Tja, het wordt moeilijk om objectieve bronnen te vinden. Ik verwijs al niet meer naar Amnesty International of Human Rights Watch omdat je dan het antwoord krijgt dat deze anti-semitisch of minstens pro-palestijns zijn. Al merk ik dat AI wel aangehaald wordt wanneer ze de Palestijnen veroordelen...quote:Op zondag 16 juli 2006 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.stopusa.be/scripts/texte.php?section=BR&langue=2&id=24449
1 Rapport gepubliceerd door het Palestijns Nationaal Centrum voor Statistiek van 29 januari, geciteerd door Al -Jazeera op 30 januari 2006.
Niet echt objectief te noemen.
live te zien op al-jazeera!!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sky News meldt nieuwe explosies in Libanon
Nou moet je echt kappen met dat Nazi geouwehoer, ik word er een beetjhe triest van.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:14 schreef Meki het volgende:
Nazi-praktijken van Israel zijn weer begonnen. Israel is onmenselijk het lijkt wel of ze het beeld volgen van Naz´s
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:14 schreef Meki het volgende:
Nazi-praktijken van Israel zijn weer begonnen. Israel is onmenselijk het lijkt wel of ze het beeld volgen van Naz´s
dan kan moeilijk als er binnen een paar uur tientallen burgers getroffen wordenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou moet je echt kappen met dat Nazi geouwehoer, ik word er een beetjhe triest van.
das wat anders als wat nazi's deden. heb jij geen oma gehad die de 2de wereld oorlog in nederland meemaakte?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dan kan moeilijk als er binnen een paar uur tientallen burgers getroffen worden
ik zeg de kant gaan ze opquote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef Boomstam het volgende:
[..]
das wat anders als wat nazi's deden. heb jij geen oma gehad die de 2de wereld oorlog in nederland meemaakte?
Zucht, ik wilde tvp-en, maar laat maar.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:14 schreef Meki het volgende:
Je weet duidelijk helemaal niets, niets over dit conflict en zeker niet van de tweede wereld oorlog...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dan kan moeilijk als er binnen een paar uur tientallen burgers getroffen worden
Ja, het is onmenselijk, het is echter niet nazistisch.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zeg de kant gaan ze op
iemand die tientallen doden per uur maakt is onmenselijk bezig
misschien denkt ie dat het een hoax is, net als de holocaustquote:Op zondag 16 juli 2006 21:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, het is onmenselijk, het is echter niet nazistisch.
Hou toch je eenzijdige domme reactionaire klep dicht. Je geeft helemaal niks om de Israelische burgerslachtoffers, dus doe niet zo hypocriet.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:22 schreef Meki het volgende:
met het snel uitmoorden van burgers wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |