quote:(Novum/Betten) - In New York leed de Dow Jones-index vrijdag voor de derde dag op rij een verlies van meer dan 100 punten. De vrees voor escalatie van het conflict tussen Israel en Libanon hield de markt opnieuw in haar greep. Een onverwachte daling van het consumentenvertrouwen in juli en zwakke detailhandelsverkopen in juni gaven eveneens weinig reden tot juichen.
Meki, je haalt het weer door elkaar. Hoevaak moet men het je duidelijk maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
schip tjah dat is nou een goede doel en niet op huizen in Israel
Israel is bezig het land kapot te maken, wat verwacht je? Een bedankje?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Ulx het volgende:
En ik hoop dat Israel zo slim is om de niet-shi'itien in Libanon niet tegen zich in het harnas te jagen.
het blijft voor mij wie onnodig burgers de dood insleept zijn terroristenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Meki, je haalt het weer door elkaar. Hoevaak moet men het je duidelijk maken.
Israel valt militaire doelen aan en raakt daarbij perongeluk burgers = legitiem oorlog voeren
Hezbollah valt burgers aan = terrorisme
Dat Hezbollah nu toevallig een militair doel pakt is beter dan burgerdoelen maar het blijft een terroristische organisatie.
Meki, kijk eens in een geschiedenisboek, oorlog hoort bij de mensch. En Meki, je moet het me toch eens een keer vertellen. In Israel leven 1 miljoen arabieren naar volle tevredenheid in een democratische staat. Die moeten er niet aan denken om onder Palestijns gezag te komen. Waarom misgun je hen dit terwijl je er zelf zo graag van profiteert in Nederland?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
het blijft voor mij wie onnodig burgers de dood insleept zijn terroristen
ook al wordt het anders genoemd ik ben ervan zeker dat de burgers gespaard konden worden.
Misschien als Hezbollah openlijk oorlog gaat voeren? Zich niet verstopt onder de burgers...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben ervan zeker dat de burgers gespaard konden worden.
Die Golan mag terug naar Syrie voor mijn part. Ik ben voorstander van de grenzen van 1967.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Israel is bezig het land kapot te maken, wat verwacht je? Een bedankje?
En voor je Hezbollah "een relikwie uit de Libanese burgeroorlog" noemt, Israel heeft de bezetting nooit volledig opgeheven. Als ze Hezbollah de wind uit de zeilen willen nemen moeten ze de Golan-hoogte ontruimen en teruggeven ipv het aantal kolonisten verdubbelen.
Sweden Labels Golan Wines: “Made in Occupied Syrian Land”
Israel had de bezetting, àlle gebied dat bezet is, al heel lang geleden op moeten heffen.
Zolang Hezbollah lekker tussen de burgers gaat zitten dus niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
het blijft voor mij wie onnodig burgers de dood insleept zijn terroristen
ook al wordt het anders genoemd ik ben ervan zeker dat de burgers gespaard konden worden.
quote:Een Israëlisch marinevaartuig is vrijdag voor de kust van Libanon ernstig beschadigd geraakt door een aanval van de sjiitische beweging Hezbollah. Dat hebben Israëlische media gemeld.
De marine is op zoek naar vier vermiste opvarenden, berichtte de Arabische nieuwszender al-Jazeera op basis van een anonieme Israëlische parlementariër. Een Libanese wachtpost zou in de Middellandse Zee Israëlische commando's hebben gezien, aldus de website van The Jerusalem Post. Een zoekactie leverde echter niets op.
Eerder op de avond had Hezbollah-leider Hassan Nasrallah verklaard dat zijn manschappen een Israëlisch schip met raketten tot zinken hadden gebracht. Israël ontkende dat onmiddellijk. Het schip was volgens het leger licht beschadigd geraakt. Ook waren er volgens Jeruzalem geen gewonden gevallen.
Ik heb het dan ook niet over Joden of de inwoners daarvanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Meki, kijk eens in een geschiedenisboek, oorlog hoort bij de mensch. En Meki, je moet het me toch eens een keer vertellen. In Israel leven 1 miljoen arabieren naar volle tevredenheid in een democratische staat. Die moeten er niet aan denken om onder Palestijns gezag te komen. Waarom misgun je hen dit terwijl je er zelf zo graag van profiteert in Nederland?
ik gun iedereen democratiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Meki, kijk eens in een geschiedenisboek, oorlog hoort bij de mensch. En Meki, je moet het me toch eens een keer vertellen. In Israel leven 1 miljoen arabieren naar volle tevredenheid in een democratische staat. Die moeten er niet aan denken om onder Palestijns gezag te komen. Waarom misgun je hen dit terwijl je er zelf zo graag van profiteert in Nederland?
Petje af voor het IDF. Als ze de "gedragsregels " van hamas of hezbollah zoudenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Joden of de inwoners daarvan
ik heb het tegen het leger waar iedereen woedend over is
ik geloof dat Libanon en Israel al in staat van oorlog zijn met elkaar sinds het ontstaan van Israel en dat er nooit een officiele vrede is gekomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef popolon het volgende:
Die TT klopt niet helemaal, de regering van Libanon is niet in oorlog met Israel maar die grappenmakers van de Hezbollah.
Golan was van Syrië, blijf bij de les net als met die oligarchenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Israel is bezig het land kapot te maken, wat verwacht je? Een bedankje?
En voor je Hezbollah "een relikwie uit de Libanese burgeroorlog" noemt, Israel heeft de bezetting nooit volledig opgeheven. Als ze Hezbollah de wind uit de zeilen willen nemen moeten ze de Golan-hoogte ontruimen en teruggeven ipv het aantal kolonisten verdubbelen.
Sweden Labels Golan Wines: “Made in Occupied Syrian Land”
Israel had de bezetting, àlle gebied dat bezet is, al heel lang geleden op moeten heffen.
Oky, pacifisme is een naïeve maar wel een goed en sympathieke redenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Joden of de inwoners daarvan
ik heb het tegen het leger waar iedereen woedend over is
De regering heeft geen oorlogsverklaring gedaan maar goed 't maakt ook niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
ik geloof dat Libanon en Israel al in staat van oorlog zijn met elkaar sinds het ontstaan van Israel en dat er nooit een officiele vrede is gekomen.
maar het ergste is dat mensen de Joden de schuld geven i.p.v het legerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Oky, pacifisme is een naïeve maar wel een goed en sympathieke reden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |