ja maar die laatste 25% zullen wel kleinere Katyushas zijn want Hezbollah wil natuurlijk als eerste de raketten met verder bereik Israël inschieten (zijn ze nu mee begonnen) voordat ze worden vernietigd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Over het algemeen is de laatste 25% niet zo makkelijk als de eerste 25% he.......
Het hele hart van Rotterdam is eruit gebombardeerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
oorlog is sowieso slecht
ik heb liever kort dan dagenlang bombarderen op burgers
welke leiding is dat eigenlijk en in hoeverre zijn het aangrenzende muppets van iran? zo te horen vandaag van iran, behoorlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:44 schreef Monidique het volgende:
Syrië wil helemaal niet in oorlog komen met Israël, ze zouden wel gek zijn. Lekker voor de Israëliërs zou het ook niet lopen, maar de leiding in Syrië weet in ieder geval zeker dat ze ook tot december in een putje mogen schuilen.
het hele hart van Beiroet gaat naar de klotequote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het hele hart van Rotterdam is eruit gebombardeerd.![]()
Met dank aan Hezbollah die niets geeft om de burgerbevolking van Libanon. Het enige doel wat zij hebben is de vernietiging van de staat Israel en zeer zeker niet het welzijn van de burgers in Libanon. Leuk voor Iran en Syrie om het conflict uit te vechten over de rug van Libanon en haar burgers.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
het hele hart van Beiroet gaat naar de klote
En niet van dat pro-Hezbollah gedrag?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat pro-Israëlisch gedrag hier.
Het zijn geen "muppets" van Iran, maar Iran, dat een stuk sterker en rijker is, helpt Syrië natuurlijk wel, tot op zekere hoogte. Voor Iran is dit weer een mooite gelegenheid om zich verder op te werken tot de leider van de islamitische wereld. En zo ben ik weer gekomen waar ik graag wil zijn: Schuld van Bush.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke leiding is dat eigenlijk en in hoeverre zijn het aangrenzende muppets van iran? zo te horen vandaag van iran, behoorlijk.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:49 schreef Evil_Jur het volgende:
BOEM!
Wil je dat niet meer doen. Nu heb ik mijn hoofd gestoten aan de onderkant van mijn bureau.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:49 schreef Evil_Jur het volgende:
BOEM!
hoi, wie is u?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Als beide partijen zich schuldig maken aan burgerslachtoffers, ga je toch geen vlaggetje in je avatar zetten, zieke figuren hier.
Maar goed, ga maar door met deze kortzichtige discussies.
daar erger ik me ook aanquote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Als beide partijen zich schuldig maken aan burgerslachtoffers, ga je toch geen vlaggetje in je avatar zetten, zieke figuren hier.
Nukes zijn dan erg effectief. Zullen we die dan maar inzetten Meki?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
oorlog is sowieso slecht
ik heb liever kort dan dagenlang bombarderen op burgers
Ik geloof dat Slayage zo'n usericon heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik zie (gelukkig) tot nu nog geen users die "pro-Hezbollah" onder hun naam hebben staan.
moeten de burgers dan doodquote:Op zondag 16 juli 2006 23:48 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met dank aan Hezbollah die niets geeft om de burgerbevolking van Libanon. Het enige doel wat zij hebben is de vernietiging van de staat Israel en zeer zeker niet het welzijn van de burgers in Libanon. Leuk voor Iran en Syrie om het conflict uit te vechten over de rug van Libanon en haar burgers.
Klopt ik zit offtopic zooi te verwijderen. Nieuwe deeltje via Wiki staat al weer klaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat moet ik dan gemist hebben.
Er zijn er toch met een Hezbollah logo als avatar..quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik zie (gelukkig) tot nu nog geen users die "pro-Hezbollah" onder hun naam hebben staan.
Nee, dat nog net niet... Maar ja, een terroristische organisatie heeft heen vlag als een soevereine staat.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Nee het volgende:
[..]
Tsja, vind je het dan wel ok om de hezbollah kant steunen? Zoals dat stel zwakbegaafen Meki en BG?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
Er loopt een user met een Hezbollah vraag in zijn avatar rond, maar dat was je nog niet opgevallen of wel?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Nee het volgende:
[..]
een zielige man die zijn zoon kwijt is - en die met zijn enige baby in zijn handen vasthoudtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat voor zandmannetje heb jij in je avatar dan ?
Daarom zou jij ook van mening moeten zijn dat Hezbollah onmiddelijk de aanvallen op Israel zouden moeten staken en de soldaten moeten vrijlaten.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
moeten de burgers dan dood
Ik erger me aan Hezbollah
maar ik heb een goede hart die alleen voor burgers opkomt
En dat zie je aan die foto? Waar staat hij fullsize?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
een zielige man die zijn zoon kwijt is - en die met zijn enige baby in zijn handen vasthoudt
Libanon ?? dan is het gebied van Israel ook wegquote:Op zondag 16 juli 2006 23:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nukes zijn dan erg effectief. Zullen we die dan maar inzetten Meki?
Misschien moet je mijn bericht even 10x opnieuw lezen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, vind je het dan wel ok om de hezbollah kant steunen? Zoals dat stel zwakbegaafen Meki en BG?
profiel staat ie groots opquote:Op zondag 16 juli 2006 23:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En dat zie je aan die foto? Waar staat hij fullsize?
door de vrouw ontvoerd naar nederland?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
een zielige man die zijn zoon kwijt is - en die met zijn enige baby in zijn handen vasthoudt
Super7Fighter zou deze ook moeten voeren. Deze of die van Bin Laden.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er zijn er toch met een Hezbollah logo als avatar..
Inderdaad; de kidnapping van de soldaten door Hezbollah is de uitzondering die de regel bevestigt: Hezbollah richt zich eigenlijk altijd op onschuldige burgers.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Daarom zou jij ook van mening moeten zijn dat Hezbollah onmiddelijk de aanvallen op Israel zouden moeten staken en de soldaten moeten vrijlaten.
Dan is het hele probleem toch opgelost? Wat is dan je punt?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Libanon ?? dan is het gebied van Israel ook weg
echt lomp dat je die 2 vergelijkt ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
het hele hart van Beiroet gaat naar de klote
je verafschuwt Israel ookquote:Op zondag 16 juli 2006 23:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan is het hele probleem toch opgelost? Wat is dan je punt?![]()
Klopt, maar er is een verschil tussen een guerillagroepering en een terroristische.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef Monidique het volgende:
Het maakt het niet etischer, maar guerillagroeperingen vechten uiteraard op een andere wijze. Niets nieuws.
Natuurlijk. De joden houden de VS immers ook in hun greepquote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
je verafschuwt Israel ook
helaas is dat beter dan hebben we geen gezeik
en dan van USA af
en dan van de shi'iten?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan van USA af
Ik verafschuw Israel helemaal niet, net zoals ik dat hele gebied van het M-O niet verafschuw.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan van USA af
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef Boomstam het volgende:
[..]
echt lomp dat je die 2 vergelijkt ook.
Ten eerste het betreft ons vaderland. misschien niet die van jouw maar wel die van mij
ten 2de: "ongeveer 800 mensen vinden de dood en 80.000 Rotterdammers zijn dakloos geworden"
ten 3de: het was onaangekondigt.
ten 4de: het was om nederland te bezetten.
elke vergelijking tussen beiroet en rotterdam gaat niet op
elke vergelijking met duitsland en israel ook niet
sjieten en Sjoenieten ?'?quote:
israel wil libanon niet bezettenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
dat 2 , 3 ,4 heeft Libanon ook
En ten tweede over Palestijnen ze komen voor hun vaderland op net als jij tog voor Nederland
geen probleem tog
Hezbollah is beide.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Klopt, maar er is een verschil tussen een guerillagroepering en een terroristische.
Er zal wel een verschil zijn aangezien deze beide richtingen in de islam elkaar momenteel aan het vermoorden zijn in Irak. Spijt mij overigens wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
sjieten en Sjoenieten ?'?
wat is de verschil ??
Sjie-ieten zijn dus niet goedquote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zal wel een verschil zijn aangezien deze beide richtingen in de islam elkaar momenteel aan het vermoorden zijn in Irak.
Ze zijn beide goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Sjie-ieten zijn dus niet goed
en Soe-nieten wel
Wat een heerlijke versimpeling van het islamitische geloof. Weet je eigenlijk wat jezelf, of je familie is?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
en Soe-nieten wel
Ik vind dat zij elkaar moeten respecteren.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
en Soe-nieten wel
donequote:Op zondag 16 juli 2006 23:59 schreef remlof het volgende:
Hezbollah website: www.moqawama.net - engels
IDF website: www.idf.il - engels
Misschien handig om die ook in de OP te zetten?
Noem er eens een paar dan,quote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat er nu duidelijk paralellen te trekken zijn tussen Rotterdam en Beiroet...²
zoals?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat er nu duidelijk paralellen te trekken zijn tussen Rotterdam en Beiroet...²
1: In beide steden wonen Moslims.quote:
poging om mijn afkomst te weten dat is geheimquote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een heerlijke versimpeling van het islamitische geloof. Weet je eigenlijk wat jezelf, of je familie is?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
1: In beide steden wonen Moslims.
2: In beide steden wonen Christenen.
3: Ze hebben een gespannen verhouding met Joden.
[..]
Beide plaatsen zijn het slachtoffer van explosies.quote:
[..]
Je kan het ook zelf in de Wiki zetten hequote:Op maandag 17 juli 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zet dan ook even www.cidi.nl en www.tellchildrenthetruth.com erin.
Hamas dacht zeker al dat ze ze vergeten waren.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:06 schreef Boomstam het volgende:
01:05 Witnesses: IAF repeatedly strikes Hezbollah strongholds in eastern Lebanon town (AP)
01:04 IAF strike destroys office used by Hamas force in northern Gaza (Reuters)
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beide plaatsen zijn het slachtoffer van explosies.
Op beide plekken worden of werden onschuldigen getroffen.
In beide gevallen zijn of waren Joden er bij betrokken.²
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor zondag 16 juli 2006 (00:00 - 23:59)
1. 220 Meki
Nee Meki, Je kent het verschil niet tussen een Sjiiet of een Soeniet,quote:Op maandag 17 juli 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
poging om mijn afkomst te weten dat is geheim
Ik heb het al eerder voorgesteld, maar doe het nog maar een keer: als nou eens niemand meer op de opmerkingen(die overigens overkomen alsof er een 10-jarig jongetje aan het woord is) van Meki reageert dan houdt hij vanzelf op met trollen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef Monidique het volgende:
Mekitroll ontmaskerd.
Elke vorm van geweld valt af te keuren. Wat had jij dan gedaan.??quote:Op maandag 17 juli 2006 00:09 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, ik keur het huidige Israelische optreden sterk af, maar door willekeurige paralellen te trekken komen we ook niet verder.
quote:
Ik bedoel dat Meki met deze post wat mij betreft heeft aangetoond geen 17-jarige Marokkaan te zijn die zogenaamd oerstoem is.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder voorgesteld, maar doe het nog maar een keer: als nou eens niemand meer op de opmerkingen(die overigens overkomen alsof er een 10-jarig jongetje aan het woord is) van Meki reageert dan houdt hij vanzelf op met trollen.
Ik hoop dat jij dat voor deze onderhorige aan Hertog Jan wil doen. Zet er dan ook maar http://www.middleeastfacts.com/middle-east-facts.php bij, deze was ik vergeten.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf in de Wiki zetten he
Sjie-ieten, Schietenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Meki met deze post wat mij betreft heeft aangetoond geen 17-jarige Marokkaan te zijn die zogenaamd oerstoem is.
Zozoquote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
en Soe-nieten wel
(diepe zucht).quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
palastijnen bestonden toen nog niet, evenmin als *hun* landquote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Israël tja, hun zijn na 1945 toch gewoon in het land van de Palestijnen gaan zitten, die mochten toen oprotten ?
Stel je voor dat Belgische terroristen dagelijks vanuit Vlaanderen raketten op Breda, Tilburg en Eindhoven zouden afvuren. Zou jij dan zeggen: ja, spijtig maar laat ze maar, stel dat we burgers raken als we er iets aan proberen te doen?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:47 schreef Nee het volgende:
De tranen schieten je in de ogen, maar wie is hier schuldig aan?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:12 schreef NorthernStar het volgende:
Foto's uit Libanon
Een blogger uit het MO (weet niet precies waar) met foto's uit Libanon en Beirut.
Als je geen 'schokkende' beelden wilt zien moet je de site niet bezoeken.
Klopt!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:14 schreef Boomstam het volgende:
[..]
palastijnen bestonden toen nog niet, evenmin als *hun* land
Ik ga even nadenken en overleggen met DH, sowieso ben ik niet weg van die tellthechildrenthetruth meuk. En verder met me gin tonicquote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij dat voor deze onderhorige aan Hertog Jan wil doen. Zet er dan ook maar http://www.middleeastfacts.com/middle-east-facts.php bij, deze was ik vergeten.
Zo zwart-wit weer.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
en Soe-nieten wel
Nou, niet superschokkend.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:12 schreef NorthernStar het volgende:
Foto's uit Libanon
Een blogger uit het MO (weet niet precies waar) met foto's uit Libanon en Beirut.
Als je geen 'schokkende' beelden wilt zien moet je de site niet bezoeken.
die laatste snap ik niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |