het volgende:
* Diablos79 heeft zijn ps2 weer aan de praat![]()
![]()
Trouwens vandaag bij een vriend van me Valkyrie Profile 2 gespeeld. Wat een onzettend mooi spel is dat. Grafisch echt heel indrukwekkend voor de PS2.. Ga het zeker halen
Dat zou echt zonde zijn, spel is echt een van de mooiste ps2 games die ik ooit heb gezien. Als hij hier niet komt haal ik hem wel op import.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog graag spelen, maar ik betwijfel of die ooit in Europa wordt gereleased.![]()
Volgens Eurogamer 3e kwartaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog graag spelen, maar ik betwijfel of die ooit in Europa wordt gereleased.![]()
Je kunt Ashley orderen om in een bak te klimmenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef mini-lellan het volgende:
Godver RE 4 is moeilijk!![]()
Ik heb Ashley al gered en moet nu tussen 2 paden kiezen.
1 pad gaat naar een soort van arena en bij de andere kom ik z'n gigantisch kutbeest tegen waar Ashley onder gaat staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Vond KH2 nou niet zo leuk.............. Okami owned dat spel zo zwaar.... geniet zo van OkamiVerdomme.
Daar ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:
Uurtje op 9quote:
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmapquote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uurtje op 9
Ik moet nu de Wind Brush vinden. Nog geen idee hoe, maar het heeft te maken met 5 hondjes die ik moet vinden geloof ik.
Die van mij zitten in een dorpquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmap![]()
Jammer genoeg kan ik vandaag niet gamen
Spoil0rz!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van mij zitten in een dorp
Ik zou het gewoon actie/platform/avontuur noemen, met een heel klein rpg tintje in de vorm van stats die uitbreid.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
Dat Okami he... wat is dat voor soort genre? Toch meer Zelda hoor ik van mensen, of juist weer niet? Ik word nu best wel benieuwd eigenlijk.
Ik hou het op Zelda-achtigquote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
Dat Okami he... wat is dat voor soort genre? Toch meer Zelda hoor ik van mensen, of juist weer niet? Ik word nu best wel benieuwd eigenlijk.
Het is een Zelda kloon... En dat is een hele prestatiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Laniboekje het volgende:
Geloof me als ik dit zeg.... je naam staat op dit spel. Dit ga je geweldig vinden. De wereld en de opbouw ervan is een groot grafisch orgasme. De verslaving zit hem in de vernieuwende elementen maar vooral in de opbouw van de flora en fauna van het land. Gooi er een cool / spannend verhaal omheen wat erg goed gebracht wordt en klaar ben je. Coole gameplay,........ meer diepte dan in bv KH2 (ook al weet ik dat dat spel je erg goed ligtquote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef Laniboekje het volgende:
Moet zeggen, heb niet veel Zelda gespeeld maar hetgeen wat ik ervan speelde vond ik altijd wel heel erg tof. Dat Okami kan me op een of andere manier wel boeien.. vooral ook hoe Chocobo erover praat.
hypehoerquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof me als ik dit zeg.... je naam staat op dit spel. Dit ga je geweldig vinden. De wereld en de opbouw ervan is een groot grafisch orgasme. De verslaving zit hem in de vernieuwende elementen maar vooral in de opbouw van de flora en fauna van het land. Gooi er een cool / spannend verhaal omheen wat erg goed gebracht wordt en klaar ben je. Coole gameplay,........ meer diepte dan in bv KH2 (ook al weet ik dat dat spel je erg goed ligt)
Ik raad je aan zeer zeker reviews te gaan lezen. Ze liegen er niet om. Check anders de Gamespot of IGN (video)review. Serieus.... de PS2 sluit af in stijl..........
Ik twijfelde ook heel erg.... uiteindelijk bleek dat ik het spel nooit gecancelled had. Best fuckup ooooit van meBen zo blij
Maaaaaaaar,.... het kan zijn dat je het niks vind... lijkt me sterk... maar het kan. Lees daarom eerst wat reviews of speel het spel anders eerst even bij Noot of met Noot samen
Ik nu ookquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef BMH het volgende:
Ik moet nog 3 honden vinden.. Die zitten helemaal verspreid over de wereldmap![]()
Dimplus.nl kan ik je ook aanraden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Dagguzz het volgende:
Vandaag Media Markt / FS/ en Eplaza binnen gelopen.. geen KH1 helaas.. Heb zojuist maar ff bij Bol.com besteld. Ben benieuwd!![]()
Bedankt, ik zal eens een bezoekje doenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dimplus.nl kan ik je ook aanraden.![]()
De hypekoning in volle glorie, krijg zin om spontaan een NTSC PS2 + Okami aan te schaffen.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof me als ik dit zeg.... je naam staat op dit spel. Dit ga je geweldig vinden. De wereld en de opbouw ervan is een groot grafisch orgasme. De verslaving zit hem in de vernieuwende elementen maar vooral in de opbouw van de flora en fauna van het land. Gooi er een cool / spannend verhaal omheen wat erg goed gebracht wordt en klaar ben je. Coole gameplay,........ meer diepte dan in bv KH2 (ook al weet ik dat dat spel je erg goed ligt)
Ik raad je aan zeer zeker reviews te gaan lezen. Ze liegen er niet om. Check anders de Gamespot of IGN (video)review. Serieus.... de PS2 sluit af in stijl..........
Ik twijfelde ook heel erg.... uiteindelijk bleek dat ik het spel nooit gecancelled had. Best fuckup ooooit van meBen zo blij
Maaaaaaaar,.... het kan zijn dat je het niks vind... lijkt me sterk... maar het kan. Lees daarom eerst wat reviews of speel het spel anders eerst even bij Noot of met Noot samen
Bol heeft altijd van die fijne levertijden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal eens een bezoekje doen![]()
Edit: Gedaan! Tjee! dat scheelt nogal, hopelijk kan ik die bij bol.com nog cancellenff uitzoeken..
Als het op voorraad is heb je het de volgende dag, iedergeval dat is mijn ervaring bij Bol.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bol heeft altijd van die fijne levertijden.![]()
Dan heb je die 360 voor niks gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef Diablos79 het volgende:
* Diablos79 heeft zijn ps2 weer aan de praat![]()
![]()
Kan hem altijd weer verkopenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan heb je die 360 voor niks gekocht(grapje
)
quote:
Thanksquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
De hypekoning in volle glorie, krijg zin om spontaan een NTSC PS2 + Okami aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |