abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39836076
Dow daalt derde dag op rij met ruim 100 punten
quote:
(Novum/Betten) - In New York leed de Dow Jones-index vrijdag voor de derde dag op rij een verlies van meer dan 100 punten. De vrees voor escalatie van het conflict tussen Israel en Libanon hield de markt opnieuw in haar greep. Een onverwachte daling van het consumentenvertrouwen in juli en zwakke detailhandelsverkopen in juni gaven eveneens weinig reden tot juichen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39836092
Wordt interessant hoe dit zich gaat ontwikkelen, vooral of Syrie er wel of niet bij komt.
pi_39836097
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

schip tjah dat is nou een goede doel en niet op huizen in Israel
Meki, je haalt het weer door elkaar. Hoevaak moet men het je duidelijk maken.

Israel valt militaire doelen aan en raakt daarbij perongeluk burgers = legitiem oorlog voeren
Hezbollah valt burgers aan = terrorisme

Dat Hezbollah nu toevallig een militair doel pakt is beter dan burgerdoelen maar het blijft een terroristische organisatie.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 23:08:20 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39836121
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Ulx het volgende:

En ik hoop dat Israel zo slim is om de niet-shi'itien in Libanon niet tegen zich in het harnas te jagen.
Israel is bezig het land kapot te maken, wat verwacht je? Een bedankje?

En voor je Hezbollah "een relikwie uit de Libanese burgeroorlog" noemt, Israel heeft de bezetting nooit volledig opgeheven. Als ze Hezbollah de wind uit de zeilen willen nemen moeten ze de Golan-hoogte ontruimen en teruggeven ipv het aantal kolonisten verdubbelen.

Sweden Labels Golan Wines: “Made in Occupied Syrian Land”

Israel had de bezetting, àlle gebied dat bezet is, al heel lang geleden op moeten heffen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:08:27 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39836124
Tvp
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39836177
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Meki, je haalt het weer door elkaar. Hoevaak moet men het je duidelijk maken.

Israel valt militaire doelen aan en raakt daarbij perongeluk burgers = legitiem oorlog voeren
Hezbollah valt burgers aan = terrorisme

Dat Hezbollah nu toevallig een militair doel pakt is beter dan burgerdoelen maar het blijft een terroristische organisatie.
het blijft voor mij wie onnodig burgers de dood insleept zijn terroristen
ook al wordt het anders genoemd ik ben ervan zeker dat de burgers gespaard konden worden.
pi_39836214
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

ook al wordt het anders genoemd ik ben ervan zeker dat de burgers gespaard konden worden.
Meki, kijk eens in een geschiedenisboek, oorlog hoort bij de mensch. En Meki, je moet het me toch eens een keer vertellen. In Israel leven 1 miljoen arabieren naar volle tevredenheid in een democratische staat. Die moeten er niet aan denken om onder Palestijns gezag te komen. Waarom misgun je hen dit terwijl je er zelf zo graag van profiteert in Nederland?
pi_39836226
quote:

[..]

ik ben ervan zeker dat de burgers gespaard konden worden.
Misschien als Hezbollah openlijk oorlog gaat voeren? Zich niet verstopt onder de burgers...
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 juli 2006 @ 23:11:08 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_39836229
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En voor je Hezbollah "een relikwie uit de Libanese burgeroorlog" noemt, Israel heeft de bezetting nooit volledig opgeheven. Als ze Hezbollah de wind uit de zeilen willen nemen moeten ze de Golan-hoogte ontruimen en teruggeven ipv het aantal kolonisten verdubbelen.

Israel had de bezetting, àlle gebied dat bezet is, al heel lang geleden op moeten heffen.
Die Golan mag terug naar Syrie voor mijn part. Ik ben voorstander van de grenzen van 1967.

Maar Hizbullah heeft daarmee geen flikker te maken. Die zijn opgericht in 1982 in Libanon. Niet in 1967 in Syrie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_39836233
quote:

[..]

Zolang Hezbollah lekker tussen de burgers gaat zitten dus niet.
pi_39836240
Israëlisch schip beschadigd na aanval
quote:
Een Israëlisch marinevaartuig is vrijdag voor de kust van Libanon ernstig beschadigd geraakt door een aanval van de sjiitische beweging Hezbollah. Dat hebben Israëlische media gemeld.

De marine is op zoek naar vier vermiste opvarenden, berichtte de Arabische nieuwszender al-Jazeera op basis van een anonieme Israëlische parlementariër. Een Libanese wachtpost zou in de Middellandse Zee Israëlische commando's hebben gezien, aldus de website van The Jerusalem Post. Een zoekactie leverde echter niets op.

Eerder op de avond had Hezbollah-leider Hassan Nasrallah verklaard dat zijn manschappen een Israëlisch schip met raketten tot zinken hadden gebracht. Israël ontkende dat onmiddellijk. Het schip was volgens het leger licht beschadigd geraakt. Ook waren er volgens Jeruzalem geen gewonden gevallen.
pi_39836246
Dat schip was idd een legitiem doel. HET ZOU EENS TIJD WORDEN!
Het aanvallen van burgerdoelen is een teken van lafheid. Wat Israel nu doet is fout maar het verbleekt bij de vele zelfmoord aanslagen bij restaurants en bussen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:12:04 #14
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_39836258
tvp
pi_39836269
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

Meki, kijk eens in een geschiedenisboek, oorlog hoort bij de mensch. En Meki, je moet het me toch eens een keer vertellen. In Israel leven 1 miljoen arabieren naar volle tevredenheid in een democratische staat. Die moeten er niet aan denken om onder Palestijns gezag te komen. Waarom misgun je hen dit terwijl je er zelf zo graag van profiteert in Nederland?
Ik heb het dan ook niet over Joden of de inwoners daarvan
ik heb het tegen het leger waar iedereen woedend over is
pi_39836300
Ik denk dat Syrie uiteindelijk toch kiest om hieraan niet de vingers te branden.

Enige wat dat wel zou kunnen doen is als de Hezbollah de gijzelnemers meeneemt naar Syrie of Iran, dan voorzie ik echt grote gevolgen.

Er word een middenweg gezocht, zijn ze al mee bezig, beide partijen willen dit eigenlijk niet, als het spiraaltje nog verder gaat komt men in sferen terecht wat men beide eigenlijk niet wilt.

Israel praat al met Abbas in het geheim over een oplossing zonder groot gezichtsverlies, Abbas zou dan weer via Hamas de ruiling kunnen voltrekken, en nog een lang en gelukkig leven
X
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:13:17 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39836301
Die TT klopt niet helemaal, de regering van Libanon is niet in oorlog met Israel maar die grappenmakers van de Hezbollah.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39836320
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

ik gun iedereen democratie

Maar zoals je weet ben ik een vechter voor onschuldigen die er niks mee te maken hebben
het doet mij pijn als ik Israelische onschuldigen en Libanezen en Palestijnen zien dood gaan terwijl het niet hoeft
pi_39836348
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Petje af voor het IDF. Als ze de "gedragsregels " van hamas of hezbollah zouden
hanteren zouden de burgerdoden niet te tellen zijn.
pi_39836351
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef popolon het volgende:
Die TT klopt niet helemaal, de regering van Libanon is niet in oorlog met Israel maar die grappenmakers van de Hezbollah.
ik geloof dat Libanon en Israel al in staat van oorlog zijn met elkaar sinds het ontstaan van Israel en dat er nooit een officiele vrede is gekomen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:15:05 #21
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_39836372
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Golan was van Syrië, blijf bij de les net als met die oligarchen
pi_39836374
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Oky, pacifisme is een naïeve maar wel een goed en sympathieke reden
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:15:50 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39836393
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik geloof dat Libanon en Israel al in staat van oorlog zijn met elkaar sinds het ontstaan van Israel en dat er nooit een officiele vrede is gekomen.
De regering heeft geen oorlogsverklaring gedaan maar goed 't maakt ook niet zoveel uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39836417
Het zou mij overigens niet verbazen als Noord Korea binnenkort weer raketjes gaat afschieten. Gewoon om de amerikanen helemaal gek te maken.
pi_39836422
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

maar het ergste is dat mensen de Joden de schuld geven i.p.v het leger
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:17:36 #26
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_39836464
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

uitzonderlijk in de Arabische heroiek.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 23:18:01 #27
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39836483
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die Golan mag terug naar Syrie voor mijn part. Ik ben voorstander van de grenzen van 1967.
Dan zul je door de meeste Israeli's als vijand worden beschouwd.
quote:
Maar Hizbullah heeft daarmee geen flikker te maken. Die zijn opgericht in 1982 in Libanon. Niet in 1967 in Syrie.
Ze claimen de 'Sheeba farms' voor Libanon. Als Israel de Golanhoogte ontruimt mogen Syrië en Libanon onderling uitmaken wie het gaat beheren.

En ja ik ken het dansje dat uitgevoerd is om Syrië en Hezbollah tegen elkaar op te zetten. Van Syrië eisen dat ze voor de VN de Golan zouden claimen, waardoor er een conflict tussen beiden zou ontstaan. Syrië was slim genoeg om daar niet in te trappen en heeft geweigerd. Iets wat in de westerse media vertaald wordt dat ze afstand van de Golanhoogte hebben gedaan, wat ze dus niet gedaan hebben.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:20:51 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39836568
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dan zul je door de meeste Israeli's als vijand worden beschouwd.
[..]

Ze claimen de 'Sheeba farms' voor Libanon. Als Israel de Golanhoogte ontruimt mogen Syrië en Libanon onderling uitmaken wie het gaat beheren.
Maar dat zijn wel de officiele grenzen en zo zie ik ze ook graag terug.

Dat Israel veel aan z'n laars lapt weten we, dat zegt ook iets over de daadkracht van de VN en de rest vd wereld.
pi_39836582
Dit hele gedoe geet wel weer wat de werkelijke offensieve capaciteiten zijn van Hezzbollah en Hamas. De raketten gaan veel verder dan verwacht en met "drones" (afstand bestuurbare vliegtuigjes vol explosieven) hebben ze een soort lowbudget kruisraket. En ze hebben een tiefus hoeveelheid Katoesja en Kassam rakketten. Honderden zijn er deze week afgevuurd.
pi_39836584
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:21:55 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39836609
ik vind dat israel het prima doet! hulde.

het wordt nu echt tijd om de etter uit de wond te drukken. vooral gematigde moslims beginnen zich tegen het regime in hun land te keren. niemand wil méér irans. zeker niet mensen die elkaars religie accepteren, er wonen immers meer dan een miljoen palestijnen in israel. op de totale bevolking is dat een flinke slok op een borrel.

nu zij weer en dan is het hek terecht van de dam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39836647
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef RZero het volgende:
en met "drones" (afstand bestuurbare vliegtuigjes vol explosieven) hebben ze een soort lowbudget kruisraket.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:23:39 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39836663
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef RZero het volgende:
Dit hele gedoe geet wel weer wat de werkelijke offensieve capaciteiten zijn van Hezzbollah en Hamas. De raketten gaan veel verder dan verwacht en met "drones" (afstand bestuurbare vliegtuigjes vol explosieven) hebben ze een soort lowbudget kruisraket. En ze hebben een tiefus hoeveelheid Katoesja en Kassam rakketten. Honderden zijn er deze week afgevuurd.
en hoeveel daadkracht? juist die honderden geven aan dat de extremisten die zich nu rond israel verzamelen alleen maar een grote bek hebben op het verkeerde moment.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39836665
Idoot toch dat ze nog steeds Katoesja rakketten gebruiken.
pi_39836680
Je kan wel lachen venomsnake maar ze hebben er wel een israelisch schip ernstig mee beschadigd. 4 matrozen worden vermist.
pi_39836726
Katoesja's zijn goedkoop en simpel, dus makkelijk te onderhouden. En als je er maar genoeg afvuurt dan raak je wel iets. Overigens melden ze op CNN dat volgens Israel de raketten geleverd zijn door Iran.
pi_39836769
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef RZero het volgende:
Katoesja's zijn goedkoop en simpel, dus makkelijk te onderhouden. En als je er maar genoeg afvuurt dan raak je wel iets. Overigens melden ze op CNN dat volgens Israel de raketten geleverd zijn door Iran.
En waar haalt Israel haar wapens vandaan dan? Is dan ook wel interessant. Maw, dit is dus niet interessant.
pi_39836777
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef RZero het volgende:
Je kan wel lachen venomsnake maar ze hebben er wel een israelisch schip ernstig mee beschadigd. 4 matrozen worden vermist.
Oh ik weet heus wel dat dat soort zelfgemaakte wapens heel effectief kunnen zijn. ik lach daar zeker niet om, een guerilla beweging als Hizbollah versla je ook niet zo 123.

Ik moest gewoon lachen om de vergelijking, kruisraket - Drone met explosieven..
pi_39836814
Dit is ZEKER interessant. Als Israel besluit de aanvoer van raketten af te snijden door Iran aan te vallen dan breekt de hel los.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:29:04 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39836820
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef RZero het volgende:
Overigens melden ze op CNN dat volgens Israel de raketten geleverd zijn door Iran.
Da's niks nieuws natuurlijk. Iran 'doneert' meer dan $100.000.000 per jaar aan de Hezbollah.
pi_39836829
Libanon vraagt om einde aan 'barbaars' offensief
quote:
Novum/AP) - Libanon heeft de internationale gemeenschap vrijdag gevraagd een eind te maken aan het 'barbaarse' militaire offensief dat Israël tegen het land heeft ingezet. Het deed dat in een op verzoek van Libanon zelf belegde spoedvergadering van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties.

De speciale Libanese afgevaardigde Nouhad Mahmoud waarschuwde dat de vernietiging van bruggen, wegen en gebouwen door Israël en het doden en verminken van honderden Libanese burgers het probleem niet zal oplossen, maar juist zal vergroten. Hij riep de Veiligheidsraad op een staakt-het-vuren op te leggen en te zorgen dat Israël zijn zee- en luchtblokkade tegen Libanon opheft.

Het Israëlische offensief is een reactie op de ontvoering van twee Israëlische militairen door Hezbollah-strijders die de Blauwe Lijn waren overgestoken, de grens die de VN tussen Libanon en Israël trokken nadat het Israëlische leger zich in 2000 uit het zuiden van Libanon had teruggetrokken.

De Israëlische VN-ambassadeur Dan Gillerman zei dat Israël geen andere keuze had dan te antwoorden op de 'absoluut onuitgelokte aanval' van de Hezbollah, die ook tientallen raketten heeft afgevuurd op Israël. Veel VN-ambassadeurs die na hem aan het woord kwamen beschuldigden Israël er echter van excessief geweld te gebruiken en onschuldige burgers te treffen.

Gillerman legde de schuld bij de Libanese regering, omdat die heeft verzuimd te reageren op resoluties van de Veiligheidsraad waarin wordt geëist dat ze de Hezbollah ontwapent en zijn controle over het zuiden van Libanon herstelt, waar de Hezbollah het nagenoeg voor het zeggen heeft.
pi_39836838
@Venomsnake: Ik zei ook lowbudget heh Zeg maar mijn PC onder de vliegende bommen LOL
pi_39836920
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:28 schreef RZero het volgende:
Dit is ZEKER interessant. Als Israel besluit de aanvoer van raketten af te snijden door Iran aan te vallen dan breekt de hel los.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het niet interessant zou moeten zijn en er gewoon een excuus wordt gezocht om Iran er direct bij te betrekken.
pi_39836963
Libanon moet echt absoluut niet zo zeuren. Laat ze Israel helpen de Hezbollah aan te pakken. Doen ze dat niet dan moeten ze iig hun bek dichthouden en hopen dat Israel dit snel oplost.
pi_39836983
http://news.beiruter.com/

dit is een vrij aardige verzameling van allerlei weblogs vanuit Beirut.

ondermeer is te lezen dat het Libanese leger ook aan de gevechten meedoet nu.
of het allemaal waar is, is de vraag natuurlijk.

maar wel aardige logs zitten er tussen.
wordt wel duidelijk dat veel Libanezen anti-Hezbollah is.
jammer dat de Libanese regering niet eerder zelf Hezbollah eruit had gezet en verboden deel te nemen aan de verkiezingen nadat Syrië vertrok.
maar ze waren natuurlijk bang voor een nieuwe burgeroorlog.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_39837012
CNN IDF maakt bekend dat de schade aan het schip groot is en het staat momenteel nog in brand.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:37:03 #47
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39837064
quote:
wordt wel duidelijk dat veel Libanezen anti-Hezbollah is.
Vooral de Christenen hebben nog wat open rekeningen met de terreurgroeperingen. Geef ze wapens en de moslimmassa's in Libanon zullen verdwijnen als sneeuw voor zon.
pi_39837073
Hezbollah-leider dreigt Israël met totale oorlog
quote:
(Novum/AP) - Israëlische gevechtsvliegtuigen hebben het hoofdkwartier en verblijf van Hezbollah-leider sjeik Hassan Nasrallah vrijdag verwoest, maar Nasrallah en zijn familie waren op het moment van de aanval niet aanwezig, aldus de Hezbollah. De aanval, in de wijk Haret Hreik in Zuid-Beiroet, is onderdeel van een groot Israëlisch offensief in Libanon naar aanleiding van de ontvoering van twee militairen, woensdag, door de Hezbollah.

In een door de Hezbollah-zender Al-Manar uitgezonden audioboodschap zei Nasrallah vrijdag dat zijn beweging er klaar voor is tegen Israël ten oorlog te trekken. 'Jullie willen een openlijke oorlog en wij zijn klaar voor een openlijke oorlog', zei hij terwijl hij zich tot de Israëliërs richtte. 'Kijk maar naar het oorlogsschip dat de infrastructuur, huizen en burgers aanviel, het brandt. Het schip zal zinken en tientallen soldaten van het Israëlische zionisme zullen verdrinken. Dit is pas het begin.'

Het Israëlische leger bevestigde dat een marineschip in Libanese wateren door een raket was getroffen, maar zei dat de schade meeviel en dat er geen slachtoffers waren gevallen. De Arabische nieuwszender Al-Jazeera meldde later echter dat het Israëlische leger naar vier soldaten zocht die sinds de aanval op het schip werden vermist.

Nasrallah herhaalde zijn dreigement de Israëlische havenstad Haifa te zullen aanvallen en zei ook zuidelijker gelegen steden op de korrel te zullen nemen. 'Niet langer zullen alleen onze huizen vernietigd worden en niet langer zullen het alleen onze kinderen zijn die sterven.' De boodschap van Nasrallah werd in de Libanese hoofdstad ontvangen met vreugdeschoten in de lucht.

Israël bestookte vrijdag behalve bruggen, wegen, de luchthaven van Beiroet en sjiitische wijken in de hoofdstad, ook een radiostation van de Hezbollah, in het sjiitische Haret Hreik. Volgens Al-Manar werd een nabijgelegen woning geraakt en niet de studio van de zender. Al-Jazeera meldde echter dat de studio wel degelijk was getroffen. Israël blokkeert ook al dagen de Libanese havens.

Door de Israëlische acties zijn in Libanon de afgelopen dagen 61 doden gevallen. Het gaat voornamelijk om burgers. Aan Israëlische zijde vielen twaalf doden, onder wie vier burgers die omkwamen bij raketaanvallen van Hezbollah op het noorden van Israël. De stad Haifa werd ook door raketten getroffen.

Israël gaat door met zijn offensief in Libanon totdat de Hezbollah volledig is ontwapend, zei vrijdag de Israëlische premier Ehud Olmert in een telefonisch onderhoud met VN-chef Kofi Annan. Olmert is akkoord gegaan met een voorstel van Annan om een team VN-bemiddelaars te laten proberen een staakt-het-vuren te bewerkstelligen. Dit hebben welingelichte zegslieden uit de naaste omgeving van Olmert vrijdag verklaard.

Israël houdt de regering van premier Fuad Saniora verantwoordelijk voor de daden van de Hezbollah, die in het zuiden van Libanon vrijwel volledig haar gang kan gaan. Libanon weigert gehoor te geven aan internationale oproepen de Hezbollah te ontwapenen, uit angst voor het uiteenvallen van het land.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:37:44 #49
146865 kweenieman
Ik ben altijd zwanger.
pi_39837088
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

maar het ergste is dat mensen de Joden de schuld geven i.p.v het leger
Dan komen de Israeliers toch in opstand? Zij hebben de regering gekozen die deze militaire beslissingen neemt. Ze zijn net zo verantwoordelijk als hun regering als ze gaan zitten toekijken en de acties van het leger misschien zelfs wel goed keuren.

*EDIT*
quote:
Door de Israëlische acties zijn in Libanon de afgelopen dagen 61 doden gevallen. Het gaat voornamelijk om burgers. Aan Israëlische zijde vielen twaalf doden, onder wie vier burgers die omkwamen bij raketaanvallen van Hezbollah op het noorden van Israël. De stad Haifa werd ook door raketten getroffen.
Daar gaat de theorie van iedereen dat de Libanesen voornamelijk burger slachtoffer maken. Ze zijn tot nu toe netter te werk gegaan lijkt het zelfs.

4/12 is toch beter dan <20/61 (<20 = minderheid burger slachtoffers).

[ Bericht 19% gewijzigd door kweenieman op 14-07-2006 23:45:09 ]
pi_39837193
Het leuke is ook nog eens dat onze wetenschappelijke raad vond dat groepen als Hamas en Hezbollah gesteund zouden moeten worden, omdat dit bevorderlijk zouden zijn voor de regio. Ik ben benieuwd wat voor toekomstbeeld ze voor ogen hadden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')