dus ze erkennen hun fout want dat soort onderzoeken geeft Israel Olmert ongelijk en dat wilt ie nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef sp3c het volgende:
nee ze weigeren een staatsonderzoek in te stellen
en waarom ???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef B4CO het volgende:
nee ze weigeren een staatsonderzoek in te stellen
weet ik veel, dan moet je een bron posten waar je het vandaan hebt, daar staat het ongetwijfeld inquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom ???
omdat iedereen dan erachter komt wat ze hebben gedaan
is dit tegen mij meneer de militair?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef sp3c het volgende:
Why don’t you knock off them negative waves! Why don’t you dig how beautiful it is out here. Why can’t you say something righteous and hopeful for a change?
een a-bom op Teheran, dat zou pas uit de hand lopen maar tevens iedereen kleur doen bekennen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Thorical het volgende:
Ik mis hier in het hele verhaal, dat die Roverhoofdman van Hesballah zijn excuses heeft gemaakt voor het kidnappen van die Isrealiers. Het was dus een onderschatting van 2 kanten, die het conflict zo uit de hand heeft laten lopen.
just give them a fucking chance!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit tegen mij meneer de militair?
als het zo is, omdat ik de bigger issue steeds meer zie verschuiven naar het niet tollereren van de staat israel. daar komt een knal van die je nu misschien nog niet eens kan bevatten.
wat nou positief als mensen daar de imbiciel uithangen?
dan is de hand idd echt in de bijenkorf. maar een a-bom gooien is inmiddels door al het mediale succse van jodenhatende buurlanden, opgehitst door religie trouwens, een nog go. dan zal israel zichzelf van de kaart vegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
een a-bom op Teheran, dat zou pas uit de hand lopen maar tevens iedereen kleur doen bekennen.
Gewoon strategische PR van Nasrallah.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Thorical het volgende:
Ik mis hier in het hele verhaal, dat die Roverhoofdman van Hesballah zijn excuses heeft gemaakt voor het kidnappen van die Isrealiers. Het was dus een onderschatting van 2 kanten, die het conflict zo uit de hand heeft laten lopen.
ik kijk het toch aan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
just give them a fucking chance!
mijn god, iedereen roept al vanaf de dag dat het staakt het vuren inging dat het niet goed zou komen met die vredesmacht, de troepen zouden niet komen en nu de troepen wel komen blijven ze niet lang genoeg en als ze strax wel lang genoeg blijven en het zaakje voor mekaar krijgen dan is het alsnog gelukt omdat ... omdat ... erm ... omdat de VN kut is en de EU slap
ofzo
geez, kijk het gewoon aan en als het niet lukt dan kan Israel de boel altijd nog platschieten, dat gezeur over het einde der tijden krijg ik al van mijn jehova's getuigen
voor hoelang? totdat de hezballah, al aksa, hamas en iran kaput is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef sp3c het volgende:
Italiaanse smaldeel bestaat uit 1 vliegdekschip (4 harriers gevechtsvliegtuigen, 5 sh3d seaking en 6 ab212 helikopters), de LPD's San Marco, San Giorgio en San Giusto, een Minerva korvet en een battaljon mariniers van het San Marco regiment met VM90 lichte en AAV7 pantservoertuigen
Zweden stuurt intussen ook 1 korvet van de Gothenburg klasse
[afbeelding]
en Finland stuurt naar verluid een compagnie manschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |