ja maar die laatste 25% zullen wel kleinere Katyushas zijn want Hezbollah wil natuurlijk als eerste de raketten met verder bereik Israël inschieten (zijn ze nu mee begonnen) voordat ze worden vernietigd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Over het algemeen is de laatste 25% niet zo makkelijk als de eerste 25% he.......
Het hele hart van Rotterdam is eruit gebombardeerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
oorlog is sowieso slecht
ik heb liever kort dan dagenlang bombarderen op burgers
welke leiding is dat eigenlijk en in hoeverre zijn het aangrenzende muppets van iran? zo te horen vandaag van iran, behoorlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:44 schreef Monidique het volgende:
Syrië wil helemaal niet in oorlog komen met Israël, ze zouden wel gek zijn. Lekker voor de Israëliërs zou het ook niet lopen, maar de leiding in Syrië weet in ieder geval zeker dat ze ook tot december in een putje mogen schuilen.
het hele hart van Beiroet gaat naar de klotequote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het hele hart van Rotterdam is eruit gebombardeerd.![]()
Met dank aan Hezbollah die niets geeft om de burgerbevolking van Libanon. Het enige doel wat zij hebben is de vernietiging van de staat Israel en zeer zeker niet het welzijn van de burgers in Libanon. Leuk voor Iran en Syrie om het conflict uit te vechten over de rug van Libanon en haar burgers.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
het hele hart van Beiroet gaat naar de klote
En niet van dat pro-Hezbollah gedrag?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat pro-Israëlisch gedrag hier.
Het zijn geen "muppets" van Iran, maar Iran, dat een stuk sterker en rijker is, helpt Syrië natuurlijk wel, tot op zekere hoogte. Voor Iran is dit weer een mooite gelegenheid om zich verder op te werken tot de leider van de islamitische wereld. En zo ben ik weer gekomen waar ik graag wil zijn: Schuld van Bush.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke leiding is dat eigenlijk en in hoeverre zijn het aangrenzende muppets van iran? zo te horen vandaag van iran, behoorlijk.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:49 schreef Evil_Jur het volgende:
BOEM!
Wil je dat niet meer doen. Nu heb ik mijn hoofd gestoten aan de onderkant van mijn bureau.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:49 schreef Evil_Jur het volgende:
BOEM!
hoi, wie is u?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Als beide partijen zich schuldig maken aan burgerslachtoffers, ga je toch geen vlaggetje in je avatar zetten, zieke figuren hier.
Maar goed, ga maar door met deze kortzichtige discussies.
daar erger ik me ook aanquote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Als beide partijen zich schuldig maken aan burgerslachtoffers, ga je toch geen vlaggetje in je avatar zetten, zieke figuren hier.
Maar goed, ga maar door met deze kortzichtige discussies.
Nukes zijn dan erg effectief. Zullen we die dan maar inzetten Meki?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
oorlog is sowieso slecht
ik heb liever kort dan dagenlang bombarderen op burgers
Ik geloof dat Slayage zo'n usericon heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik zie (gelukkig) tot nu nog geen users die "pro-Hezbollah" onder hun naam hebben staan.
moeten de burgers dan doodquote:Op zondag 16 juli 2006 23:48 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met dank aan Hezbollah die niets geeft om de burgerbevolking van Libanon. Het enige doel wat zij hebben is de vernietiging van de staat Israel en zeer zeker niet het welzijn van de burgers in Libanon. Leuk voor Iran en Syrie om het conflict uit te vechten over de rug van Libanon en haar burgers.
Klopt ik zit offtopic zooi te verwijderen. Nieuwe deeltje via Wiki staat al weer klaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat moet ik dan gemist hebben.
Er zijn er toch met een Hezbollah logo als avatar..quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik zie (gelukkig) tot nu nog geen users die "pro-Hezbollah" onder hun naam hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |