Als zij het beste voor hebben met de Libanese bevolking dan zal hun antwoord positief zijn...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:
quote]Op zaterdag 15 juli 2006 23:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De huidige regering heeft twee Hezbollah ministers. Wat zal hun antwoord zijn ?
Hij krijgt het zo wellicht in iedergeval voor elkaar om de aanvallen van Israel te dirigeren richting plaatsen welke Libanon minder pijn doen, Israel's hulp hebben ze volgens mij sowieso nodig, anders krijgen we weer een burgeroorlog daar, of niet?quote:Siniora kan dat wel beloven, maar ik heb er een hard hoofd in of hij dat werkelijk gaat verwezenlijken aangezien Hezbollah, zeker na de terugtrekking van Syrische troepen, hun machtsbasis hebben uitgebreid en een significant grotere militaire macht hebben dan de reguliere Libanese strijdkrachten. In 2000 nog heeft Hezbollah de in het zuiden gelegerde Libanese regeringstroepen verjaagd.
Ik vind dat gezien jouw eigen reacties totaal ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
The General
Ik heb al eerder gezegd dat ik geen partij kies en ik heb gezegd dat ik voor onschuldigen ben.
Nee, het gebeurt niet een enkele keer. De Palestijnse 'vrijheidstrijders' gebruiken kinderen om aanslagen te plegen op onschuldige Israëlische burgers. Lees het volgende artikel maar eens goed.quote:
bronquote:Amnesty International reiterates its calls to Palestinian armed groups to put an immediate end to the use of children in armed activities.
“Palestinian armed groups must not use children under any circumstances to carry out armed attacks or to transport weapons or other material”, Amnesty International said.
On 22 May 2005 a 15-year-old Palestinian child carrying explosive was arrested by the Israeli army at the Huwara military checkpoint, at the entrance to the West Bank town of Nablus.
This is the third such incident this year in which Palestinian children have been arrested at Israeli military checkpoints while carrying explosives or munitions. On 3 February a 17-year-old was arrested at the same checkpoint while carrying explosives and bullets, and on 27 April two 15-year-olds also carrying explosives and bullets were arrested at a military checkpoint at the entrance of the West Bank town of Jenin.
Several Palestinian armed groups, including the al-Aqsa Martyrs’ Brigades, an offshoot of the ruling Fatah party, Hamas, Islamic Jihad, and the Palestinian Front for the Liberation of Palestine (PFLP), have used children to transport explosives and munitions, thereby endangering their lives. In some cases these groups have sent children to carry out suicide attacks.
On 1 November 2004 a 16-year-old Palestinian from the West Bank town of Nablus carried out a suicide bombing which killed three Israeli civilians in a Tel Aviv market. He was the youngest Palestinian to carry out such an attack. The PFLP claimed responsibility for the attack. The boy’s family condemned those who used their child for the attack.
Palestinian armed groups have repeatedly shown total disregard for the most fundamental human rights, notably the right to life, by deliberately targeting Israeli civilians and by using Palestinian children in armed attacks. Children are susceptible to recruitment by manipulation or may be driven to join armed groups for a variety of reasons, including a desire to avenge relatives or friends killed by the Israeli army.
Verdiep je eens in de Hamas. Hamas wilt helemaal niets met kinderen. Hamas streeft naar vernietiging van de staat Israël om in hetzelfde gebied een Palestijnse staat te vestigen, gebaseerd op een islamitische wetgeving (sharia).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
The General
Ik heb al eerder gezegd dat ik geen partij kies en ik heb gezegd dat ik voor onschuldigen ben.
Wat mij verbaast is dat jij niks over de kinderen die worden mishandelt in kampen van Israel.
daar begon het en Hamas wilt die kinderen vrij krijgen
Meki, dergelijke zaken zijn eigenlijk al niet meer van toepassing.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
The General
Wat mij verbaast is dat jij niks over de kinderen die worden mishandelt in kampen van Israel.
daar begon het en Hamas wilt die kinderen vrij krijgen
idd, maar ik jou ook alleen al om je avater.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind dat gezien jouw eigen reacties totaal ongeloofwaardig.
omdat ik kijk naar de onschuldigen die worden Getroffen door Israelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Maar door nu een kant te kiezen, maakt het nu ook niet echt geloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
dat is ongeveer the current state of eventsquote:Lebanese Prime Minister Fouad Siniora on Saturday called Israel's military a "war machine" and said attacks had turned his country into a "disaster zone."
Israel later declared a state of emergency for the northern Gallilee region, Foreign Ministry spokesman Mark Regev said.
Twee ooms van mij, vrijmetselaars, waren vanmiddag hier op een verjaardag en hebben mij de instructie gegeven om op deze manier op Fok te posten om jou te pesten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat er in FB gezeken word omdat de waarheid verteld word ipv het tv nagepraat, je mag duidelijk niet je verstand gebruiken tegenwoordig dan voelen mensen zich aangevallen.
Ik denk dat Israél Libanon probeert te isoleren van zijn Arabische buren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hij krijgt het zo wellicht in iedergeval voor elkaar om de aanvallen van Israel te dirigeren richting plaatsen welke Libanon minder pijn doen, Israel's hulp hebben ze volgens mij sowieso nodig, anders krijgen we weer een burgeroorlog daar, of niet?
dat zijn foutquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt niet een enkele keer. De Palestijnse 'vrijheidstrijders' gebruiken kinderen om aanslagen te plegen op onschuldige Israëlische burgers. Lees het volgende artikel maar eens goed.
[..]
bron
zucht... jou tagje mag er ook wel weer af... je bent net zo slim als bushquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de Hamas. Hamas wilt helemaal niets met kinderen. Hamas streeft naar vernietiging van de staat Israël om in hetzelfde gebied een Palestijnse staat te vestigen, gebaseerd op een islamitische wetgeving (sharia).
Heb ik vandaag speciaal voor de gelegenheid aangemaakt. Jij mag hem ook gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
idd, maar ik jou ook alleen al om je avater.
Je weet dat een sharia slechts voor moslims geldt he? M.a.w., Christenen, Joden en Atheisten die in een land leven waar de sharia heerst, hebben daar niet per se enorm veel last van.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef _The_General_ het volgende:
Verdiep je eens in de Hamas. Hamas wilt helemaal niets met kinderen. Hamas streeft naar vernietiging van de staat Israël om in hetzelfde gebied een Palestijnse staat te vestigen, gebaseerd op een islamitische wetgeving (sharia).
Net keek je nog naar alle onschuldige, toch maak ik uit al je post op dat een dood Palestijns kind toch erger is dan een dood Israelisch kind.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ik kijk naar de onschuldigen die worden Getroffen door Israel
en als ik kijk dat Israel zich druk maakt over 1 militair terwijl ze zelf honderden kinderen ontvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |