Mooi zijn we het daar over eens.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:31 schreef Incomplete het volgende:
[..]
De Libanese regering is inderdaad om die reden medeschuldig.
Ze hadden jaren geleden hezbollah al moeten onrtwapenen volgens een VN resolutie.
En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?quote:Het feit dat een regeringspartij Israel geprovoceerd heeft door de soldaten te
ontvoeren, wat slechts een druppel was voor de bekende emmer, betekent
dat libanon als geheel aansprakelijk wordt gesteld.
Denkje? Ik geloof dat Hezbollah sterker naar boven gaat komen, met alle opgefokte moslims aan hun zijde.quote:Anderzijds heb ik wel medelijden met de Libanese regering. Ze zijn simpelweg
niet bij machte om de vredelievende hezbollah te ontwapenen. Misschien dat
na de Israelische interventie hezbollah zo verzwakt is dat het de Libanese
regering wel zal lukken.
hezbollah is op dit moment illegaal bezig: waarom?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In andere woorden werkt de bestaande regering met terroristen en zijn ze medeplichtig aan het gebeuren, ze ondernemen niet veel omdat ze het kabinet niet willen laten vallen, terwijl wij sinds 2002 3 maal een val van een kabinet hebben meegemaakt om bijna niets
en usa houd onschuldige mensen vast in guantanamoquote:Op maandag 17 juli 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?
[..]
Zelfs jij kunt met wat simpele trefwoorden via google opsommen wat Israel allemaal illegaal doet.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
hezbollah is op dit moment illegaal bezig: waarom?
een reden wat iedereen al weet: ze bestoken israel met bommen.
Criminelen zitten ook gewoon tussen het volk he.quote:connectie libanon en hezbollah:
hezbollah zit in de regering van libanon.
Voor iemand met een Turkse vlag spreek je wel erg ontwetend.quote:eindresultaat:
hezbollah valt israel aan == libanon valt israel aan
Zo kan je het inderdaad zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
hezbollah is op dit moment illegaal bezig: waarom?
een reden wat iedereen al weet: ze bestoken israel met bommen.
connectie libanon en hezbollah:
hezbollah zit in de regering van libanon.
eindresultaat:
hezbollah valt israel aan == libanon valt israel aan
En krijgt volle ladingen met kritiek.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
en usa houd onschuldige mensen vast in guantanamo
van?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En krijgt volle ladingen met kritiek.
moeten we serieus bang zijn voor abu jahjah's? is het niet tijd voor alle moslims ter wereld te zeggen dat je de shi'iten afkeurt en de soenieten accepteert?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi zijn we het daar over eens.
[..]
En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?
[..]
Denkje? Ik geloof dat Hezbollah sterker naar boven gaat komen, met alle opgefokte moslims aan hun zijde.
ik heb niet gelijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:37 schreef Triggershot het volgende:
Voor iemand met een Turkse vlag spreek je wel erg ontwetend.
waarom zou je de shieten afkeuren?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moeten we serieus bang zijn voor abu jahjah's? is het niet tijd voor alle moslims ter wereld te zeggen dat je de shi'iten afkeurt en de soenieten accepteert?
Beter is subjectief. De soenieten zijn even capabel om slecht te doen zoals de sjieten.quote:met die laatste groep gaat het een stuk beter. lijkt wel het equivalent van 'het nieuwe testament'.
serieus?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:39 schreef Alulu het volgende:
En heeft sinds kort zichzelf de rechten gegeven om executies uit te voeren op Guantanamo
Een Israelische rechter.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[quote]En alle mensen die door Israel worden vastgehouden zonder proces, wie gaat daar over?
Niemand weet het zeker, ik ook niet. Ik hoop dat mijn idee van wat er misschien gaatquote:Denkje? Ik geloof dat Hezbollah sterker naar boven gaat komen, met alle opgefokte moslims aan hun zijde.
ik vraag dus aan jou of ik niet gelijk heb (nee, ik heb geen gelijk volgens jou, maar ik verwachtte dus een reactie waarom niet..)quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denk je dat ik je gelijk geef dan?
zij lijken de moslimsgemeenschappen all over de wereld geen goed te doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom zou je de shieten afkeuren?
[..]
Beter is subjectief. De soenieten zijn even capabel om slecht te doen zoals de sjieten.
Ik moet eerlijk zeggen dat Turkije een meer genuanceerde houding inneemt t.o.v. andere landen waarvan de bevolking merendeels islamitisch is.quote:
Bij deze dan Hezbollah.quote:
Ik heb hier niets aan toe te voegen, het gaat om 2 mogelijkheden die beiden vrij reeel zijn, time will showquote:Niemand weet het zeker, ik ook niet. Ik hoop dat mijn idee van wat er misschien gaat
gebeuren het juiste is. Zou betekenen dat libanon eindelijk weer eens kan gaan
opbouwen zonder gewapende groepen binnen de grenzen.
veel moslim's hopen/verwachten/denken dat de aanwas van nieuwe leden
voor hezbollah groot zal zijn. Ik hoop het niet omdat we dan volgend jaar of eerder
wederom een inval van Israel in Libanon kunnen verwachten.
De kans dat jij gelijk hebt is vrij reeel, echter hoop ik voor Libanon van niet.
Heb ik toch al aangegeven, of zie ik een reactie van jou over het hoofd?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vraag dus aan jou of ik niet gelijk heb (nee, ik heb geen gelijk volgens jou, maar ik verwachtte dus een reactie waarom niet..)
Volgens Al-qaida toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zij lijken de moslimsgemeenschappen all over de wereld geen goed te doen.
Logisch, is het meest seculiere land ter wereld zo'n beetje.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Turkije een meer genuanceerde houding inneemt t.o.v. andere landen waarvan de bevolking merendeels islamitisch is.
Saudie Arabie en Egypte (dacht ik) hebben in een statement paar dagen geleden al de schuld als eerste bij Hezbollah gelegt, ook vrij genuanceerdquote:Op maandag 17 juli 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Turkije een meer genuanceerde houding inneemt t.o.v. andere landen waarvan de bevolking merendeels islamitisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |