quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef schatje het volgende:
interview met de man met de groene helm
Let vooral op dat stemmetje.
Het klinkt alsof er een Hezbollah strijder in z'n onderbroek zit die in z'n ballen knijpt als hij wat verkeerds zegt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef -scorpione- het volgende:
Als muizen konden praten dan hadden ze zo'n stem
![]()
Oké, dat wist ik niet eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef _The_General_ het volgende:
Vanaf het begin aan zijn er al aanwijzingen dat Hezbollah iedere bombsite eerst opruimt van militaire overblijfselen en dan pas hulpverleners en journalisten toelaat. Daarom zien we ook praktisch geen dode Hezbollah strijders op tv.
quote:...the Berlin daily the Tagesspiegel published a letter-to-the-editor from Dr. Mounir Herzallah, a Shiite from the South of Lebanon. Dr. Herzallah reports on how Hezbollah-terrorists came to his town, dug a munitions depot and then built a school and a residence directly over it. He writes:
“Laughing, a local sheikh explained to me that the Jews lose either way: either because the rockets are fired at them or because, if they attack munitions depot, they are condemned by world public opinion on account of the dead civilians.” Hezbollah, he says, uses the civilian population “as a human shield and then when they are dead as propaganda.”
Just how indifferent the lives of their fellow Muslims are to the Shiite Islamists was already made clear during the Iran-Iraq War, when Khomeini sent thousands of Iranian children into the mine fields. Still today, this mass murder is defended as “martyrdom” by people like Ahmadinejad and Nasrallah.
In April, The New Republic published an abridged version of Küntzel's article on these “children of the minefields.” He has now made available the unabridged version. The particular role of Hizballah is also touched upon in the text. The English translation is by John Rosenthal.
beide partijen maken zich schuldig aan oorlogsmisdaden aldus Human Rights Watch!! Hizbollah, maar ook Israel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet eens.
De presentatie voor de media is wel erg belangrijk, maar in het Qana-drama wordt het beeld neergezet alsof Israël totaal niets geeft om mensenlevens. Ik denk dat op zijn minst Hezbollah hetzelfde verwijt geldt, want wanneer je een school en wooncomplex bovenop een wapendepot bouwt is dat vragen om problemen, maar feitelijk misdadig.
[..]
is toch niet zo raar als je zoveel stof hebt binnengekregen en buiten adem bent van het graven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef schatje het volgende:
interview met de man met de groene helm
Let vooral op dat stemmetje.
28 klik!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:13 schreef deedeetee het volgende:
29 doden ipv 64 ? ( of zoiets )
Wat kan Israël doen aan het feit de zondebok van het m-o te zijn tvv betwistbare regimes en feodale staten al dan niet onder leiding van zelfverklaarde religieuze psychopaten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef -scorpione- het volgende:
Het gevaar met al die zo dikerbovenopliggendepropaganda is dat je een hekel krijgt aan beide en dat je zoiets krijgt van vernietig elkaar maar, niemand die ze zal missen.
Dan verkeren ze in elk geval in goed gezelschap in het M-O.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo onvoorwaardelijk Israel kunnen steunen... Ze accepteren gewoon geen enkele kritiek. Zal wel iets te maken hebben met tot het "uitverkoren volk" behoren of willen te behoren?
Dit soort mensen helpt deze wereld naar de klote.
ben benieuwdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef venomsnake het volgende:
LBC: Hassan Nasrallah will speak in a while .
Nu op CNN.quote:
Dit kan iemand zeker weten niet tegenspreken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nu op CNN.
edit:20:34 Nasrallah: Hezbollah fighters` ability to hold back IDF troops is a miracle (AP)
Holocaustrofobie is het.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef remlof het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo onvoorwaardelijk Israel kunnen steunen... Ze accepteren gewoon geen enkele kritiek. Zal wel iets te maken hebben met tot het "uitverkoren volk" behoren of willen te behoren?
Dit soort mensen helpt deze wereld naar de klote.
Het geeft alleen maar aan hoe zorgvuldig en behoedzaam israel te werk gaat enquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit kan iemand zeker weten niet tegenspreken.![]()
Is je link wel goed??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef schatje het volgende:
.....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |