Ik denk dat Baaj daar wel een interessante theorie op los zou kunnen latenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:17 schreef Hallulama het volgende:
Op CNN heb je trouwens ook een forum, of had je vroeger, die dingen cycleden past snel, je kon je eigen post gewoon niet meer terugvinden na het klikken op Submit, sterker nog, de gehele TOPIC was daarna onvindbaar.
Erg breed te interpreterenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zolang het muggenziften over termen, die zijdelings met deze issue te maken heeft, maar achterwege wordt gelaten. Het wordt anders zo oeverloos...
But that's my humble opinion.
http://www.irna.irquote:Iran-President-Zionists
President Mahmoud Ahmadinejad said the Zionist regime crimes in occupied territory against the innocent people of Palestine is in the same manner as Hitler's.
In a ceremony to open the traffic tunnel in Tehran which was held before a number of country's officials and foreign envoys on Saturday, President Ahmadinejad said, "The Zionists think that they are victims of Hitler, but they act like Hitler and behave worse than Genghis Khan."
The president warned about the wrath that the Zionist are creating and said nobody can control the situation anymore.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat Baaj daar wel een interessante theorie op los zou kunnen laten
sorry Baaj![]()
Insgelijks broeder !quote:Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
Maarre ik ben slapen, vrede over jullie allen
Slaap lekker,quote:Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
ja wat een rotzakken! ze moeten verzet in het openbaar plegen! liefst met een fel gekleurd pak aan en op stelten.!quote:Omdat de Leiders van Hezbollah zich VERSTOPPEN onder de onschuldige burgers misschien ?
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ja wat een rotzakken! ze moeten verzet in het openbaar plegen! liefst met een fel gekleurd pak aan en op stelten.!
In'sjallahquote:Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
Salaam.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
WHAHAquote:Op zondag 16 juli 2006 01:34 schreef Hallulama het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ja, sta er zelf ook van te kijken)
jij bent juist wereldvreemdquote:Op zondag 16 juli 2006 01:48 schreef _The_General_ het volgende:
Welteruste Baaj, kijk eens in je fotoboek,
Kop op Baaj, gezien de huidige stand van zaken op aarde is het wellicht een compliment wanneer iemand je wereldvreemd noemtquote:
hmm okay zo had ik het beesje nog niet bekeken.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Kop op Baaj, gezien de huidige stand van zaken op aarde is het wellicht een compliment wanneer iemand je wereldvreemd noemt
oorlog is ook gezellig, zolang het verzet met felle kleuren en toeters en xylofonen en op stelten lopend israel bestookt he, zo moet het volgens een aantal mensen, anders zijn ze laf.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:03 schreef Slayage het volgende:
Wat gezellig zeg hier. Ondanks dat het hier een oorlogs topic betreft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |